van egy olyan szer, hogy Maxolen Gyöngy, de ami elvárásod van, arra szinte borítékolom, hogy nem létezik cucc.
Gondolj csak bele: UV, eső, por, szmog, korom stb. éri folyamatosan a kocsit. Egy ráfújt cucctól ne várj 3 hét védelmet. (én az 1 héten is meg vagyok lepődve...)
Tartos spray kiszerelesu waxot keresek amit kezi gozborotvas aktiv habos mosas es oblites utan, eleg lenne csak rafujni a nedves fenyezesre es nem kell torolgetni. Jelenleg kezi mosoba nem tudok menni, ezert mosok hajnalban a benzinkuton.
A moso sajat viaszos es fenyesito oblites funkciojat hasznalva kb 1 hetig pergeti le magarol a vizet a fenyezes, tul hamar le kopik. Valami tartosabbat szeretnek legalabb 3 hetet birjon ki a wax akkor is ha szabad eg alatt all a auto.
Van valakinek tapasztalata akkurol (szivargyujtorol) müködö porszivorol?
Sajnos nem tudok normál hálozati porszivoval takaritani, a pénzbedobos meg macerás és drága is. Ezert gondolkodtam el , lehet erdemes lenne ilyet beszerezni, de félek, hogy szart sem ér.
Hát ja csak kicsit parázok utána nehogy állandóan keljen a műszerfalat így ápolni mert eddig nem kellet 3 éves autóról van szó általában ha itthon takarítom csak le szoktam törölni és kész ilyen speckó portörlő kesztyűvel.
Azt mondta mosós fickó ezeknek meg van a speckós cuccuk ilyen matt nem fényes ápoló,csak az előző mosóban azt mondták úja autó ők még nem kenik le mert aztán mindig kenni kell.
Most lehet hülye kérdést teszek fel,de ki hogy szokta takarítani a kocsiba a műszerfalat vagy ha kézi autómosóba viszi ott hogyan szokták neki?Azért kérdem mert anno ahova vittem azt mondta nekem a fószer,hogy új autó ide még nem kell lekenni műszerfalápolóval mert utána akkor majd mindig kell a műanyagra,ahova most meg vittem azt mondta hogy ilyen matt speciális anyaggal szokták leápolni a műanyagot,jó tudom ez csak jobb gondolom uv védelem ilyesmi,de ezután majd tényleg kenegetni kell folyton?
Bár már megoldódott, de ilyen célokra szikét használok. A penge rásimul az üveg felületére, és simán leszedi a matricákat. A nyomait meg nitrós ronggyal törlöm le.
Működik ez - csak meg kell tanulni használni. Az átázós cuccokat lehozza felülről is kis idő után, de az autón általában vízzáró matrica van. Annak meg kell kezdeni a sarkát és szépen finoman adagolva mindig a ragasztóra juttatni egy keveset. A hajszárító meg a hőlégfúvó nól em mindig segít én pl ismerek olyan díszcsíkot ami a melegtől csak még ragacsosabb lesz, sőt igazából felragasztani is melegítve kell.
Ilyenem van, szart se ér. Sokkal jobb cuccok voltak már itthon a célra (akár csak lakkbenzin), mikor vettem (csak ugye ezt nem tudtam, míg ki nem próbáltam), sőt azóta akadt jobb is. Ez ilyen überbiztonságos megoldás irodai környezetbe, erősebb cuccokra nem való.
Én ilyen autóra ragasztott matricát (faszom fekete bikát ábrázoló matrica a kocsi seggén - végre kiírhatom ezt magamból -, nem is értem, miért terjedt el 5-6 évvel ezelőtt, egy csomó autón láttam, gáz), és simán lejött.
Aztán amit ragasztópisztollyal erősítek oda, azt is egy öregebb hajszárítóval szoktam lekapni (jóval többet tud, mint 40-50 °C), egy hőlégfúvó is jó lehet leggyengébb fokozaton, de azért az már veszélyesebb szerszám.
Hétvégén teszek egy próbát. Bár vannak kétségeim ,mert ,ha valamit arra terveztek ,hogy a kocsi szélvédőjén megmaradjon ,akkor annak bírnia kell azt is ,ha napon 40 fokban egésznap áll... ,de majd kiderül.