Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bence4093 Creative Commons License 2024.01.19 0 0 79661

Nem befagyva volt:)

Előzmény: othiss (79660)
othiss Creative Commons License 2024.01.17 0 0 79660

egy szivattyú van, amit fűtött garázsban kell kiolvasztani. a tiszta víz megfagyott.

Előzmény: Bence4093 (79659)
Bence4093 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 79659

A jobb kereket levéve a dobtakarót eltávolítva hozzá lehet férni? 

Nem néztem még meg jobban, de 1 vagy 2 szivattyú van rajta? mondjuk furcsámnál hogy egyszerre mondja be az unalmast mindkettő.

Előzmény: t.lantos (79657)
kgaboroo Creative Commons License 2024.01.11 -1 0 79658

Nem lehet, hogy be van fagyva?

Előzmény: Bence4093 (79656)
t.lantos Creative Commons License 2024.01.11 0 0 79657

Elsore szivattyu a tipp.

Előzmény: Bence4093 (79656)
Bence4093 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 79656

Sziasztok.

Adott egy 2009-es Swift, első és hátsó ablakmosó se megy, a lapátok elindulnak, törölnek, de a szivattyút nem hallani működni.  Nem néztem még jobban meg, hogy 1, vagy 2 szivattyú van e, de merre érdemes keresni a gondot? vezetékelés, bajuszkapcsoló, vagy a szivattyú halt volna meg?

Meister Creative Commons License 2023.12.03 0 0 79655

kösz, sikerült.

Előzmény: Nemtudomki62 (79654)
Nemtudomki62 Creative Commons License 2023.12.03 0 1 79654

a régihez,a régit ugy lecserélni hogy közben ne szakadjon meg az áram ellátás

Előzmény: Meister (79653)
Meister Creative Commons License 2023.12.02 0 0 79653

akksicserénél fenn szoktátok tartani a feszültséget, hogy ne kelljen újraprogramozni a rádiót?

hova érdemes csatlakoztatni a tartalékot?

t.lantos Creative Commons License 2023.11.27 0 0 79652

Nagyon sok eve volt a tapasztalat.

A gyari volt vagy 60000, az utangyartott 6000. Na az 1-2 ev utan kuka lett. Akkor valami 8-9000 kozotti lett belerakva, az jobban birta.

A gyarit nem erdemes megvenni (szerintem mar nincs is igazi gyari, maximum Maruti vagy Changan)

Előzmény: ''csiga (79650)
Robtec80 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 79651

Az lenne a kérdésem, hogy suzuki swift 2005 hol találom a víz hőfok jeladót?

Előre is köszönöm 😁😉

Mindenkinek szép napot kívánok 😁😉

Üdv:Róbert 

''csiga Creative Commons License 2023.11.03 0 0 79650

1999.03. havi  Suzuki 1.0.

 

Lengőkar cserés lesz, nagyon lóg a jobb oldali gömbfej.

 

Van estleg tapasztalat arról, hogy az utángyártott milyen minőségű, ( jó/nem jó)  vagy maradjak  a gyárinál?

 

/ A Sumo Suzukinál néztem/

murray Creative Commons License 2023.10.28 0 0 79649

Lenne egy kérdésem 2006 Swift M13A motor. A fékcsőveim nagyon rozsdásak ki szeretném cseréltetni, Hány db van összesen? 2 első /2 hátsó?  A közeli szerviz szerint kb 14e/db a csere ára munkadija:   

 

https://www.kwikfit.hu/munkadij-tablazat-2

 

Az alkatrész mennyi lehet? gondolom olyan 10e/db . plusz egy fékfolyadék csere 15e akkor kb egy 120-130e lehet a vége? 

