Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Akos_IKS Creative Commons License 2021.12.19 0 1 79391

Az off autó ecu-ja így tanulta meg. Előtte pont ugyanezt produkálta hidegen. 

Előzmény: Meister (79390)
Meister Creative Commons License 2021.12.19 0 0 79390

Ennek mi a hatása?

Előzmény: Akos_IKS (79389)
Akos_IKS Creative Commons License 2021.12.19 0 0 79389

Próbáld ki kérlek, hogy hidegen csak gyújtást adsz rá (nem indítod be), majd lassan (kb. 5 másodperc alatt) eltolod a gázpedált végállásig (lehet kézzel is, ha úgy jobban érzed), aztán ugyanilyen lassan vissza és ezt megismétled ötször. Közben nem kell levenni a gyújtást, az maradhat.

Előzmény: Tibor452 (79383)
kamikaze41 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 79388

Köszönöm a segitséget.

Előzmény: kgaboroo (79386)
kgaboroo Creative Commons License 2021.12.18 0 0 79387

De akkor se ijedj meg ha a fékdobban a furatok belseje nem ricnis. Van sima furatos változat is. A csavarok biztos ricnisek.

Előzmény: kgaboroo (79386)
kgaboroo Creative Commons License 2021.12.18 0 0 79386

A fékdobban van 4 furat ricnis belsővel. A régi dobból kiütöd a csavarokat és átrakod az új dobba őket. A csavarok töve is ricnis. Teljesen koppanásig bele kell ütni az új dobba.

Előzmény: kamikaze41 (79384)
PeterMII Creative Commons License 2021.12.18 0 0 79385

Majd hozzáértő is válaszol gondolom, de teljesen laikusként azt mondanám, hogy a tőcsavarok amikről beszélsz a kerékagyban vannak, nem a dobban.

Előzmény: kamikaze41 (79384)
kamikaze41 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 79384

Sziasztok

 

Ignis mk1 2002 fékdob csere elött vagyok. Megérkezett az új dob csak az a bibi hogy csavarok nincsenek rajta. Nem értem mert, mert  ami kocsin van , azokon vannak csavarok. Viszont néztem több helyen új dobot de, sehol sincs csavarral szerelt ehez a modellhez. Talán ki kell ütni a csavart a régi dobból és átrakni ???

 

 

Köszönöm

 

 

Tibor452 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 79383

sziasztok segitséget szeretnék kérni swift 2006 1.3 a (gömbölyű) folytószelep,egr,vízhőfok jeladó,vezérmű jeladó,lamdaszonda,trafó és gyertya csere volt de még mindig nem jó, de csak hidegen csinálja,melegen semmi baja,hidegen felemeli az alapjáratot (3000 és a felé)és ha nem nyúlok hozzá akkor le is áll,a pedállal kell játszadozni hogy ne áljon le,hibakód nincs benne,
(folytószelep,és az egr ki takaritva fémtisztára)

Csabi0610 Creative Commons License 2021.12.06 0 0 79382

Kimértük a gyújtáskábelt és a trafót is. Mind a kettő cserés, magas az ellenállás mint a két kábel esetében is illetve a trafóknál is. Valószínűleg ez okozta így a problémát!

Köszi a segítséget!

Csabi0610 Creative Commons License 2021.12.05 0 0 79381

Ránéztünk az o2 sensorra és amikor az autó rángat ilyen a görbe. Nem lehet hogy ez okozza a problémát?

Csabi0610 Creative Commons License 2021.12.05 0 0 79380

A kontakt hibát hogyan tudom ellenőrizni? 

Köszi! 

Előzmény: kgaboroo (79379)
kgaboroo Creative Commons License 2021.12.05 0 0 79379

Trafó hiba általában attól van, hogy későn cserélnek gyertyát. Az öreg gyertya ellenállása megnő és ez tönkreteszi a trafót. Meg kell nézni a rávezető kábeleket, nincs-e valahol kontakthibája.

Az új gyertya is lehet hibás, fel kell cserélni és ha egy másik hengerben is nedvesedik akkor valószínűleg hibás. Számos esetben jártunk így, hogy az új gyertya nem működött megfelelően. Valamelyik egyálltalán nem adott szikrát, valamelyik a fordulatszám növekedésével hagyogatott ki.

Gyakran előfordul ez, túl sok a hamisított gyertya a kereskedelemben.

Előzmény: Csabi0610 (79378)
Csabi0610 Creative Commons License 2021.12.05 0 0 79378

Sziasztok!

 Kiolvasták a hibatárolót, P0300,P0301,P0302,P0303,P0304 hibakód volt eltárolva. Néhány helyen olvasgattam. Trafót hibát írtak rá. Valakinek tapasztalat?

Köszönöm!

Csabi0610 Creative Commons License 2021.12.04 0 0 79377

jobban megnéztük, valószínű benzin lesz. Mitől lehet sok a benzin?

Előzmény: Csabi0610 (79375)
Csabi0610 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 79376

Szerelő szerint dugattyú gyűrű törés lehet. 

Előzmény: t.lantos (79373)
Csabi0610 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 79375

Nem biztos hogy olaj, lehet hogy benzin. Indulni viszonylag könnyen indul.

Előzmény: kgaboroo (79374)
kgaboroo Creative Commons License 2021.11.18 0 0 79374

Ha néha rángat akkor lehet ok az is a gyertya nedvességére.

