Amelyik hátrébb van az az alapjárat,a másik az üresjárati levegő csavar. Úgy állítsd be,hogy az alapjáratot vedd le viszonylag kicsire,majd kezd el a levegő csavart tekerni befelé,ha csökken a fordulat akkor kifelé!A lényeg az hogy egy adott alapjáraton a levegőcsavarral elérd a legnagyobb fordulatot!Magyarul alapjárat levesz,hogy éppen hogy pöfögjön,majd a levegőcsavart addig tekered lassan még az alapjárati fordulat fel megy jelentősen!Ahol a legnagyobb az alapjárati fordszám ott hagyod a csavart majd ismét beállítod az alapjáratot kényed kedved szerint!
Kérdeznék még valamit,amit autos boltban lehet kapni azon is két ki állás van vagy több,kb milyen árban van,esetleg kissebb vagy nagyobb amperos jó e. Ha több kiállás van melyikre kell kötni,a városomban végig jártam azt a három boltot de sehol nem kapni.
Azt szeretném kérdezni az alapjáratot hogy lehet beállÍtani, és mikor megfelelő, a jobb oldali burkolaton két lyuk van,a hajtókar felett. Azok közzűl melyik??
Köszi a tanácsot,ha lessz idöm holnap megnézem láttam azt a relét de nem csináltam rövidre zárást.
Ha megoldódik a baj akkor jelzek vissza.
A lánc le esést megprobálom megoldani a blok elejének a rögzitésével amit láttam itt fotokon.
De azért köszönöm előre is a tanácsokat. Egyébként az 1400 km után én meg vagyok elégedve,igaz zörgések vannak de vannak ennél hangosabb robogok a városomban ami nagyon idegesít akkor is ha a lakásban vagyok.
A láncleesés lehet a blokk kimozdulás eredménye is,ezt neked kell látnod,az önindító pedig lehet az indító relé hibája is!(rendszerint az szokott)Burkolat leszed,és az ülés alatti tartály alatt fogod megtalálni a ventillátor felőli oldalon!Ez egy hengeres kialakítású relé!A hiba kiszűrése egyszerű,meglátod a két 6-os csavart a relé tetején,és egy csavarhúzóval rövidre zárod!Ha elkezd forgatni akkor ott a hiba(megoldás:autósbolt,veszel egy 40amperes relét és kicseréled,vagy cserélteted)!Ha nem akkor lehet a valamelyik vezeték szétcsúszott,a blokkból feljövő kötegben(ebben 4 vezeték van az egyik vastag a többi egyforma vékony)A maxi hiba az pedig a lendkerékben ha a szénkefék elkoptak!(ugyanis van benne 4 darab)
Sziasztok.szeretnék egy kis segitséget kérni valakitöl akinek van valami gyari papirja egy bfb 01 -es robanomotoros kerékpárol? szükségem lenne a gyári müszaki leirássára yakimoto bfb 01 tipusu kerékpárnak vagy valami tipus igazolásra?
2950 km blokk, henger, karbi egyben! Lánc mintha gumiból volna!! kerekek egyszer centirózva! Csavarok mint a sörét szana szétrepülnek! első teleszkóp hát nálam kicsit oda lehet a bukás miatt, de elötte se volt tökéletes! 100 kg vagyok alattam ezeket produkálta!!
Nos ha valakit érdekel a következő Polymobil/Yakimoto alkatrészek váltak eladóvá:
Elektronika (gyújtás): 4000Ft
Elektronika (töltés): 8000Ft
Valamint a komplett blokk ahogy a képeken látszik!Azaz főtengely,váltómű,dugattyú,gyűrű,henger,hengerfej,lendkerék,lánckerék,jeladó,dinostarter,stb,azaz a karbit,és a szívócsonkot leszámítva egy teljes,és ÜZEMKÉPES blokk!!!
Az ára 25000Ft
Ha valakit érdekel akkor a ciwic@freemail.hu vagy a ciwic77@citromail.hu emailcímen érdeklődhet!
Szia nekem a sport légszürövel is ezt csinálta ha megy kis gézon akkor tuti fals levegöt sziv a karbid vagy nincs jól beálitva a levegö csavar én csurig betoltam és 2.5 öt vissza tekertem ha ez sem segit akor lehet dugulása van karbit szét kell kapni kifujni mindenhol a tüszelepnél a második rovásba tedd :)
Üdv.Valaki tudna segiteni hogy mért idndul olyan nehezen a babettám.És ha kb 20km/h nál továdd huzom neki akkor olyat csinál mint amikor kifogy a tankja és leálna de tele tankal is ez csinálja és ha visszatolom a gázt asztán jo de ha sokat huzok akkor megint ezt csinálja.Mi lehet a baja???
Szétkapod a műanyag borítást teljesen,és ott lesz benne a legőszűrő környékén,egy műanyag hengers akármi!Ott lesz benne egy nagyobb méretű üvegbizti!Bármelyik autósboltban beszerezhető!De az értékre figyelj,mert amilyen komoly vezeték keresztmetszetekkel van szerelve a birigli,ha nagyobb biztit teszel bele a kelletténél,hajlamos kigyulladni az egész kóceráj!
Sziasztok!! Kéne egykis segítség!!! Lányom bukott a bringával yakimoto 300b ebbe kellene nekem egy komplett elsőkerék tengelyestől ... meg egy bal oldali fék úgy kompletten. Esetleg még egy első sárvádő is jól jönne, vagy esetleg akinek van együzemképtelen gépe az is szívesen megvásárolnám!!! SŰRGŐS LENNE MERT EZZEL JÁROK DOLGOZNI :( !!!!! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!!!!!!
Szia frankiboy,nagyon köszönöm a hozzászolást,a test úgy van ahogyan mondtad, aksiról mértem,115ohm a jeladó,130jeladó+test,trafó+test90,piros+test szabályzonál,alaplapi2-szál 0.02,lehet hogy az alaplapal lesz valam,mert az keveselem.