Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy 2.0 16v turbo themába milyen motor olajat javasoltok? Neten olvasgattam a legtöbb helyen liqui molly 10w40-et írnak, de inkább megkérdezem. köszönöm előre is.
Ablaktörlő motor, bal első gumikéder (bár nem tudom mennyire egyezik meg a kombié a sedanéval), de ezeket lehet, hogy a Jani említette neked.
Persze, ha végül nem szeretnéd szétbontani, hanem inkább megcsinálod, vagy találsz valakit, aki megcsinálja magának az autót, annak mégjobban örülök, és folytatom az alkatrész keresést máshol! :)
Themára való direktszűrő olcsón eladó. Pont passzol rá,csak le kell csavarozni a 4 imbuszcsavart, a gyári szűrőházat. Szívó benzinesekhez, és a turbókhoz is jó. Felszerelés után jobbra lefelé kanyarodik, hogy hűvös levegőt szívjon. Nem szép, de a célnak tökéletesen megfelel. Eladáskor levettem a kocsiról. Adok hozzá egy flakon K&N olajat is. 5.000ft az ára komplett.
Én nem vagyok elfogúlt. Ezért úgy mondnám, hogy a Croma bódéba raktak valami Saab cuccot. Vagy a Ferkákban van tovább fejlesztett V8 as Thema motor... :-PPP
400 ezer kilométert vezettem 2db thémával. Többet voltam velük Milánóban mint az összes más kocsival együttvéve Pesten. Nagyon szerettem őket, mai napig megy mind a kettő amit eladtam, és elégedettek vele. Saab bódéba igénytelen ducató td motor. Nekem nagyon bejött, jól megy csendes kényelmes, és Itáliában a 90es években hihetetlen státusza volt. Az olasz A4 en mindegy mit értél úton, takarodtak félre. A cégeknél vámudvarokban nagyon sokszor előrevettek amit csak a thémának köszönhettem. Ma már egy lenézett olasz szemét, de a maga idejében nagyon nagyot alakított. Szerintem az olaszoknak nem mostanában lesz ilyen sikeres "nagyautójuk" mint az volt. Nagyon megérdemelné egy példány a megmentést. Az sem véletlen, hogy még Ferrari motorral is gyártották. Bocs az elfogultságért, az emlékek kicsit magasra helyezték nálam.
Egy kis ötlet: a régi nagylámpás sebváltóba az új 5. sebességével párosítva nagyon gyors áttételt kapunk.
Elakarták vinni a vasba! Állítólag 80 000ft ot adtak ott volna érte. Inkább annyit megért nekem is+40 000ft Sopronból pestre... Szóval 120e ben van a XI. kerületben. Ha valaki hoz rá 4db kereket, akkor az alu a hasznom:)
Korához (osztrákhoz képest pláne!)(1990-es) super állapotban van. Egytulajos volt kint. Sajnos a moci fordulaton már kopog... (16V)
De tényleg Tipp-topp (21 éves!) aki fan, annak kincs egy ilyen!
Sötétkék színű volt eredetileg, de a lakk-hámlás miatt elég foltos volt :)
Az évjárat a furább kérdés. A széttört full-extrás kocsi, és belső szervei 92-esek voltak, ha jól emlékszem, a vett karosszéria pedig 89-es... Ez volt a forgalmiban.
Az enyém is a 8 szelepes szívó motorral van szerelve.:)
"Mondjuk az vicces volt, hogy kb 2 héttel rá meg is bírságolták az illetőt valami szabálytalan parkolásért , és még mi kaptuk a csekket, mert nem íratta át. Persze mi az adásvétel után egyből leadtuk az adásvételit az okmányirodában, így nem maceráltak minket a bírság miatt..."
Ez velünk is megtörtént, több autóval kapcsolatban is... Ráadásul nem két hét után, hanem több hónap után... Apám eladta az autót, utána meg neki kellett bemennie a rendőrségre, hogy az adásvételivel tisztázza a dolgokat... A másik félnek esélye sem volt, Apám mindig egyből bemegy, és elintézi a papírokat. Egyszer az egyik vevő fel is hívta, hogy nem lehetne-e új szerződést írni az aktuális dátummal...
Generátor,gyúj kapcsoló,önindito,4db elektromos ablak emelő,komputer,olajos mot tarto,hátso gátlo torony szilent,központi zár vez,+motorok hirtelen ennyi Üdv Pepi.
2 literes sima szívó benzines volt, a 110 lovas körüli kivitel. kb másfél éve adtuk el, miután megvettük a Kappát. Elég vacak állapotban volt a Thema,
épített kocsi volt egy GTK-ra törött belsejéből, és egy motorikusan széthajtott kocsi leharcolt külsejéből. 2 évig használtuk előtte, nem volt szép, de szerettük.
Úgy gondoltam egy 20 éves autóra nem költök, olcsóbbnak tűnt a Kappát megvenni.
A Themához olajcserén kívül a 2 év alatt hozzá se kellett nyúlnom. Ezért sem akartam bontóba vinni, 50 -ért raktam fel, 1 nap alatt 7-en hívtak, és másnap el is vitte egy srác a kocsit, aki teljesen fel akarta újítani. Elmondtam a kocsi összes lehetséges hibáját, de megtetszett neki, lebeszélni se tudtam volna :)
A gólyalábak azért nem kellettek neki, mert meg akarta ültetni a kocsit... Azóta se láttam, csak remélhetem, hogy tényleg rendbehozta.
A hirdetésben benne volt, hogy rozsdás helyenként (sárvédőívek), majdnem mindenhol hámlott a lakk, de a vevőt nem érdekelte, a lényeg az volt neki, hogy a motorja jó volt, mert az cserés volt, és nem volt benne 80 ezer se. Ha nem tuszkolom bele a kocsiba a másik gumigarnitúrát is, lehet, azt se vitte volna el...
Mondjuk az vicces volt, hogy kb 2 héttel rá meg is bírságolták az illetőt valami szabálytalan parkolásért , és még mi kaptuk a csekket, mert nem íratta át. Persze mi az adásvétel után egyből leadtuk az adásvételit az okmányirodában, így nem maceráltak minket a bírság miatt...