Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.02 0 0 60
Neked uj autod van?
Szerencses:)))
Előzmény: tomajer (59)
tomajer Creative Commons License 2001.04.02 0 0 59
Hi:-) Új ótó a jó ótó!
Előzmény: Törölt nick (58)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.02 0 0 58
Jo a fenet,kilyukadt a hutom!!!
Holnapra azert kesz lesz.

En nem allok droszton-egyreszt nincsenek is drosztok,csak drosztengedely-de,igaz a tarifakerdes nem az utazokozonsegre tartozik.

A begipszelt kez eleg gaz,de lasd lenti irasom,es megvan a magyarazat.

Előzmény: tomajer (57)
tomajer Creative Commons License 2001.04.02 0 0 57
No? Semmi panasz?
Végre egy jó nap:-)))
tomajer Creative Commons License 2001.04.02 0 0 56
Helló!

Egy szóval se mondtam, hogy az idő nem tényező, csak, hát az az enyém, abból lehet kedvezményt adni. Költség szempontból viszont a Km. a döntő, mert hogy a benzin, hát assz biza píízbe kerűl:-)))
Bevcétel szempontból amit az óra beleketyeg állásidőben, nem oszt nem szoroz. 30-50.-/perc, inkább lélektqani okból van rá szükség, mert /kicsi sarkítva a dolgot/, ha ingyen álldigállnánk, biztos lenne olyan utas aki reggel bemenne dolgozni, aztán megkérné a taxist, hogy várja meg, mert délután megy is haza:-)))
És ez sajnos nem vicc!

Begipszelt kéz?

Hát.... Gondolom el kell tartania a családját.
Jogilag, Kresz-szerint ugyan nem a legszabályosabb, de emberileg asszem érthető.
Tudod, mi mindannyian minimálbéren vagyunk bejelentve, / már aki nem veszteséges:-) / és amit a Tb-től kapunk, / kb. 20-25000.- / egy két hónap késéssel, az bizony nem ölég!
Ez van. A Taxis társadalom nem arról híres, hogy előrelátó, és arról sem,hogy komoly bizonsági tartalékkal rendelkezik!
SAJNOS:-(

Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.02 0 0 55
Egy kérdés: Neked mi a véleményed arról a taxisról, aki begipszelt balkézzel dolgozik?
Előzmény: tomajer (53)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.02 0 0 54
O.K., de akkor amíg állsz, légyszíves kapcsold ki az órát! ;-)))))))))
Előzmény: tomajer (50)
tomajer Creative Commons License 2001.04.02 0 0 53
Nem nem dehogy !
Az sajnos egy másik kategória! Ami a pálaudvarok környékén, és a belvárosban, városligetben zajlik, az menthetetlen, megmagyarázhatatlan, és hidd el minket jobban zavar, mint az utasokat:-(((
Azthiszem írtam is az elején valahól, hogy a mezitlábasokról nem igazán szeretnék nyilatkozni!
Szégyen és gyalázat amit némelyek művelnek,
Én legfelljebb bocsánatot tudok kérni a Taxisok nevében!
Előzmény: Gotfroa (52)
Gotfroa Creative Commons License 2001.04.02 0 0 52
Jól értem, hogy a nagyvállalatoknak adott olcsó fuvarok miatt akarják a taxisok az anyósomat a Nyugatiból 6,000-ért vinni Kaszásdűlőre? Bár falusi, de annyira nem hülye, hogy ilyenkor ne tudná a 6-os buszig elvinni a bőröndjeit!
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 51
Mellékesen 100 dm= 13200ft.-

Ahogy én ismerem a kollegáimat, boldogan elvisznek ennyiért Fehérvárra:-)))

