Amúgy. Mivel már semmilyen kapitány, sprinter nincsen, így tényleg mehet magáért. Erre a legjobb nap a vasárnap. Szombaton szarrá hajtják magukat az összetettek, nem lesz egy méter sík sem, és rögtön emelkedéssel kezdenek. Szombat este, vasárnap reggel kellene keresnie pár olaszt, Quintanát, stb. aki szökős fajta, illetve szintén holdtöltéje van, és közösen megindulni a második hegyen. Mivel nincsen sík, ezért nem kell összedolgozni, illetve a csapatok sem tudnak hozni rajtuk. Nem baj, ha nem ér haza, tanul.
Kedden ugyanez, pihenőnap után lesznek, nem úgy forognak a lábak, a Stelvio nagyon megrostálja a mezőnyt, még akkor is, ha nem mennek fel rá teljesen. Egy nagyobb csoport hazaérhet.
17-ik szakasz dettó szökős, és 160 km, ott is haza lehet érni, és addigra megszokják, hogy szökik, tehát engedni fogják.
A 19-ik szakaszon már nem ér haza szökés, ott szerintem Pogacar edz még egyet, viszont másnap lejönnek a hegyről, a nagyok ott már nem fognak kockáztatni, így ott is van esély a sikerre. De a lényeg, hogy támadni kell.
Szerintem neki ez a fajta versenyzés nem jön be. Nem véletlenül mondta a napokban többször is, hogy a szombati időmérőt várja már, gondolom azért, mert ott újra maxot mehet. A rózsaszínt is leadta volna már ő is és az UAE is csak ez sem sikerült, mert amikor ők nem mentek tempót akkor más ment vagy eleve olyan szökés volt ahol nekik kellett tempót menni.
Akadályozás a sprintben, Molano előtt ment keresztbe, de szerintem pont akkora szarság, mint amikor Van Poppel-t dobták. Oké, Milan egyenesen ment a 70+ sprintben, de ő pályaversenyző, és Merlier után jött, míg a belga a felvezetője mögül indult meg, és egy kis hinta jobbra, majd balra, de semmi olyan, amit ne láttunk volna ezerszer.
A Vismánál komolyan vették, hogy sprinter és összetett menő hiányában marad a szökés. Abban nem vagyok biztos, hogy mennyire bölcs dolog, mert ha esetleg Affiniékban is bujkál valami vírus, akkor nem jó ötlet erőlködni, mert a végén még előjön. Vagy csak nem akarják az egész mezőnyt fertőzni...
Tényleg nem tudni mikor lesz még egyszer ekkora sansza Atinak , minden a kezére játszik muszáj vele élnie, ha siker nélkül jön vissza a Giroról az visszavetheti őt is meg a csapatnál betöltött szerepét is .
Úgy tűnik Matxin vagy valaki tudott hatni Pogacar-ra és megértette vele, hogy ha duplát akar nyerni akkor nem kell 10 perc előnnyel behúzni a Giro-t, hanem bőven elég a fele vagy a harmada is és az így megspórolt energia vezetheti sárgába "Párizsban".
Nem gondoltam, hogy Pogacar az ő stílusával tud így versenyezni.
Cian is feladta a Giro-t. Sajnálatos de ez most Ati-nak tényleg egy kb. vissza nem térő esély, mert innentől nem, hogy segítenie nem kell senkit, de a csapat maradék része akár még őt is segítheti. Feltéve, hogy ő nem betegszik meg.
A Stelvio erről az oldalról 20 km 1400 m szint lett volna. Az átlagmeredekség gyakorlatilag ugyanannyi, a hossz lett 3,3km-rel rövidebb. A Stelvio másik oldala a népszerűbb, az a hajtűkanyaros. A Strava szerint az 19,4 km 1460 m szint 7%.
Aha, értem. Na és erről hegyről hol lehet találni egy szintrajzot, km-kénti százalékokkal, hogy mégis hogy néz ki, mennyivel lesz ez a hegy másabb, mint Stelvio lett volna a szintkülönbségen túl?
Aztán egyszer jön egy útelágazódás, ahol aki nagyon magosra vágyik keletnek fordul a Stelvinónak, aki meg Svejci órát szeretne látni Északnak megy az Umbrail-hágónak.
Gyakorlatilag Északról kerülik hegyet amit az eredeti útvonal délről. Az utolsó kb. 120 km ugyanaz mint eredetileg.
Az Umbrail "csak" kétezerötszáz méter, de így is Cima Coppi lesz.
Még a mai naphoz. Valami fasz odavitte a kutyáját megnézni a biciklistásokat, mert Rexi is szereti. A dög póráz nélkül bement a szökés közepébe, valaki neki is ment, mire a kommentátorok: szegény kutyus. Ez komoly? A dög számít, vagy így polkorrekt? Aztán elhangzott adásban, ahogy Nibali mesélt arról, Tiberi edzéséről. 18 évesen már köveket rakott a kulacsába, hogy így erősödjön. Ezt csak azért, mert a mi gyerekeink meg rácsodálkoznak egy szintrajzra...