Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15270

Köszönöm!

Amit ott láttam .

A kis négyzet alakú értesz beljebb nyomásával vagy kijjebb húzásával lehet állítani mekkorát nyisson a szelep .

Mi az opcionális hézag ??

Üdv

papuaz Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15269

Oda csatlakozik az a ferde cső ami a fedèlben van ami a gyorsító

Előzmény: greczn (15268)
greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15268

Igen teljesen szét szedtem!

Kivéve egy dolgot

Amit most vettem észre egy másik karburátor tanulmányozása közben a bejelölt szerepet nem szedtem ki 

Másik karbin kiszedtem próbából..lehet levan tapadva.!

Lehet az a probléma .?

Üdv

 

papuaz Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15267

Teljesen szètszedted?

A karburator harom fő rèszből van 

Fedèl,úszóhaz ,torok.

Ha gyujtas rendbe van ès szikra is va akkor benzin

Előzmény: greczn (15266)
greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15266

Megnéztem ! 

Sajnos nem spriccel !

De felűlről nézve úgy látom mintha

Az alsó pillangó szelep alatt

A torokban állna a benzin !

??

Üdv segítő jellegű válaszokat előre is köszönöm 

 

greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15265

köszi !

Megnèzem !

 

Üdv 

papuaz Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15264

Levegőszűrő helyèn felülről bele nèzel 

Gazpedalt megpumpalod  oldalrol a gyorsitó fúvókán keresztül pricvolni kellene a benzint 

Ez szemmel lathatónak kell lenni

Ha az úszóhazban van benzin ès minden tiszta ès jól müködik ott jönni kell a benzinnel

Ha jön akkor más hiba van

 

Előzmény: greczn (15262)
greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15263

Karbi tömítés felül új

Alul régi 

 ??

Belsö furatokat elzárhat ?

Úgy néztem ,hogy jól raktam fel

De nem tudok másra gondolni.

AC mikor felnyomta a benzint

Jelző közepénél nem àllt meg...

greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15262

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget

Szétszedtem teljesen kipucoltam át fújtam 

 

Üzemanyg felmegy a karbiba

 

De nem indul.

 

Olyan mintha nem kapna üzemanyagot

Gyertyák szárazak kivéve a 4.kb..

t.zsolti Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15261

Szikra van a gyertyákon? 

Beleszáradt az adalék a karbiba, minden fúvóka kipucolása de nem elég kifúvatni mert annyival nem jön ki.

Előzmény: greczn (15259)
papuaz Creative Commons License 2024.01.04 0 0 15260

Szia!

Teljesen szedd szèt apróra.

Minden fúvókát mindenhonnan

Torokró alul kettő db M10x1-es anyat leszeded gázrudazat vákum cső

Asztalra rá ès mindent minden honnan ès átmosni átfujkalni

Ne sajnald rá az időt 

Ha nem vagy biztos a dologban mindent fotózzal mert a fúvókák menetei nem egyeznek

Előzmény: greczn (15259)
greczn Creative Commons License 2024.01.02 0 0 15259

Buék üdv szakik 

 

UAZ 452t indítanék 4 - 5 év állás után

Benzint leengedtem ami volt benne

AC nem emel át 

Beöntésre nem indult

Karbit elkezdtem kitisztítani

 

De vannak sötét foltok a szétszerelés menetében

Járatok honnan hová mennek meddig kell szétszedni

Karbi alsó része hogyan jön le

... 

Vagy a blokkról szedjem le ..

Nem szét trancsírozni szeretném és nem is felújítani 

Simán csak üzemeltetni lenne a cêl

Segítséget előre is köszönöm üdv

heabcd Creative Commons License 2023.11.13 0 0 15258

Üdv!

 

Nemrég tulajdonosa lettem egy UAZ-452 platósnak. Az első kettő gumi eléggé viseletes. Keresek medvetalpas gumit, ami még a régi receptúrával készült. Hogyan lehet beazonosítani, hogy mit érdemes megvenni, mi az ami gyengébb minőségű. Visszaolvasva az maradt meg hogy az OMSKSHINA kerülendő. De nekem pl az első és a hátsó kettő sem ugyanolyan, de egyik sem "új gyártás".

