Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomajer Creative Commons License 2001.05.01 0 0 270
Jó reggelt Irány a felvonulás!
Élljen és virágozzék a dolgozó taxisok összefogása, a népnyúzó tőkések ellen:-)))))
tomajer Creative Commons License 2001.04.30 0 0 269
Annyiban jó a fogalmazás, hogy a tulajdonosnakez felfutás! Tele lessz a kassza, mindegy milyen áron:-(
Hány cégnél néztük már végig ezt?
Buda; Gábriel; Tele5; Yellow; 6x6-volán; Rádiotaxi; és most éppen Főtaxi!
Talán csak a City úszta meg.
Előzmény: Törölt nick (268)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.30 0 0 268
Felfuttani?Talan lejaratni,nem?
tomajer Creative Commons License 2001.04.30 0 0 267
Tsak aztat köll mérlegelni, hogy mellik konfrontácijóval jársz jobban:-)))
Lényeg az, hogy neked kell az autósok fejével gondolkodnod, hisz az úton te vagy a védtelenebb!
Előzmény: Yoshida (266)
Yoshida Creative Commons License 2001.04.30 0 0 266

Hi!
Bocsika, nem áll számndékomban semmi vitát szítani, tudom hogy a bringások sem szentek! :)
Én sem mindíg... :)

A bringaúton viszont sok a gyalogos, és ilyenkor a KRESZ-is megengedi, hogy a bringás mehet az úton, elkerülendő a gyalogos konfrontációt. :)

tomajer Creative Commons License 2001.04.30 0 0 265
Néztem! Üres:-(
Használd ezt: tomajer@hotmail.com
Előzmény: kzt (264)
kzt Creative Commons License 2001.04.30 0 0 264
Hali,

tomajer, nezz be a mailboxodba :)

Előzmény: tomajer (263)
tomajer Creative Commons License 2001.04.30 0 0 263
Igazad van, előbb írtam aztán olvastam:-(((
Tsak hát a Paliról sajna mindent el tudok képzelni!
Előzmény: cambodia (262)
cambodia Creative Commons License 2001.04.30 0 0 262
bocs de valamit félreértesz TAGDIJEMELÉS NEM LESZ állitolag! az már 27000 ft
egyébként szerintem ezek miatt a vándormadarak miatt tartunk itt többek között. már egy csomo cég tönkre ment volna ha nem mennének oda felfuttatni. pl FÖTAXI
tomajer Creative Commons License 2001.04.30 0 0 261
Yoshida :
Szia! Örülünk, hogy itt vagy:-))) / mert hogy ezekszerint, még nem ütött el senki:-)))

Ne nagyon akard, hogy az autósok is elkezdjék mondani a bánatukat a bringásokról, mert akkor p
ár hétig nem nagyon felyezik be:-)))

Különben igazad van, néhány helyen a kollegák télleg nem tartják tiszteletbe a biciklisávot, de gondolkozz egy kicsit--- Nekünk ott kell megállnunk ahol utasra van remény, ez nem csak a mi érdekünk, hanem az utasoké is ugyebár:-)
Nna most az Andrássy út teljes hosszában nincs lehetőség pl. szabályosan utasra várakozni! Szerinted mit kéne csinálnunk? Kit zavarjunk inkább a biciklisávot, vagy a forgalmit? Tudom, hogy nehéz, de néha kéne egy kicsit egymás fejével gondolkoznunk, és akkor nem utálna mindenki mindenkit:-)))
Ui: A mostani taxis ujságban összeszámolták: Az egész városban 48.db. olyan droszt van, ahol hivatalosan lehet még utasra várakozni, ebből négy olyan, ahol soha senki nem áll meg, a maradék 44-ből 20 olyan, amit bizonyos urak kisajátítottak maguknak, /tehát ott van még utas:-(/ Tehát 24 drosztot használhat mindenki! Kb. 100 férőhely:-((( Nem rossz arány 5000 Taxisnak!
Asszem nincs mit hozzátenni!

cambodia :
És akkor megint ti lesztek a legolcsóbbak, és megint odarohan az összes őrült batyus, kütyüs, aki mindíg rohangál körbe körbe,és szépen lelekja a céget!
Ezt akarod???

