Nincs valakinek elfekvőben a légszűrő házhoz a két gumi bak. Az egyik kerek a másik ovál. Vagy azt a tippet kaptam,hogy az ablaktörlő motorhoz való is jó hozzá kisebb átalakítással.
Hát az Én problémám lassan 5 szerelöt és 3 Opel szalont Meg emésztett és persze nem kevés pénzt :(
Kezdödött a mizésriám hogy meg vettem egy opel vivaro 2,5 cdti 2011 es Viszonylag kevés km -t 156,000 Kocsikát dolgozni ,Vezetett szervizkönyv le ellenöriztettem az opel szalonban át vizsgáltattam semmi különöset nem találtak na meg is vettem .Kb 300 Km után Ki irta a müszerfal hogy einspritzung Überbrüffen vissza Opel szalon hibaköd olvasás törlés 500 Km után megint ugyan ez de most Felvillant melette a check lámpa is és a stop lámpa.Na vissza Opel szalon azt mondták tele van a partikelfilter. kipufogo leszed tisztitás vissza .A hiba fent állt utánna is :( Vissza opel szalon akkor ki találták ki kell cserélni a partikelfiltert mert nem tud regennerálni :( Azt is ki cserélték minden szerzorral érzékelövel ami hozzá köthetö hiba mindig fent áll a motor teljesítménye ugyan olyan mint volt nem melegszik szépen húz a kocsi semmi gond vele csak kivéve azt ,hogy világít a müszerfal mint a karácsonfa :D
Valakinek ötlete hogy mi a franc ez az EINSPritzung defekt
Sziasztok!
Eladtam a trafikomat, és maradt pár cucc!
Ha esetleg valakit érdekel: 4 acélfelni nem túl jó téligumikkal, 2 db bal-jobb szatuna szélterelő, jónéhány porlasztó (van köztük jó is), szervószivattyú, és még pár apróság! Tel: 06305551353!
Szép napot mindenkinek!
Van 1 opel vivaro motor 1.9 motoral 2003 kiadasu
Az auto nem huz nem, a kilometer ora nem mukodik, nagyon ritkan a km ora elindul egy keves ideig akkor megy jol a motor is es vajon mi lehet a gond
Nem talaljak a szerelok a bajat
Hátsó ködlámpa ill. tolató lámpa izzóhoz keresnék ilyen kis műanyag vackot. A szerelő kicserélte a törött lámpát és ezeket valahogy kifelejtette. Sajnos ki is dobta. Még bontóba se találtam, márkaszervízben kódja sincs a robbantott ábrákon. Új lámpát nem vennék ezért hiába ösztönöznek :).
Nem ingyen kérném. Ködben örülnék főleg a ködlámpának.
Tipp kellene, hogy mit nezzek meg. Opel Vivaro(2013) m9r 692 a lambda szonda vezeteke elszakadt, kijelzon megjelent a "Einspritzung defekt". Hibakod p1546.
Elobb megcineztem a vezeteket es kb 1 hetig minden okes volt, jol huzott, keveset fogyasztott 5.8-6.5 l/100 kozott, 160-ig megtorpanas nelkul.
Majd 1 het utan visszajott a hiba, vettem uj szondat (gondoltam a cinezes nem birta). Uj szondaval eltunt a hibauzenet de a fogyasztas megnott 8 l/100 es max 120-ig huz(megy tovabb is csak lassan) - szakadt szondaval is ugyanilyen rossz volt a teljesitmeny.
Ezutan az eredeti szondat ujbol megcineztem, es azzal is megy, -nincs hibakod de az ereje nem jott vissza. Fustoles nincs. A kipuffogon csak legnyomas erzekelheto de se szag se fust.
Az olajcsere periódusos hibajelzést nálam eddig sehol sem tudták kinullázni. 5 éve sehol sem, így vettem a kocsit, próbáltam én is az itteni leírás (10 másodperc gáz, majd gyújtás és 3x fék), de semmi. Most nem engedik át a műszakin. Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez? Más hiba nincs a kocsiban. Az órája tekert, lehet, hogy ez befolyásolta a dolgokat.
Sziasztok!
Nemrég vettünk egy 2001-es a6-ost!
Navigation plus fejegység van benne, valószínűleg gyári!
Sajnos a kódját nem tudjuk, amit az előző gazdája sem!
Az lenne a kérdésem, hogy nincs ennek valami általános kódja, vagy lehet vele valamit csinálni hogy működjön?
Válaszokat előre is köszönöm!
Tisztelettel.: karimama!
