Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

palemoonr Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10240
Sziasztok,
Van egy Renault Trafic 2.5 Diesel 2008 -as, világít az izzítás és a service ikon, hibakód kiolvasás után DF025 ös hibát ír ki, (Előfűtő egységnek nem sikerült csatlakozást találni). Itt a környéken mindenki hümmög, az egyik ezt mondja, a másik mást, igazából nem tudom mi a hiba. Esetleg itt a fórumon hátha megtudnám, hogy egyáltalán merre induljak el.
Előre is köszönöm
sumo69 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 10239

Köszi 

pappal02 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 10238

Sziasztok!

Szeretnék vezérlést cserélni, és azt szeretném megkérdezni, hogy milyen tapasztalaitok vannak lánc típusok terén. Az unixnal népszerű a Fai, de abból is 100 féle, a bardinal febi és würtemberg. Viszont más áruházakban van swag, dayco és skf készlet is. Az alany Trafic 2.0 dci 115 le. 467 ezer km.

Köszönöm. 

luigi micra Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10237

Köszönöm szépen!!

Előzmény: korimv6 (10235)
eszjan Creative Commons License 2019.08.28 0 0 10236

Sziasztok ! 

Az autóm az alábbiakat produkálta hétvégén: kb. 80 km után erő elment, megjelent a sárga "izzítás" lámpa (más nem), és gyorsításkor óriási fekete füst, de 100 fölé nem akart menni. Kb 60-70 km-t mentem vele így. Másnap reggelre a lámpa kialudt, látszólag normálisan ment az autó. Hibakód olvasás során egy halom hibakód, a szerelőm szerint a nyomásszabályzó hiba lehetett a fő hiba. Hibakódok törlésre kerültek, azóta kb. 60 km-t mentem vele, nem jöttek vissza, illetve a normálisan megy az autó. Másik szerelővel konzultálva megnéztem az EGR szelepet, kiszedtem, megmértem, nem volt koszos, mechanikusan és elektromosan is rendben. Szerintetek merre érdemes elindulni, a hibakód által jelzett nyomásszabályzó szelep esetleges cseréje megoldhatja-e a dolgot? A szerviztörténetét visszanézve kb. 95e km ezelőtt volt cserélve benne nyomásszabályzó szelep. Házilagosan mekkora munka ezt kiszedni? Az autó 2005-ös évjáratú 2,5-ös, 135 lovas Vivaro. 

korimv6 Creative Commons License 2019.08.27 0 0 10235

Szia.

 

90 literes, ha a sárga lámpa elkezd világítani, még legalább 100 km van benne. Nekem a 2.5 dci 9-10 körül eszik 140-nél. Sztem a tied sem fog kevesebbet. A motor valóban láncos. Nincs rá gyári előírás, mikor kell cserélni. De kell, az biztos. Nem egy motor halálát okozta már láncszakadás.

Előzmény: luigi micra (10234)
luigi micra Creative Commons License 2019.08.25 0 0 10234

Sziasztok!  Hozzám került egy opel vivaro , 2009 évjárat, 1995 ccm diesel motorral, hosszitott változat, személyautó.  Motor: M9LR7  84 KW.   A kérdésem:  Hány literes a tankja?  Mennyit fogyaszt autópályán?   És  jól tudom hogy ez a motor, nem szijas, hanem láncos?  A láncot kell cserélni, bizonyos km után?  Előre is köszi. :)

korimv6 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10233
Nekem a 2.5 dci-ben nem volt berohadva sem az izzítógyertya, sem a porlasztók.
Előzmény: DonEzio (10231)
Trafic killer Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10232
Nekem is ugyanaz a tünet, csak még melegen tekertetésre elindul. Utána semmi baja, teszi a dolgát. Azt mondták porlasztó csere. Meg azt is hogy csere után majd jön a magasnyomású úgyhogy jobb ha eladom. Remélem valaki ezt megcáfolja.
Előzmény: Kopi73 (10222)
DonEzio Creative Commons License 2019.08.21 0 0 10231

Sziasztok. Hétfőn viszem 2006os vivaromat Izzítógyertya cserére.

