Keresés

Részletes keresés

Sj Creative Commons License 2021.09.05 -1 0 916

de köszi ötletet, megnéztem kb ottani árakon lehet itthon is feltöltös netet venni V éknél, 4500ft 10gb, 2500 5Gb akkor lehet veszek tőlük egy kártyát és ott nem kell ezzel sem foglalkozni..

Előzmény: Macroglossa (914)
Sj Creative Commons License 2021.09.05 -1 0 915

No ezek az oldalak nem annyira ismerősek, én a világ többi részén elvoltam bookingal, vagy maximum airbnr el.

És sajnos nem V betűs szolgáltatóm van azt lecseréltem pár éve ..

De van VPN szolgáltatás, amivel ezeket ki lehet cselezni, majd lehet azzal prróbálkozom helyi internet kártyával...

Előzmény: feketefelho (913)
Macroglossa Creative Commons License 2021.09.05 -1 0 914

Még egy csavar van benne, ha roamingolsz, akkor simán működik a booking.

Nekem a V betűs szolgáltatóm van, akik vannak Törökországban is jelen vannak, és volt mobilnetem, azon ment a booking, a szállodai wifire csatlakozva meg le volt tiltva.

Előzmény: Sj (912)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.05 -1 0 913

Csak a Booking van tiltólistán!

Gmaps-en lehet keresni és adja is a találatokat (Otelz.com, Agoda, Destinia, stb.)

Előzmény: Sj (912)
Sj Creative Commons License 2021.09.04 0 0 912

huhh köszi ez megint egy új és meglepő infó: "FONTOS! Itt törökországban a bookingos foglalás le van tiltva. Nem tudsz náluk foglalni, csak külföldről (ők tudják miért, talán a hazai piac védelme, ...)"

Erre én nem is gondoltam, bookingos app se megy ott? Pedig hive vagyok majd amerre vagyunk rákattintok és foglalok dolognak, akkor ez ott nem működik?

Előzmény: feketefelho (910)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.04 -1 1 911

Patarai tapasztalatok.

Gelemisben van szállásunk, a panzió beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

Kellemes, tiszta szoba, Tv (500 csatorna, egy csomó osztrák és német is), légkondi, Wifi (igen jó a net, dolgoznom is kell néha, emiatt szükséges).

A reggeli svédasztalos, bőséges választékkal (az eddigi szállásokhoz képest).

Van egy csomó étterem, vendég viszont viszonylag kevés, így elég jók az árak.

Tegnap voltunk Kalkanban, 9 km ide, ott elég sokan vannak - törökök - és szép árak is voltak az étlapokon 150-200TL a kikötő környékén. Én korábban a guglin kinéztem egy török éttermet (olyan "ki van rakva minden az ablakba, amit ehetsz" típusú), ott két leves+két főétel és egy Ayran került 100TL-be. A lencseleves jó volt, a köfte és a bárányragu viszont langyos ... nem leszünk visszatérő vendégek.

A tengerpart ott elég vacak, gondolom egy csomóan átjönnek ide a patarai részre ...

Itt a parton ugyanis jóval többen vannak, mint ahányan a faluban laknak (a "tömeg" a hátam mögött volt a kép készítésekor).

A patarai part.
Belépővel közelíthető csak meg, mivel egy romterületen kell áthajtani, a faluból kb. 5 perc alatt lehet elérni a parkolót, onnan a part 2-300 m-re van.

Reggel 8 és este 8 között látogatható, éjszaka teknős buli van, védettek.

A múzeum kártyával első nap ingyen bejöttünk, de második nap már kellett venni egy belépőt (10 alkalom, 10 napig érvényes, az ára 40TL).

Érdekes, hogy a pénztáros kislány sem tudta, hogy a múzeum kártya csak egy belépésre jogosít fel ... Na mindegy ez a kártya épp elég lesz kettőnknek, amíg itt vagyunk.

Nekem nagyon bejön, mert homokos, lassan mélyülő és a szeles idő miatt a part közelében jó hullámok vannak. (Asszonykámnak ez nem annyira nyerő ...)

A hely egyediségét fokozzák a homokdűnék, amik a part közelében vannak (a képen is látszanak).

Jövő hétre délutáni záporokat ígérnek az előrejelzések, így a kirándulásokat (Saklikent, Xantos, Lethoon és ugye a patarai romok) azokra a napokra időzítettem.

