Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32301
Remélem a hétvégén kimegyünk mert nagyon hiányzik a Bax.
Előzmény: dud996 (32294)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32300
Mintha áthelyezték volna a keresztet...
Előzmény: hivi (32298)
illesf Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32299
Most írta, hogy Gajvoronba (is) megy.
Előzmény: kisczako (32297)
hivi Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32298
Kereszt Szokolya határán...
kisczako Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32297
7végén merre leszel fellelhető? Esetleg Balatonfenyves? :)
Előzmény: emká48 (32296)
emká48 Creative Commons License 2008.09.02 0 0 32296
OFF: Nem Nyírvidék, hanem Gajvoron. Tetszik érteni? GAJVORON!!!!! :-) Azt a kutya, meg a mája!
Előzmény: PLACI (32280)
dud996 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32295
Tehát, Te hát... :)
Előzmény: eurodav (32278)
dud996 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32294
Ej-ej... A vonal "halálának" évfordulóján... Ha gondoljátok dolgozok 3, 5, 6 és 7-én is. Jobbulgatást!
Előzmény: by-169 (32290)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32293

Mitől életveszélyes? NKH is áldását adta a típusra, sorozatgyártási engedéllyel rendelkezik a paphegyi műhely.

 

Annak a bizonyos Bax-nak sérült az egyik forgóváza, lépten-nyomon kisiklik. (Hamarosan jóra fordul a sorsa, majd az Iletékes Elvtárs nyilatkozik róla.)

Előzmény: by-169 (32291)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32292
Ezek, miért is életveszélyesek?
Előzmény: by-169 (32291)
by-169 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32291
Ezeket az életveszélyes kocsikat mikor vonják ki a forgalomból? A szerencsétlen egy szem Bax kocsit meg ott rohasztják.
Előzmény: _nyunyuka (32279)
by-169 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32290
Nem voltunk kint mert az asszony beteget jelentett:)
Előzmény: dud996 (32275)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32289
Van, aki így gondolja...
Előzmény: gGAbesz (32288)
gGAbesz Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32288
Ez a 0 forgalmú, lezüllesztendő vasút??
Előzmény: _nyunyuka (32286)
norbert85 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32287

Az akadálymentesítésre is írnak ki pályázatot, pedig az is törvényi előírás egyes épületeknél...

Előzmény: HáBé (32261)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32286

Nb-n még nem fotóztam nyílt vonalon, összesen két jó fotóhelyet láttam...

 

A kardántengelyt átnáztem, hibátlan, elcserélhető. (új terepes váltót félretetettem)

Előzmény: gGAbesz (32281)
optamás Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32285

Hivi "Mester"!

 

A vécétlen, koszos végállomások léte valóban komoly negatívum, amúgy harmadik éve járok hozzátok, a fejlődés határozottan észrevehető, a hajtánypálya pedig abszolút tízpontos, mind az ötlet, mind a megvalósítás:)

hivi Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32284

Kedves kevese!

 

Sajnálom, hogy csak negatív élményeid vannak a királyréti vonallal kapcsolatban, és továbbítom a munkatársaimnak is az észrevételeidet. Az utasokat nem mi sűrítettük, maguktól jöttek, nyilván mert veled ellentétben nekik vagy ismerőseiknek pozitív élményeik is voltak. Ezek az általad marhavagonoknak nevezett személykocsik sem lettek volna, hogyha az általad lehúzott cég nem gyártotta volna le a BAX-ok mellé, hogy a megnövekvő nyár eleji és őszi forgalmat lebonyolítsák (ugyanis kevés volt a kocsi). Tegnap 12.30-kor betoppant hozzánk egy kb. 30 fős csoport, akik a legnagyobb forgalmú vonatunkon próbáltak utazni. Kb. 4-5 perc alatt hoztunk még egy plusz kocsit a szerelvényhez. Ezt nem biztos, hogy minden kisvasúton megcsinálnák, pláne MÁV-nál nem, igaz, itt, Királyréten sem oldható meg mindig.

A legtöbb vonatban el lehet szállítani babakocsit, főként, ha a zöld kocsik futnak. Volánbusz Kismaros és Királyrét közötti járatain ez azonban már bajosabb. Az általad említett zsáner busztársaság egy nem olyan régen közlekedett járata sikeresen belehajtott a buszmegálló táblába, engem is majdnem letarolva. Egy reggeli járatuk rendszeres késése és kimaradása miatt több Szob vagy Párkány felé dolgozó kénytelen gyalogolni, vagy korábban kelni. A morgói, a szokolya-liget utcai és a kismarosi megállók kivételével mindegyiknél sz@rrá fagysz a szélben, esőben, hóban, mert nincsen beálló. A kisvasútnál Szokolya-Riezner és Hártókút kivételével mindegyik megállóban van beálló. A szolgálatos MAN több hónapon keresztül berepedt szélvédővel közlekedett. Hétvégén előveszik a szép buszaikat, de hétközben egyes járatokon szutykos gépek is gyakran előfordulnak... Nem a Volánt akarom lehúzni, csak azt ecsetelni, hogy az általad jobb szolgáltatásnak titulált szolgáltatás nem biztos, hogy jobb.

A WC-t az önkormányzat üzemelteti a parkolóban, az sajnos csak hétvégeken van nyitva. Ez engem is érzékenyen érint, mert én általában 10-12 órákat dolgozom fent.