Ha nincs szikra akkor benzinben ázik a gyertya. 

Biztos olaj volt rajta, vagy csak nevesnek látszott?

Előzmény: Csabi0610 (79372)
t.lantos Creative Commons License 2021.11.18 0 1 79373

Ha a gyartyara olaj kerul, akkor annak a motornak mar sz.rral meszeltek angyjabol.

Előzmény: Csabi0610 (79372)
Csabi0610 Creative Commons License 2021.11.18 0 0 79372

Sziasztok,

 

Az alany egy 2006-os 1.3-as swift. Néha gyorsítások rángat az autó, gyertya csere megtörtént és azt figyeltük meg hogy az egyik gyertya olajos. Mi okozhatja ezt? Illetve nagyjából mi ennek a javítási költsége?

Köszönöm!

 

Üdv

othiss Creative Commons License 2021.11.17 0 0 79371

a pontos típust beírod a gúgliba, és letöltheted a gépkönyvet. A GS ben 110ezernél kell gyertyát cserélni, én 120nál cseréltem. Hosszbordás szíjakat csak akkor kell cserélni, ha már többedszer nyikorog...nálam hátul dobfék van 16 éve nem volt megnézve, nem sivít. A hatodik  műszakin is simán átment.

Cserélj szervizt, nem kell szakszerviz, bárhová beviheted. Ilyen helyen felesleges mégegyszer próbálkozni. 

Azt érezni, ha hülyére vesznek.

 

Fontos, hogy lásd, mikor mi a teendő a kocsival. Ez a kezelési könyvben pontosan megvan.

Én a suzuki pluszba járok, nagyon értik a szakrajzot

Előzmény: rrsandor (79369)
Meister Creative Commons License 2021.11.17 0 0 79370

Gyertyát én 90.000- nél cseréltem. Speckó iridiumos van benne, amit nem kell gyakrabban. Csak tegyenek is olyat bele, ami belevaló.
Szíjat meg most 110 körul, mert nyikorgott. De nem tudom, volt-e korábban cserélve.

 

Előzmény: rrsandor (79369)
rrsandor Creative Commons License 2021.11.17 0 0 79369

Tudja valaki mikor kell swiften gyertyát, szíjakat cserélni? 2014-es autó.

Márkaszervizbe hordtam. Eddig semmi ilyet nem cseréltek rajta. 110.000km van az autóban. Megharagudtam rájuk, mert a vas elnyalta a hátsó féktárcsát. Miért nem cserélték előző szervizkor? Amikor megszólalt 3 hétre adtak időpontot, addig a tárcsa is kuka lett. Félek ledöglik valahol és az többszörös költség lesz. Kezelési útmutatója elkallódott. Neten nem találok.

 

jocijocó Creative Commons License 2021.11.17 0 0 79368

Üdv mindenkinek. Érdeklődni szeretnék szelephézagoló alátét után 1,3-as 92 lovas motorhoz. Már néztem több helyen is, de nem találtam sehol sem. Valakinek van valami infója hol kapható, előre is köszönöm.

othiss Creative Commons License 2021.11.03 0 0 79367

Ok.értem. Próbáltam segíteni, nekem még nem kellett benézni sehová, azért beszéltem hülyeséget.

 

Marad a hideg autó.

Előzmény: Meister (79366)
Meister Creative Commons License 2021.11.02 0 0 79366

A radiátorhoz csak a műszerfal lebontása után lehet hozzáférni. A pumpálást nem tudom házilag meg lehet-e csinálni...

Előzmény: othiss (79365)
othiss Creative Commons License 2021.11.01 0 0 79365

Akkor a  radiátorban dugulás van, ki kellene fújni. Hogy mitől dugult el, lövésem sincs, de ha nem csepeg, akkor nagy baj nem lehet.

 

Megkeresném a ki-beömlő csöveket, és azok valamelykén megküldeném sűrített levegővel a radiátort.  Vagy...valamilyen furmányos módon pumpálni a hűtővizet akármelyik irányba.

 

Méghogy kétnapos meló?  Ha csak tízezer az óradíj, már az is szép összeg+ új radiátor.

Előzmény: Meister (79364)
Meister Creative Commons License 2021.11.01 0 0 79364

Megnézték szervizben, a lamellát állítja a tárcsa, így radiátorcserét javasoltak. Az kb két munkanap, mert azt mondták, le kell bontani a műszerfalat. Szóval nem csináltatja meg, marad a hideg az autóban.

Előzmény: othiss (79362)
BZSBigyo Creative Commons License 2021.10.28 0 0 79363

Sziasztok,

 

Most hogy hidegebbek a reggelek, elkezdett bohóckodni az alapjárat.

Indítás után elpöfög 800 on.....aztán szépen kezd leesni, és ha nem fullad le, akkor kiugrik 1500 2000-re .... és onnan hozza vissza.

2005 1.3 M13A

Ez mennyire normális? Van ennek bármi köze az akkumulátorhoz ? 

 

köszönöm.

 

othiss Creative Commons License 2021.10.27 0 1 79362

igen, a körtárcsa a helyes kifejezés, de lényeg ugyan az.

 

Tehát a radiátor állandóan forró ha működik a motor, azt nem lehet kizárni a vízkörből.

Előzmény: Meister (79361)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!