ADMISSARIUS Creative Commons License 2001.04.30 0 0 260
Sziasztok!
Yoshida!
Jogos a sérelmed,de sajnos ott az ellenpélda mikor a több millióért kiépített bicikliút helyett az úton kerekeztek pl. Tatai u.-Vágány u. utvonalon rendszeresen hozzák rám a frászt.
Yoshida Creative Commons License 2001.04.30 0 0 259

Hi! Csak beszólok, mint bringás.
A héten a járdán vezető bringaúton majdnem elütött egy TAXI-s. Ő föl akart állni úgy a "helyére", hogy keresztezte a bringautat, és hopp lett belőle. Végülis nem tudom, hogy látott-e vagy nem, nem az a lényeg, hanem az hogy utána úgy állt be, hogy elfoglalta a bringautat. Ez saja nagyon szokványos jelenség, főleg a Yózsefi piacnál. Én néha nagyon morcos szoktam lenni arra aki elállja az egész utat, nekem kell kimennem a főútra, hogy kikerüljem a TAXI-t. Vicces, ha meg elüt az autó az úton akkor a taxis sem érzi jól magát nem?

Ja és Máj.1-től a Bringás is mehet a busz-sávba! Resszkessetek TAXI-sok!! :)

cambodia Creative Commons License 2001.04.29 0 0 258
nembaj az csaktartsa be
tomajer Creative Commons License 2001.04.29 0 0 257
Sejtettem hogy megint ezzel a hülével van baj:-(((
És ha megmondom neki akkor megsértődik:-)))
Előzmény: cambodia (256)
cambodia Creative Commons License 2001.04.29 0 0 256
hptaxi
tomajer Creative Commons License 2001.04.29 0 0 255
Nna gyülexünk gyülexünk:-)))
Örülünk neked iss!
Mellik az a cég amellik ezt ki meri jelenten?
Előzmény: cambodia (254)
cambodia Creative Commons License 2001.04.29 0 0 254
sziasztok uj lennék itt a forumon majd igyekszem okosakat hozzá szolni
mintha végre egy kicsit beindult volna a bolt.
náluk állitolag 12 31 ig nem lesz tagdij emelés!
majd meglátjuk
tomajer Creative Commons License 2001.04.29 0 0 253
Hát ez sajnos máá tejjessen ojjan lessz:-------((((((((
Előzmény: tomajer (252)
tomajer Creative Commons License 2001.04.28 0 0 252
Én szeretem ezeket a félig ilyen félig olyan napokat:-)))
Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.28 0 0 251
Jo kis vasarnapi hangulat volt ma,szerencsere a forgalom is keves volt az utakon is jol lehetet menni.
Delig meg munka is volt:)))
tomajer Creative Commons License 2001.04.28 0 0 250
Meggyöttem:-))
tomajer Creative Commons License 2001.04.28 0 0 249
Elmentem egy kicsit a dolgozóba!
Este gyöszök:-)))
tomajer Creative Commons License 2001.04.28 0 0 248
A történelem folyamán az összes taxitársaság így alakult! :-)))))))))))))
Én egy párnak a születésénél bábáskodtam:-(
Oszt nézdd meg mi lett belőlük!
Másik : Honnan lennének címek? El tudod képzelni, hogy a nagy, és "tőkeerős" társaságok nem nyírnának ki minden próbálkozást azonnal?
Meggyőződésem, hogy nincs szükség mégtöbb vegetáló taxitársaságra, hanem a meglévőkön belül kell kiharcolnunk, hogy valaki vegye már észre, hogy mi is itt vagyunk!
Előzmény: Smithi (247)
Smithi Creative Commons License 2001.04.28 0 0 247
tomajer, SAS, és a többi taxis

Nem lehetne alakítani egy szövetkezetet, vagy bármilyen hasonló szervezetet magatoknak, ami a fuvarszervező irodátok lenne?
Már régóta gondolkodom ilyesmin, mert szerintem lehetne ezt úgy is csinálni, hogy mindenki jól jár ( a tulaj, mert gazdag lesz, a taxis, mert emberi összegért kap címeket, egyéb szolgáltatásokat, beleértve az érdekképviseletet is ).
Hirtelen számolva, ha 100 taxis van, és 15e a tagdíj, az ugye 1,5M.
Ebből a bérleti díj, frekidíj, diszpécserek fizuja vigyen el 1M-et, a maradék a tulajé, nem?
Innentől a fantáziátokra bízom a további eszmefuttatást. :))