Ahhoz hogy elkeruljuk a beletorest úgy hallottam pár nappal a kiszedes előtt érdemes a gyertya körül olajjal bekenni esetleg naponta wd40el fujkalni.

Jó ötlet az olaj? 

vargamunka Creative Commons License 2019.08.20 0 0 10230

feltételezem 2002 így a jeladóját es a vezetékeit venném szemügyre

Előzmény: lipoka001 (10229)
lipoka001 Creative Commons License 2019.08.20 0 0 10229

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni: Opel Vivaró 1,9 menet közben megszűnik a km. óra mérés majd kis idő múlva újra elindul a km. óra. Mi lehet a baj???

Barracuda- Creative Commons License 2019.08.16 0 0 10228

hát,más típusoknál is az ilyen probléma ,ha nincs hibakódod,lehet h a porlasztó (k) rosszak ,és melegen már sok a résolaj,leesik a nyomás és nem indul....

Előzmény: Kopi73 (10222)
korimv6 Creative Commons License 2019.08.15 0 0 10227
Nekem a világításkapcsoló szarakodott. Igaz ott fixen nem volt helyzetjelző és tompított, csak reflektor.
Előzmény: Hopkins1981 (10226)
Hopkins1981 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 10226

Sziasztok! Két hónapja vettünk egy Opel vivaro hat személyes tehergépkocsit . Azóta már többször előfordult vele, hogy a reflektort  lekapcsoltam egy szembe jövő autó miatt, de viszont onnantól nem tudtam vissza kapcsolni illetve hiába kapcsoltam volna le a lámpát , az se kapcsolódott le , viszont ha megálltam és újra indítottam az autót minden működött rendben . Kb egy héten egyszer eljátssza ezt az autó. Persze hibaüzenet nincs , voltam az 5000 Km-es köztes olajcserén és a szerviz nem talált semmit , azt mondták tökéletesen működik a lámpa. De sajna mégsem . Volt e már valakinek hasonló gondja ? Köszönöm a segítséget . Üdv

DonEzio Creative Commons License 2019.08.06 0 0 10225

Ja az lemaradt hogy 50 ezer Ft csak a szereles plusz 20 ezer a klímatöltés így 130 ezer jön ki egy klímahuto csere. 

Előzmény: korimv6 (10224)
korimv6 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 10224
Nekem 15ezerét töltötték a klímám, ami olcsónak számít, ha hozzáadod, hogy az autó elejét is le kell bontani, már nem is sok az 50e. A hűtőt lehet hogy kisebb üzletben szerzi be, ne.pedig nagy alkatrész kereskedőtől, így ezért adódhat a drágább ár.
Előzmény: DonEzio (10223)
DonEzio Creative Commons License 2019.08.05 0 0 10223

Sziasztok. 2006 opel vivaro utaster klímás autóm van egy kis gondom. Klímát akartam tölteni de valahol szivárog. Elvittem klíma Szerelőhoz aki rá se nézett hasra ütés szeruen annyit mondott hogy ha klímahuto a baja 60 ezer a hűtő plusz 50 ezer a munkadij. Kicsit lehúzásnak érzem mert 30tol 48ig vannak hutok. Mik a klíma tipusbetegsegei?
Esetleg itt Miskolc környékén tudtok e valakit?

Kopi73 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 10222
Segítségre szorulok!!!Renault Trafic 2008-as 2.0 motorral hidegen nagyon jól inul melegen nem indul csak az önindító teker.Vajon mi lehet a baja??
crln Creative Commons License 2019.07.30 0 0 10221

köszönöm.

Előzmény: korimv6 (10220)
korimv6 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 10220
https://app.box.com/s/v8ez2fn9k3fy9bsxlgcyq2nkryszbbr4
Előzmény: crln (10219)
crln Creative Commons License 2019.07.30 0 0 10219

Villanyos :-) rajza a fűtéshez van valakinek ? 2009 2.0 DCi long hátul is fűtéses...

