Ja és kimaradt a szakállas majomfejű meg csini anyuci, meg a kislánya valamit pakolnak be a közértben a kocsiba és közben mind a háromnak orgazmusa van, a csodálatos termékektől. Nem tudom mit hirdetnek, talán coop? Valami piros emblémája van. Az is kegyetlen ostoba, de csak a fejek... nem annyira irritáló.
A kisker hálózatok hirdetései egy külön szar kategória. Az antipatikus Liptai Klaudia, a Lidl nemottdolgozó selyemfiúja, az Aldi kövér és ronda repperei.
Az emlegetett Spar reklám iskolapéldája annak, amikor a marketinges hölgycsapat túltolja a humortalan lyópofizást.
Pozitívum, hogy Cba-s icuka, meg Kaszáserzsi már nincsenek.
Jajjj hát azon úgy nevettem amikor láttam, jaj olyan humoros. Annyirra vicces há há. Na most, hogy így kikacagtam magam, mehetünk tovább. A liptai klaudiás reklámra ami azért képes ezt is alulmúlni. De ne felejtsük el a nem tudom mit reklámozó szakállas tetkós csávó és a rövidhajú csajszi együtt sütögetnek, miközben a csávó üvölt mint a sakál...
De azért az nutella béredi ó ó apa, a fákkom visítozva hamisan éneklő nagymamája, helló ákos vagyol, valamint anya és apa sok posikjémet kipjóbájtak reklámjai viszik nálam a szívlapáttal ütném a fejüket díjat.
Sikítva némítom el a tévét. De ezért jó eza 12 éven felülieknek nrm ajánlott szöveg, hogy legyen időm távirányítót keresni mert másodperceken belül érkezik az a bizonyos nem tudom mot reklámozó szőke pitcha.
A nagyon humoros akarok lenni de nem megy típusú reklámok a leginkább idegesítőek. Pláne 5 percenként az NGC-n.
Az ikea meg egy elemhez is 8 oldalas leírást mellékel akkor ne jöjjenek nekem környezetvédelemmel.
A kaja marha nagy részét dobálják ki, a svédasztalos megoldásukkal aktívan hozzájárulnak a negyedik hullám kialakulásához.
Egyik nap nézegettem ott valami szerszámot, olyan körlyukasztó félének nézett ki, volt mellé vagy 10 oldal leírás, csak épp azt nem lehetett megtudni, hogy mi az.
Általánosan elmondható, hogy a béka segge alatti reklámokat nyomatnak, mégis kiemelnék kettőt amiknél csatornaváltással kísérve azonnal küldöm is a kurva anyjukban a "kreatívot", gyártót és a megrendelőt:
Ikea - ágyneműt készítenek Pet-palackból. Durván ostoba arcok és képsorok. Aki megnézi, elmegy a kedve az ikeától.
Spar - az "amikoraztképzelemviccesvagyokpedigcsakegyidegesítőhüjepicsavagyok" érzés.
Mesecsatornán? A tippem az, hogy egy olyan tematikus csatornán nem is adhatnak korhatáros reklámokat, tehát felesleges a jelzés. A kertévék reklámjai sem mind korhatárosak, csak egyszerűbb a reklámblokk elé kitenni a figyelmeztetést, mint egyesével megjelölni a problémásakat.
A vicc az egészben, hogy a minap volt nálunk néhány kisgyerek, persze, hogy rajzfilmet kellett keresni. Ezeket a szarokat nem is minősíteném, hanem ott is rendesen meg van tűzdelve a műsor mindenféle reklámmal, de már nincs olyan kitétel, hogy 12 éven aluliaknak nem ajánlják. Hogy a fenébe van ez?
Az magyon trendi, olyan hihetetlen tudományos. Kell még hozzá egy szakállas trendi majom, ostobaszemüveges tyúk, fehér köpeny, és nagyon mosolyogva kell mutogatni a tudományos jellegű ábrákra. Ez persze igaz a mosóporra, a fogkrémre, és a teljesen érdektelen nevű valamikre.