Előzmény: robicsek (47)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 50
Télleg nincs miről vitatkoznunk!
Fehérvár oda-vissza, kb. 130 km. Kérdezz mán meg egy német Taxist mennyiér visz el!
Mert engem mint Taxist, meg CSAK a Km. érdekel!
Előzmény: robicsek (49)
robicsek Creative Commons License 2001.04.01 0 0 49
hát az idő, engem mint utast az érdekel CSAK.
elviszel fehérvárrol, ami 50-60 perc 3000-ért???
tied a buli:) na alszom, inkább megyek saját kocsival, mert szerintem nem teszed.
Előzmény: tomajer (48)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 48
Bocsi, de ennek miköze Fehérvárhoz?
A mi repterünk is 40-60.perc, és oda vissza, kb 60.km. És pnt 3000.- pestről. Budáról nem mondom, mert hidegrázást kapok, egy Békásmegyeri reptér gondolatától is:-)))
Előzmény: robicsek (47)
robicsek Creative Commons License 2001.04.01 0 0 47
hát, ha már itt tartunk.
munchen reptér, belváros 40-60 perc ut, 80-100 márka a fix ár ora szerint, időben kb annyi, mint mondjuk székesfehérvár vagy hatvan/gyöngyös és ferihegy között. (igen, kib@szott messze van a muncheni reptér) kocsik csak tiszta, légkondis mercik.

ti ilyen kocsival mennyiért vállaltok egy székesfehérvár-ferihegyet? 80 márkányit fizetek itthon is.

Előzmény: tomajer (46)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 46
Ok, de nem hiszem, hogy 40%-ot:-(((
No és az ő tarifája, nem igazán hasonlít a mienkhez. Abból könnyű kedvezményt adni!

Ne mondd, hogy itt a fizetések sem hasonlíthatók az ottaniakhoz, mert az engem nem vígasztal:-(((

A benzin ára sajnos majdnem ugyanannyi itt mint ott, az autó ára itt egy kicsit több, mint ott, és a 41% Tb-ről még csak nem is hallottak:-)))

Előzmény: robicsek (45)
robicsek Creative Commons License 2001.04.01 0 0 45
ez igaz.
viszont pl a muncheni egyik taxiscég is bizony kedvezményt ad a fix tarifábol nekem, mert sokat használom őket. ha nem adna, használnám a fix tarifás, ugyanolyan mercedeses másikat, aki éppen ott áll sorba a droszton ugy 8-10 orája esetleg.
Előzmény: tomajer (43)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 44
SAS!

Szerintem ezeket a tarifakérdéseket nem itt kéne kifejtenünk! Ez nem tartozik az utasokra. Az ő érdekük, mint már mondtam, a saját zsebük védelme./érthető okból:-)))/
Asszem erről pont ölég, ha a droszton hisztizünk:-)))

Előzmény: Törölt nick (42)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 43
Tudomásom szerint az EU-ban, és az USA-ban is piacgazdaságban élnek, /kicsit régebben mint mi / És ezek az országok már rájöttek, hogy a Taxi egy különleges üzlet, itt nem műxik a klasszikus konkurenciaharc, /merhogy igen kicsi az esély, hogy újra ugyanazzal a sofőrrel találkozz/ ezért bizony náluk a Taxi tarifa FIX! Versenyezni a szolgáltatás minőségével lehet, az árral nem, mert az biztosan visszaélésekhez vezet. Mint látjuk:-(((
Előzmény: robicsek (41)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.01 0 0 42
Teljesen igazad van,ezt tudom en is,csak tapasztalatom szerint a taxis cegeknel maskeppen mukodik a helyzet.
Roviden: a tulajdonos koti a szerzodeseket,igeri meg a kedvezmenyt,a teljesites az alvallakozokkal tortenik.
A kedvezmeny merteke atlagossan 20%.Ezt a 20%-ot az alvallakozo(taxis) adja,nem pedig a taxi ceg.
Es termeszetessen fuvarkenyszer van.

