Keresés

Részletes keresés

9255 0638 003-7 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 82791

Ma csak három Csörgő (118,131,149) volt EMIG-ben Budapest környékén és a 142-esen, pedig a publikus SzVÖR szerint S21-esre 4 is kellene, és általában szokott lenni még plusz egy.

122-es és 197-es szoktak még lenni mostanság, de nem láttam nyomukat.

C50 Creative Commons License 2024.01.02 0 1 82790

Én tudom mi a baja.

Előzmény: 424 215 (82787)
95 55 2241 177-1 Creative Commons License 2024.01.02 0 2 82789

1, Tudna, de egy trollnak minek? :-)

Előzmény: tom sawyer (82786)
M41 2180 Creative Commons License 2024.01.02 -1 3 82788

Január 1-el megalakult a "KGB", lassan ott tartunk hogy jön a nagy fekete autó. 

Erre van pénz, akarat, munkavállaló...

Előzmény: tom sawyer (82786)
424 215 Creative Commons License 2024.01.01 -9 0 82787

Nem hisztizek!

De ha ilyen titkos minden akkor 

már nincs értelme az oldalnak!

Előzmény: tom sawyer (82786)
tom sawyer Creative Commons License 2024.01.01 -1 14 82786

Fölösleges itt hisztizned.

1. nem is biztos, hogy van itt kompetens aki tudna válaszolni

2. Egyre óvatosabbak az emberek, az egyre komolyabb retorziók miatt ami az információ kiszolgáltatását illeti.

3. Ha ennyire érdekel, fordulj közcélú adatigényléssel a céghez!

Előzmény: 424 215 (82785)
424 215 Creative Commons License 2023.12.31 -16 0 82785

Azt látom,de miért?Annyi sok okos ember van itt,de senki nem tud semmit!

Nem is érdemes itt kérdezni????

 

 

Előzmény: r1232 (82784)
r1232 Creative Commons License 2023.12.27 0 3 82784

November végén állt meg.

Előzmény: S.E.M.T. Pielstick (82783)
S.E.M.T. Pielstick Creative Commons License 2023.12.27 0 0 82783

Nem megy? Kár pedig amikor utoljára láttam még egészségesnek tünt.

Előzmény: 424 215 (82782)
424 215 Creative Commons License 2023.12.26 -8 0 82782

Nem vagy tájékozott ,mert nem megy!

Akik tudnák a Csabaiak,meg nem válaszolnak!

Már azon gondolkodom minek ezek a forumok,mert

hiába kérdezel úgy sem válaszolnak!!!

Előzmény: S.E.M.T. Pielstick (82781)
S.E.M.T. Pielstick Creative Commons License 2023.12.18 0 0 82781

2166 üzemképes, megy. Novemberben fotóztam Békéscsabán.

Előzmény: 424 215 (82780)
424 215 Creative Commons License 2023.12.17 -1 0 82780

Sziasztok! Mit lehet tudni a Csabai 2156,2166 régóta nem látni!

!

-Klinger's Video- Creative Commons License 2023.12.07 -1 2 82779

Sziasztok!
Csörgés a 2-esen, 6 éve:

 

https://www.youtube.com/watch?v=oXoCO4beuRM

Ugly Kid Joe Creative Commons License 2023.11.16 0 1 82778

Igen, csak azok 4 hengerrel kisebbek - MTU 12 V 4000 R40

Előzmény: Állítólag (82777)
Állítólag Creative Commons License 2023.11.16 -1 1 82777

Üdv. 

Emlékezetem szerint a remot szergejekben is ilyen motor van (háromban).

Lehet azokhoz kellettek az alkatrészek.

Előzmény: Ugly Kid Joe (82776)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2023.11.15 0 0 82776

MTU 16 V 4000 R40

Előzmény: seadxdx (82775)
seadxdx Creative Commons License 2023.11.15 0 0 82775

Milyen motor van benne, hogy egyedi?

Előzmény: M63,012 (82774)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.14 -1 1 82774

Idézőjelet láttad?

Elkoptak a motor fő alkatrészei, és feltételezhetően éppen mivel egyedi, ezért nem éri meg pénzt és energiát fektetni bele.