Folyt köv.

feketefelho Creative Commons License 2021.09.04 -1 0 910

Én az Otelz.com-ot főként akkor használom, amikor nincs más találat (booking, hotel.com, stb.), illetve, megnézem hátha jobbat, szebbet, olcsóbbat tud ajánlani.

Speciel Isztambulra a bookingnak jobb ajánlatai vannak, a Sultan Mehmetet is náluk foglaltam (épp 30%-os akció volt és elég jók róla a vélemények).

Én két esetben használtam az Otelz.t:

1. Edirne (Bookingon nagyon vacak szállások voltak csak.)

2. Cirali és Göreme között (ez a rész a Bookingon fehér folt, alig van találat), az Otelz ott remekelt, így Ermenekben lesz szállásunk az egyetlen szállodában (36€ reggelivel)

Előzmény: Sj (909)
Sj Creative Commons License 2021.09.04 0 0 909

Ilyenkor jövök rá milyen ügyetlen vagyok, mert nekem Sultan Mehmed Hotelt, amit irtál ki sem adja a otelz.com.

Miért jobb használni ezt az oldalt, mint a bookingot, olcsóbb?

Előzmény: feketefelho (908)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.04 -1 0 908

Az otelz.com olyannyira működik, hogy elég volt a nevem mondani, már tudták, hogy Magyarországról jöttünk, vártak bennünket. Az is hozzátartozik, hogy előző nap megírtam az érkezési időnket és pár perc eltéréssel tényleg akkor értünk oda.

Előzmény: Gabesz57 (907)
Gabesz57 Creative Commons License 2021.09.03 0 1 907

Köszönjük a csodás beszámolót. Öröm volt olvasni😀Akkor jónak tűnik a otelz.com oldal is szállásfoglalásra. Várjuk a folytatást😃

Előzmény: feketefelho (892)
bckm. Creative Commons License 2021.09.03 0 0 906

Hali!

A Valide Sultánnál ugyan fizetős parkoló van de a szálló vendégeknek nem kell fizetni. A szálló recepciója előtt parkolsz tehát gyakorlatilag őrzött a parkoló😊

Előzmény: Macroglossa (900)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.03 -1 0 905

A múzeum kártya egyszeri ingyenes belépést biztosít adott műemlékbe, romterületre, de csak oda érvényes, ami a kulturális minisztérium kezelésében van. Göremében bemehetsz vele az open air múzeumba, meg pár templomba. Érvényes a földalatti múzeumokba is. Nézd meg azon az oldalon, amit korábban linkeltem, ottvan, hova érvényes a kártya. Mi Ankarában is használni fogjuk. Aspendosi belépésre is alkalmas. Mi így fejenként kb 400 TL-t, meg némi időt takarítunk meg.

Isztambulban a Topkapival vigyázz, mert kedden zárva van.

Parkolás. Többször parkoltam már több napot is az utcán, semmi probléma nem volt ... Arra viszont figyelni kell, hogy ahol hétvégén ingyenes a parkolás, ott hétköznap nem biztos, hogy megállhatsz, a rendőrség elviheti az autót ... Az enyémet elvitte.

Előzmény: Sj (904)
Sj Creative Commons License 2021.09.03 0 0 904

Szi, köszi. Parkoloház jó ötlet, nem biztos azért kulcsom szivesen biznám ott a pakolóőrökre, az van ott a belvárosban ahol ti szállodátok is lesz, mert azt néztem nekünk is kb ott lenne jó? Utcán parkolni biztonságos, mert csak lesz benne nekünk is pár dolog az autóban, ha értékeket nem is próbálunk bennehagyni? Hogy van ez a muzeum kártya dolog, csak 1 napig érvényes egy helyen?? Kappadókia miatt kérdezem, azt mi is több napra tervezzük /valahogy utánanézek majd, ott van e ahova nem jó/.

Előzmény: feketefelho (902)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.03 -1 0 903

Ja, még annyit, hogy jobb, ha a parkolást te fizeted és nem bízod a szállásadóra, mert szeretnek "bizniszelni"... Amikor én fizettem mindig olcsóbb volt a parkolás, mint amikor a szállásadó rendezte a számlát. Amikor beparkolsz, nézd meg vagy kérdezd meg a napi árat!