A menetrendek minden egyes menetrendváltozáskor ki vannak rakva, azonban kevésbé kedves embertársaink előszeretettel lopkodják, szétszaggatják, így ez egy örökös szélmalomharc, megjegyzem, a Volánbusz is így van ezzel.

A hajtánypályán nyitva tartási naponta több, mint száz jegyet vásárló utas megfordul, ami azt jelenti, hogy kb. 50-60 kört tesznek meg egy nap alatt a hajtányok, ami nem sok. A forgalomból adódóan olykor-olykor előfordul, hogy nem sikerül rögtön kiszűrni és levenni egy meglazult láncú hajtányt, ezek ugyanis általában nem álltukban romlanak el. Ilyen esetben általában fel szoktam ajánlani egy ingyenes kört egy jó hajtánnyal, persze már akadt olyan peches ember, hogy azon is elromlott valami (negatív világképed alapján nem csodálnám, ha pont te lettél volna az). Sajnos olyan emberek is akadnak, akik szabálytalanul használják a hajtányokat, és hiába mondja el nekik az ember, hogy a max. sebesség ennyi meg ennyi, a fékút pedig X méter, jelentősen nagyobb, és a célban nem tudnak megállni rendesen. Hála Istennek, belőlük nem sok akad egy-egy üzemnapon. A hajtánypályáról az emberek 99%-a megelégedettséggel szokott eltávozni, de az volna a jó, hogyha ez 100% lenne, én a részemről ezen dolgozom.

Nem biztos hogy egy pusztuló kisvasútra lenne jellemző az, hogy gyakorta szerveznek esti programokat, együttműködne a környező rendezvényekkel, vagy saját maga szervezne. Tökéletesek sem vagyunk, s ha kellemetlenségeid adódtak, elnézésed kérjük, és reméljük, hogy a felmerülő problémákat továbbra is megosztod velünk.  

Előzmény: Törölt nick (32262)
erdőszéli Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32283
Hehe... szombat du. pont ugyanitt fotóztam.  A téma is már csak ugyanez volt :-)
Előzmény: _nyunyuka (32279)
KutyaDeRossz Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32282
Szeptember 6. szombat, kisvasúti nap és nemzetközi hajtánytalálkozó Balatonfenyvesen!
gGAbesz Creative Commons License 2008.09.01 0 0 32281
C50 már nem is szimpatikus??
Előzmény: _nyunyuka (32279)
PLACI Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32280
Üdv!

Nyírvidéki kisvasúti napról lehet tudni valamit? Lesz egyáltalán? Különvonat lesz, vagy menetrend szerinti?
_nyunyuka Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32279

Nocsak, MOZDONY-hiányod volt? :-)

 

Nekem Mk-elvonási tünetek jöttek :-)

Előzmény: eurodav (32278)
eurodav Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32278
Daveee? Mióta vagyok, Dave? :P (...Bocsi, ha nem rám gondoltál! :) )
Amúgy én sem voltam. Mentségemre itt egy kép máról (ha már nem Hármashegyalja), a hortobágyi kisvasútról:
Előzmény: dud996 (32275)
Woodyka Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32277
Én a Bükköt is szívesen lezárnám az autók elől, fizetősen és nem fizetősen is, sehogy se lehessen behajtani.

Túl sok a szemét az autós "turisták" után. Jellemzően tipikusan azokon a helyeken van a legtöbb szemét eldobálva a Bükkben is ahol kocsival lehet parkolni, vagy nincs messze az úttól...

Előzmény: még1MbR (32271)
Bergur Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32276

Feltettem egy csomó nyári képet a www.gportal.hu/bergur oldalra. Ott a képeken belül a hajók, a szergrjek, nnohabok,púposok és kis dízelek, a hajóbúcsúk, a külföld és a motorkocsik között vannak képek.    

dud996 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 32275
Programváltozás: sem én, sem Dave nem leszünk ma a mozdonyon. (Legalábbis én 100%.)
Előzmény: by-169 (32227)
még1MbR Creative Commons License 2008.08.30 0 0 32274
Felfér talán, de utána se le, se fel senki :)


Az IC-n kénytelen voltam első osztályra venni jegyet, de még ott is macera. Folyton jön a büfékocsis és nyüszít, hogy nem tudja tolni a cuccát a soron. Szétkapcsolva az asztal mellé be tudtam tolni egyet, a másik meg a folyosón. Áhh.... tragédia.


Királyrét, fejlesztések témája:
-szerintem sok fejlődés volt a vonalon, kritikák ide vagy oda. A mérleget pozitívnak érzem, sok évre visszatekintve. A mostani csapat lelkesebben csinálja, mint egészen régen a korábbiak.
A hajtány problémát én is tapasztaltam, meg a síncsavarokat is ki tudtam volna húzni itt-ott. De látom a virágokat az állomásokon, az új építésű kocsikat (bár én speciel nem csípem a zötyögésüket), a gőzöst, és még sok más apróságot.

Előzmény: Sinbiciklis (32272)
M41-2132 Creative Commons License 2008.08.30 0 0 32273
Üdv
Az első április 9-én, a második pedig ma készült:

Sinbiciklis Creative Commons License 2008.08.30 0 0 32272

Ide talán az ikerbabakocsimis felfér:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De most már, én is qrw@ kiváncsi lennék, hogy mennyibe van a 1 menet gázolajjal, személyzettel, pályafentarással, karbantartással, stb? (Bár ehhez az utasnak már semmi köze.)

Előzmény: még1MbR (32271)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!