3 tengelyes LIAZ-ra, tavaly előtt kint Bécsi messén tudtam venni egy pótkocsit(komplett,hibátlan,5 eur.volt turkálós) és szerelvény lenne belőle. A LIAZ-t megcsinálnám "bogis-ra" így most duplahúzós és ez lenne egy szerelvény. Roman-om már nincsen,pedig van 3 tengelyes kibri RÁBÁ-m is,lehet jobban mutatna így.
Nekem ilyen haszonjárműveim vannak a Schuco-tól. Kirovec K-700, újdonság. A hernyótalpas John Deere kb. 2 éve volt kapható a Müllerben. A MB busz pedig régebbi kiadás. Fém és műanyag vegyesen, a busznak csak az alja fém.
A 620-ast Fendergitáros fórumtárstól vettem,a mögötte levő pótkocsi Brekina gyártmány,de jól mondtad Ausztriából. Tatra-hoz való tartály gyári pótkocsit nem láttam idáig. A S.E.S. Modelles Tatra 141-hez szintén a SES gyárt pótkocsit.
A 620-as vagy 630-as Ikaruszt és a pótkocsit gyártja valaki idehaza? Én még utaztam ilyen (nem osztrák!) pótkocsiban, vonatpótlóként közlekedett, valamikor 1960 körül és a pótkocsi első üléssorában ültünk.
Más: Létezik-e az Igra modell Tatra 138 tartálykocsihoz pótkocsi (tartály). Anno, amikor a Szeged környéki olajmezőket kezdték kitermelni, a csővezeték elkészüléséig a pótkocsis Tátrák szállították a nyersolajat az Algyői telepre. Abszurd, de a fekete olajat világos színű járműszerelvények szállították.
Más: A Tátra vontatóhoz tudtok-e ajánlani a '60-as években használt trélert, ki gyárt, vagy van-e eladó valakinek? A vontató fotóját felrakom.
Sziasztok, Budapesten melyik boltokat ajánlanátok, ahol Rietze modellekből nagy a kínálat (vagy a katalógusban lévő termékeket igény esetén meg is rendelik)?