Az en tapasztalataim szerint a taxi egy specialis ag,itt vannak olyan dolgok ahol nem teljesen jo a liberalizacio.
A centrumar-amirol mostanaban szo van-jo megoldasnak tunik,mert igaz,hogy van maximalt ar,ez bp-en nappal 230 ft/km,ha jol tudom,de nincs minimal ar.A gyengebb tarsasagok csak ugy kepesek versenyben maradni,ha lenyomjak az arakat,a sajat alvallalkozoik es a tobbi taxis karara.
Lassuk be,hogy 120 ft/km 2001-ben igencsak nevetseges ar.Ebbol eleg nehez megelni,progressziv fejlodes felmutatni pedig egyszeruen lehetetlen.
A sok szep,uj auto bizony hitelbe lett veve,igen sulyos kamatokkal,es sokan alig-alig birjak fizetni a reszleteket,ill. azt igen,akkor mas un. "kevesbe fontos" befizetesi kotelezetsgeket nem fizetnek(ado,TB)

Előzmény: robicsek (41)
robicsek Creative Commons License 2001.04.01 0 0 41
már bocsánat, de nem vetted még észre hogy piacgazdaságban élunk?

a kedvezményt meg nem kell adni, akkor a nagytömegben vásárlo majd vesz máshol. a kedvezmény eszköz ahhoz, hogy egyáltalán nálad vásároljanak.

tökmindegy hogy taxirol vagy másrol van szó.

Előzmény: Törölt nick (40)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.01 0 0 40
Latom ezekkel a szerzodeses fuvarokkal mindig csak a gond van!!!
Eleg szomoru,hogy egy csoringer egyeni vallalkozo ad kedvezmenyt multinacionalis cegeknek.
Előzmény: tomajer (39)
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 39
Természetesen nem fognak megszünni a kedvezmények!
Olvastam valami pénz visszatéritési lehetőségről. Mit gondolsz azt ki fogja visszatéríteni?
A Horváth Pali már eccer kitalálta, hogy a csekken lévő öszegből levont 10%-ot. Legfeljebb ez az ötlet újra életrekel:-(((
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.01 0 0 38
Remelem a centrumarral a csekkes,szerzodeses kedvezmenyek is megszunnek,szerintem mar az is nagy kedvezmeny,hogy a ceg atutalassal fizethet,akar tobb honapi kesessel is.
Igaz,olyat hallottam,hogy nehany cegnel(City,Radio Taxi)a taxisoktol szedtek penzt,hogy a csekkeket kitudjak fizetni,jo mi?
Szerintem egyik taxisnak sem lenne semmi baja a csekkes fuvarokkal,ha ugyanannyiba kerulni mint a normal telefonos.Miutan egyenlore ez nem igy van,legalabb annyi lehetne,hogy elore kozolnek a t.alvallalkozo urakkal,hogy a fuvar csekkes,vagy a repuloterre megy un. transzfer arban(ez csak nehany cegnel van).Nem lehet egy leanyallom delelott 10-kor Hidegkutrol 3200ft-ert Ferihegyre autozni.Ennyit a szerencserol!!!
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 37
Sziasztok!

Kivi:Természetesen van összefüggés, de nem egyenesen arányos. Kiemelkedő külömbség, csak a nagyon nívós autókkal, van, /azt viszont megvenni húzósabb:-)/ no meg az utas számára is hasznos extrák, pl. légkondi, vagy 7-személy szállítható, stb.
A kicsi de új autónak is van előnye, mert mint tudjuk, az "új ótó a jó ótó":-))) Szóval, még ha Susuki is a kis drága, szinte biztos, hogy két három évig nem kell vele a kötelezőn kívűl szervízbe menni. És biza a Taxis legnagyobb kínja, ha az autó a szervízben áll, mert akkor nem hozza a pénzt, hanem viszi:-(((

