Próbáld ki kérlek, hogy hidegen csak gyújtást adsz rá (nem indítod be), majd lassan (kb. 5 másodperc alatt) eltolod a gázpedált végállásig (lehet kézzel is, ha úgy jobban érzed), aztán ugyanilyen lassan vissza és ezt megismétled ötször. Közben nem kell levenni a gyújtást, az maradhat.
A fékdobban van 4 furat ricnis belsővel. A régi dobból kiütöd a csavarokat és átrakod az új dobba őket. A csavarok töve is ricnis. Teljesen koppanásig bele kell ütni az új dobba.
Ignis mk1 2002 fékdob csere elött vagyok. Megérkezett az új dob csak az a bibi hogy csavarok nincsenek rajta. Nem értem mert, mert ami kocsin van , azokon vannak csavarok. Viszont néztem több helyen új dobot de, sehol sincs csavarral szerelt ehez a modellhez. Talán ki kell ütni a csavart a régi dobból és átrakni ???
sziasztok segitséget szeretnék kérni swift 2006 1.3 a (gömbölyű) folytószelep,egr,vízhőfok jeladó,vezérmű jeladó,lamdaszonda,trafó és gyertya csere volt de még mindig nem jó, de csak hidegen csinálja,melegen semmi baja,hidegen felemeli az alapjáratot (3000 és a felé)és ha nem nyúlok hozzá akkor le is áll,a pedállal kell játszadozni hogy ne áljon le,hibakód nincs benne, (folytószelep,és az egr ki takaritva fémtisztára)
Kimértük a gyújtáskábelt és a trafót is. Mind a kettő cserés, magas az ellenállás mint a két kábel esetében is illetve a trafóknál is. Valószínűleg ez okozta így a problémát!
Trafó hiba általában attól van, hogy későn cserélnek gyertyát. Az öreg gyertya ellenállása megnő és ez tönkreteszi a trafót. Meg kell nézni a rávezető kábeleket, nincs-e valahol kontakthibája.
Az új gyertya is lehet hibás, fel kell cserélni és ha egy másik hengerben is nedvesedik akkor valószínűleg hibás. Számos esetben jártunk így, hogy az új gyertya nem működött megfelelően. Valamelyik egyálltalán nem adott szikrát, valamelyik a fordulatszám növekedésével hagyogatott ki.
Gyakran előfordul ez, túl sok a hamisított gyertya a kereskedelemben.
Kiolvasták a hibatárolót, P0300,P0301,P0302,P0303,P0304 hibakód volt eltárolva. Néhány helyen olvasgattam. Trafót hibát írtak rá. Valakinek tapasztalat?
Az alany egy 2006-os 1.3-as swift. Néha gyorsítások rángat az autó, gyertya csere megtörtént és azt figyeltük meg hogy az egyik gyertya olajos. Mi okozhatja ezt? Illetve nagyjából mi ennek a javítási költsége?
a pontos típust beírod a gúgliba, és letöltheted a gépkönyvet. A GS ben 110ezernél kell gyertyát cserélni, én 120nál cseréltem. Hosszbordás szíjakat csak akkor kell cserélni, ha már többedszer nyikorog...nálam hátul dobfék van 16 éve nem volt megnézve, nem sivít. A hatodik műszakin is simán átment.
Cserélj szervizt, nem kell szakszerviz, bárhová beviheted. Ilyen helyen felesleges mégegyszer próbálkozni.
Azt érezni, ha hülyére vesznek.
Fontos, hogy lásd, mikor mi a teendő a kocsival. Ez a kezelési könyvben pontosan megvan.
Én a suzuki pluszba járok, nagyon értik a szakrajzot
Gyertyát én 90.000- nél cseréltem. Speckó iridiumos van benne, amit nem kell gyakrabban. Csak tegyenek is olyat bele, ami belevaló. Szíjat meg most 110 körul, mert nyikorgott. De nem tudom, volt-e korábban cserélve.
Tudja valaki mikor kell swiften gyertyát, szíjakat cserélni? 2014-es autó.
Márkaszervizbe hordtam. Eddig semmi ilyet nem cseréltek rajta. 110.000km van az autóban. Megharagudtam rájuk, mert a vas elnyalta a hátsó féktárcsát. Miért nem cserélték előző szervizkor? Amikor megszólalt 3 hétre adtak időpontot, addig a tárcsa is kuka lett. Félek ledöglik valahol és az többszörös költség lesz. Kezelési útmutatója elkallódott. Neten nem találok.
Üdv mindenkinek. Érdeklődni szeretnék szelephézagoló alátét után 1,3-as 92 lovas motorhoz. Már néztem több helyen is, de nem találtam sehol sem. Valakinek van valami infója hol kapható, előre is köszönöm.
Akkor a radiátorban dugulás van, ki kellene fújni. Hogy mitől dugult el, lövésem sincs, de ha nem csepeg, akkor nagy baj nem lehet.
Megkeresném a ki-beömlő csöveket, és azok valamelykén megküldeném sűrített levegővel a radiátort. Vagy...valamilyen furmányos módon pumpálni a hűtővizet akármelyik irányba.
Méghogy kétnapos meló? Ha csak tízezer az óradíj, már az is szép összeg+ új radiátor.
Megnézték szervizben, a lamellát állítja a tárcsa, így radiátorcserét javasoltak. Az kb két munkanap, mert azt mondták, le kell bontani a műszerfalat. Szóval nem csináltatja meg, marad a hideg az autóban.