Keresés

Részletes keresés

Endurofan Creative Commons License 2024.02.06 0 0 19290

Sziasztok,

 

Tud valaki szakembert ajánlani gyújtás alaplap javításához? Nincs szikra. 1989 Gilera RC 125 Top Rally, Motoplat gyújtás

 

Köszi

HUBbAsztikus Creative Commons License 2024.02.06 0 0 19289

foleg most, hogy elkoltozott hawai-ra

Előzmény: kerkyra (19288)
kerkyra Creative Commons License 2024.02.06 0 0 19288

Beteg  a  gyerek  nagyon   :)   Colby  Raha    ilyen  elvetemült még      ....   

Előzmény: gencsydani (19286)
Gyöször Creative Commons License 2024.02.04 0 0 19287

Persze, hogy normálisak, mert nem wössner hajtókart vettek a motorba. Mert tudják, hogy a wössner nem fér el, így nem is tudnának vele ugrálgatni.

Előzmény: gencsydani (19286)
gencsydani Creative Commons License 2024.02.04 0 0 19286
Gyöször Creative Commons License 2024.02.01 0 0 19285

Képeket benyelte

Wössner

Wiseco

Gyári

 

Előzmény: Gyöször (19284)
Gyöször Creative Commons License 2024.02.01 0 0 19284

Rakom össze olyan műgonddal tisztán és precízen mint még sohasem.

Gyári nem reszelt nem síkolt henger, friss powerseal.nl nicasillal.

Gyári főtengely vadonat új wössner P2021 hajtókarral.

Nem forog át a motor. Azt tudtam, hogy nem esett bele semmi.

Ez a qrva wössner beleér a kipuff oldalt a szoknyába, hogy nyelnék le keresztbe a tolómérőjüket.

Új wössner

A gyári honda

A kenyere javát megevett eddig szolgált wiseco

 

Ilyenkor mivan???

Belerakattam a tarcsi rossz főtengelybe az új hajtókart (ezt az ipari hulladékot), nehogy megcsörrenjen az új henger alatt.

Kb 1 tized híjja van, hogy érintkezés nélkül wlforduljon.

2-3 tized már biztonsági tartalékkal növelt.

Próbából idegállapotban behajintottam egy használt tömítést plusszba a henger alá, így a 0,1mm hézagoló lemez elmegy a kritikus pontnál, de a 0,15ös már beszorul. De a dugó így az ablakok alá megy, a dugó teteje meg a hengerfej közt 2,5mm körül van.

 

???

Gyöször Creative Commons License 2023.12.25 0 0 19283

Kettőötven :-) de nem tudok vele menni csak szeretek :-)

Előzmény: 54homer__ (19282)
54homer__ Creative Commons License 2023.12.24 0 0 19282

125?250? ne adj isten500?

Előzmény: Gyöször (19281)
Gyöször Creative Commons License 2023.12.23 0 0 19281

Ahogy néztem, mondom majd megírom, hogy jól összecsukódott a figura miután átpattintotta a fészer tetején, meg mikor kiugrott a muskátli mögül majdnem nem lett meg a leérkező.. de aztán a werk jelenetekben láthattuk, hogy volt olyan amikor tényleg nem is lett meg.

 

Szeretem az ilyen hangulatos kis videókat. Kössz, hogy belinkelted. Rohadék naplopó, nem csinált semmit aznap :-))))

 

Boldog Karácsonyt!

20 éve nálam lesz a CR 2024-ben. Készülök nagyon a jubileumra, minden elemében meg fog újulni. Időhiányban belecsúszik a javítás '24-be, pedig január 1én vele akartam kezdeni az újévet.. de sebaj, majd megyek 3án, addig talán összerakom

Előzmény: gencsydani (19280)
gencsydani Creative Commons License 2023.12.20 0 0 19280
gencsydani Creative Commons License 2023.11.16 0 0 19279

Egy kis motokrossz-történelem:

https://www.youtube.com/watch?v=O0nABs8iC2k

Gyöször Creative Commons License 2023.10.24 0 0 19278

Hm ez egész jó akkor mert ez a raccsing van.

Előzmény: ''csiga (19277)
''csiga Creative Commons License 2023.10.24 0 0 19277

Igen, a PH! fórumon is találkoztunk már! :)

 

Ide csak olvasgatni  járok, ha valamire kíváncsi vagyok.

 

Én azért vigyáznék a sima i-ride-al.

 

https://webshop.axial.hu/upload_files/products_pdf/eni-i-ride-scooter-2t-termek-ism.-117260.pdf

 

Az a 115-ös viszkozitási index  nem egy combos minőség, ( egyszerű ásványi olaj)  a 124C lobbanási pont is inkább ETZ-hez illik jobban.  Az alacsony viszk. index miatt sok lerakódás lesz a dugón, hengerben.

