Számlatörténetben itt nincs függő vagy nem függő tétel. Minden listázva van ami lehetséges és egyszerűen hiányzik róla az a tranzakció, ami éjjel még rajta volt. Egyébként fizetési sms is érkezett róla. Egyébként egy online vásárlás volt amire ma reggel még futárszolgálati csomagszám is képződött, tehát az online bolt is érzékelte a fizetés megtörténtét. Majd kíváncsi leszek az éjszakai karbantartásuk után mit tudnak rendbe rakni ebből a káoszból.
A postai része a visszatérítésnek az valóban kaotikus. A júliusra vonatkozó reklamációra még mindig kuss van. Egyébként jelenleg a mobil app-ban nagy gyászos kinézetű tájékoztató felirat jelenik meg, hogy "Fontos tájékoztatás", azaz ma este-éjjel nagy karbantartás miatt semmi mobilapp, sem netbank nem lesz elérhető. Hát van mit rendbe rakniuk.
Hát valami nagy káosz lehet náluk az informatikában ahogy elnézem, mert én meg éjfél után 10 perccel fizettem online 230e Ft-nyi összeget, direkt megvártam, hogy az a költés a visszatérítés miatt már szeptemberre legyen elszámolva, de még este olyan kuszaság állt össze, hogy meglepődtem, hogy azt a költést még aug. 31-re könyveltnek mutatta a számlatörténetben, míg a tranzakció részleteiben az állt, hogy szeptember 1. Most meg újra megnézve, eltüntette a számlatörténetből, sem mobilon, sem netbankban nem látom, viszont az összege levonásra került a hitelkeretemből.
OK, olyanom (már) nincs, évekkel ezelőtt a tömeges felmondások áldozata lettem. A Tesco verziónál meg nem tapasztaltam, hogy keret felett adna mostanság.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy 2022. szeptemberében a 101-es azonosítójú lakosságibankszámlák kivonatai elektronikus kivonatküldési mód esetén 2022.09.12-től érhetők el az MKB Internetbankon (korábban BB), míg postai kiküldési mód esetén 2022.09.15-én kerülnek feladásra.
Most augusztusi hónapra kaptam 9+8 visszatérítést, ha ebben a hónapban sem veszik vissza, akkor talán elkönyvelem, hogy jó irányban visszacsinálták ezt a max hitelkeret 1%-os visszatérítési felső határt.
jaja, ezt már amúgy kitapasztaltam, bármilyen jóváírással előfordulhat ilyesmi. a nagyobb baj, hogy rohadtul nem működnek normálisan a visszatérítések :)
Ez a régi BB féle app? Ott teljesen normális, hogy hó elején az egyenlegben már látszik, a történetben még nem. Pár óra és helyrejön. Évek óta így van.
Úgy tudom többen is felújításban vagytok, ha valaki még tovább akarja maxolni a kedvezményt, akkor Praktikerben -15%-os hétvége van (péntek-vasárnap). Erre még jöhet mondjuk CIB hitelkártya barkács 2% további kedvezmény ;-)
2022.07.18-án igényeltem, helyben pozitív hitelbírálat és instant kártya aktiválás megtörtént, azóta is használatban van.
Mivel a névre szóló kártya (melynek 300eFt-nál nagyobb a hitelkerete) a mai napig nem érkezett meg, ezért felhívtam a bankot.
Tájékoztattak, hogy az énpostám hitelkártyák gyártását ideiglenesen felfüggesztették, de ne aggódjak, majd valamikor lesz, addig is használjam az instant kártyám.
eddig sem azzal volt gond, hogy vitatják, hanem azzal, hogy egyszerűen nem jön meg. sajnos nem jutottunk előrébb igazából, mert hirdetmény szerint eddig is a hónap utolsó napja lett volna a határidő, de a rendszer úgy van/volt(?) beállítva, hogy a postai költéseket, ha rendesen felismerte őket a rendszer, 10-én már jóváírták. küldözgethetik a tájékoztatókat, de ha az alapvető informatikai problémát nem oldják meg, abból nem pénz lesz, hanem további levelezés :)
Nem tudom nálad hogy volt a költés, de nálam e hitelkártya vonatkozásában csak 2 féle költés van. Vagy az általános 1%-os visszatérítésre jogosult minden egyéb költés, ami után a visszatérítés az adott hónap utolsó napján jön meg mindig, vagy pedig esetemben kizárólag icsekk-es költés fordul elő, ami az 5%-os visszatérítés alá tartozik. Jómagam fizikailag Postára szerintem jó ha évente 1, max 2 alkalommal teszem be a lábam, akkor is esetleg küldeményt átveni, tehát ott egyáltalán nem költök. Így tehát nálam csak icsekk-es költés fordul elő, amit csakis egy kalap alatt számolhatnak el, emiatt nem lehetséges olyan módozat, hogy hónap 31-éig esetleg majd több részletben csordogál vissza a különféle tételek miatt. Mégis már második alkalommal nem sikerült a szimpla icsekk-es költéseimre pontosan kiszámolniuk az 5%-os visszatérítési összeget.
az első tájékoztatásban is szinte pont ugyanezt írták nekem is, de továbbra sem tudom elhinni, hogy ez nem maszatolás. pont az szól a saját levelük ellen, hogy 10-én valójában már kaptál postai jóváírást, tehát már lefutott - hibásan - az algoritmus
kis esélyt látok arra, hogy a hónap végéig átprogramozzák a rendszereiket, de azt a kis esélyt persze adjuk meg rá. alapvetően pesszimista vagyok most, a megérzésem inkább az, hogy a hónap végén ezúttal is csak az általános egy százalékokat írják majd jóvá, és lehet tovább levelezni. (de hátha megússzuk)
Az Én postám hitelkártyánál van ez a 70% ig igénybe vett hitelkeretnél(,augusztus hónapban kell ennek teljesülnie) elengedik az éves kártya díjat ha jól emlékszem. Ezzel kapcsolatosan kérdezem hogy valaki használta e már revolut feltöltésre az ugye nem készpénz felvételnek minősül!? úgy tippelem hogy maximum nem adnak rá semmilyen visszatérítést de ezt valaki megerősíthetné. köszönöm
nem tartom jóhiszeműnek azokat a szolgáltatókat, amelyek a határidő végén/utolsó napján válaszolnak az ügyfélnek. és szerencsére nem is mind ilyen, ezért kifejezetten idegesít, amikor egy ilyen, amúgy egyszerűen orvosolható problémával szándékosan húzzák az időt :)