Segítséget szeretnék kérni 1.1 benzines c3 autónál a fordulatszám leesik rángatni kezd, gázadásra nem reagál..Utánna tökéletesen működik A hiba gyakran jelentkezik,álltalában gyorsításnál és váltásnál.1-2 másodperc után megszünik.
Ha a kárpitot akarod kiszedni akkor kezd a műanyag belső küszöbökkel, pattintós könnyen kivehető, aztán az ülések kiszedése-viszont a biztonsági öv vezetékkorbácsát is szét kell húzni!
Aztán jöhet a többi műanyag elem, amúgy adja saját magát a szerelés!
Mindig figyeld/jegyezd meg hogy mit honnan, hogyan szedted le!
Visszarakni a helyére mindent az már nehezebb lesz:)
A lényeg: imbuszkulcs, Torx, és mindenféle csavarhúzó készlet legyen!
Amúgy sok a Torx csavar az autóban-hisz francia:)
Én mikor megvedtem a kocsit az első dolgom az volt hogy mentem szerszámot venni az autóhoz! ?)
Sziasztok!
Keresgéltem, de nem tálaltam szerelési útmutatót. Beázott a kocsi és a kárpit alul teljesen vizes, ezért szeretnénk teljesen szétszedni, hogy ne rohadjon be alatta. Van valakinek ilyen útmutatója Citroen C3 2002 évjárathoz? Vagy esetleg bármi javaslatot szívesen fogadok. :)
Köszönöm!
Sziasztok!Szeretnék egy kis segítséget kérni.Van egy 2003 évjáratú citroen c3 1.4 i autom.A problémám az,hogy reggelente nagyon nehezen indul az autom (4, 5-dik inditózásra), és melegen is hosszabb indítózás után.Hiba kódot nem ír a computer.A másik problémám,hogy a vízhőfok jelző azt mutatja mint ha forrna a víz,viszont csak 97 fokos a műszeres mérések szerint.Testelési problémát írt a computer,de a javítás után sem változott a helyzet.Remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm.Romi
Belekezdtem egy projektbe vagy nevezhetjük kísérletnek is. Vettem egy autót és az a cél, hogy fél millió Forinton belül (vételár + javítások) egy megbízható használt autót varázsoljak belőle. Egy 2003-as Citroen C3-ra esett végül a választás, amit elég jó áron sikerült megvenni. A javítások már folyamatban vannak. Ha érdekel, itt követhetitek: https://autotnezek.blog.hu/2019/03/19/megbizhato_hasznalt_auto_500_000_forintbol_3_resz_megtalaltuk_az_autot
Bármilyen tippet vagy javaslatot örömmel veszek az autóval kapcsolatban.
Nem tudom aktuális-e még a gondod. Nálam is volt ilyen probléma, vagy nem fordult el a kulcs a zárban, vagy elfordult, de nem csinált semmit.
Az segített ezen, hogy a kulcsot nem merőlegesen dugtam be a lukba az autóhoz képest, hanem egy kicsit ferdén a vízszintes síkban. Persze minél beljebb dugod, majd visszaáll merőlegesbe. Ekkor (nem tudom mitől), de működött a zár.
Kellene egy kis HELP. C3-as ba forog a kulcs az ajtóban és nem nyílik. Van valami trükk? Jobbos ajtóban nem fordul el a kulcs. És nem centrálos. :/ pukkantsam be valamelyik üveget? Nincs más megoldás?
Keress rá youtube-on a "Gajdán" és az "olaj" szóra. A szakember elég részletesen elmagyarázza a lényeget. Egyébként én már csak full szintetikusat teszek az autóimba, de ez inkább pénztárca kérdése. Manapság már 10-nél kisebbel kezdődőt ajánlott csak használni modernebb autóba (5W, 0W), a nyári viszkozitást meg ajánlás szerint érdemes választani, ami általában 40. A 30-as is jó, persze ez már vitaindító kérdés. Én Total Quartz Ineo ECS 5W30-at raktam bele, mert táblázat szerint az jó az összes (HDI/benzines) autónkba, bár egy kicsit túlzás a benzinesbe. Fontosabb, hogy időben legyen cserélve és ne a gépkönyv szerint!
Saját tapasztalat, hogy igen. A kocsi 1 napot se volt a szerelőnél, ahova trélerrel kellett elvinni. Jött a telefon , hogy kész, beragadt a váltó "agya két sebesség közé". Hiba szoftveres feloldása segített valami spéci citroenes kütyüvel!!! + újratanítása a váltónak. Munkadíj " 5.000 ft" = van még becsületes szerelő.