Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1124
OK, átjött... FANTASZTIKUS... Lementem hídba... Mindjárt magamhoz térek... :)))))))))))
Előzmény: Zolcsi67 (1122)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1122
Hello Howard!
Átmentek a térképek! (remélem...)
John Howard Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1121
Hello Mindenkinek!

Hát igen, a 10-es busz. Szerintem is az lenne az egészségesebb, ha a 3-ast áttennék a belső szakaszon gyorsjáratra, tehát Albertfalva és a Körtér között csak 1-2 helyen álljon meg, a 10-est pedig a helyi forgalomra meghagyni, persze ésszerű követési időkkel. Esetleg csak a csúcsidőkben, én nem ismerem a forgalmi adatokat, de biztosan van olyan igény, amilyet írsz. Sajnos, mint már írtam, a FPH csak metróban tud gondolkodni, igaz, hogy ezt a területet az sem oldaná meg, de most valami makacs szándékot vélek felfedezni az intézkedésekben: dőljön csak össze a tömegközlekedés, majd a kormány nyakába varrjuk, mert nem adnak pénzt a metróra! (Na, ez elég off volt, de én is így látom)

A 3-as busz meg lásson el "behordó" funkciót a külsőbb részekről, a maradék helyi igényt a Fehérvárin meg a villamosok tökéletesen ki tudják elégíteni.

