A telekom azért mindig is dobogós volt a bugyutaságban.... lásd még virnyákoló nagymama mobilon, vagy az apukának bonyolult a bevásárlás kezdetű förmedvények...
Ringbe szallt a Telekom is sajnos, az idegesito, bargyu reklamok versenyeben. A tortenelmi szemelyisegek a kameraba fordulva, feketen-feheren mondanak valami olyan bolcsesseget, amit mar abban a pillanatban, hogy kimondjak, elfelejtem. Tisztara, mint a Szomszedok, Lenke Nenitol kezdve Vagasi Feriig. Azert az villant be mellekesen, hogy mindegyikuknek valahogy szerencsetlenul alakult a magyar sorsa: Szechenyi megorult es ongyilkos lett, a tudosok elmenekultek a magyar nacik elol, Kossuth szamuzetesben halt meg, Szendreynek megoltek a ferjet es egy perverz barom lett a ferje elete hatralevo reszeben.... Hat, igy egy kicsit meg nyomasztobb.
Vanish feherito, Kapafogu-Mokusfeju Csavo direkt ugy beszel, mint Tapsi Hapsi, hogy jobban latszanak a kifeheritett fogai. Azok is feheritettek, ugye...
Ezzel a két reklámmal én is pont így vagyok. Ahogy feltűnik valamelyik a képernyőn már nyúlok is a némító gomb felé. Egyszerűen agyfaszt kapok mindkét zenétől, különösen a vak tyúk bárgyú nótájától.
A mobiltelefonszolgaltatok (kulonosen Telenor es ujabban a Vodafon) miert hiszik, hogy emelyito patoszos eleterzessel tudjak eladni a cuccaikat? Megorulok ahogy a vaksi csaj dalara unnepelyes pofaval enekelnek a kocsiban, es a kalacskepu kisfiunak is sikerult elerni, hogy hideglelest kapjak Csajkovszkij Hattyuk Tava-jatol. Karacsonykor a Telenor sarokban figyelo apro gondolatatol volt olyen emelygos erzesem.
Legujabb reklamhulyesegek, amiken szetb.sz az ideg (na csak viccelek):
Szinte minden kave es fozos reklamban sz emberek viccesnek talaljak a kave-/tejhabot egxmas orrata kenni. Sokszor egyenesen erotikus evodeskent van bemutatva..
It's the cocoa cream amint hu-de-megvadulok-iszonyumenovagyok pofavsl eszik a vedogazas croisssant- szerintem ugyanaz a reklamiroda csinalja, mint a (dzinten tok nevetsrges) Paco Rabanne 1 in a million parfum reklamjat.
George by ErsteBank es Answear, ezeket szinten meggyozodeem, hogy ugyanaz a zsenialis marketing dizajner tervezi a 70-es evek turkalojabol beoltoztetett "annyira alternativak es fiatalosak vagyunk" hipsztetekkel es vastag fekete keretes szemuveget viselo bitchface nyanyakkal.
Ja, es valaki felvetette hogy idoszakonkent vegigpisztit egy dal reklamok sokasagan, lasd Don't stop me now meg Saturday Din. Szerintem ezeket a dalokat (marmint a licenszt) megveszi egy iroda, aztan amire csak lehet, rahuzza.
Ez a 20 éves a Reál reklám Lipthay Klaudiával, ahogy nagyon viccesen (háháháháhihihihi) nézegeti egy pasi a pocokon keresztül, tökéletesen meggyőzött arról, hogy a reálnak még a közelébe se menjek.
Akkor meg minek költik rá a pénzt? Nem érzik, hogy telített a "piac" és az embereket ez már idegesíti és csakazértis elkapcsolnak/nem veszik azt a márkát stb amit ilyen pofátlanul nyomják az arcba?
Múltkor beszélgettem 5 percet telefonon egy hölggyel, az MVM nexttől telefonált és magánorvosi csomagot akart nekem eladni. Csak a harmadik, konkrét rákérdezésre árulta el, hogy igen, biztosításról van szó, hogyha én megbetegszek, akkor nem kell sorba állnom, hanem elmehetek magánorvoshoz és ott nincs sor. Mondom most is ezt csinálom.
Hát de itt ez a csomag és ők egy összegig állják a magándoki költségeit. Addig nem jutottunk el, hogy ez a csomag nekem havi 20-30 vagy mennyi ezerbe kerülne, de fel lett világosítva, hogy majd ha ilyen szolgáltatást akarok igénybe venni, akkor majd én megkeresem a szolgáltatókat és kiválasztom a nekem megfelelőt. Nem szükséges ezért hivogatni...
Lehet, hogy egy-egy azonos érdekszférába tartozó csatornacsomagon való megjelenésre kötnek szerződést. Bár, a fene tudja, azért a hirdető szeret minél pontosabban célozni...
Rohadtul nem érdekel senkit, hogy ki nézi vagy hányan nézik, lényeg, hogy jó vastagon fogjon a ceruza amiért leadják. Talán még a reklámozókat se érdekli mert úgyis tudják, hogy háttérzajként fog működni, mert ahogy jön a reklámblokk mindenki megy a dolgára addig (pisi, kaki, konyhába szendvicsért, üdítőért, kakaóért stb.) lényeg, hogy direktbe a kutya se nézi ezt a sok szemetet.
Nekem a kedvencem, amikor mesecsatornákon megy a robituszin, alza.hu, rowenta, telenor, dr 5ker, cofidis, theodora, tefal.
Tényleg azt hiszik, hogy 2 éves gyerekek fognak majd ilyeneket vásárolni? Vagy ennyire naivak a reklámozók, hogy szerintük a 18-49-esek gyerekcsatornákat néznek és árgus szemekkel várják a reklámbokkokat?
Vagy ennyire tele vannak, hogy mindegy milyen csatorna, csak nyomassátok az arcba, hátha néz még tv-t valaki?
Abban az "ezredik rantott hus, elso paprikas krumpli" reklamban az a palacsintaevo kiscsaj... hat ezt is csak valami "izzadjunk ki valami kulonlegeset" marketinges talalhatta ki, ahogy az a kiscsaj palacsintat eszik...