 

 

Cross33 Creative Commons License 2023.10.28 0 0 79648

Nekünk egy 2018-as GL Ignisünk van abba szereltem egy középkategóriás androidos fejegységet tolatókamerával ( mert megszoktam a Vitarában). Nekem nincs jó tapasztalatom.Rádió gyenge, a tolatókamera közel sincs olyan, mint a gyári, de amiért megváltam tőle,maz a használhatatlan kihangosító ( munkámból kifolyólag sokat telefonálok).Saját mikrofonnal is rossz, de külső mikrofonnal is hangosabbak a motor és egyéb zajok, mint a beszéd.A gyári beépített mikrofonnal meg nem lehet összehozni.Ezért vettem bele egy bontott gyári Bosch fejet, meg a gyári tolatókamerát.Itt csak a kamera bekötésevel van gond, mert előre nincs bekábelezve,és az égvilágon senki se tudta, hogyan kell bekötni.( a kamerán 4 csati van, a fejegység fogadó oldalán meg 5.) Rengeteg külföldi fórumot átnéztem, autóhifis szakiknal jarta, suzuki szervíz stb, de senki se ért hozzá.Sztán egy lengyel oldalon valaki utalt rá, kipróbáltam és műxik.Úgyhofy maradtam a sokat szidott Bosch cuccnál...

Előzmény: DKori86 (79640)
Attila Koczán Creative Commons License 2023.10.23 0 0 79647

Sziasztok egy 2022-es 1,2 dualjet swiftem van,a problèmàm annyi lenne, hogy hiàba kapcsolom ki a traction controll funkciot,mègis belevakeràl az autò vezetèsèbe(oldalirànyù csùszàsnàl befèkezi az autòt) kèrdèsem annyi hogy tudja e valaki melyik biztosìtèkot kell eltàvolitanom ahhoz hogy teljesen elengedje az autòt az elektronika.

DKori86 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 79646

Megvan még, ha csak a gazdi ki nem dobta, ugyanis ez nem a mi Swiftünk volt hanem a családban lévő másik darab...én betettem a csomagtartóba amikor a szemüvegtartót felszereltem, szerintem nem dobták ki csak az a baj így nem nálam van momentán.

 

Nem tudom, hogy felszereltség vagy évjárat függő dolog volt-e, de a GLX SX4eken és a 2008as GLX Swiften sem volt a vezetőülésnél kapaszkodó, csak két vakdugót kellett kipattintanom a szemüvegtartó felszereléséhez...a 2006os GS-en meg igen (azt tudom, hogy a GC-ken talán sehol se volt...).

Előzmény: murray (79645)
murray Creative Commons License 2023.10.22 0 0 79645

" kapott a sofőrülés feletti kapaszkodó (oda minek? :D ) helyére szemüvegtartót"

 

megvan még a kapaszkodó? nekem pont kéne egy. háromajtóshoz hátra. 

Előzmény: DKori86 (79618)
murray Creative Commons License 2023.10.22 0 0 79644

köszi

Előzmény: DKori86 (79643)
DKori86 Creative Commons License 2023.10.21 0 1 79643

Szia!

 

Akkor GC modelled van (nem mintha számítana de a régi Swift volt GA alapban, a "vasaló" Swift GC, GC AC, GLX CD, GLX CD AC és GS - plusz a limitált szériák - volt itthon elérhető).

 

A ködlámpa gyárilag relézett, jó eséllyel az utólagos is, jó lenne valahogy végigkövetned a kábelezését talán (vagy legalább máshogy 12v-t adni a lámpáknak, hogy felkapcsolnak-e...).

 

PC-s Suzuki szoftver szerintem nehéz ügy, nem nagyon jött még szembe (azt hiszem valami +VCM modul kell az OBD csatihoz, de annyira nem ástam bele magam), viszont a Bluetooth/Wifis alap OBD adapterekkel Androidon SzViewer nevű programmal prímán hozzáférsz mindenhez, olvasol és törölsz mindent (az olasz OFFomnál már nem így van, ott a motorvezérlőn kívül minden máshoz módosított ELM kell...)...szóval esetleg lehet PC-n is Android emulátorral szóra bírod, vagy beruházol egy ilyen ~5000Ftos adapterre és öröm és boldogság. :)

Előzmény: murray (79642)
murray Creative Commons License 2023.10.21 0 0 79642

Hello, vettem egy 2006os alap Swfit GA-t .Van benne ködlámpa elöl és egy utólagos nem gyári ködlámpa kapcsoló. Nem müködik. Hol kezdjem a hibakeresést? Ennek van reléje is? Hányas biztosíték? Ezen kívül nekem van egy USB kábeles OBD II hibakód olvasóm amit egy 2002es skodához használtam sokat. Ez jó a swifthez? Windows alatt milyen progi van ha van erre? kösz

tutis Creative Commons License 2023.10.15 0 0 79641

Sziaszok.