Előzmény: Sj (901)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.03 -1 0 902

Hali!

Az országos kártya érvényes Isztambulra is, de szinte csak a Topkapiba érdemes bemenni (benne van a Hárem is), a Dolmabahce Palotába már nem jó. Mi inkább az ország más részein használjuk. Itt Patarában az első nap volt csak érvényes, ma 40TL-ért vennünk kellett egy 4 napos két főre érvényes belépőt.

Parkoló nekünk a szálló előtt lesz (ha mégse lenne hely, a fiúk azt ígérték megoldják).

Parkolóház nem vészes, jobb, mint az őrzött parkoló (utóbbinál volt, hogy ott kellett hagynom a kulcsot, mert lehet, arrébb kell állni az autóval ...).

Előzmény: Sj (901)
Sj Creative Commons License 2021.09.03 0 0 901

köszi infokat még egyszer, ahogy elnézem ott belvárosban egyik szállodának sincs saját pakolója, ajánlanak valami fizetős parkolót 1000 forint /nap áron, no ebbe se halok bele, de talán nem ártana nem csak fizetős lenne, hanem valamilyen őrzött is, erről ha lenne valakinek infója azt megköszönném! De emlegették nekem mások törökországban annyira szerencsére nem divat a lopás, remélem tényleg így van.

Előzmény: bckm. (899)
Macroglossa Creative Commons License 2021.09.03 -1 0 900

Gyanús is volt, hogy nincs sor...

Akkor tulajdonképpen a Hyppodrom teljes környékét sikerült kiiktatni, még a Topkapit kell valahogy bezárni, és meg is oldódik a dolog :)

Előzmény: bckm. (899)
bckm. Creative Commons License 2021.09.03 0 0 899

Hali!

Szállodának a Valide Sultán elég jó válsztás, Ha azonnal nem is tudsz leparkolni megállni azért meglehet a személyzet pedig rövid időn belül megoldja a parkolást is. A Blue Hause sem rossz ott egy saroknyira van de fizetős a parkoló. Ja a Cisterna Basilika is zárva van:)

Előzmény: Sj (895)
Sj Creative Commons License 2021.09.03 -1 0 898

köszönöm a hasznos infókat, ötletek mindig jól jönnek! Igazából nem is az isztambul kártyát, hanem az oszágos 15 napost nézegetem, amit feketefelhő is emlegetett, szerintem abba talán benne vannak Isztambuli látnivalók is, bár most pár napra szoritkozunk ott.. Inkább azért, mert körbe mennék délen, és ott elég sok fizetős látnivaló van, ha jól sejtem.

Előzmény: Macroglossa (897)
Macroglossa Creative Commons License 2021.09.02 0 1 897

Olyan szállodát kell keresni, aminek van saját parkolója.

Az igazán nagy, bakancslistás durranások eléggé egy kupacban vannak,  azokat, ha nagyon akarod,  végig lehet rohanni egy nap alatt is (pláne így, hogy a Kék Mecsetet tatarozzák, a Hagia Sophiát meg elcseszték), de szerintem Isztambulban bármennyi időt el lehet lenni, mindig tud újat mutatni, és mindig marad ki olyan, amiért vissza akarsz menni.

Előzmény: Sj (895)
Macroglossa Creative Commons License 2021.09.02 0 1 896

Isztambul Múzeum kártyát én most nem erőltetném, friss tapasztalatok alapján.

Az igazán nagy durranások közül a Kék Mecsetet már vagy 3 éve tatarozzák, a gyönyörű belsőből most nagyjából az állványzatot takaró drapériát tudod megcsodálni, mondjuk ez eddig is ingyenes volt.

A Hagia Sophia, ami benne volt az Isztambul kártyában, a vallásos lobbynak benyaló bajszos utasítására múzeumból visszaalakult működő mecsetté, ezért egyfelől ingyenes lett (előtte 100 líra volt fejenként, abból már kényelmesen megebédelsz kétszer), másfelől csak a földszinti része látogatható, a legalább annyira érdekes karzat nem, illetve a kertje is le van zárva, harmadrészt a ledrapériázott, és eleve nem imádkozó muszlimoknak csak kis részben megnyitott Kék Mecset helyett ide gyűlik a nép és sokan vannak, bónuszként a sok mezítlábas turista miatt még masszív, gimnáziumi fiúöltözőt idéző lábszag is van. El ne felejtsem, mivel mecset lett, az egész padló le van takarva valami zöld szőnyeggel, csak a Világ Köldökét hagyták ki.

