Keresés

Részletes keresés

GST-616 Creative Commons License 2023.08.09 -1 0 17975

210esen 2 különböző man teszt van vagy ugyanaz a tipus?

BP-1 Creative Commons License 2023.08.01 0 2 17974

Erre mondtam azt,  hogy ha vége lesz a pótlásnak,  akkor a kerületben csak Arrivás kocsik lesznek. (nappal)

Előzmény: .BPO-346. (17972)
18-09 Creative Commons License 2023.08.01 0 1 17973

Az alapmenetrend visszaállásáig zarrivás:

 

- hétköznap: 44, 121, 142E, 175

- hétvégén: 44, 97E, 142E - csak szombat, 175, full 182-184

 

 

Előzmény: .BPO-346. (17972)
.BPO-346. Creative Commons License 2023.08.01 0 0 17972

A 121-est is magukévá tették :)

Előzmény: 08-73 (17969)
.BPO-346. Creative Commons License 2023.08.01 0 0 17971

A 609, 611, 615 a 20E/30-ról jöttek, oda ment helyettük pár utolsónak beálló újonc, a 635 meg eddig is tartalék volt.

Előzmény: 08-73 (17969)
bz79 Creative Commons License 2023.08.01 0 1 17970

Az alap meg a nyári menetrendben bőven van annyi különbség kiadásban a 196,20e stb vonalakon hogy az a 4 db tud a 44-en dolgozni.

Előzmény: 08-73 (17969)
08-73 Creative Commons License 2023.08.01 -1 0 17969

A 44-esre honnan kerültek át a 3 ajtós csuklósok mától? Mert a többi érintett vonal kiadásában nem látok változást.  

.BPO-346. Creative Commons License 2023.08.01 0 0 17968

AA HY-807 és AA MH-678 mára feléledtek :)

Előzmény: .BPO-346. (17966)
KXM-037 Creative Commons License 2023.08.01 0 1 17967

644 eseményes volt a 100E-n.

Előzmény: .BPO-346. (17966)
.BPO-346. Creative Commons License 2023.07.31 0 0 17966

Sziasztok!

Miért állnak ezek az új kocsik, ha nem titok?

AA HY-803(karambol a 122E-n?); AA HY-807; AA HY-824; AA HY-836

AA MH-644; AA MH-659; AA MH-663; AA MH-665; AA MH-670; AA MH-678




Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2023.07.17 0 6 17965
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.07.14 0 1 17964

Az valami kegyetlen darab. Itthon még a 2000-es évek elején terjedt el, amikor az SL-ek/SG-k érkeztek.

Egy alkalomra is bőven elég belőle, nemhogy egész nap.

Előzmény: hamzsabusz (17956)
nemeza Creative Commons License 2023.07.13 0 2 17962

Köszi! Jól jártunk! A MUT régóta jellemző 133E-n

Előzmény: bpi-211 (17961)
bpi-211 Creative Commons License 2023.07.13 0 4 17961

Milyen pótlás? Andoros lett, ma is kint van a 114-esen. Eddig lehet bügyköltek rajta valamit, mert az MUT már jó ideje ki van adva, ő viszont csak a héten dugta ki az orrát, mióta a 25-ösről lejött.

Előzmény: nemeza (17960)
nemeza Creative Commons License 2023.07.12 -1 5 17960

MZC tegnap délután volt a 114esen. Minőségi pótlás :)

Fotóra nem volt lehetőségem.

.BPO-346. Creative Commons License 2023.07.11 0 0 17959

Sziasztok!

AA HY-824 mivel állt le a múlt héten?

A210 820 08 21 Creative Commons License 2023.07.10 0 7 17958

Ma reggel is két, sárga szélű ideiglenes rendszámos szóló C2 kanyarodott ki a Bogáncsból, aztán kicsit később egyet láttam az M0-n, Ecsernél, elakadásjelzővel állva. Ő úgy látszik, maradni akar...

 

LSU 106 Creative Commons License 2023.07.09 0 1 17957
Előzmény: BP-1 (17955)
hamzsabusz Creative Commons License 2023.07.09 0 1 17956

A NAY-ok leszállásjelző hangjához képest bármi jobb; azt anno borzalom lehetett megszokni.

Előzmény: torqmatic (17943)
BP-1 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 17955

Találtam még ilyet is:

Kulmbach, KU-MR 121 , KU-MR 156

Ezek vajon mik voltak?

