Meg kell várni, ami lekönyvelik, csak utána lehet megtudni, hogy milyen az árfolyam. Ez a vásárlást követően általában néhány nap, de néha hosszabb idő is lehet. (Tehát nem a zárolást kell nézni, hanem a könyvelt tételt a számaltörténetben.)
Annyit lehet tudni, hogy egy Revoluthoz/Wise-hoz képest nem túl jó az árfolyam.
Az adott kártyatípushoz (betéti/hitel) tartozó hirdetményben (https://www.kh.hu/kondicio/maganszemely/hirdetmeny) vége felé van a Bankkártyával végzett tranzakciók engedélyezésekor, elszámolásakor alkalmazott árfolyamok fejezet a számításról.
van infoja vkinek, hogy külföldi kártyahasználat során milyen árfolyamot használ a bank? mert nézem a weboldalukon közzétett valuta-deviza árfolyamokat, tegnap és tegnap előtt használtam a kártyám de egyik árfolyam sincs közel ahhoz az értékhez amit beterheltek...
Ezúton tájékoztatunk titeket, hogy hálózati hiba miatt az e-csatornáink jelenleg nem elérhetőek és az internetes fizetés szolgáltatásainkban fennakadás tapasztalható. A hiba mielőbbi elhárítása folyamatban van, amint helyreállnak a szolgáltatásaink, tájékoztatunk benneteket. Köszönjük megértésedet és elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségért!
Ez engem is érdekelne. A konkrét téli számlanyitás hirdetményben nem találtam rá infót, hogy visszafizetést kérhetnek X időn belüli számlamegszüntetés miatt. Viszont az általános hirdetményben szerepel, hogy 6 hónapon belüli számlamegszüntetés 7205ft-ba kerül, utána 0ft. Szóval ezt érdemes kivárni.
KH bank hozzáállására példa: Lakáshitel szerződésben szerepelt, hogy a hitel sikeres folyósítása esetén az ingatlan értékbecslés díját a bank visszatéríti. Sajnos a "kedves" KH bank magától ezt nem tette meg. Panaszt nyújtottam be. A panaszomat kivizsgálták és jogosnak találták. Az összeget visszautalták, levélben értesítést is küldtek. Ilyen van, eddig még normálisnak mondható a történet. A gond ott van, hogy a visszautalás egy olyan KH bankos számlára történt meg, ami felett én nem rendelkezem. Onnan az értékbecslőnek hónapokkal ezelőtt megfizetett pénzemhez nem tudok hozzájutni. Nincs a KH-nál más számlám, csak a hitelhez kapcsolódó technikai számla. Gondolom, hogy arra utalták vissza. A panaszomra érkezett válaszlevélben szereplő "számlaszám" nem a klasszikus bankszámla formátumú, hanem betűk vannak benne, és számok vegyesen, ráadásul nem is láttam még ezt a bankszámlaszámot sehol! Se a hitelszerződésem, se más banktól kapott dokumentumom nem tartalmazza.
A K&H-ra jellemző h inkompetens ügyintézők vannak, nem értenek semmihez, anno tájékozatlan ügyfeleknek ajánlottak zártvégű alapokat amelyekkel az ügyfelek csak veszítettek, emellett a részvénytúlsúlyos ingatlanalapjukat is erőltették szakértelem nélkül, ez alapok alapja szóval méginkább nem éri meg. Nálam a kh tiltólistán van mert inkorrekt bank, anno a TV ügyvédjében is sok panasz volt rá, plusz brókerbotrány.
Rugalmatlan, innovációmentes, bürokratikus nem ügyfélközpontú ezért kerülni kell.
A 24 órás tiltás miatt a webes e-bank sem működik, ha az sms-es belépést választom, viszont meglepő módon a mobil tokenes beléptetéssel bejutottam, csak másik telefonnal hagytam jóvá. Benn már látszik, hogy a két regisztrált telefonom közül csak az egyik van tiltott állapotban, a másik továbbra is aktív, és azzal valóban működik a mobilbank is, csak ott nem szoktam használni, mert régi és lassú.