Emlékszem, gyerekkoromban volt a kék háromszög meg a piros kör, tesómmal az ilyen jelzésekre vadásztunk nyaranta a színes RTV újságban. Aztán jöttek ezek a számos karikák, és egyszerre nagyobb kihívás lett olyan filmet találni, aminek a címe mellett nincs korhatáros jelzés. Egy ilyen filmre emlékszek: Loch Ness Ted Danson főszereplésével. Most meg már ugye van a 6-os karika is. De minek? Én egyedül a 18-as jelzést tekintem indokoltnak, mert nyilván egy olyan film/műsor elé nem ültetné le senki sem a gyereket, de mi pl. úgy nőttünk fel, hogy leszartuk a 12-es, 16-os karikákat.
Egyébként nem tudok olyan tv-s reklámról, ami tényleg indokolná ezeket a karikákat. Tudtommal a kólás homokozás is csak plakátokon volt jelen, tv-ben nem adtak olyasmit.
"Komolyan, az az erzesem, a reklamok slapjan, hogy ezeket a szereket nem is nagy hiru gyogyszergyarak keszitik es ertekesitik, hanem valami fusimuhely" Ezzel valószínűleg rátapintotttál a lényegre.
Szeretjuk vagy nem szeretjuk, de a gyogyszeripari reklamok donto tobbsege igenyes operatori munkaval, rendezessel, grafikai dizajnnal es szereplovalasztassal keszul.
Ezzel szemben az osszes ferfipotencia-novelo szer reklamja olyan szegyenteljesen primitiv, minden szinten amator, kinos benazas, hogy mindig azt hiszed, mar nincs lejjebb, mint a lenyugvonapnskisvanereje, meg a nyavogo bena zene a csaj elvonaglasa meg a csavo kalapemelgetese alatt, aztan jon egy voros ordogmaszkos csavo...
Jo, ertem en, hogy a szex a bennunk elo primitiv majom, de most a fulzsir, meg a labgomba miert erdemel tobb profizmust?
Komolyan, az az erzesem, a reklamok slapjan, hogy ezeket a szereket nem is nagy hiru gyogyszergyarak keszitik es ertekesitik, hanem valami fusimuhely, aki bartelbe reklamoz a z-kategorias, 40 eves sorozatokat ismetli csatornakon.
Na elkezdték a reklámok előtt is ezt a 12 éven aluliaknak baromságot. Nem tudtam mi hiányzott. A legalja már eddig is az volt a karikázásban amikor az Ízörzők műsor előtt -ahol többségben öreg nénik főznek- benyomják hogy 6 éven aluliaknak nem ajánlott. Kicsit már túl van szabályozva ez az egész.
Inkább a sok szar gyógyszerreklámot kellene már szabályozni, az embernek tele a töke az X+1. magnéziumkészítménnyel, fájdalomcsillapító kenőccsel meg szemvitaminnal.
A nagy Michelin csillagos celeb Jencike meg pénzért mindent: Spar reklámban égeti magát.
Az a no tulajdonkeppen csak egy jol sminkelheto plus size modell, aki elvegzett egy pantomimtanfolyamot, es modoroskodo gesztusokkal probalja magat musorvezetokent eladni.
Igen, ez az átbahás lényege. Profin, drága pénzen megcsinált kamu oldal. Elaltatja az emberek kétkedését, és az ár is meggyőző, akkor aztán sokan beleesnek a csapdába.
(komolyabban: nehogy komolyan vedd, jobb esetben kapsz érte valami használhatatlan cuccot, ami nyomokban sem emlékeztet a kiírt specifikációra, rosszabb esetben csak az árát adományoztad oda nekik. Extrém rossz esetben meg adsz számukra állandó hozzáférést a számládhoz...)