 

Bocs hogy ilyen sokára válaszolok,de mindennel is kellett ezenkivül foglalkoznom.

Sikerült a mutatvány,most szépen egyenletesen jön a meleg mindenhonnan.

Köszönöm.

 

Előzmény: kgaboroo (79639)
DKori86 Creative Commons License 2023.09.25 0 1 79640

Sziasztok!

 

Okulásképpen leírom a lámaságom/történetem, hátha más is hasonló cipőben jár vagy tervez hasonlót! :)

 

Szóval ugye többször említettem, hogy 2DIN Android fejegységet használunk (többek közt) a Swiftben (is), megelégedéssel, mert ahogy és amire mi használjuk arra számunkra ár/érték arányban perfect a tudása...bármilyen Androidos appot rá lehet telepíteni (kvázi tablet), szóval egy kifejezetten autós Launcherrel/főképernyő programmal (Agama a neve) használjuk, 90%-ban netről streamelünk rajta zenét (Spotify, vagy az én becsípődésem az olasz rádióállomások hallgatása online :D ), de persze telefonról is játszik bármit bluetoothon, telepítettem hozzá tolatókamerát, van rajta online/offline navi (Waze, GoogleMaps, HereWeGo), és szintén a szubjektív mániám miatt AndroidAuto is van rajta (egyszerűen mert navigáláskor annak a felülete kezelhetőbb számomra, mint a fixen telepített appok, plusz ugye ha AndroidAuto-n a telefon Wazeját tükrözi ki, akkor az abba elmentett kedvencek/címek/tervezett utak egyből megjelennek a fejegységen, nem kell a cím beírásával baxakodni - jellemzően előre elmentem telón a célt...), szóval gyakorlatilag mindent IS tud amit akár egy mai autöban elvárnánk. Egyedüli gyengepontja az FM rádió harmatos vételi képessége (jelerősítővel is!), így aki sokat rádiózik/rádiózna az nem fogja annyira imádni...plusz okulásként a legelső vásárlásunkból az zavart, hogy a 3 éve vett fejegységnek nincs mikrofon bemenete ( a beépített mikrofonnal botrányos a telefonálás/kihangosítás), illetve az 1GB RAM os változatunkon nagyon lassan indulnak el az appok és irtö lassan bootol be (az OFF-omban 2GB RAM van, az már elég, nem bántóan lassú, több RAM-al meg nyilván mégjobb :) ).

 

Na ezeken okulva/felbuzdulva, mivel újra sűrűbben lesz a Swift is hadra fogva, upgradeeltem ebbe is egy külső mikrofonos 2GB RAM-os fejegységet. A lényeg most jön: beépítés után jött a sokk, hogy ez is kínkeservesen lassan bootol be, míg az OFF-omban kb 2mp alatt. Miután lement a sz*r az agyamból, rájöttem a turpisságra > amit 3 éve a másik fejjel kaptam és beépítettem ISO tápkábel (egyik vége ugye a rádióba menő tápcsati, a másik vége ISO, és ez után jön egy ISO-Suzuki átalakító, hogy a Swift gyári kábelkötegével menjen) na bakker abban a fix12v és gyújtás12v szálak fel vannak cserélve > minden motorleállításkor teljesen "cold boot" állapotig megy a fej, ezért tölt be lassan mert nem tud "sleepelni", ahogy kéne neki. Tegnap felcseréltem a vezetékeket, öröm boldogság, villámgyors lett a technika (esélyes, hogy a régivel is ez lenne, szolíd 3 évig voltam balfax vele :/ ), a 2GB RAM-al normális sebességgel indulnak el az appok (nem kell fél-1 perceket várni), és a külső mikrofonnak hála tökéletes a kihangosítás, teljesen használható. :) Szóval végre összeállt, így lett kerek (így már valóban csak a gyenge FM vétel hátrány a gyári rádióhoz képest, az meg nem érdekel).