Üdv:
John Howard

Előzmény: névtelen (1119)
_mihi_ Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1120
ez a pénteki Victor Hugo baleset még nem világos, itt a 76-os és a 15-ös a Lehel tér felöl egy irányba mennek, a baleset még a 76-os megállója előtt történt, akkor milyen elsőbbségadást mulasztott el a troli? - vagy lehet, hogy 15-ös kifelé ment és a kereszteződésben találkoztak, majd a helyszínelés idejére a troli mögé állt. tudja vki?
Előzmény: division by zero (1016)
névtelen Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1119
"HÁLÓZAT"
Lehet, hogy ezért utálni fogtok:
ha ez igaz, akkor miért szűnik meg a 10-es busz????
Nem a "budafoki úton párhuzamos" válasz érdekel, hanem az, hogy mi lesz pl. azokkal, akik az Albertfalvai lakótelepen laknak és a Budafoki úton dolgoznak? gyalogolnak? stb.
/..bár a környéken lakom nekem szerencsére nincs ilyen módon megszivatott ismerősöm../
Mi indokolja, hogy a Fehérvári út és a Budafoki út közt nincs szükség keresztirányú kapocsra? /csak a 103-as lesz, két kapocs közt kb 10 megálló távolság!!!- amellett a 103 ritka és zsúfolt../
Előzmény: John Howard (1073)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1118
Howard: Most kezdek hozzá a scanneléshez, még ma este átküldöm mailben.
Stig: Részletekben tudom beszkennelni, és küldöm neked is!
John Howard Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1117
Az Astoria-aluljáró álmennyezetét valóban az átadása után néhány hónappal le kellett bontani - azóta a világítása is másmilyen, mint eredetileg volt - de nem a villamosok miatt, hanem azért, mert a határidő előtti átadáshoz kapkodva elvégzett elektromos munkák "bosszújaként" leégett az egész!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Carpy (1114)
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1116
Kedves Zolcsi67!
Kaphatnék esetleg én is az 1943-as térképből... megköszönném. Kerestem a neten régi 1950 előtti Bp. térképet, de nem leltem!
Ha valaki ismer valahol ilyet, közölje velem! Köszönöm. DSH
Előzmény: Zolcsi67 (1099)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1115
Akkor semmi változás, az AutoClassicban is ezt írták....
Előzmény: Alfred (1113)
Carpy Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1114
John!
En ugy emlekszem, hogy eleg sulyos gond volt az Astorianal, hogy a villamosok hatalmasakat zokkentek a sinkeresztezeseken. Olyannyira, hogy par honap alatt le kellett bontani az aluljaro almennyezetet. A Blaha viszont valoban jobban meg volt csinalva.
Előzmény: John Howard (1078)
Alfred Creative Commons License 1999.11.21 0 0 1113
Zolcsi67:
Mostanában nem néztem, de néhány hónapja még megvolt, Monoron a négyes út mellett Cegléd felé a Shell kút előtt balra egy ócskás kertjében áll, kerekei mintha meglennének, de az ablakok hiányoznak, közelebbről nem lehet megnézni.
Előzmény: Zolcsi67 (1109)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1112
Nem mai a fiú, azt hiszem, 1904-es a felvétel! Vasalt abroncsos kerekek, mint a lovaskocsikon, nyitott "bak", stb.
Előzmény: division by zero (1111)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1111
kösz!
nem semmi, nincs egy kifejezett troli formája :)
Előzmény: John Howard (1110)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1110
Előzmény: division by zero (1104)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1109
A pécsi emeletes Ikarus sorsáról tud valaki valamit? Egy régebbi AutoClassic-ban láttam róla fotót, valamikor a 60-as években egy IK 556-ost felraktak egy másik tetejére. Menetrendszerűen közlekedett, most meg rozsdásodik valahol. Az újság szerint a Közl. Múzeum meg még egy pár magángyűjtő pályázik rá. Kíváncsi lennék, mi most a helyzet vele.
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1108
Köszi, csak futólag pillantottam rá, és most szerettem volna részletesen átnézni.
"Kedvencünk" ma ki se dugta az orrát a kelenföldi remizből...
Előzmény: division by zero (1105)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1107
tegnap még a swi-n voltak, csak onnan letakaritottak minket :(
Előzmény: division by zero (1105)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1106
Folyamatban...
Előzmény: division by zero (1104)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1105
A képek az enyémek, és a vasútmániások lapján vannak:
http://www.tar.hu/vasut/
Előzmény: Zolcsi67 (1103)
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1104
ha lesz egy kis időd, előkeresnéd?
Előzmény: John Howard (1100)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1103
Nem tudjátok, kinek a website-ján láthattam friss fotókat a Fehér úti főműhelyről? Megnézném, de elfelejtettem felírni :-(
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1102
Rendben, az talán bele is fér egyben a szkennerbe. Ugyanez 1925-ösben érdekel? A Belvárosban tekergő ún. versenyvonalak tokkal-vonóval.
Előzmény: John Howard (1101)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1101
OK. Egy Belváros részt is légyszi! (Tabán, Vár, Víziváros, Nagykörúton belüli pesti oldal)
Előzmény: Zolcsi67 (1099)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1100
A macskacseréről sajnos nincs, csak a troliról. Azon látszik a vezetéken a futómacska, a levezető drót, meg a műszerfalba dugott szára - emlékeim szerint. Elő kellene keresni.
Előzmény: division by zero (1098)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1099
John Howard:
Ma elfelejtettem, de holnap behozom az 1943-as térképet, az ominózus részt beszkennelem, és elküldöm mailben!
division by zero Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1098
John!
"Ez sem veszélyesebb, mint a tátrai trolibuszon 1906-ban a feszültség alatti macskacsere! "

Ez tetszik, nincs képed róla?

SzigDani Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1097
John: jó a csuklós UV-d!

Ven egy sajat keszitesu UV vonalrajzom. Nagyjabol a 3257. Kinek kell?

SzigDani

SzigDani Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1096
Hú de sokat írtatok!

Bocs, de most csak DBZ-nek válaszolok. 3376. Valahol van képünk róla (Szeintem a Vepi fotózta le). A scan ez egyetemi dolgaimon na meg a scaner foglaltsagan is mulik.

Hóseprők kik vannak még? (7141, 7130, ?)

SzigDani

Előzmény: division by zero (988)
Zolcsi67 Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1095
Jól elOFFolunk itt, hiába, kicsi a világ... Holnap este leszek én is, kb 9 körül, akkor jövök be gályázni. Jó éjszakát "szomszéd" ! :-)
Előzmény: John Howard (1094)
John Howard Creative Commons License 1999.11.20 0 0 1094
"Nem ártana" találkoznunk. Folyt. mail holnap OK?
Álmos vagyok... Mail-t küldök!

Üdv:
John Howard

Előzmény: Zolcsi67 (1093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!