ha surubben raksz akkor max az olajtekoben marad, nem ken semmit, es nyilvan ugy fogod latni, hogy nem eszi az olajat [de azt nem latod hogy nem is latja el rendesen a feladatat]
2006 os 1,6 benzines Focus Cmax, Ti motor ba az előírt 5w 30 olajon kívűl lehet tenni mást is? 300ezer van benne, haver szerint ha 10w40 es (szem ezt mondta) olajat teszek bele, akkor kevesebbet eszi az olajat. Igaz lehet? Olyan vki válaszát várom aki próbálta és van saját tapasztalata ez ügyben. Köszönet előre is.
Üdv. 2005ös focusom van, tehat6a második generációs. Kérdezném, nektek a fűtés/hűtés, ha középre van állítva, tehát levegő csak a testre fúj, és 4es, legmagasabb fokozatra van állítva, erősen fúj? (többi autóhoz képest)
Nyáron klímázok, 4esre van téve, de alig jön levegő a rácsokon
. Nem arról van szó hogy kevés a gáznyomas a rendszerben, és nem elég hideg a levegő, hanem alig fúj levegőt, szinte csak lehel. Mondanám hogy más autókban Így a levegő 2es fokozaton fúj.
Pedig ahigy állítom 1tol 4ig, (manuális) hallani hogy a ventilátor változtatja a sebességét, és 4esen elég szépen pöröghet mert hangosan zúg, csak éppen levegőt alig nyom ki a szellőzőn. Szét lehetne esve a valahol a műszerfal mögött az alagút a levegőnek?
Beragadt a hátsó, jobboldali, utastéri ajtó. Nem nyílik.
A kárpitot leszedtem, látom, hogy az ajtónyitó kar bowdene húzza, amit húznia kell és a rugó vissza is húzza, épp mint a másik oldalon, ahol rendben működik.
A gond mélyebben lehet, a zárszerkezetben.. Vagy mit tudom én!
Jó lenne, ha nyitva lenne! Lehet ezzel valamit kezdeni? Látott már valaki megoldást ilyen problémára?
Tudja valaki hogy lehet a "hazakisérő fényt" és minden más karácsonyfa izzót véglegesen lekapcsolni? Konkrétabban, ne kapcsoljon fel ajtónyitáskor a helyzetjelző.
Sziasztok! Egy 2007-es Focus II-be vettem egy Xiaomi első-hátsó menetrögzítő kamerát és hardwire kit-et. A kamerákat már beszereltem, de a Hardwire kithez nem mertem nekifogni. Van rajta egy +VCC, egy GND és egy ACC vezeték, ezeket kellene bekötni. A kesztyűtartó mögötti biztosítéktábla lenne jó szerintem, valaki tudna segíteni esetleg?
próbáltam rákeresni... de kicsit komplikált. Vettem egy 1,6 benzines 2005-ös Focus Kombit. Még friss a vétel részemről kb. 600 km-t mentem vele és hirtelen olyan hiba jelentkezett, hogy 20 km megtétele után elkezd villogni a motor check lámpa, és az addig egyenletes járás is megváltozik. Ha "pihen" az autó egy kicsit, akkor utána megint minden oké. Mi okozhatja ezt a problémát?
Üdv! Focus 2 2008.10 havi facelift-es autóhoz szeretnék kulcsot másoltatni/vagy vásárolni márkakereskedésben. Egyszerű bicskakulcsos, semmi gombos indítás, stb nincs benne. Nem fontos, hogy távirányítós legyen a másolat/vásárolt, csak annyi kell, hogy beinduljon vele az autó, ha véletlenül elhagynám az egyetlen eredeti, még meglévő kulcsát. Szerintetek ez mennyibe kerülne nagyjából -tól -ig a másolttól a márkakereskedésben alvázszám alapján vásárolt kulcsig?
Ti milyen alacsonynyomasu mosoval tisztitjatok a klimahutot,hogy a lamellak ne surljenek? Ma voltam klima tisztitason, es a srac ajanlotta,hogy idonkent tiszitsam ki. (Focus MK 2)
Nagyobb eso utan enyhen azik a csomagtartoban a szonyeg (2008-as Focus mk2 szedan). Nemi utana olvasas utan latom, hogy ezeknel elofudul, hogy a tetolec alatti hegesztesnel levo repedesbol leszivarog a viz.
Ha tudnatok ajanlani Budapesten olyan szerelot, akinek volt ilyennel dolga, megkoszonnem. Allitolag nem nehez a javitasa.
Ezt a jelenséget több dolog is okozhatja: a forward collision assist kiszúrt egy állatot, amit a vezető nem látott (az első kamera mellett ehhez a radar jeleit is figyeli a számítógép) és ami végül nem szaladt ki az útra. Ilyenkor a műszerfalon hangjelzés kíséretében megjelenik a "collision warning" felirat és az autó állóra fékezhet.
Az is előfordulhat, hogy a vezető nem fogta a kormányt, bár ezt nehezebben tudom elképzelni a vészfékezés alatt. Mindenesetre ha a sávtartás be van kapcsolva és az autó elveszíti a magabiztosságát a sávokat illetően (ami sajnos igen gyakori) úgy, hogy a vezető nem fogja a kormányt, az autó vészfékezhet, szintén hang és műszerfali jelzés mellett.
Ezek mellett természetesen szoftveres és/vagy hardveres hiba is okozhatta a jelenséget, a pontos diagnózishoz a kommented nem szolgál elég információval. Ha a vezető számára váratlan módon reagál az autó, érdemes elmenni egy szervizbe, ott az autó meghibásodásán kívül a user-errort is (pl: a felhasználó nem tudta, hogy mindig fogni kell a kormányt) tudják orvosolni.
ami itthon volt jó áron utánagyártott, annak a csatlakozó foglalata nem volt 100% passzentos a foglalat másik felébe -> ez miatt bejött a zabszem, hogy bzts jó-e ha azt rakjuk bele (meg lehetett volna buherálni, csak meg kellett volna csiszolni
a végén abban maradtunk veszünk biztos oda valót, sajnos az külföldről jött, az van ráírva bosch, így nem a legolcsóbb volt
autoszerelőhöz került a kocsi, hogy első lamdba szonda hibajegye van 2-3-at rendet moderált áron és egyiknek sem jó a csatlakozója pár nap mulva külföldről kell rendelni, és elég húzós áron errol mi a véleményetek meg lehet ezt máshogy ugrani?
benzines meg kb 5-6 éves (fejből nem is tudom, a kocsit meg nincs itt :-) )