 

Szóval kicsit hosszú lett, minden esetre akinek ilyen (főleg ha kínai) ISO átalakitós kábellel van megoldva a rádió áramellátása, érdemes megnézni, hogy ki-kivel van, mert ezek 99%, hogy eleve félrekötve jönnek kínából (az új fejhez kapott ISO tápkábel is itt van az asztalon előttem, ezen is fordítva van a piros és sárga vezeték kötve...innen jöttem rá! :) )!

kgaboroo Creative Commons License 2023.09.23 0 0 79639

A Suzuki szervizből kaptam a tanácsot. Bontás nélkül így lehet megcsinálni. Vagy kiszerelni a műszerfalat és kivenni a radiátort és úgy kipucolni vagy újat rakni bele.

De ez drága művelet és tovább tart.

Előzmény: tutis (79638)
tutis Creative Commons License 2023.09.23 0 0 79638

Köszönöm ezt megfogom próbálni.

Most rózsaszin(piros)fagyállo van az autóban.Amikor megvettem zöld volt benne.

Szivattyunak valoszinü mosogép kis szivattyuját fogom használni.

Köszi mégegyszer.

Előzmény: kgaboroo (79637)
kgaboroo Creative Commons License 2023.09.22 0 0 79637

Pont ugyanez van nálam is a 2015-ös Swiftemnél. Most fogom megcsinálni.

Egyszerű az egész.

Szerezz egy kis vízszivattyút ami tudja keringetni a vizet. A DM drogériában vegyél citromsavat, fél kilós zacskóban árulják. Ezt a fél kilót öntsd bele 10 liter vízbe és keverd el teljesen.

Ezután kösd le a motortérben a bemenő és kimenő ágról a gumicsöveket. A kijövő ágra csatlakoztasd a szivattyú nyomó oldalát . A szivattyú a 10 literes edényből fogja a citromsavas vizet átnyomni a fűtőradiátoron.

A víz a bemenő csövön fog kijönni és ezt vezesd vissza a 10 literes edénybe.

Legyen egy körfolyamat és a szivattyú folyamatosan dolgozzon.

Sok szemét és lerakódás fog kijönni a radiátorból, ügyelj arra, hogy ezt ne szívja vissza a szivattyú.

A citromsavas víz szépen kipucolja a radiátort, menjen legalább 1 órán keresztül.

Ezután cseréld meg a csöveket, hogy fordított irányban is átmossa a radiátort. Amíg jön a kosz belőle addig folytasd az átmosást.

Ezután tiszta vízzel mosasd át, szereld vissza a gumicsöveket, ügyelj rá, hogy ne cseréld össze.

Vegyél kék színű fagyálló folyadékot és töltsd fel a hűtőn keresztül. Járasd kicsit a motort és tölts utána, aztán megint járasd kicsit és megint tölts után addig míg már nem kell utántölteni.

Ekkor töltsd maximum jelzésig a tágulási tartályt és járasd üzemmelegre a motort.

Ezután ha kihült a motor nézd meg, hogy kell-e utántölteni a hűtőben. Ha kell akkor töltd tele.

Párszor nézz rá az első 100 km megtétele közben. Kell neki kis idő mire az összes levegőt kidolgozza.

Előzmény: tutis (79636)
tutis Creative Commons License 2023.09.22 0 0 79636

Sziasztok.

 

Lenne egy kérdésem.2007-es1.3 GS fütéséről van szó.Anyós oldalon szinte forró levegö jön(ha max höfokon megy)söför oldalon jóval langyosabb.

Pár napja vettem észre.Amúgy a hütöviz nem forr,minden ok de akkor is furcsa.

Ha klimát használok,akkor nem tapasztalható a külömbség.Ilyenkor szépen nyomja a hideget minden nyiláson ahogy kell...

Mi lehet a gond?

Meister Creative Commons License 2023.09.22 0 0 79635

Villanyász kimérte ellenállással, és azt mondta, hogy magát az övet kell cserélni, abban ment tönkre a patron.

Most keresünk bontottat. 

Előzmény: othiss (79634)
othiss Creative Commons License 2023.09.20 0 0 79634

ezzel a hibával volt egy gyári visszaívás...lehet, hogy ingyen cserélik a csatlakozót.

Előzmény: Meister (79624)
jocijocó Creative Commons License 2023.09.12 0 0 79633

Végül a Szakál Metálnál kaptam, 2000 Ft volt darabja.

Előzmény: jocijocó (79627)
Meister Creative Commons License 2023.09.11 0 0 79632

Az androidos app-pal azért segítettél. 

De igen, kérek időpontot ma.

Előzmény: DKori86 (79631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!