Beragadt a hátsó, jobboldali, utastéri ajtó. Nem nyílik.
A kárpitot leszedtem, látom, hogy az ajtónyitó kar bowdene húzza, amit húznia kell és a rugó vissza is húzza, épp mint a másik oldalon, ahol rendben működik.
A gond mélyebben lehet, a zárszerkezetben.. Vagy mit tudom én!
Jó lenne, ha nyitva lenne! Lehet ezzel valamit kezdeni? Látott már valaki megoldást ilyen problémára?
Tudja valaki hogy lehet a "hazakisérő fényt" és minden más karácsonyfa izzót véglegesen lekapcsolni? Konkrétabban, ne kapcsoljon fel ajtónyitáskor a helyzetjelző.
Sziasztok! Egy 2007-es Focus II-be vettem egy Xiaomi első-hátsó menetrögzítő kamerát és hardwire kit-et. A kamerákat már beszereltem, de a Hardwire kithez nem mertem nekifogni. Van rajta egy +VCC, egy GND és egy ACC vezeték, ezeket kellene bekötni. A kesztyűtartó mögötti biztosítéktábla lenne jó szerintem, valaki tudna segíteni esetleg?
próbáltam rákeresni... de kicsit komplikált. Vettem egy 1,6 benzines 2005-ös Focus Kombit. Még friss a vétel részemről kb. 600 km-t mentem vele és hirtelen olyan hiba jelentkezett, hogy 20 km megtétele után elkezd villogni a motor check lámpa, és az addig egyenletes járás is megváltozik. Ha "pihen" az autó egy kicsit, akkor utána megint minden oké. Mi okozhatja ezt a problémát?
Üdv! Focus 2 2008.10 havi facelift-es autóhoz szeretnék kulcsot másoltatni/vagy vásárolni márkakereskedésben. Egyszerű bicskakulcsos, semmi gombos indítás, stb nincs benne. Nem fontos, hogy távirányítós legyen a másolat/vásárolt, csak annyi kell, hogy beinduljon vele az autó, ha véletlenül elhagynám az egyetlen eredeti, még meglévő kulcsát. Szerintetek ez mennyibe kerülne nagyjából -tól -ig a másolttól a márkakereskedésben alvázszám alapján vásárolt kulcsig?
Ti milyen alacsonynyomasu mosoval tisztitjatok a klimahutot,hogy a lamellak ne surljenek? Ma voltam klima tisztitason, es a srac ajanlotta,hogy idonkent tiszitsam ki. (Focus MK 2)
Nagyobb eso utan enyhen azik a csomagtartoban a szonyeg (2008-as Focus mk2 szedan). Nemi utana olvasas utan latom, hogy ezeknel elofudul, hogy a tetolec alatti hegesztesnel levo repedesbol leszivarog a viz.
Ha tudnatok ajanlani Budapesten olyan szerelot, akinek volt ilyennel dolga, megkoszonnem. Allitolag nem nehez a javitasa.
Ezt a jelenséget több dolog is okozhatja: a forward collision assist kiszúrt egy állatot, amit a vezető nem látott (az első kamera mellett ehhez a radar jeleit is figyeli a számítógép) és ami végül nem szaladt ki az útra. Ilyenkor a műszerfalon hangjelzés kíséretében megjelenik a "collision warning" felirat és az autó állóra fékezhet.
Az is előfordulhat, hogy a vezető nem fogta a kormányt, bár ezt nehezebben tudom elképzelni a vészfékezés alatt. Mindenesetre ha a sávtartás be van kapcsolva és az autó elveszíti a magabiztosságát a sávokat illetően (ami sajnos igen gyakori) úgy, hogy a vezető nem fogja a kormányt, az autó vészfékezhet, szintén hang és műszerfali jelzés mellett.
Ezek mellett természetesen szoftveres és/vagy hardveres hiba is okozhatta a jelenséget, a pontos diagnózishoz a kommented nem szolgál elég információval. Ha a vezető számára váratlan módon reagál az autó, érdemes elmenni egy szervizbe, ott az autó meghibásodásán kívül a user-errort is (pl: a felhasználó nem tudta, hogy mindig fogni kell a kormányt) tudják orvosolni.
ami itthon volt jó áron utánagyártott, annak a csatlakozó foglalata nem volt 100% passzentos a foglalat másik felébe -> ez miatt bejött a zabszem, hogy bzts jó-e ha azt rakjuk bele (meg lehetett volna buherálni, csak meg kellett volna csiszolni
a végén abban maradtunk veszünk biztos oda valót, sajnos az külföldről jött, az van ráírva bosch, így nem a legolcsóbb volt
autoszerelőhöz került a kocsi, hogy első lamdba szonda hibajegye van 2-3-at rendet moderált áron és egyiknek sem jó a csatlakozója pár nap mulva külföldről kell rendelni, és elég húzós áron errol mi a véleményetek meg lehet ezt máshogy ugrani?
benzines meg kb 5-6 éves (fejből nem is tudom, a kocsit meg nincs itt :-) )
Nekem ígaz Cmax om van, ami ugye nagyobb. A nyári gyári méret 215,a téli gyári méret 205.Én a télit is ugyanugy hasznom, mint a nyárit főleg ilyen száraz telekben. Akkor miért ne lenne jó rá a nyárira is a 205 ös. Én azzal használom a nyárit is évek óta gond nélkül, peddig szeretek sportosan hajtani.
Teletank után 570 kilométer és most ért be a negyed tankjelzés alá a mutató! Igaz ennek a kilométernek nagyrésze most autópálya volt, de nem csigatempóban (130-140), 7.1-et mutat a fedcomp. Korábban hosszú évekig diesel autót vezettem, így meglepődten amikor többen is mondták, ha sokszor megyek ilyen 2-3 kilométert városban ne csodálkozzak ha 10 litert bezabál. Azt valahogy nem csipázza.