Aztán eszembe jutott, hogy mi lehetett a behülyülés oka délután, és kipróbáltam a még működő telefonnal ugyanazt, ami beigazolta, hogy én voltam a tettes. El volt állítva a telefonon a dátum a belépési próbálkozások ideje alatt, ettől dobta el magát az azonosítás, én meg addig próbálgattam, míg letiltott.
Köszi a visszajelzést. Ma reggel még működött, azóta nem jött frissítés. Kivárom ezt az egy napot, aztán ha nem oldódik meg, hétfőn intézek vele valamit.
és ha már visszataláltam ide, néhány hónapja javította az ikea a hibákat, a bútorrészlegen újra megfelelő bútoros mcc van, az étteremben és a lenti büfében pedig éttermes (soroksári ikea legalábbis többször tesztelve)
A mobilbankban ujjlenyomattal lépek be. Erre ma kétszer egymá után azt dobta, hogy "helytelen adatok", harmadjára beírtam az mPIN-t, amire kitiltott 24 órára. Más tapasztal ilyet, vagy nálam romlott el valami?
mellesleg nem olyan gyakori az 5999, valószínűleg curve-ön keresztüli vásárlások után ellenőrzöd az mcc-t, a curve-nél gyakori az 5999-re alakítás
az ikeánál pedig kicsit több mint egy éve lecserélték a terminálokat, ott egy konfigurálási hiba miatt 5999 az mcc (a bútorrészlegen is), nem óhajtják javítani
Valaki próbálta már, hogy MCC 5999-re ad-e visszatérítést? A K&H listájában nincsen benne, de ez egy elég gyakori élelmiszer-közeli kategória, cukrászda, sőt IKEA étkezde is ilyet ad.
Nem hazudott, csak nem fejtette ki az igazság minden részletét :D
Mindegy, egyszer kibírtam, tandíj. Ha elautóztam volna a szomszéd kisvárosba pénzt felvenni, az sem lett volna sokkal olcsóbb, de nem fogok gyakran postán pénzt felvenni.
a kérdésedet csak most láttam. sajnos rossz információt kaptál a fórumtárstól, a posta honlapján is külön felhívják a figyelmet arra, hogy CSAK ATM-re vonatkozik a jogszabályi 150 ezer
Vonatkozik a jogszabály által biztosított ingyenes készpénzfelvételi tranzakció a postai kártyás készpénzfelvételre is?
A havonta első két alkalommal, max. 150.000 Ft-ig biztosított ingyenes készpénzfelvételi tranzakció csak a belföldi bankautomatákból (ATM-ekből) vehető igénybe.
Valaki meg tudná mondani, hogy K&H okos minimum plusz csomaggal és hozzá tartozó kártyával mennyi a pénzfelvétel díja a helyi Posta fiókban? Helyi kis posta közelebb van, mint az ATM, ezért érdekelne.
Bementem egy helyi fiókba, hogy visszakérjem az október közepén megszűnt World kártya arányos maradék éves díját.
Széttárták a kezüket, hogy ők készpénzmentes fiók, nem tudnak segíteni. Mondtam, hogy nekem tökéletes, ha utalnak.
Nem, azt nem lehet, menjek olyanba, ahol van pénztár. Mint kiderült, ilyen már alig van, elsőre hármat említett Budapesten, többek közt a központit a MüPánál.
Beballagtam oda is, ismét kivártam a sorom. Majd miután beazonosítottak, kérték, hogy adjak egy számlaszámot, ahová elutalhatják a maradékot.
Mikor megkérdeztem, hogy ezt nem tudták volna-e megtenni az előző fiókban is, kis gondolkodás után azt mondták, hogy nem, csak itt.
Szóval a történet lényege dióhéjban: El kellett mennem egy pénztárral rendelkező fiókba, hogy elutalhassák a maradék összeget.
Jött végül egy ucsó SMS minden részlettel korrektül. Visszatöltöttem a maxot, de még adtak egyszer 5000 visszatérítést erre az utolsó, tört hónapra is. Azért majd be kell menni valamelyik készpénzes pénztárba x éven belül. :D