DonEzio Creative Commons License 2019.07.25 0 0 10218

Sziasztok. 9 személyes kisbusz vásárlás előtt állók. Melyik motoros a megbízhatóbb? Esetleg vételnél mire nézzek rá jobban? 2005os evjarattol érdekelne. 

fuxi02 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 10217

Sziasztok!  A problémám megoldódott igaz csak részben. Be mentem Renault szervizbe és nagy nehezen sikerült a szerviz ciklust törölni (pedál kombinációval nem lehetett pedig csak  ezt a lehetőséget hagyta meg a gyár) és vissza jöttek a lovak, de 2-3 indítás után előjött a villás kulcs és 3000 Km től számolt vissza felé ami el is fogyott görögből visszafelé. Gyorsan villogó villás kulcs és világító szerviz lámpa és persze, hogy nem lehet törölni a pedálokkal és gépről se. Nem tud valaki valami egyéb trükköt nehogy le tiltson megint.

Előzmény: fuxi02 (10213)
tejfolosnokedli Creative Commons License 2019.07.22 0 0 10216
Probléma megoldva.
Előzmény: tejfolosnokedli (10214)
ewef Creative Commons License 2019.07.20 0 0 10215

Sziasztok! 

 

Renault trafic 1.9 DCI problémám lenne. 

Csak féktisztitóval indult és nem volt alapjárat. 

Cseréltünk szívattyút semmi változás. Kicseréltük az injektorokat , most is csak féktísztítóval indul, de most csak alapjárat van.  Gázadásra leáll. Nyomás tartó , nyomás érzékelő csere volt. Semmi változás. Főtengely, vezérműtengely jeladó cserélve. Valakinek ötlete? Járt már valaki így?

tejfolosnokedli Creative Commons License 2019.07.17 0 0 10214
Sziasztok! Egy 2004-es évj. 1.9 82 le dci-vel lenne gond. Lábon jött motorfelújításra. Motor kivesz , felújit , visszarak, minden kábel a helyére, és ez a hang fogad , ha ráadom a gyujtást.
https://youtu.be/O69y6-3J0js
A nyomásszabályzo szelep. 8,5 volt mérhető a kábelen. Gázolaj nem jut el a közös nyomocsőbe. Ötlet ? Látszik ,hogy a kábelek már voltak bontogatva méréshez. Talán az előző gazdája is járt így vele.
fuxi02 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 10213

Sziasztok! Kicsi segítség kellene trafic 2.5 dci 2007 es a 253f hibakódot produkálja ami az olaj elhasznalodasat jelentene vagyis erre jutottam. Előző én 3000 km volt most fris olaj+ szűrő de akárhogy probalom nem tudom torolni. Mi lehet meg az oka és hogyan lehet torolni. Jelenség szerviz lámpa és az izzótas világít motor vissza vett a tellyesitmenyebol.

tibor7310 Creative Commons License 2019.07.05 0 0 10212

Akár az is lehet..... 

Tudod itt a fórumon a hibamegállapítás, olyan mint a távgyógyítás gyurcsók doktorral, vagy ki a... ommal! [😃

Ha kopogás jön a futómű felől kiszedett kormánynál ahogy írod akkor elsősorban a féltengelycsuklókra kell gondolni, azt mondod az jó.

Lehet esetleg  hogy a kiszedett kerék beleér valamibe a doblemeznél?!

Kiszedett kormánynál megváltozik a hidraulika folyadék áramlása a kormányműnél és az adhat ki különböző hangokat bár itt kopogás ról van szó Úgyhogy ez nem valószínű

Difi is lehet akár de ott a kanyarban csak annyi történik hogy elkezd működni a bolygókerék

Viszont én egy pár éve találkoztam egy Ford Mondeo val, kanyarban ugyanúgy kopogó hangot adott, de nem a féltengelycsukló  volt a rossz, aztán végüliségül kiderült hogy a központi csavar lazult fel és a kerékcsapágy adta a hangot...

Összefoglalva bármi lehet azt látni kell kicsit jobban megvizsgálni satöbbi.. 

Előzmény: Matheusz86 (10211)
Matheusz86 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 10211

Inkább fémes a hang. Differenciálmű nem lehet?

Előzmény: tibor7310 (10199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!