A Bazilika Ciszterna eddig is külön fizetős volt.

Marad a Topkapi Szeráj, ami tényleg érdekes, oda azt hiszem, a hárem külön fizetős, de ebben nem vagyok biztos, rég voltam ott, meg egy rakás mindenféle múzeum, amelyek általában az első isztambuli látogatásba nem szoktak beleférni.

Tipp: érdemes a szerintem nem túl érdekes, de legalább nagyon turistás Nagy Bazárból 10p alatt átsétálni a Szulejmán-mecsethez , szerintem majdnem annyira szép, ha nem szebb, mint a Szultan Ahmed (Kék) mecset, viszont tizedannyian vannak, és teljes szépségében megcsodálható, az udvarából pedig kilátás a Boszporuszra, meg a Galata toronyra.

Tipp2: Isztambul kártyához (a közlekedésihez) pillanatnyilag kell a HES kód, amivel aktiválni kell a kártyát, minden személynek külön kártyát kell aktiválni, nem lehet most egy kártyával 2 embernek utaznia, de ha megvan, akkor a budapesti árak feléért-harmadáért tudsz vele tömegközlekedni. Vagy ha nem tömegközlekedsz sokat, akkor nem szórakozol vele, veszel vonaljegyet, ami utazásonként 2x annyi, de még mindig bőven olcsóbb a BKV vonaljegynél.

Előzmény: Sj (893)
Sj Creative Commons License 2021.09.02 -1 0 895

köszönöm, körbejárjuk az országot szerintem pont kb 15 napunk lesz ott, és tényleg annyi múzeum és látnivaló van, hogy nem érdemes szórakozni akkor, főleg ha még sorbanállást is elkerüljük..

Isztambuli szállodánál hogy oldjátok meg parkolást, és hány napot szántok rá?

Előzmény: feketefelho (894)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.02 0 1 894

Mi azért vettük meg, mert sok helyre megyünk, ahol fizetni kellene és így olcsóbban jövünk ki, no meg egyszerűbb is a bejutás, sehol sem kell sorba állni (Hierapolisznál pl. egy orosz túristacsoportot előztünk be egy szempillantás alatt). Láthatóan kevesebb a túrista, kb fele a megszokottnak.

Ebből a kártyából többféle is van (országos, Isztambuli, ....), meg kell nézni, hol használható, mit szeretnétek megnézni, abból kiderül érdemes-e kiváltani.

ITT megnézheted, mennyi lenne a belépő azokra a helyekre, ahova érvényes.

A belvárosba bejutni és ott parkolni, mindig érdekes dolog, de azért én mindig oda foglalok szállást.

Idén ITT fogunk megszállni (Sultan Mehmed Hotel).

Előzmény: Sj (893)
Sj Creative Commons License 2021.09.02 -1 0 893

Szuper utibeszámoló, kösz jól jön utazás előtt!

Mi ha nem jön közben semmi jövő héten indulunk Kappadókia és Török riviéra felé, de én Isztambult is utba ejteném odafelé, valakinek nincs ötlete egy jó helyen lévő szállásra, ahol autóval is biztonságban lehet parkolni és nevezetességek sincsenek messze, vagy más ezt hogy oldja meg? /tudom repülő lenne legegyszerűbb, de nem hagynám ki most sem, ha már ott megyek el/

Olvasom most ezt a 600Tl es múzeum kártyát, ha nem vagyunk annyira rombarátok csak fontosabbakat néznénk meg akkor is ki lehet ezt használni, mik a tapasztalatok?

Előzmény: feketefelho (892)
feketefelho Creative Commons License 2021.09.02 -1 2 892

Vasárnap reggel indultunk, a mai a negyedik napunk Törökországban.

(bckm. köszi a hasznos tippeket, a pergamoni és a pamukkalei eddig nagyon bejött.)

