Király, ha közlekedhető idő lesz, én biztosan elmegyek. Mondjuk nem pályázni, csak megjelenni és körülnézni, mer' nincs 50 rugóm. Viszont nincs messze, és Pesten sem kell átmennem. Ki jön még?
BG
Nem kis összeg tudom, de ez alá már nem lehet menni. Így is kedvezményes. Ha nem akartok pályázni, akkor is gyertek el, úgy ingyenes. Aztán meglátjuk, hátha kedvet kaptok. Jó buli lesz, kár kihagyni.
A barátnőm fel is kapta a vízet, hogy ő kapott 7ezerért ajándékot, a mazdicsek meg kapott full tank benzint, olajat, téli szélvédőmosót, illatosítót, ablaktörlőre szárnyacskát meg gumit, stb...
2: en nem lattam az autot (csak kepeken), de nekem is nagyon fullosnak tunik
3: mivel meg en is az egyetemet nyomom, igy en is keveset hasznalom az autot (heti 2-3alkalom)
4: en is inkabb eltennem az autot, addig mig nincs ra penzem, mert azert nem mindennapi ;) ...persze lehet,h pont emiatt a hozzaallas miatt van meg jopar RX a disznok kozott Magyarorszagon....
Hat sracok aki FC-re vagyik, az ennel jobb autot nemigen talalhat magyarorszagon.
En oszinten megmondom, megvennem.
Nezzetek meg, csekkoljatok, legalabb valami ertelmes archoz keruljon!
CHROME
PS:elko,sajnalom hogy meg kell valnod tole.En is anyagilag padlon vagyok, de egyszeruen nincs erom megvalni tole, inkabb nagyon keveset hasznalom.Igy viszont szep lassan lelakodik :(((
Talan egyszer ram mosolyog fortuna, es akkor eskuszom ez lesz a legszebb FC Europaban, addig viszont ...
MÉG MINDIG ELADÓ!
TOVÁBBI FEJLEMÉNYEK! ÚJ GYERTYÁK, KÉT ÚJ HÁTSÓ DOB!
SÜRGÖS! SÜRGÖS! SÜRGÖS! AZ ÁRAT A VEVÖ SZABJA!
Hello mindenki!
Anyagi okok miatt megválok az rx7-emtöl!
Az autó második generációs, fehér színü! A klub honlapon megtalálható elko néven!
(képek is itt vannak) 86-os évjárat, 1,3b szivó motor, forgalmiban 1308ccm, teljesen rendezett papirokkal!
Amit tudni kell róla:
-müszakilag és optikailag is nagyon jó állapot, frissen felújitva!
-teljes karosszériázás
-teljes fényezés
-teljes futómü (csapágyak), futómübeállitás
-motortérszigetelés
-új ablaktörlö lapátok elöl-hátul
-teljes fékrendszer(új gyári betétek, elöl új brembo dubla hütött tárcsa, új gyári fékbetétek elöl-hátul!)
-belsö rész felújitva, müszerfal újra fújva igényesen, sportkormány-jet, fekete, sportpedálok)
-új szönyegek
-motortérben akksi újrakábelezve, komoly zenének igényesen bekábelezve
-hütölapát kuplungja cserélve
-ékszijak cserélve
-új szenzorok: vizgomba, olajnyomás érzékelö
-elektronika rendbetéve, világitás, relék cseréje
-kipufogo kiheggesztve, dupla krómvég
-friss polirozás
-5 ágú gyári felni választható gumimérettel! 195/50 vagy 195/60
-motor jó
-1993-as forgalomba helyezés
-az órában 86000km van...
-extrák:elektromos ablak, szervo, elektromos tetö, alufelni, igény szerint zene,stb...
-müszaki nincs,de amint ezt végigolvassátok rájöhettek, hogy teljesen fel van készitve, de suli mellett nincs idöm vele foglalkozni! Az autó vidéken van, én meg egy napot otthon... Szoval ez van, pénz meg nem nagyon. Várok normális ajánlatokat. Leginkább kp-re lenne szükségem, de kisebb cserétöl sem zárkozom el! Szóval egy olcsóbb autót szivesen beszámitok!
Elérhetöség:
elko@tvn.hu
06703163358
A hőterelő lemez le van véve az nem füstöl. A harmadik cső a hűtőlevegőcső a kiömlőcsővek mellett. Vagy víz (kondenzvíz) vagy benzin van benne mert elpárolog hamar. Amikor már kicsit meleg a motor szabályos időközönként füstöt nyom. Nagyon büdös. A szomszédok hülyének néznek. Minden hétvégén kiállok vele - Omega koncert, utána visszatoljuk a garázsba. Az utánégető leszerelése nem két perc először kompressziót mérek. De csak hétvégén. Addig gyűjtök egy kis benzint meg szerzek gyufát....
leomlo levesz, elkezded forgatni kezzel (gyertyak kiszedve) mig az egyik eltomites latszodni fog a lukon keresztul, aztan bevilagitasz vagy bepenetralod az ujjad a lukba es megvizsgalod,h mozog e (ki-be, stb...), utana tovabbforgatod a kovetkezo apexig es megteszed uezt mindegyikkel....
amugy, mikor a budapesti autopiacon kint allt egy turboII cabrio kb fel evig eccer odamentem a kereskedohoz,h ugyan inditsuk mar be >> beroff, de fustolt mint allat, aztan kb 10-12perc elteltevel megszunt....
+1 otlet: nezd meg a tulfolyot, ha nem csak vizet talasz benne (fagyallo persze nem er), akkor lehet, hogy a belso viztomites szakadt at,rosszabb esetben oldalfal vagy kozepfal:
Jo a gyujtas? > sorrendben van? jok a gyertyak? jok a trafok?
Ha mar mindent kiprobaltal, de semmi valtozas, akkor erdemes megprobalni, hogy leszeded a leomlot, es benyulsz a kipuff nyilason keresztul 1 ujjal, hogy meg tudd nezni az apexeket >> es szepen egyesevel vegig lehet nezni, kiveve ha a sarka tort le
Hali
Az utánégető , meg a légszűrő nekem is füstöl, ha akár egy napi állás után indítom is (néha nagyon is).
A hődobnál van valami azbeszt szövet jelleg. Szivárog az olajam és ez megszívja magát.
Addig amíg ez ki nem ég, füstöl (1-5 perc). Tehát nem feltétlen éltömités.
Amit bontottam 1st gen-t az apex hibás volt de azt nem láttam működés közben. Hosszú állás után előfordulhat ilyen az első indításnál? Egy rakás irodalmam van rx-ről de mindig beleakadok valami problémába. Kezd tele lenni a hócipőm de még bírom.
Tartok tőle, hogy nagyobb baj van. A hangja kicsit olyan mintha nem menne minden henger egy normál motornál. Van egy kompressziómérőm de eddig csak sima motorokhoz használtam. Állítólag ezzel nem tudom hitelesen mérni a wankelt de megpróbálom. Amennyit mentem vele az alatt vitte az autót de terhelésre leállt. Ez vagy a hideg motor miatt volt vagy motor kakukk. Apex hibánál beindul a motor?
Be. De marhára füstöl a hrmadik kipufcső. Tettem rá egy bontott légpumpát utána már nem indult. Valszínű megszívta magát. Most gyertyák kint, szárítás. Nem csak
a cső füstöl hanem a légszűrőház és az air control valve - utánégető összekötő cső is. Gondoltam már az utánégetőre is de az egy bazi vasdarab nem hiszem, hogy átégett valahol. Az is van bontott de az már nagyobb bontás mint az air pump.