chromax :Természetesaen minden fuvar, fuvar, és az a kollega, aki az utassal morog a tarifa miatt, az nem is Taxis!
A tarifakérdés, a mi belső problémánk, magunk között kell megoldani. Az utas nem hülye, és nem ellensége a saját pénzének, tehát azzal fog utazni, aki olcsóbban elviszi. /Remélem, hogy más szempontokat is figyelembevesztek, de sajnos a tények nem ezt mutatják:-(/
Az, hogy az utasok többet írnak a csekkre, üdvözlendő, de nem általános! SAJNOS:-)
Hogy ott tutiznak a nagy megrendelők környékén, az természetes, mert minden ilyen nagy cégnél van egy pár olyan dolgozó, aki igen-igen messze lakik, és ezeket már a kollegák névszerint ismerik, No hát mind abban reménykedik, hogy azokat fogja hazavinni:-)))
Egy kicsit szerencsejáték ez a szakma, de ez a szép benne!

chromax Creative Commons License 2001.04.01 0 0 36
nos lehet hogy kevés a 120 Ft-os tarifa, de én mint ugye gyakorló matávos elég soxor ültem már taxiban, és az esetek 95%-ában azt hallgattam, hogy ez mennyire nem éri meg, és hogy mindenki többet szokott ráírni a taxicsekkre...egyébként annyira nem lehetünk rossz üzlet, mert ahol pl. én dolgozom délutánonként min 10 taxi áll a környéken a 'tutiban' startra készen a mi épületünkre...

chro

Előzmény: tomajer (33)
kivi Creative Commons License 2001.04.01 0 0 35
tomajer,
mennyire látsz összefüggést a kocsi típusa (kora, álllapota) és a taxis "haszna" között? Vagyis a jobb kocsikkal dolgozók több utast szereznek?
Mert pl. 2 millióból lehet venni egy vadiúj Swiftet vagy egy pár éves Mondeót, esetleg egy 10 év körüli Mercedest. És gondolom nem kell bizonygatni, hogy az utóbbi kettő "kicsit" szinvonalasabb jármű.
tomajer Creative Commons License 2001.04.01 0 0 34
Látom mindenki rendesen viselkedett, nincsenek panaszkodók!:-)))
tomajer Creative Commons License 2001.03.31 0 0 33
Nem tévedsz! DE: Amikor a Matáv akit most 120.- al fuvaroznak, csekkel fizet kb. 2 hónapos átfutással, 1-2 perces autókat követel, és kiírja az évente esedékes tendert a taxifuvarozásra, akkor minden taxitársaság ott tolakszik, és egymás alá igér:-(((

Így aztán a taxis miből él? A külföldiből, vidékiből, és abból a pár szerencsétlenből, akinek valamiért, annyira sürgős, hogy nincs ideje elmenni egy telefonig, és rendelni egy autót. És itt még a korrekt kollegákról beszéltem!
A mezitlábas /társaságon kívüli/ Taxisokról nem tudok véleményt mondani, én olyanban még nem űltem:-)))

Előzmény: Törölt nick (32)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.31 0 0 32
Olvastam a hireket a szabalytalansagokrol,hat igen,de gondolom ez minden mas szolgaltatasi agban igy van.
Azert erre a centrum arra kivancsi leszek,nem volna 1 hatrany,ha veget erne a 120 ft-os korszak.
Kicsit nevetseges 2001-ben ennyiert fuvarozni,vagy tevedek?
tomajer Creative Commons License 2001.03.31 0 0 31
OK!
Csak nem szeretném, ha topic a főtaxa:-) reklámhelyévé válna!
Nem többek, és nem kevesebbek ők, mint a többi nagy társaság! Én sem mondom meg melyik cégnél vagyok, nem is fogtok rájönni soha, mert nem ez a lényeg.
Minden cégnél vannak barátaim, mindenhol egyformán lehet dolgozni.
Sajnos köztünk is elég nagy a konkurenciaharc, és az ezzel járó ellenségeskedés, no eztet szeretném egy kicsit enyhíteni!
Tehát amikor én cégről írok, az mindíg az összes NAGY TAXI-társaságot jelenti!
Előzmény: Csokis (28)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!