Reggel 7-kor indultunk Bp. mellől, Ásotthalomnál 5 percig se tartott a határátlépés. Szerbián, Bulgárián keresztül, végig borongós időben 16-20 fokos hőmérséklet mellett autóztunk, Bulgáriában Szófia után hatalmas zivatarok voltak, az autópályán állt a víz, 50-80-al lehetett menni, néhol vészvillogóval, volt aki az árokpartra csúszva várta az autómentőt. Ömlött az eső, jég szerencsére nem esett.

Szerb kiléptetés 15 perc (kb. 20 autó), bolgár beléptetés 1:20 perc ... (határőr elment pissantani, vagy cigizni, 5 percre bezárt a bazár, de a többi sor sem haladt gyorsabban). Egy idő után már ékes, magyar nyelvű mondatokkal szórakoztattam a párom. Túléltük. Azért volt ez kellemetlen, mert estére Edirnében szerettem volna lenni. Ezután szakadt nyakunkba az ítéletidő és a határ előtt mégy egy terelés is lassította a haladást.

Bolgár kilépés 15 perc, török belépés 20 perc (pedig itt sok ablakon keresztül zajlik a belépés)

1. Oltási igazolvány ellenőrzése (HES kódot nem kérték).

2. útlevél

3. Autó beléptetése, regisztrálják a járművet, ellenőrzik a zöldkártyát (ami fehér, emiatt nem találta azonnal a kedves leányzó)

4. Vám ellenőrzés (mit hoztál, hova mész).

Utána GO!

Késő volt, siettünk, ezért nem itt vettem Vodafone kártyát se HGS matricát.

Az edirnei szállást az "otelz.com"-on foglaltam (Acr Palas Otel), tökéletesen működik. Jó szálloda, olcsón, és csak ott kellett fizetni.

Másnap Edirnében sétáltunk kicsit (Voda üzletet is útba ejtettük). Annak ellenére, hogy ünnepnap volt 30-a sok üzlet nyitva volt. Innen Kilitbahirig mentünk (a Dardanellák felett átívelő hidat gőzerővel építik, rövidesen ezen is lehet majd menni, valahol Gelibolu - Gallipoli közelében).

Komp Canakkaleba 65 TL (autó max. 7 személyes, utasokra nem kell külön fizetni).

Nagy volt a tömeg, így a városnézés elmaradt, mentünk Trójába.

Trója nekem pozitív csalódás volt, 30 éve láttam utoljára, ahhoz képest szépen bejárható kiállítást hoztak össze (kb. 1.5 órát töltöttünk ott), belépő 60 TL/fő.

Tovább indultunk Pergamon felé, de Google mester kicsit megtréfált és elvitt egy hegyi szakaszra, iszonyat mennyiségű szerpentinnel, de a vidék nagyon szép volt, megérte erre menni (fizetős szakaszok kivéve és ez az út 2m-rel rövidebb lehetett, mintha a főúton megyünk ...).

Este már Pergamonban voltunk (szállásunk - Taskonak Hotel- közel esett a felvonóhoz, remek kilátással a városra, de ennyi volt az összes pozitívuma, egy éjszakára még jó volt ...)

Egy nagyon jót vacsoráztunk az Akasya Park étteremben, utána a szállás bezárt vas kapuján csak sokadik próbálkozásra tudtunk bejutni ... a hozzáadott kulcs valahogy nem akarta nyitni ... de aztán végre kinyilt, így nem kellett az autóban aludnunk. Ide többé soha.

Másnap a felvonóval (30 TL/fő -csak felfelé) felmentünk az Akropolishoz, ott vettünk két "Muzeum Pass - Turkye" kártyát (600TL darabja, ami 15 napig használható).

Az ásatás területre egyébként 60 TL/fő a belépő, de a kártyával ingyenes. Megnéztük a fellegvárat, majd gyalog szépen visszasétáltunk az autónkhoz, ami a felvonó alsó állomásánál hagytunk, közben végig lehet nézni az összes romot, amit kiástak eddig.

Innen Ephesosba mentünk, fizetős szakaszok kivéve a tervezésből most is, itt Google mester jól szerepelt, tökéletesen tervezett. A déli, városon túli bejárathoz mentünk, belépés nekünk ingyenes (egyébként 120 TL/fő + fedett lakóépületek 55 TL).

Elég sokáig nézelődtünk (kb. 2 órát töltöttünk ott, elmentünk a másik bejáratig, majd vissza), így már egyből indultunk a következő célpontunk Pamukkale felé. Útközben próbáltunk éttermet keresni, de enni valahogy sehol sem sikerült (elfogyott, most készítjük,...), így este 8-ra értünk Pamukkaleba.