Smithi

tomajer Creative Commons License 2001.04.28 0 0 246
S,Lőn újra reggel:-)))
tomajer Creative Commons License 2001.04.27 0 0 245
Üdvözlünk a topicban, és ahogy látom azindexen is:-)))
Örülök, hogy teccik, és természetesen azzal tudsz hozzájárulni a szinvonal emeléséhez, ha mindíg itt vagy, és hozzá is szólsz:-)))
Mindíg szivesen látunk, és az se baj ha valamiben nem értünk egyet! Nyugodtan ífd meg mindíg a váleményed:-)))))
Legfeljebb majd jól ledorongolunk:-))))

szia!

Előzmény: ADMISSARIUS (244)
ADMISSARIUS Creative Commons License 2001.04.27 0 0 244
Sziasztok!
Végigolvastam a topicot és csak gratulálni tudok hozzá!
Én is TAXIs lennék igaz még csak fél éve ugyhogy még túl sok belelátásom nincs a dolgokba.
Amiket írtatok (SAS,Tomajer,) maximálisan egyetértek.
Nálunk is 1. vel lesz tarifakorrekció ami abból áll,hogy megszűnik a szerződéses tarifa!
Azért ez is valami. Bár a tagdíj meg 30 lett...
Na mindenkinek jó munkát!
tomajer Creative Commons License 2001.04.27 0 0 243
No ugye mondtam, hogy ne hagyd magad:-))))

A csekkre csak nyugodtan írjál minnél többet!!!
Majd meglátod milyen hálásan fog nézni a kolléga úr:-) A dolog technikai részét meg bízd rá!

Előzmény: Arzénka (242)
Arzénka Creative Commons License 2001.04.27 0 0 242
Nem gondolom, hogy pszichiátrai eset lennék. Általában megtalálom a hangot a taxisokkal, csak lehet, hogy mostanában fogtam ki a "jópofákat". Egyébként a címfelvevőnek mindig meg szoktam mondani, hogy mikorra kérem a taxit, mert általában, ha munkából megyek haza és nekem kell bekapcsolni a riasztót az eltart 10 percet is, de gondolom, hogy szórják ki a címeket, és van, hogy 1/2 percre is felveszi valaki a címet, mert ugye itt áll a ház előtt, és még szerencséje is van. Szóval nem váratom a taxist feleslegesen, de lehet, hogy valahol elakad a kommunikáció köztem és a taxis közt, szóval így várni kényszerül. Na mindegy, a tegnap esti egyébként tök rendes volt. Mondom, egy-két "jópofát" leszámítva semmi bajom a taxisokkal. Vannak, akik tök jól veszik az ember hangulatát, és egyszerűen jól érzed magad az út alatt.

Azt megmondanátok nekem, hogy ha én a csekkre, amivel - mondjuk elég ritkán fizetek, csak végszükség esetén - több lóvét írok rá, azt ti megkapjátok kp.-ban? Vagy utána addig pörög az óra, amíg el nem éri azt az összeget, hogy legyen mellé egy olyan bizonylat? Hogy megy ez? (Nagyon hülyét kérdeztem?! Na még egy hülye utas:))

Arzénka

tomajer Creative Commons License 2001.04.27 0 0 241
Szia!

Szakmabeliek szerint kinek jobb: a mezítlábasnak, vagy a céghez kötöttnek?

Mind a kettőnek vannak előnyei, és hátrányai. Természetesen a céges taxik több fuvarhoz jutnak, de ezért mint látod igen sokat fizetnek, és bizony nagyon komoly követelményeknek kell megfelelniük! S nem utolsó sorban, mint a következő kérdésedben rátapintottál, alkalmazkodnia kell egy olyan szerződéshez, amiben 10 oldalon keresztül sorolják a kötelezettségeit, a joga pedig annyi hogy:
Joga van hordani a társaság logoját, és felségjeleit, Joga van a rádión kiadott címek felvételére, ha megfelel.................és innentől kezdve csak szigorítások, kikötések, ha ha ha....................................

Érdekképviselet a tulajdonossal szemben nincs! Azt is Ő irányítja, hiszen Ő tudja, mi a jó nekünk:-(((

Előzmény: alba (240)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!