 

 

 

Ha racing, az azért más liga:

 

https://www.eniken.hu/termis/eni%20i-ride%20racing%202t.pdf

 

A 152-es viszk. index egészen biztosan full szint olaj és a 230C lobbanás pont miatt sokáig ken, nem ég el hamar.  Cserébe trutyis lehet a kipu vége, ha nem húzod a bajszát a mocinak.

 

 

Előzmény: Gyöször (19276)
Gyöször Creative Commons License 2023.10.24 0 0 19276

Én is szeretem levenni a hengert és belekukkantani, hogy mit tud az olaj.

Nem veled komáztunk a 2T olajakról a PH! olajos fórumban?

Beleöntöttem a CR be az agip i-ride 2T olajamat, még most míg régi minden. Ezzel nem volt olajretyó a rezó végén. Ha leveszem a hengert és a power sem ragad akkor lehet ezzel járatom be.

Előzmény: ''csiga (19275)
''csiga Creative Commons License 2023.10.23 0 0 19275

Köszönöm a választ!

 

Szakirodalomban sehol nem találok erre utalást, választ. ( lehet nem jó helyen keresem)

 

Sokszor láttam a 2T krossz gépeknél (is), hogy olajos a kipufogó vége, de most  vált kérdéssé bennem,  hogy ez baj-e vagy sem.

 

Egyébként  Motul 800 FL olajról van szó, ami meglepően  vastag olajfilmet alkot a dugón, ( 1:45 arányban keverve, szétszedtem, meggyőződtem róla) szerintem azért, mert magas a cst száma.  Elf Moto2 tech olajhoz képest pl kb 0,5 bar sűrítési végnyomás növekedést adott ( hidegen mérve mindkét esetben ugyanazon gépen).

 

Igen jókat lehet róla olvasni, nekem megtetszett, de nem minden gépem égeti el, van amelyikben olajköd marad. ( Nagyon magas a lobbanáspontja)

 

Azért próbálok utánajárni, hogy gond-e, vagy  engedjem el, lépjek vissza 710-re, vagy esetleg nem gond, és akkor nem kell többféle olajjal keveréket kutyulni.

 

 

Előzmény: Gyöször (19274)
Gyöször Creative Commons License 2023.10.23 0 0 19274

Azt mondják a megmondók, hogy igen. Nyilván a 2 ütem sosem lesz tiszta, de mikor taknyos a kémény az engem is aggaszt. Főleg bejáratási időszakban fordul elő nálam. Minden gépemhez igyekszem olyan olajat bekutyulni ami kiég benne. Kardinális kérdés a Cr250 lesz, megjött már minden, mindene új lesz (lett) csak össze kéne raknom. Míg bejáratom valszeg nem merem neki tépni, de ha tépném is akkor is sok lenne nekem a 800 offroad is. Pláne, hogy a bótban nem volt olyan, de volt egy flakon motul 800 onroad és rámmelegítették azzal a dumával, hogy biztos ugyan az van benne mint az offroadban, miért csinálna mást.. aha tévedés van, ez az onroad 20 fokkal magasabb hőmérsékleten ég el.. ez nekem folydogálni és taknyolni fog a motor végső traktusában..

A kisgépek vége nem csurdogál, a kínaiakba valami alap makita olajom van, 1800 volt literje, vettem sokat. A jobb husqvarnába és barátaiba meg LS+ ot keverek most mert épp az van raktáron.

Előzmény: ''csiga (19273)
''csiga Creative Commons License 2023.10.23 0 0 19273

Üdv!

 

Kérdeznék a hozzáértőktől.

 

Kétütemű motor üzemeltetésénél, (Krosszmotor,  robogó, mkp, kisgép, bármi)  ha nem  ég ki a kipufogó, hanem olajködös marad, ( nincs power szelep, ami leragadna)  az okoz, vagy okozhat-e bármiféle gondot, extra kopást?

 

A gázlengések miatti visszahordásra gondolok.

 

gencsydani Creative Commons License 2023.08.12 0 0 19272
Gyöször Creative Commons License 2023.05.23 0 0 19271

Helló

Ja nem küldjük neki nagyon, semelyikkel sem esek túlzásba. Biggel nem mentem egy évet kiszáradt a karbiban az összes tömítés. Többe került mintha hetente-kéthetente mentem volna egy kis karikát.

 

A cr-t meg felértékelte a piac, én 250ért vettem 2004ben aztán azt hittem még mindig annyit ér vagy fillért se. Bencsik Atti haverom felvilágosított, hogy ezek az öreg romok 6-800ba mennek. Eszem ágában sincs eladni, csak így most van kedvem rákölteni, hátha lesz egy kis motorkálás is vele :-)

Holnap akkor nyilván felkeresem ezt a céget. Megyünk arra útbaesik Nagytőke.

