A Magyar Távirati Iroda jelenti 1941. január 4-én:
Közbeeső állomásokon is fel helet szállni a Budapest-Dés-Beszterce között közlekedő áramvonalas gyorsvonatra
A MÁV igazgatósága az utazóközönség részéről megnyilvánult kívánságoknak eleget téve intézkedett, hogy a Budapest Keleti Pályaudvarról 20 óra 10 - kor induló és ide 8 óra 33 - kor érkező , Nyíregyházán át Désig illetve Besztercéig közlekedő áramvonalas gyorsvonatokkal, mindaddig, amíg a vonat kihasználási lehetősége megengedi, Nyíregyháza, Mátészalka, Nagykároly, Zsibó állomásokra, illetve állomásokról is lehessen utazni. Ezekre az állomásokra illetve állomásokról is lehessen utazni. Ezekre az állomásokra azonban menetrjegyeket elővételben nem adnak ki, s azokat csak egy órával a vonat indulása előtt válthatják meg az állomások pénztárainál.
Van valakinek 1940-es téli menetrendje, amiben ez a vonat szerepel?
Érdekel valakit megvételre egy angol nyugdíjas vasúti igazolvány '85-ből? (Van egy '86-os is)
Ez tehát nem vasutas igazolvány, hanem egy Senior Citizen Rail Card, amelyet nyugdíjasok vásárolhatnak meg, hogy ezt felmutatva kedvezményes jegyet vehessenek.
Sziasztok! Én is Trianon előtti (tehát 1921 előtti!!), és két háború közötti menetrendeket keresek. Ha van valakinek, árával együtt megírná a sipiczkymark@yahoo.com-ra? Nagyon köszönöm!!
Közvetlenül Trianon előtti (1918) magyar, ill. 1919-20-21-es román+csehszlovák, II. világháborús (1939-45, bécsi döntések + előtte/utána) román menetrendek érdekelnének. Valamelyik elérhető-e ezek közül? Bécsi döntéses magyar van fent a neten: ebből kiderült, hogy a Földrajzinév-bizottság ugyanis tévedett pár ponton a határon túli magyar állomásnevek megállapításánál!!!