Kinek mi a tapasztalata?

heabcd Creative Commons License 2023.11.13 0 1 15257

Üdv Fórumtársak!

 

Végignyálaztam a fórumot, sajnálom, hogy már nem olyan aktív mint régebben. A FB-os csoportok biztosan sokkal kedveltebbek, de egy biztos: Visszakeresni bennük nagyon nehéz, de inkább lehetetlen. Ezekkel szemben ez a fórum egy kincs! Helyén kellene kezelni!

 

Imre Bálint Creative Commons License 2023.07.04 0 0 15256

Köszönöm,megoldódótt!

Előzmény: papuaz (15255)
papuaz Creative Commons License 2023.07.03 0 0 15255

Üdvözlet!

Ha mèg aktualis

308669837

Előzmény: Imre Bálint (15254)
Imre Bálint Creative Commons License 2023.06.29 0 0 15254

Üdvözlők mindenkit!41 fogas tányérkereket és az azt meghajtó kúpkereket szeretnék vásárolni ,uaz vagy zsukk difiből való amit most használunk. 

gpp_II Creative Commons License 2023.05.28 0 0 15253

Üdv Topictársak!

 

1 magyar vagy angol nyelvu javitasi kezikonyvre lenne szuksegem.

417 motort ujitok fel, az orosz nyelvut mire kibogaraszom elmulik az eletem.

Elore is koszonom!

t.zsolti Creative Commons License 2023.03.21 0 0 15252

Szervusz 

Nekem " gyárilag" tranzisztoros gyujtás van a kocsiban, még nem volt vele problémám, igaz keveset járunk vele, de 0.8-1mm-es szikra bármikor van. 

Én már ha lehet sosem szerelnék be megszakítóst.

Előzmény: DiabloII (15251)
DiabloII Creative Commons License 2023.03.20 0 0 15251

Köszönöm a válaszokat!

 

Határozott előre haladást értünk el. Elindultam a régi hagyományos megszakítós vonalon. Eddig azért nem volt opció, mert ahhoz nem volt gyújtó trafó. Úgyhogy előtúrtam a satupad fiókból a régi UAZ gyújtó trafómat, meg pár gyertya kábelt (Mert azok is mókolva vannak a kocsiban.) Szóval ezeket beleraktam kíváncsiságból hátha lesz belőle valami. Gyenge szikránk már van a gyertyán. Persze ez még kevés ahhoz, hogy el is induljon az autó. Mert több tényező is hibázik. A meghajtó tengely is kopott ( 0,5-ös megszakító hézagot ír a gépkönyv. Annyit már nem is tudtam adni neki. Nem enged már többet az alaplap). A rotor is el van kopva, az elosztó fedél érintkezői is kopottak. Szóval most úgy döntöttünk a tulajjal, hogy be lett rendelve hozzá egy komplett gyújtás, trafóval, kábelekkel, kondival stb... Szerintem azzal már jó lesz. Aztán, hogy ennek az autónak mennyire stabil a megszakítós gyújtása, az majd kiderül. Az UAZ-ból indultam ki, nekem azon a gyújtással sosem volt gondom leszámítva egy rugó törést. Bízok benne, hogy jó lesz. 

t.zsolti Creative Commons License 2023.03.18 0 0 15250

" De hogy lehetséges az, hogy a trafóról elviszem az áramot az elosztóra, és onnan nem jön vissza semmilyen kábel? Akkor megszakításkor hogyan kapja vissza a jelet a trafó?" 

Feltételezem egy testet ad. Tehát amikor szikra kell a megszakító kapcsol egy testet és a trafó kisül. Esetleg mindkettő.

 

Előzmény: DiabloII (15248)
papuaz Creative Commons License 2023.03.18 0 0 15249
Előzmény: DiabloII (15248)
DiabloII Creative Commons License 2023.03.16 0 0 15248

Szisztok UAZosok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Sajnos a hozzászólásom nem ebbe a toplikba való, de rákerestem a polski fiatos fórumra, és úgy érzem az hallott. Az utolsó bejegyzés 2021-es, az előtte lévő meg 2019-es. Előre is elnézést kérdek a moderátoroktól.