Előzmény: LSU 106 (17954)
LSU 106 Creative Commons License 2023.07.08 0 4 17954

MHU-801, 815-> Gütersloh GT-BU 570 és 520

MHU-705-> Kulmbach, KU-MR 53 

potlasok Creative Commons License 2023.07.08 0 0 17953

A klíma vagy a vészjelző szokott sípolni. Az indexnek ha jól tudom nincs is hangja...az általad leírtak miatt azt mondanám hogy a klíma volt.

Előzmény: tompi03 (17939)
torqmatic Creative Commons License 2023.07.08 0 11 17952

Mondjuk a budapesti utas azért eléggé el van kényeztetve, ha egy kicsit is lépni kell, egyesek már anyáznak - nálam például a Bikás Parknál kezdett el őrjöngeni egy öregasszony, mert szerinte én a direkt megemeltem a buszt a megállóban, hogy neki rossz legyen (holott csak alacsony a padka).

 

Nyugat-Európában, az USA-ban maximum az elejét teszik oda a szegélyhez, a vége már sokszor egy méterre van a padkától, főleg ha csuklós. Romániáról és a többi hasonló országról meg ne is beszéljünk, ahol az a default, hogy kb két méterre állnak meg a padkától, mondjuk sokszor eleve olyan a kialakításuk, hogy be se lehetne állni normálisan.

 

Full kezdőt azért szerintem nemigen tesznek a 8E-re (meg úgy en bloc csuklósra); minden garázsnál vannak "keltető" vonalak (jellemzően egyszerűbb, szólósok), ahol bele lehet jönni a szakmába. De ezt, hogy "bárkit felvesznek", azért cáfolnám, kismillió oktatáson, vizsgán át kell menni, mire felveszik az embert, és bizony van is, akit eltanácsolnak. 

Előzmény: bpi-211 (17944)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2023.07.07 0 0 17951

Biztonságiöv-figyelmeztetés esetleg?

Előzmény: tompi03 (17950)
tompi03 Creative Commons License 2023.07.07 0 0 17950

Az index nem lehetett mivel azt a leszállásnál hallottam és teljesen más a hangja. Ez mintha egy éberségi lett volna.

Némelyik MAN buszon a vészjelzőkre ráragasztották a "VÉSZJELZŐ" cetlit... Lehet a sok okos utas azokat nyomogatják és azt hallottam folyamatosan?

Előzmény: torqmatic (17943)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.07.07 0 3 17949

Az Omsinak a fizikája is tök reális, ha pedállal, kormánnyal vezetsz, egész jól rá lehet érezni a kanyarodásra, a jobb oldalának az érzékelésére, a tükörhasználatra.   Ha maga a futása, a játékmotor is normális lenne alatta... (de hát igazából 2006-8 körül lett programozva, kb 12-ig még reszelgették, azóta nem foglalkoznak vele) 

Előzmény: bpi-211 (17948)
bpi-211 Creative Commons License 2023.07.07 -3 0 17948

Az Omsi-n nevelkedett korosztály. :D Ami egyébként nem egy rossz dolog, ahogy itt is elhangzott, adott esetben lehet sokkal jobbak, mint egy idősebb, "tapasztalt" kolléga (akikről az indító hsz-ben írtam, mind idősebbek voltak). /Maga a program szvsz. tényleg jól visszaadja a méreteket, kanyarodási sajátosságokat, feelinget. A GKI szim kevésbé.../

Előzmény: .BPO-346. (17945)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.07.07 0 1 17947

Győrben vezet egy nagyon fiatal LÁNY is. Állitom az egyik legügyesebb sofőr a városban. 

Előzmény: .BPO-346. (17945)
Mr. SziD Creative Commons License 2023.07.07 0 6 17946

A kor nem minden, 1-2 év tapasztalattal is lehet nagyon jól vezetni, meg 25 év tapasztalattal is lehet nagyon szarul.

 

Sokkal több múlik szerintem a hozzáálláson és az intelligencián, azaz megérti-e, hogy hogyan mozog a jármű (akár szgk, akár tgk, akár busz), mik a jármű adta korlátok és ezt a tudást képes-e tudatosan alkalmazni. Ez pedig véleményem szerint nagyobbrészt nem korfüggő (persze 60-70 évesen már jelentősen kopik ez a képesség).

Előzmény: .BPO-346. (17945)
.BPO-346. Creative Commons License 2023.07.07 0 0 17945

Én rengeteg nagyon fiatal sofőrt látok a 20E-n, a 30-on, akárhová nézek. Nem tudom, hogy jók-e vagy rosszak-e, csak feltűnt, hogy sok a nagyon fiatal sofőr.

Előzmény: bpi-211 (17944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!