Sziasztok, van egy gondom. Keresem azt az RX7-tulajt, akinek Mester Zoliék kiszerelték egyszer egy injektorsort (gondolom valamilyen otto-motorból, mert gyanítom, hogy RX7-ben nem így van megoldva :), és elvitte kipucoltatni valahova Budaörsre úgy, hogy nem kellett kiszednie az injektorokat az injektorcsatornából, hanem úgy egyben végezték rajtuk a műveletet.
Ugyanis az a helyzet, hogy generálozva lett a V6-om, közben elvittem kipucoltatni az injektorokat is, de csak úgy vállalták, hogy ha kiszedem őket az injektorcsatornából (nem egyenként megy egy benzincső mindegyikre, hanem egy csatornába vanak beültetve, és oldalról kapják az anyagot). Namármost így meg nem tudták se átmosni, se megmérni őket, csak az ultrahangos pucolás történt meg, és amilyen szerencsém van, miután Zoliék összerakták a motoromat, az egyik henger nem ment, ömlött be a benzin az egyik injektornál. Szóval jó lenne tudnom, hogy azok az injektorok, amikről Mesterék meséltek, hol lettek kipucolva, plíz :) Hátha valami normálisabb cég.
Jo, joo bevallom csak azután olvastam lefelé miután elküldtem a hszt... :)), mindjárt megyek a másik helyre, csak nem értem miért uppolgatja itt bárki is a topikot akkor.. na mindegy...
Sziasztok! Egy érdekes kérdésem lenne: jövőre tervezem off-os gépsárkányom (Alfa Romeo Sprint) fékrendszerének radikális átalakítását(a gyári, hát hogyis mondjam.. nincs a toppon...), olyan információkat kaptam hogy ,kvázi átalakítás nélkül, felcsavarozhatóak a 4.szériás 1986 utáni Mazda rx-7 turbo első szuperjó 4 dugattyús alumínum féknyergei! :))))
Valamint a hátsó nyergek is elég megbízható kézifék mechanikával rendelkeznek ennél a típusnál, azokat is megpróbálnám felaplikálni. Itt magyarhonban van rá esélyem, hogy találjak ilyen használt-bontott elfogadható, felújítható állapotú darabokat? Ha igen, mondjatok nekem léci vmi címet (-eket) ahol ilyesmit keresgéljek! Előre is köszi a segítséget!
Először is ajánlom a következő linket: http://www.performance-tuning.hu/forum/
Az RX-7 club hivatalos fóruma már oda költözött. Az autó fenttarthatóságáról: alkatrész-igénye nem vészes, a speciális alkatrészek, amik vicsont csk erre az autóra jellemzőek megfelelő használat mellett nem kophatnak el. Az összes kopó alkatrész egy tömítés-készlettel, és csapágykészlettel pótolható, ezek hozzáférhetőek, és a következő nagyszervízig csak az általános dolgokra kell figyelni.
amire figyelni kell: Olaj, Olajnyomás, vízhő, és hogy legyen jó a benzin ellátása :) A fogyasztást viszont nem úgy kell viszonyítani, hogy 1.3as a motor, hanem hogy 150+ paci van benne :) attól is függ, hogy melyik generáció melyik motorja van benne természetesen :)
A motor egyébként megbízható, kérdés hogy ameddig eljut pl Hozzád egy kocsi, mennyi hozzá nem értő nyúlt bele, és mit tett...
Nem nagyon ismerem az rx7-t úgyhogy a kérdésem az lenne, hogy lehet-e hozzá alkatrészt kapni, drága-e az alkatrész, mennyit fogyaszt, megbízható-e a vankel motor...??
Láttam a klub honlapon, hogy a hasznaltauto-n lévő Savanna a tied volt. Van infód a jelenlegi állapotáról? Képről elég jó állapotunak néz ki (főleg a belseje:-)... Előre is köszi!