Keresés

Részletes keresés

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.10.01 0 2 7840

Tekintve, hogy a kettővel ezelőtti adag is hármasban vonult be, így lesz valószínűleg mindegyiknek párja. 

Előzmény: 4014 (7839)
4014 Creative Commons License 2021.10.01 0 0 7839

Hogy-hogy hármasban?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7838)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.10.01 0 5 7838

4072-4016-4266  ->  VJSZ

mk4047 Creative Commons License 2021.09.25 0 1 7837

Szerintem már korábban hazatért.

Előzmény: HBweb hu (7836)
HBweb hu Creative Commons License 2021.09.25 0 1 7836

Szokatlanul hamar forgalomba is állt. 

Előzmény: T5C5K2 (7835)
T5C5K2 Creative Commons License 2021.09.22 0 2 7835

4063-4119 -> Szépilona

TWdoktor Creative Commons License 2021.09.21 0 1 7834

De, csak rosszul írtam.

Előzmény: 4014 (7833)
4014 Creative Commons License 2021.09.21 0 1 7833

Nem inkább 4230? A 4320 közép kocsi a 4200 és a 4349 között, a 4230-nak meg évek óta "brutális" hangja van. 2018-ban mielőtt korszerűsítették is hangos volt, de a főműhely után se lett jobb.

Előzmény: TWdoktor (7832)
TWdoktor Creative Commons License 2021.09.21 0 0 7832

Az 1-en jár egy hármas szerelvény, aminek az egyik szélső tagja a 4320. Ennek a kocsinak messziről is jól hallható hajtómű hibája van, érdemes lenne megnézni, mielőtt beáll a kerék.

T5C5K2 Creative Commons License 2021.09.10 0 3 7831

4136-4348 -> VJSZ

T5C5K2 Creative Commons License 2021.08.19 0 3 7830

4141-4146

VJSZ -> Szépilona

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7829

Nem tudom. 

Előzmény: mk4047 (7828)
mk4047 Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7828

Ebből a középső gondolom a baleset miatt. Neki csak sérülésjavítás, vagy rendes fővizsga?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7827)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.08.13 0 3 7827

4133-4126-4148 -> VJSZ

4014 Creative Commons License 2021.08.07 0 3 7826

Kelenföldön valami olyasmi van, hogy maga a telephely nem alkalmas a Tátrák karbantartásához, a tetőpódiumoknál van valami gebasz (gondolom a Tátra szélesebb méretei miatt nem fér oda). Mondjuk 2015 óta kisebb-nagyobb megszakításokkal, de vannak Tátrák Kelenföldön (először még budafoki vetésforgóval a Tátrás 19-41 2015-2016-ban, majd után 2018-tól előbb a 17-esek, majd az 19-esek és 56-osok kerültek oda aztán tavaly novemberben Budafokról kisöpörték a maradék Tátrákat, amik szintén oda kerültek. Plusz vágányzárak alkalmával 59-esek is aludtak ott.) Szóval ennyi idő alatt azért meg lehetett volna oldani ezt a problémát főleg, hogy nem igazán látszik, hogy változás állna be. Budafok meg igen CAF nagyhatalom lett. Különben amikor 2018-ban újra nyitott már akkor is, ha valamilyen V jelű emeléses vizsgálatot kellett csinálni akkor Barossba vitték a Klasszikokat később ez a K-Tátrák érkezésével megszűnt.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7825)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2021.08.07 0 2 7825

Köszönöm a válaszokat! :)

 

Az lehet a helyzet, ahogy írjátok, mint Szépilona/Kelenföld esetében. Gondolom Budafokon már "egy csavar sincs a Tatrakhoz", (ahogy Kelenföldön sem) így az esetleges javításokat Baross végzi. Azaz, attól hogy Budafokon csicsikálnak az egységek, papíron valószínűleg Baross állományát gyarapítják jelenleg, így elkönyvelem ezt.

Erre jó példa a mai 4076-4226 páros. Sosem volt eddig még Fok-gyemes kocsi Barossi viszonylatra kiadva, tudomásom szerint.