Jó estét. Meg maradt Trafic téli gumi garnitúrám felnim. Jó állapotú felnik 2darab 9 mm-es,és 2 4mm-es mintával Nokian gumikkal. Plusz 4 dísztárcsa és 20 darab csavar. És van egy hibátlan bontott kormányművem is. Ha valakit érdek itt a számom. 30/1574740
Sziasztok . Kérdésem lenne : Vivaró 1,9dti 2001-s menet közben a műszerfalon felkapcsol az izzítás lámpa . megállok újra indítok és jó darabig nem világít a lámpa. mi lehet az oka ? válaszotokat köszönöm!
Trafic-Vivaro-Primastar... Én Vivaroval járok, nem kevés kilométert naponta. Úgy tudom, hogy az elektronikában és talán a befecskendezésben különböznek egymástól.. Talán a Trafic a legjobb, utána a Primastar, aztán a Vivaro. A Traficnak jobb a fogyasztása, mint a Vivaronak. Unokaöcsém most vett egy csodás állapotú Nissan Primastart, novemberben "hadrendbe" állítja és nagyon várjuk a tapasztalatokat! ( én is gyakran fogom vezetni).
Kényelem szempontjából egyik legjobb választás a Trafic/Vivaro. Erősen ajánlott dupla klímásat venni. A 2.0 DCI elég tartós motor) de azért meg lehet ölni. Hiába láncos, erősen ajánlott 200-220e km körül cserélni. Ha valamelyik porlasztó behal rajta, amik elég sokat bírnak, nagy esély van rá, hogy be van rohadva, és szívás kiszedni. Az első futómű lehetne erősebb, de ha sokat pályázol, bírni fogja. Ha osztrák vagy német előéletű, vagy sokat járt télen arra, akkor érdemes az alját átnézni, mert bár nagyon jó a rozsdavédelem, előfordulhat az első emelőbakok elrohadása, illetve felületi rozsda. A váltóra azonban nagyon oda kell figyelni. Ha kis hangja van, kinéz egy váltófelújítás. A kuplungpedál konzolja eltörhet, kinyomáskor nyikorog a kuplungpedál. Ha fontos a megbízhatóság, a generátort és önindítót is újíttasd fel. A hátsó fékek hajlamosak berohadni, általában a nyereg cseréje a megoldás.
9 személyes kisbusz vásárlását tervezem, de tanácstalan vagyok milyen típust és milyen motorral vegyek. A traficba gondolkodok 2.0 DCI motorral. Véleményeket tudnátok írni nekem, hogy jó választás lenne-e ennél jobb? Mi az amire oda kell figyelni és mik lennének a típushibák? Napi 600km-et menne a gép tehát jó lenne a megbízhatóság és a strapabíróság is.
Nyíregyházán vagy környékén tudna-e valaki egy megbízható maszek vagy hivatalos hozzá értő szerelőt?
Sziasztok! Van egy 2008-as 2.0 DCI 115 LE-s Traficom. Alacsony fordulaton szépen húz, viszont magasabb fordulaton(2500-nál) megtorpan és lassul padló gáznál is. Ha elveszem a gázt lecsökken 2000-re utána megint szépen megy. Hibakód nincs... Turbó nyomás szenzor, turbó vezérlőszep, légtömeg mérő jó...
Mi lehet a gond?
Találkozott már valaki ilyen hibajelenséggel?
Előre is köszönöm!
Ha van benne ABS, akkor a kerekekről veszi a sebességjelet. Amennyiben nincs, akkor a váltón kell keresni. Pontosan hol, nem tudom, de ezen kívül csak a tolatólámpa kapcsolója van még rajta, ami a váltóház tetején van, a bal eleje felé.
Tempomat: http://kctuning.hu/index.php/foldal/tempomat.html Nekem Vivaro van, multikormánnyal, nézegettem a kapcsolási rajzokat, de abból nem derül ki, hogy mi a különbség a Trafic tempomatos és a Vivaro multikormányának bekötése között.
A fűtés gyengeségét legtöbbször a fűtőradiátor dugulása okozza. Meg lehet próbálni átmosni vízkőoldóval utána vízzel, ha nem oldja meg, akkor csere. De azért a fűtésállító bowden működését is ellenőrizd.
Sziasztok! 2 dologban szeretnék segítséget kérni, 2004es vivaroba lehet utólag tempomatot szerelni? Valaki foglalkozik vele? Másik probléma fűtés hiba lenne, hamar bemelegszik az autó vízhőfoka, viszont a fűtése nagyon gyenge! Erre mi lehet a megoldás? Köszönöm a segítséget