sziasztok....szeretnék kérdezni uaz 452 ről lenne szó....bele megyek egy gödörbe és azt hallom hogy majd kiszakad valami olyan erős kopogó hangot ad a jobb első keréknél...mint ha le akarna szakadni a kaszni elől..D mi lehet a gond? Gátló?...vagy rugóköteg? van ott valami gumi a rúgóknál? csak azért kérdezem mert nem szeretnék feleslegesen bontogatni...D választ előre is köszönöm...
ha fanatikus vagy és kicsit megy a bütykölés szeretni fogod, ha nem vagy jártas a szerelésben inkább samurait nézd meg, megbízhatóbb, kevesebbel is beéri üzemanyagbol
Nekem kivan vágva belőle (jobb oldala)Olaj cserénél ezt észbe kell tartani a mennyiség miatt. Jobb ha megemeled az egész kasznit inkább az normálisabb megoldás,persze több meló)))
szia köszi az információt valoszinüleg sokakra megnyugtatóan hat. az olajbetöltön szoktam bekukucskáni ha a himbatengely csapágyazása meg a himba között látom csordogálni az olajat akkor taposom széjjel a gecibe.
Megosztom a fórumon az olajnyomás tortúrámat, hátha hasznos lesz valakinek.
Már régóta nagyon alacsony értéket mutatott az olajnyomásmérő a parancsnokin. Kicseréltem a jeladót (2200 Ft), aztán a mutatós műszert (4500 Ft) és új vezetéket is raktam be közéjük. Másik, jó állapotú olajpumpát is raktam be. Sajnos elfogadhatatlanul alacsony értéket jelzett továbbra is a műszer. Mivel a főtengely már tavalyelőtt fel lett köszörülve és csapágyazva, arra számítottam, hogy ennek vezérműtengely csapágyazás lesz a vége, hiszen már csak ott mehet el az olajnyomás.
Ma vettem egy manométeres olajnyomásmérő készletet. Megmértem vele hidegen, melegen, különböző fordulatszámokon, és meglepetésemre az olajnyomásom kifogástalan.
Ezek szerint vagy az új jeladó, vagy a műszerfalamban lévő új nyomásjelző műszer nem működik rendesen. Hát, hogy ennyire gagyi legyen az új elemekből álló UAZ olajnyomás mérő rendszerem, azt nem gondoltam volna. :-)
Eladó komplett, működő Lovátó gázszett . Uaz 452-ből lett kiszerelve. A motor vízrendszerére köthető (télen nem fagy le) , elektromos gáz és benzincsappal amelyet egy kombinált kapcsoló működtet . A kapcsolóval választható a benzinüzem ,a kikapcsolt, a gázüzem ,és a gázhoz van még egy "gázszivató" gomb. Az elektromos részek egymáshoz vannak kötve , egyetlen vezetéket kell csak a kocsira kötni , semmi más elektromos kötést nem kell végezni !
Mi kell ahhoz hogy egy másik márkájú motort rakjak az UAZ-ba ? Valami közbetét ? És akkor az új motor váltóharangja is kellene kuplungal együtt ugye ? És a leömlő, adagoló. Nagy szopás volt megvenni ezt a szart. Beletőrt 2 hengerfej tőcsavar, senki se akarja kivenni, én sem tudom kivenni, nem találok jó motort, szart meg minek vegyek ami ugyan úgy forralná a vízet, vagy ki tudja ilyen baja van, és annak is lehet beletőrne a hengerfej tőcsavarja mert baszták kicserélni a 30-40 éva alatt. A Nyíregyházi bontóban lenne motor 250 000 Ft-ért ! ! ! Ennyi pénzért már műszakis személyautót lehet vennni !
Sziasztok. Karburátor problémával kapcsolatban szeretnék hozzátok fordulni. Nemrég lett felújítva parancsnokim motorja. Bejáratás közben sajnos elfáradt a karburátorom is (K-129es kisablakos). Elvetmedett, és hiába csiszoltam be tusír lapon a tömítő felületeket, egyszerűen nem tudtam eltömíteni, és ha menet közben eldurrant a tömítésem, csak teljesen ráhúzott szivatóval tudtam hazamenni. A harmadik ilyen alkalom után karburátor csere mellett döntöttem. Vettem egy vadonatúj K-131es egytorkost. Sokat szenvedtem a beállításával. Vagy kormolt a motor vagy terhelés alatt dadogott és kapkodott amíg nem vette fel a fordulatot. Volt hogy nem ment az egyes henger. Tökéletes gyújtás probléma tüneteit képes produkálni. Végre terhelés alatt tesztelve sikerült beállítani. Hidegen és melegen is első indítózásra indult, szép volt az alapjárat nem kormolt, hirtelen gázra reagált üresben, és terhelés alatt is. Viszont elmegyek vele 50km-et, és mintha elállítódna. Hírtelen gázra, először betortyan és utána indul el. Motorféken durrog a kipufogó, mintha utógyújtása lenne. Ha terhelés alatt nyomom ki a kuplungot, és hagyom visszaesni a fordulatot (például két váltás között) akkor leáll a motor. Van hogy melegen (nem mindig) zilál az alapjárat. Sajnos ezen a karburátoron már nincs kisablak úgyhogy az úszó szintet nem látom. Már vagy háromszor állítottam be de folyton ezt csinálja. Egy darabig jól működik, és utána kezdődik minden előröl. Van tippetek mi lehet a probléma? Gyárilag rosszul lehet beállítva az úszószint? Még nem szedtem szét, gondolván, h ez mégiscsak új karburátor, lehet én vagyok a béna. Egyébként sajnálom azt a kis 129-es karbit. Nagyon jó kis karburátor volt. Jó fogyasztása volt, könnyű volt beállítani, kár, hogy nem gyártják már. A válaszokat előre is köszönöm, szép napot mindenkinek :)