Előzmény: 4014 (7824)
4014 Creative Commons License 2021.08.06 0 1 7824

Elsőre tényleg nem egyszerű főleg, hogy még plusz nem a menetrendbe épített átcsoportosítás is volt. A win alapvetően a jármű pozíciója alapján automatikusan határozza meg a telephelyet, ezért lehet olyan, hogy egy páros egyik felét az egyik, a másik felét egy másik telepre jelzi, ez meg van most is az Ilona-Kelenföld vetésforgóval, de ilyen volt amikor az 1-esen közlekedő Tátrákat rendszeresen az Etele téri volánhoz párosította. :D

Előzmény: Gianmarco (7823)
Gianmarco Creative Commons License 2021.08.06 0 0 7823

Kb. egyszerre gépeltük, de picit megelőztél, így már nekem is tisztább; nekem is volt ilyen "vetésforgós" halvány tippem. :-)

Előzmény: 4014 (7821)
Gianmarco Creative Commons License 2021.08.06 0 1 7822

Nekem se teljesen tiszta (talán jön majd valaki, aki jobban tudja; én is csak a látottak alapján írom), de szerintem többségében Budafok.

Most már a 4160-4230-at is budafokinak látom, és a még narancssárga (ex)ilonások közül is került Barossba, ennek szenzációs eredménye pedig a 4076-4226 ma a 28-ason.

További pikantéria, hogy a párban lévő 4010-4070 közül a 4010 Budafok, a 4070 meg Baross a win szerint. (Végülis ahová a régebbi, tartós lakhelyük alapján a szívük visszahúzta őket... :-)) )

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7820)
4014 Creative Commons License 2021.08.06 0 2 7821

Budafokon csak éjszaki tárolás van, a karbantartásokat/javításokat/vizsgálatokat pedig a Barossban csinálják, ezért vannak a barossi végző/kezdő számok hétköznap illetve, ezért kerülhetnek az alap Ilonai kocsik mellé plusz barossi kocsik is ide. És szintén ennek a kavarásnak az eredménye, hogy a 4076-4226 a 28-ason volt ma. Hivatalosan amúgy mintha Barosshoz tartoznának, de a gyakorlatban meg inkább Budafokon vannak (picit olyan ez mint a Kelenföld-Szépilona vetésforgó).

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7820)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2021.08.06 0 0 7820

Urak!

 

A 47-esre kiadott Tatrak Budafokhoz vagy Barosshoz tartoznak a vágányzár alatt?

Azt látom winmenetrenden, hogy van egy forgalmi ami este Barossba áll be és ugyanaz a szerelvény reggel onnan áll ki. De a többi forgalmi Budafokon alszik.

Voltak már szerelvény csereberék is (4103-4291 helyett 4281-4289 került Budafokra. 2 napja 4160-4230 Barossos páros is a 47-esen ingázik.)

Szóval nekem zavaros a kép. Hol honosak most ezek a szerelvények?

4014 Creative Commons License 2021.07.22 0 1 7819

Fogalmam sincs, simán láttam az utcán.

Előzmény: HBweb hu (7818)
HBweb hu Creative Commons License 2021.07.22 0 0 7818

V3, vagy rendkívüli?

Előzmény: 4014 (7817)
4014 Creative Commons License 2021.07.21 0 1 7817

4048 > forgóváz csere. :)

mk4047 Creative Commons License 2021.07.10 0 1 7816

Tegnap láttam a 4102-4150-et hazamenni.

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.06.28 0 6 7815

4097-4122 -> VJSZ

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.06.18 0 8 7814

4006-4007  ->  VJSZ

4014 Creative Commons License 2021.06.17 0 1 7813

A 4019-4025 pedig haza ment Ilonára.

Előzmény: T5C5K2 (7812)
T5C5K2 Creative Commons License 2021.06.17 0 4 7812

A 4102-4150 páros kigördült a VJSZ-ből próbázni, ledes fényszórókat kapott, mint akárcsak a 4032, a 4033, és a 4314.

Úgy tűnik, hogy elővették újra ezt a lámpa projektet, így mostmár a kamerák, a fülkeklíma, és a ledes fényszórók együtt játszanak szerepet.

 

A 4032-4033, 4001-4056, 4030-4330 párosban se kamerák, se fülkeklíma nincs, mindegyik többi Ilonás M-esített kocsiban megvannak e tulajdonságok.

 

A 4002 is régen ledes fényszórós volt, de visszakapta a hagyományosat, az ő lámpáját megkapta a 4314.

extrémgörkoris Creative Commons License 2021.06.16 0 0 7811

a tanuló ICS-n nincs átlátszó? A tanuló Tatraán van, onnan jöhetett az ötlet. 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7807)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!