Előzmény: Erikaviking7708 (19270)
Erikaviking7708 Creative Commons License 2023.05.11 0 0 19270

Hát, a motor megvan még, de igazából csak a garázsban áll. Volt egy pár sérülés (nem motorozással szereztem) és utána 1-2 évig nem tudtam motorozni, most már tudnék, de már komoly pályára nem mennék (se kondi, se bátorság). Ami jó lett volna, régen jó volt azt meg ledózerolták egy-két kedves ember miatt. Azért majd ha minden csillag jól áll elmegyek valahova, csak itt jól megfogyatkoztak a pályák, vagy nincsenek karbantartva. Tavaly újra (14 év után) kimentünk Loketbe a vb-t megnézni, akkor azért elkapott a hév újra. Szerintem az idén is kimegyünk, hatalmas élmény.

Most is csak véletlenül kattintottam ide, de látok pár régi nevet. A youtubon van olyan csatorna ahol ilyen régi terepmotorokkal megy egy korunkbeli srác, azt szoktam nézegetni.

 

Te sem jársz sokat motorozni gondolom, mert a különben már aktuális lett volna ez a téma a CR-en. És mi újság a BIG-el?

Nekem mintha nem jókat mondtak volna (talán pont Fehér Géza) a Wiseco perselyről, a CR125-be nem is azt tetettem.

Viszont ez a cég elég komolynak tűnik, a .hu végű oldalukat ha megnézed pláne. Ahogy tudom a tulaj írja a motoros szakkönyveket amik az utóbbi időben megjelentek. Csak nem rossz a technológia sem.

Előzmény: Gyöször (19269)
Gyöször Creative Commons License 2023.05.10 0 0 19269

Kössz a választ, régi fórumtárs :-)

Mi újság van, motorozás?

Itt vannak tőlem kb 30 kmre, akik ezt a nicasilozást hirdetik.

De senkinek nincs róluk semmilyen véleménye.

Meg találtam egy helyet akik wiseco perselyt favorizálják és nekem van egy olyanom már vagy 15 éve megvettem. De már a nevüket is elfelejtettem. Újra meg kellene keresnem ..

Meg kitaláltam, hogy felhívom Janek komámat, vagy 10 éve nem beszéltünk. Meg nem is látom itt a nevét, amit mindenki jól ismer, hogy G.JANI.

 

Jani: utóbb elrepült évtizedben cseréltél számot??

Előzmény: Erikaviking7708 (19268)
Erikaviking7708 Creative Commons License 2023.05.10 0 0 19268

Én anno Fehér Gézával csináltattam (hogy hova vitte nem tudom), de volt, hogy perselyt kapott. Ez viszont nemrég szembejött velem: ABZ Motor Tuning -NiKaSilozás, hengerfelújítás , de nem ismerem őket.

Előzmény: Gyöször (19267)
Gyöször Creative Commons License 2023.04.13 0 0 19267

Uraim, ti hol szoktátok nicasiloztatni a kétütemű kettőötvenes, tehát a krosszmotorjaitok hengereit?

Van 2 tarcsi hengerem, egyik perselyes lesz másik nicasilos aztán csak benzin legyen!

Kerék85 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 19266
gencsydani Creative Commons License 2022.12.24 0 0 19265
Gyöször Creative Commons License 2022.11.29 0 0 19264

Én is kínaira gondoltam, el is kezdtem pötyögni aztán kitöröltem azt a pár sort. nem sok kedvem volt, mert úgyse tud hozzászagolni. Akkor mást kérdezett volna. Illetve a mellékelt ábra szerint marhára érdekli is a válasz, erre se jött azóta. Vagy esetleg kérdés után 5 perc múlva megnézte, és bunkók lettünk, ez van ;-)

Előzmény: gencsydani (19263)
gencsydani Creative Commons License 2022.11.27 0 0 19263

125 4T "cross" - nyilván valami kínai pitbájk, aligha hiszem hogy injektoros lenne...

Előzmény: Gyöször (19262)
Gyöször Creative Commons License 2022.11.27 0 0 19262

Nem ártana tudni, hogy injektoros, vagy karbis, mielőtt elkezdem a karbi lelkivilágát felvázolni párszázezer gondolatban.

Előzmény: Krisztián Elek (19261)
Krisztián Elek Creative Commons License 2022.11.24 0 0 19261

Helló

Van 125 4t cross és ha gázt adok neki hirtelen le fullad mi lehet a probléma a választ előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!