Tud valaki 2007-es suzuki swefthez felhasználói gépkönyvet/útmutatót/?
Van egy digit klímás ,3 ajtós autóm,amihez szervízkönyvet nem kaptam vásárláskor,és nem vagyok benne biztos,hogy jól működik a levegő befújás!Ennek szeretnék utána nézni!
Rég jártam erre. El fogom adni valószínűleg a 2008-as ráncfelvarrott Swiftemet és most abból kiszedettem az autó hifit. Nem túl olcsó, de hátha akad, akinek pont kellene és a hátsó osztott csomagtértálca helyére be is tudná tenni a méretre vágott és lekárpitozott erősítőnek és mélynyomónak kialakított beépítőkeretet.
A beépítőkeret ingyen lenne, sok helyen hirdetem a hifit, ha azokat külön elviszik, akkor itt ingyen oda tudom adni a beépítőkeretet, ami nagyon szép munka, a gyári felhajtható osztótálca helyére illik.
Ha esetleg itt is van érdeklődés a hifi iránt, akkor megadom az árakat és a képeket. Igyekeztem olcsóbbra venni őket, mint bárhol máshol. (nem MNC és SAL és hasonló kacatok, már bocsánat, akit ezzel megsértek) Ha bárhol látjátok olcsóbban házhoz állva az ilyen cuccokat, szóljatok :)
Tehát az erősítő: Genesis Five Channel összes tartozékaival, brossúrával, leírással, mérőlapjával: 80 ezer forint
Hangszórószett: DLS Reference R6A dobozában, papírjaival: 20 ezer forint
Mélyhangszóró dobozban: Phase Linear Aliante 8 (a zár doboz ajándék): 20 ezer forint
Egy raklap kábel: ingyen, ha a fenti dolgokhoz kellenének. (összekötő CAT 5-ből, RCA csatik nélkül, tápkábelek, hangsugárzókhoz kábelek)
Dupla fejegység beépítőkeret: 1000,- forint
Szegeden vannak. De előre utalás után postázom is. Tehát ha az erősítőt és a mélynyomót nem suzukis viszi el, akkor a beépítőkeretet szívesen adom ingyen, akinek kellhet.....
Sziasztok! Valaki meg tudja mondani, hogy a képen látható tankszellőztető szelep hol található az autóban? Suzuki Swift 2006 1.3 benzin. Előre is köszi!
Nem, millimétert. Mármint a 185/60r15-höz képest. A 165/70R14 majdnem másfél centivel tér el átmérőben, amíg a 175/70r14 csak 1 mm (közben másik kalkulátorral is megnéztem, ott 2 mm a különbség, de bőven belefér).
Tudom: a feleségemé GLX, ezen 165/70R14 a téli acél és a nyári alu szett is...így sikerült (ez a gyári méret tudom, de szivem szerint nyáriban azért majd alátennék 185/60R14-et, de ~8mm-es 165/70 R14 alap gumikkal sikerült szereznem rá tavaly nyárra alufelniket így momentán marad...), egyébként vicces, hogy a virsligumi mérethez képest (!) milyen szépen fogja az utat kanyargáskor a sarkokba kitolt kerekeivel. :)))
A GS anyumé, de úgy vette, hogy 14es acél szett volt/van alatta 175/65R14 télikkel (meg nyárikkal de azokat már nem akarja rátenni ezért megy akkor már a vadászat gyári GS 15ös alufelnikre 185/60 R15 gumikkal). Tudom, hogy eltér átmérőben a kettő (nem is teljesen értem miért nem váltóméret gyárilag a 15 és 14 átmérőben..), azt nem tudom, hogy a GS-ek órája másképp (a 185/6₩ R15 átmérőhöz) van-e kalibrálva mint a többi 165/70R14esé... :) (na meg sokan tudom ár végett végül 195/50R15el gumizzák fel mert az elterjedt/olcsóbb...de azzal ugye nem ugyanazt mutatja mint a 185/60 vagy 195/55 R15...).
A gyújtás 12v-re kíváncsibb lennék van-e rá ötlete valakinek... :)))
Hogy mennyire tesz jót neki, vagy előírásszerű, azt nem tudom, de több, mint 10 éve így használom az autót, a nyári az alufelnin, a téli a lemezfelnin ugyanazon csavarokkal. A GS alapból a 15-ös kerékkel jött ki, és mivel a hivatalos 185/60r15 és 165/70r14 egymásnak nem váltóméretei, a 14-es felnivel már nagyon sokat csal az óra. Praktikus gumicserénél 175/70r14-re válatani, ami 1mm-rel tér csak el tőle.
Egy láma és egy talán fogósabb kérdéssel érkeztem. :)
Jól gondolom ugye, hogy a gyári 15ös GS alufelnihez teljesen jók a 14es acélfelnik kerékcsavarjai (a grafitszürke 1.5 GS lemezkerekekkel került tavaly a családba és a "gazdinál" napirendre került, hogy pótolja őket, az acél meg megmarad téli szettnek...)?