Bízom benne, hogy van itt köztetek olyan aki ért ehhez a bájosan csettegő kis gyufásdobozhoz. :D

 

A történet a következő, az egyik ismerősöm nemrég vett egy kispolsikt. A tipuks eset, annak idején még ment az autó, az előző tulaj állította le az udvarban. De attól függetlenül a motort külön adták az autó mellé, mert nem volt benne :D A motor vissza is lett építve, de nem indul mert nincs szikra. Itt jöttem a képbe én, mivel van UAZ-om hátha értek ehhez a gyújtáshoz is. Nem egy bonyolult dolog, de az össz képet még nem látom át.

 

Adott egy röpsúlyos megszakítós gyújtás elosztó, és egy gyújtó trafó. Viszont itt fordítva működnek a dolgok. Itt úgy néz ki a történet, hogy a gyertyapipák nem az elosztó fedélből jönnek ki hanem a gyújtó trafóból. Itt az elosztó fedél csak egy "vak kupak" semilyen kábel nem megy rá. Ahogy néztem a bekötési rajzot úgy kéne bekötni, hogy jön az áram szál a gyújtás kapcsolóról rá a gyújtó trafóra. Vele szembelévő saruról egy kábellel tovább viszem a gyújtás elosztóra, és rácsavarozom a kondenzátor csavarjára. Annyit el tudtam érni, hogy most már van áram a gyújtás elosztón, és szikra is van a megszakítón. De a gyertyapipákon továbbra sincs semmi. Valahogy nem áll össze a fejemben a kép. Nagyjából az lehet a szisztéma, hogy a szikrát a trafó adja a gyertyákra. A gyújtás elosztóról meg csak jelet kap. De hogy lehetséges az, hogy a trafóról elviszem az áramot az elosztóra, és onnan nem jön vissza semmilyen kábel? Akkor megszakításkor hogyan kapja vissza a jelet a trafó?

 

Van aki ért hozzá, hogyan, és melyik saruról kéne vinnem a kábeleket (mert az a gyári rajzon nincs rajta)?

Uazfan Creative Commons License 2023.03.15 0 0 15247

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a 469-nek mi a gyári barna színkódja (RAL???), illetve mennyi kell belőle egy komplett külső-belső festéshez?

Köszönöm a válaszokat!

Gonosz Törpe 86 Creative Commons License 2023.03.14 0 0 15246

Szép estét kívánok mindenkinek. Olyan kérdésem lenne a tagokhoz véletlenül nem tudja valaki a tányérkerék felforgató csavarrának a méreteit?  Előre is köszönöm a válaszokat.

papuaz Creative Commons License 2023.02.18 0 0 15245

Szia!

Email ment.

 

Üdv.

Előzmény: t.zsolti (15244)
t.zsolti Creative Commons License 2023.02.16 0 0 15244

Szervusz , 

Esetleg más motortípushoz is tudsz gyártani? 

Mondjuk Vw 1.9 tdi / 124-es merci váltó.

Előzmény: papuaz (14203)
szgyuri1968 Creative Commons License 2022.12.30 0 0 15243

Hölgyek, Urak!

Kérdezem tisztelettel, hogy 452-es UAZ-ra tatőmagasítót lehet-e valahonnan venni, rendelni? Meg kell terveztetni az átalakítást?

Jin_eLD Creative Commons License 2022.12.23 0 0 15242

Nem vettem észre, hogy az üzenetben meg kell írnom az elérhetőségeimet. Az email címem: jin @ mediatomb . cc

UAZ billenős teherautót keresek.

Előzmény: Jin_eLD (15238)
köszörűs XXI Che Creative Commons License 2022.11.26 0 0 15241

üdv

keresek platós uaz-hoz hidraulika kihajtáshoz közlőművet, hogy a hátsó difit ne kelljen lekötni. ez egy kútfúró gép köszönettel

guth1640bt@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!