Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Akinek van kedve bővebben eszmecserézni a légfegyverén végrehajtott javításokkal, módosításokkal kapcsolatban, és nem szeretné megzavarni a mindent tudó bölcseket.
Na most jutott időm szétszedni a puskát, igazából nincs nagy tudomány benne.
A nagy fém záró elem került bele, amiből kihagytam a kilincsművet, mint kiderült, egyáltalán nem hiányzik, így még feszteleníteni is lehet, ha szükséges.
20mm-t lehetett ezzel a módosítással nyerni, ami kellett a gázrugó beépítéséhez, de a sima rugónál is jól jön.
A puska ezzel a rugóval a gyári teljesítményt tudja hozni, ennek nem örültem, valóban lassú a gázrugó az acélrugóhoz képest.
Amin nagyon meglepődtem, az a hangja, ami nincs, gyakorlatilag az első lövésnél azt hittem, hogy beragadt a dugattyú, mert csak egy halk kattanást lehetett hallani.
A másik pozitívum, a pontosság, minimális rugás tapasztalható, sokkal jobb szórást tudtam lőni, ülve térdre támasztva, mint előtte az ablakpárkányra támasztva.
Szerintem Bandó papa nem mond hülyeséget! :-) Hiába az autentikusság, amikor ez a műanyag tömítés kalap szart sem ér! Mondom ezt, mert a Szlávia pillevékony tömítése sokkal időtálóbb!
Egyszerűen pocsék alapanyagból készítették!
Sajnos ez a leggyengébb része, ennek a nagyszerű fegyvernek! Bár a kialakítása nem éppen utolsó! A domború belsőrész kitűnő pufferként funkcionált, csak a szoknyarész vásott félelmetes gyorsasággal...!
Én is próbálkoztam az eredeti megoldással, csak az a probléma, hogy a tartalék tömítések is már túl vannak a 40 éven és a fiók mélyén is kikeményedtek maguktól. Na meg a léghenger belső átmérője sem a legszabályosabban kopott az elmúlt 40-50 év alatt. A jó marhafaggyús bőrtömítés meg ragyogóan követi a deformálódott belső átmérőt.
Hát köszönöm szépen a felajánlást! Lehetséges hogy élek vele egyszer valamikor ha időm engedi! Esetleg akkor ha hallasz valami légpityut akkor azt meg is köszönöm! Amúgy az az egyik problémám,hogy ha van olyan ami talán jó is lehet... az 200-300km-re van :/
Minden nap megfordultam Monoron. Most műtét után vagyok, néhány hétig nem megyek arra. Ha bevállalsz 30km-t, nálam ki tudsz próbálni occsót, drágát egyaránt. A kis gamó felejtős, nagyon rövid.