Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Egy rendkívül jó Mini szerelőt keresek. 2011 óta van a tulajdononban a Clubman,diesel, renszeresen szervizelve. ElTöbb mint egy hónappal ezelőtt egy nagyobb szervízre vittem el hibátlanul. Az alábbiakat végezték el: fékbetét csere, szűrűk és olajcsere, "ékszíjcsere", részecskeszűrű "tisztítás", izzítógyertya csere( vagy gyújtógyertya 😊) Azóta nem megy az autóm 😓. Lefullad, szaggat, meleg motornál nem "kapcsol be" a turbó és egyéb beállítási problémák. Többször visszavittem, de szerintük nem mutat a komputer semmi problémat. De engem nem a komputer érdekel, hanem a használhatatlanság. Szóval egy hónap után megállt a tudományok. Én pedog kifizettem egy csomó pénzt es van egy használhatatlan autóm. Kérlek adjatok tanácsot! Köszönöm T
Keress rá, akár a jófogáson is, van egy Bócsa-i csapat, aki bont Mini-t én is ott vettem, antennát, meg hátsó ablaktörlő motort. Kicsit lassú a postázás, de minden rendben megjött!
Köszi! (2004.11. havi az autó) Nemcsak a bal oldali, hanem a háttámlaállító karral is előre lehet dönteni az üléstámlát, de mást sajna nem. Lebontottam a kárpitot, de úgy tűnik, csak flex-el oldható a mechanikák háza...
Szervusztok! Párom szólt, hogy Minijének bal első ülésén nem tudja állítani a támla dőlésszögét. Tényleg: hiába mozgatjuk a kart, (a támlát max előre lehet dönteni) fixen marad. Ez vmi tipikus Mini dolog, vagy csak mi szívunk vele?
Egy 2005ös mini büszke tulajdonosa lettem! :) A biztonság kedvéért azért szeretném ha vetne rá egy pillantást egy hozzáértő szaki...b.j. elérhetőségét meg tudja nekem valaki adni?
Köszönöm az infkokat.esetleg tudtok ajtóalj javitó lemezt?egyik autoalkatresz áruházban sem találtam.valoszinű rossz kifejezessel kerestem.rozsdasodik az ajtó alja.gondolom nem kell komplett ajtot cserelnem.elég ha az ajtot javitjak...
a kézifékkar alatt a tövében, van egy piktogrammos gomb, azt járó motornál, vagy gyújtás alatt (egyébként menet közben a legjobb 15 másopercig tartsd nyomva, Ez a keréknyomás visszajelző és a gumi csere után újra tanulja az értékét.
nem vagyok elektronikai dolgokban járatos, de ha a chip nem kap feszültséget, akkor lehet másolni? konkrétan mivel le lett darálva a kulcs, gondolom elemet rakni bele nem lehet... mert ha lehetne így is, akkor tényleg működhet a chipmásolás, egyéb esetben a forrasztás (veszteni való nem sok van) és végső esetben egy másik gyári kulcs. meg kellene kérdezni egy chipet másolni tudó embertől
Ha már itt vagyok. Mini One/Cooper 1,6b vásárlásán gondolkodunk, 2002-2003 évjáratból. Olvastam kormány szervó hibáról, "gyenge" váltóról. EZeken kívül(ha igazak) van valami spéci hibájuk, amire figyelni kell?
Szia! Elnézést a kéretlen válaszért, de épp a fórumot kezdem olvasni, mert Minit szeretnénk venni, és van Neked egy tippem(semmi közöm hozzájuk, csak csináltattam már ott kulcsokat Mazdához, Roverhez).
Sikerült fűnyíróval kivégezni a Mini-m egyik távirányítóját. :(
A műanyag ház és a nyák lemez elég rendesen roncsolódott, de a rajta lévő chipek épek maradtak. Azt mondták, hogy nem lehet javítani.
Egy új távirányító 80-100e forint lenne a szervizben, betanítással.
1) Szerintetek működhet, ha Kínából rendelek hozzá "nyers" távirányítót, házzal és átforrasztom a chipeket, hogy új programozás nélkül az indításgátló felismerje ?
2) Ahogy néztem ezekből a a "nyers" kulcsokból különböző frekvenciájú verziók léteznek. 315Mhz, 433Mhz, 868Mhz. Honnan lehet megállapítani, hogy melyik kell ?
A kérdéses gép egy 2009-es Mini One és 3 gombos távirányító van hozzá.
Hétvégén tulajdonosa lettem egy 2004 novemberi Mini One-nak. Régóta szerettem vona, remélem nem lőttem mellé! Olvasgatom a fórumot az elejétől, sok a hasznos infó, memorizálgatom őket... :)