Előzmény: M41 2180 (82772)
9255 0638 003-7 Creative Commons License 2023.11.14 0 2 82773

Szerintem úgy érti, hogy tönkrementek, és nem volt honnan pótolni

Előzmény: M41 2180 (82772)
M41 2180 Creative Commons License 2023.11.14 -1 0 82772

Azt nem értem, hogy fogyhatott el, hisz egyedi.  Nincs másik olyan gép amibe átkukáznák az alkatrészeket.  

Előzmény: M63,012 (82769)
KVZOLI Creative Commons License 2023.11.13 -1 0 82771

Ha jól emlékszem,idén februárban főtengelytöréssel állt meg.

Előzmény: tothgun modells (82770)
tothgun modells Creative Commons License 2023.11.13 0 1 82770

Üdvözletem!

 

A tavalyi balatoni retró hétvégén a 103-sal párban...

Az idei balatoni retró hétvége alatt már Székesfehérváron árválkodott...

Üdv, tothgun

Előzmény: r1232 (82766)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.13 -1 1 82769

A 2302-es prototípus gép; amikor "elfogyott" az egyedi MTU motorja, nem volt kilátás. Gyakorlatilag üzemképesen állt le anno, de a motornagyjavítás sosem valósult meg.

Előzmény: Ugly Kid Joe (82759)
M41 2180 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 82768

Az még a jobb verzió.

Nehogy úgy járjon mint a 2203.

Előzmény: r1232 (82766)
r1232 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 82767

A CAT motorok többsége a tervezett élettartamon túl van, az a top endnek nevezett tákolás nem sokat ér.

A 313 és a 328 is ezen javítás után 1-2 évvel állt meg motorhibával, a 313 kétszer is, de az elsőt még túlélte.

Előzmény: Ugly Kid Joe (82764)
r1232 Creative Commons License 2023.11.12 0 0 82766

A 178-as AVR.

Előzmény: Ugly Kid Joe (82756)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2023.11.12 0 2 82765

A Izraeli Gumiorrú flotta 1990-1996 között került gyártásra. 27-33 éves járművek. Csodát azoktól sem kell várni, de az itthoni járműhiány csökkentésére felhasználhatóak lennének. 

Előzmény: trebront (82763)
Ugly Kid Joe Creative Commons License 2023.11.11 0 0 82764

Egyedi hibák is és ismétlődő hibák is.

Előzmény: seadxdx (82761)
trebront Creative Commons License 2023.11.11 -1 1 82763

a használt izraeli IC3 részben nem erre lenne? egyszerre oldána meg M41 és kocsihiányt az IR vonatokon.

hamarabb hal ki az utolsó szegény M41, mire észbe kapnának.. vagy pont ez a cél? mert akkor azonnal (=bármi áron) lehet üzletelni?

Előzmény: Ugly Kid Joe (82760)
Jedi24 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 82762

Biztos volt aki ezt előttem bőven kifejtette már.
Tavaly a tanfolyam kezdetekor novemberben még az oktatás előtt , a START konkrétan kijelentette felénk(is),hogy dízel vonatatójárművet nem kíván beszerezni...a közeljövőben sem. Alternatíva pedig lenne de ,üres pénztárcából,költségvetésből nehéz lesz akár egy csavart is beszerezni. Szeretem őket ,de jelenlegieket pedig már üzemeltetni sem lenne szabad... már a szerkezetük kívülről valamint az egy nyaranta kiégő legalább 2db bőven megválaszolja az 'érdemes-e....' kezdetű kérdéseket. A jelenlegi állapotok fényében alkatrészt alig tudnak vagy már nem akarnak már beszerezni,amit tudnak azt a parajosból ,donorból megoldják ,de sajnos az sem tart ki örökké...olvastam az alkatrész beszerzés nehézségeiről is ,külföld nem könnyíti meg a helyzetet,ahogy az sem,hogy létszámfölénnyel sem büszkélkednek karbantartás terén. De tény ami tény a helyzet mostani állásában szerintem az egy gépre jutó fenntartás költsége inkább a veszteséges oldal felé billenti a mérleget ebből pedig hiába várják,hogy a dolgozó majd a gazdaságos vonattovábbítás elvén fog szerelvényt továbbítani.

Előzmény: Ugly Kid Joe (82760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!