Mókás - és egyben rendkívül jellemző - dolog, hogy a buszgyártás területén "innovatívnak" lehet nevezni egy olyan kerékfelfüggesztést, ami a járműiparban már 68 éve (Citroen DS) tömeggyártásban van . . .
Hmm egy valóban innovatív hír a Buswörldről. Hidropneumatikus felfüggesztést talált ki a Hübner. Azt jól mondják, hogy a sűrített levegőnél nem sok pazarlóbb erőátvitel létezik, érdemes vele spórolni.
Érdekes módon a gyár, ami a 125.00 szériaszám kiizzadásánál még a korábbi termékek iránti tiszteletet hangoztatta, most simán ránevezi a 180e-t a 180-asra...
Vannak vonalak ahol elférne, egy két helyen kis favágás és mehet. Az angolok azzal érvelnek mellette, hogy az úton annyi helyet foglal mint a szóló, de majdnem annyi utast visz mint a csuklós. Hongkongban is ezért használják őket és ott még hegyet is másznak.
Még nem találtam de keresem már egy ideje. Az emeletest Hong Kongban tesztfuttatják, de az ottani buszmániások is csak elvétve raknak fel róla rövid külsö felvételeket. Kínában pedig nincs YouTube és infók csak szűrve jutnak ki.
Melyik új? Az UNVI-s? Az szerintem csak bbalkormányos verzióban lesz és Európa specifikus. Mert a BYD jobbkormányost kvázi csak az ADL gyárt. Az ausztrál és az új-zélandi piacra is Ők szállítnak.