A fogósabb kérdés a miénkkel kapcsolatban: a motortérben a biztosítéktábla környékén merre találok gyújtás 12v (a negatív kábel egyszerűbb lesz, illetve kell még egy helyzetjelző pozitív is ugye de azokat csak le tudom követni...) vezetéket? DRL vezérlőmodul bekötéséhez kellene, megvalósulni látszik a DRL-es ködlámpa projekt (nekem így esztétikus/gyárias és nem kendácsolt hatású), a lámpákat már betettem (nem volt ködlámpa benne, itt még félszemű...) ;)
Segítséget kérnék Tőletek! 2007-es évjáratú Swiftem produkál olyan hibát,hogy a kuplungpedál benyomásakor a pedál beesik...pontosabban a munkahenger ami bajonett záras, kijön a karosszérián kialakított helyéről....nagyon kellemetlen hírtelen.....autó vészvillogó...kiszáll...motorháztető felnyit...munkahenger visszacsavar...indulás.Mi lehet az oka?Találkoztatok ilyen hibával?Köszönöm!Laci
Van valami módszer arra, hogy a klíma és környékét tényleg ki tudjam pucolni? A teljes múűszerfal lebontása nélkül szeretném. A kocsi már 15 éves, és úgy érzem, ráférne egy olyan takarítás ott, ami szemrevételezéssel is járna.
Ha valóban gyerekülésről (1-es, 2/3-as korcsoportos) van szó, és nem babahordozóról (0. és 0+ korcsoportos, amit ugye menetiránynak háttal kellene bekötni), akkor nem kell kikapcsolni a légzsákot, sőt hiba lenne. Csak told minél hátrább az első ülést.
Egy kicsit szokatlan kérdés: szükség esetére, ha muszáj egy utat így megtenni, szerintetek ki lehet venni (megoldás lehet? okozhat bármi problémát - OK, a betárolt légzsákhibát lehet törölni...) a légzsák 15A-es biztosítékát (10-es helyen van, úgy tudom nincs más ezen a körön ha minden igaz...) a biztosíték-táblából azért, hogy a jobb első ülésre gyerekülést lehessen helyezni (ugyanis nem kikapcsolható ugye az utas oldali légzsák benne)?
Sziasztok, veleményeteket ill. segítségeteket kérem. Feleségem 2009-es 1.5 vvti automata Suzuki Swiftjéböl most vettük észre hogy meleg motornál a motorral szenben állva a motor bal oldalán spricvel a hűtővíz. Esetle lehet vízpumpa hiba? A kiegyenlítő tartályba a folyaďek szint még épp megfelelő volt, a motor hőfok a középtartományban, viszont folyamatosan járatta a hűtőventillátort. A hűtőfolyadékot a generàtorra spricceli ahonan elpárologva az ott képződő gőzt vettük csak észre. Belenéztem a hűtőjébe, hát elég bizarr làtvány fogadott. Olyan mintha rozsda vagy vízkő lenne a hűtőben ill a hűtősapkára kiülve. A kérdésem, tudtok e megbízható szerelőt Nyíregyházán, vagy menjek inkább márkaszervízbe?
Ez a fórum a 2017 előtti Swiftekkel foglalkozik, de ez a probléma itt is fennáll, meg az újnál is. Nem tudom rá a megoldást, párásodás okozza, szerintem is. Nekem nyáron is szokott reggel rángatni.
Sziasztok! Új vagyok a Suzuki fórumon, de már régóta követem, hogy miket írtok a hibákkal kapcsolatban. Elsősorban a kuplung rángatásról szeretnék többet megtudni. Kapott már valaki hivatalos magyarázatot arra, hogy mi okozza a kuplung rángatást? Akinek cseréltek már kuplungot, az tudja-e, hogy gyárira vagy utángyártottra cserélték? Én 2019 júniusában vettem át az autómat. Vagyis lassan a második télen vagyok túl az autóval. Én azt tapasztaltam, hogy hidegben rángat a kuplung, és a párás idő sem tesz neki jót. Ma (2021-02-06.) direkt néztem a hőmérséklet kijelzőt, 5 foknál minimális rángatás észlelhető gázadás mellett. Amennyiben csak alapjáraton gázadás nélkül felengedem a kuplungot gond nélkül indul. Tapasztalataim szerint, 2 foknál kevesebbnek kell lennie, hogy produkálja a rángatás gázadás mellett. Mínusz fokokban mindig jelentkezik a jelenség, ha gázadással együtt engedem fel a kuplungot. ( Amennyiben bemelegszik a motor - váltó- kuplung, onnantól nem produkálja a hibát. Nem akarok hülyeséget írni, de tapasztalataim szerint, ha nagyon párás az idő és hideg motornál az első indulásnál elő - előfordul a rángatás. Tavaly voltam vele a szervizbe, de persze melegen már nem produkálja a jelenséget. Így azt mondták ennek nincs semmi baja. Még azt is megkaptam, hogy nem jól használom a kuplungot, kevés gázt adok. ( Ez a hatodik autóm. " Úgy néz ki, mostanra elfelejtettem, hogy kell vezetni.") Attól hogy nagyobb gázt ad az ember csak a rángatás mértéke növekszik, legalábbis nálam. Ti, hogy vagytok ezzel? Akit érdekel szívesen írok a további hibákról és tapasztalatokról is. Beszéltem a Fogyasztóvédelmi főfelügyelettel is.