Szállásunk (Paradise Hotel) egy éjszakára tökéletes, és nagyon olcsó, kedves házigazdával, remek vacsorával (ez extra volt, nem szerepelt az árban).

Másnap reggel (bckm. tanácsát megfogadva) felmentünk autóval a déli kapuhoz, ott parkoltunk (10TL) és 110 TL/fő helyett itt is ingyen mentünk be a romterületre. Kb. 2.5-3 óra alatt be is jártuk és utána lementünk kicsit pancsolni a termálvizes medencékhez (teljesen felesleges lentről felmászni a lerakódott mészrétegen, a lényeg úgyis fent van, csak elfáradna az ember mire felér. Nem árt vigyázni, nekem kétszer is sikerült majdnem elvágódnom a csúszós rétegen (a zöld szín veszélyes, a piros és a fehér színű lerakódás csúszásmentes), érdemes a lefelé vezető csatorna mellett menni a teraszokhoz, ott nem csúszik és a talpát is kíméli az ember.

Utunk innen Patarába (Gelemisbe) vezetett, ahova késő délután értünk. Szállásunk (St. Nicholas Pension) egyelőre nagyon jónak tűnik.

Ma strandoltunk (belépés 60TL/fő lenne, mert ez is egy romterület, de nekünk a Múzeum kártyával ez is ingyenes). A patarai part homokos, lassan mélyülő, gyerekbarát. Napernyő két ággyal 45 TL, kiszolgálás nincs benne. A parkoló kb 200 m-re van a parttól.

Egyelőre itt tartunk, folyt. köv.

Remélem tudok segíteni annak, aki ilyen utat tervez.

Zsedovej Creative Commons License 2021.09.01 0 0 891

Szép napot!

Szeptember közepén autóval utazunk Törökországba Románia,Bulgárián keresztül.

Elsől megállónk lenne Nessebár,Bulgártengerpart 1-2 nap majd Isztanbúl Márvány tengernél 6 nap pihenés,napozás Isztanbúli látnivalók majd tovább Kappadócia 3 nap pihenés,hőlégbalonozás,turista látnivalók.

Hazafele vezető utón mit érdemes még megnézni ami útbaesik vagy egy kissebb kitérő?

Megjegyzem,hogy a hazafelé vezető útam is ez az útvonal lessz!

Amúgy,minden hasznos tanácsot szívesen elfogadok!

Előre is köszönöm!

feketefelho Creative Commons License 2021.09.01 -1 0 890

Vagy használod az otthoni Vodafone kártyádat (feltéve, hogy van).

A hazai szolgáltatók közül csak a Voda kezeli Törökországot is Uniós országként, a telefon percdíjak és a net is úgy működik, mint otthon.

Nekem Voda feltöltős kártyám van már régóta és ahhoz vettem nost 5 Giga netet (meg a voda is adott +5 Gigát (mert jó fiú vagyok).
Asszonynak vettünk itt kint, helyi Voda kártyát, 20 Giga nettel.

Előzmény: mtg1 (888)
Sj Creative Commons License 2021.08.31 -1 0 889

kell venni helyi kártyát 10-15 euróért 10-20Gb-ot adnak

mtg1 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 888

Mobiltelefon-net gondolom nem Uniósnak számit, aaz drága!???

mtg1 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 887

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni! Pár év múlva szeretném beutazni autóval és a Családommal Törökországot. A TERV: 1. nap elmenni Erdélybe, pihi, onnan a bulgár tengerpart pici pihi, majd innen menni Törökországba, Isztambulon túl megszállni, valahogy bejutni Isztambulba autó nélkül és innen tovább a Fekete-tenger partja mentén, majd vagy Van-tó, vagy Törökország belseje és le a Földközi tengerre, majd ott végig a part közelében Bodrumból komppal vissza a szárazföldre,  és vissza Bulgária-Szerbia-Szeged. Amit én térképen néztem útvonalakt azok kb 7-7.500 km út+a kitérők. Ehhez szeretnék tanácsokat, észrevételeket kérni, ki hogy csinálta/csinálná, mit nézne meg, mit nem, szállások,  stb...

Előre is köszi!!!

Mtg

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!