Keresés

Részletes keresés

dyzs Creative Commons License 1998.07.06 0 0 20
Laci

Az igaz, hogy a multik valóban csak néhány filmet forgatnak az egész világra. Viszont ezeket nagyon alaposan tesztelik.

Itthon pl. az igazán nagy cégek (pl.a Tix gyártója) kizárólag csak úgy kezdenek el vetíteni reklámfilmeket, hogy behatóan teszteli azokat a termék célközönségén. És ha az ún. "purchase intention" (azaz vételi szándék) nem éri el a 70-80%-ot, akkor nem vetítik a filmet. Ezek után pedig mérik, hogy a reklámfilm hatására emelkedik-e a termék forgalma. Ha nem, akkor a filmet bizony kicserélik. A fogyasztó a pénztárcájával szavaz. Ez az egyetlen mérvadó feedback. A többinek nincs jeletősége. Tök mindegy, hogy Neked vagy nekem tetszik-e egy reklám. Az a lényeg, hogy a megcélzott fogyasztók vegyék a terméket.

Ezek a nagy cégek mind-mind kőkeményen profitorientált cégek. Hidd el, nem költenének sok százmillió forintot olyan reklámfilm vetítésére ami nem jó. Jó reklámfilm pedig az, amely hatására a fogyasztók megveszik a tereméket. A "művészi hatás" nem számít.

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.06 0 0 19
Laci,

néha belehibáz a dógozó... :)


Pirítós,

télleg tetszik, na. Nem néznek hülyének benne, kedves, és mekkjegyzem róla a babaszappantot.
Tudod, hogy én nem értek hozzá, úgyhogy hiába vigyorox: akkor is teccik. Tőlem aztán szakmailag bármilyen lehet... :)

Laci Creative Commons License 1998.07.06 0 0 18
Trebitsch: telitalálat.
Pirítós Creative Commons License 1998.07.03 0 0 17
Trebitsch!
Tényleg tetszik a Babaszappan?:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hali,
Pirítós
Wágner úr Creative Commons License 1998.07.03 0 0 16
Akkor arra a fószerra is emlékezned kell, amelyiknek adatok és információ kellett... és hát Lyól megkapta :)))
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 15
Adatgyűjtő, fenét. Véletlenül emléxem rá, és most örülök, mind majom a farkának... :)
Wágner úr Creative Commons License 1998.07.03 0 0 14
Ezek szerint a Trebitsch is "adatgyűjtő" és ezzel most reklámozta magát?
Hű, de meg lesz szórva adatokkal :))))
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 13
Lem. Kiberiáda.

De aztán beolvadt a lovag a jégbe, amikor mutogattak nekilye... :)

Laci Creative Commons License 1998.07.03 0 0 12
Az a helyzet, hogy mára Magyarországon a reklámszakma egy kicsit gyengélkedik. Nem tudják eldönteni, hogy most akkor merre tovább.
Az a sok tökugyanolyanmintanyugatireklámok reklám azért van, mert a TV-ben leginkább multik reklámoznak. Namost a sok buta marketing manager Ámerikában azt hiszi, hogy ő ott kitalálja, és globálmarketinggel megeszi az egész Földet.
Pedig dehogyis.
Ilyenkor aztán megcsinálnak egy reklámkampányt, és leforgatják ugyanott, más-más országbeli szereplőkkel, és akkor azt hiszik, hogy milyen jól lefordították az adott ország kultúrájához.
Szerintem ha lesz megfelelő feedback, lesz haladás is ezen a téren.

Tehát az ilyen egyen a TV nézőt hülyének néző reklámokat vagy multik csinálják, vagy olyan reklámügynökségek, akik az előbbi reklámokat látva, azt hiszik, hogy így kell.
Kitől idézek?: "Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs!"

Laci

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 11
- A fogorvosi kamara ezt ajanlja (kivacsi lennek ki alapitotta, es mennyi a tagletszam)

- A hatalmunkban allo fogorvosok ezt ajanljak !

- Ot fogorvosbol negy ezt ajanlja (gondolom megkerdeztek ot fogorvost, ebbol negyet lefizettek :) )

Gw

Bölény Creative Commons License 1998.07.03 0 0 10
Asszem a Kukori-Kotkodában volt egyszer, hogy valamelik kokas olvasta az újságot és az egyik oldalon volt egy hirdetés, ami egy nagy sültcsirkét ábrázolt. A felirat pedig: kössön életbiztosítást! Szóval szerintem a reklámiparban valahol itt kéne lenni a belépő szintnek. Aki ennél kevesebbet tud, az inkább csak ragassza az óriásplaktátokat, mintsem tervezze azokat. Persze ez a tvre is igaz.

Nálam az abszolűt mélypont a Tix-reklám.

Bölény töprengett.

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 9
-Eszunk valamit Maszaki ?
-Broaf.
-Ez finom volt.

Na ezt nagyon utalom, a kedvencem pedig a :
-Figyuuuu ! Neekedd hogy hiivjak a nevedeeet ?!

Gw

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 8
Nekem a babaszappan reklámja tetszik.

Azé a kék alapon fehér pöttyösé. Rajzfilm-forma. Lehet, hogy debil vagyok, nem baj, akkor is teccik... :)

belakov Creative Commons License 1998.07.03 0 0 7
Csodálkozó!

A reklám egyetlen célja, hogy közvetve, vagy közvetlenül, de eladja a reklámozott terméket/cég termékeit. Mivel a cégek nem szoktak feleslegesen költeni, ezért olyan reklámokat csinálnak, amelyek ezt a célt elérik. Ezért olyanok a reklámok, amilyenek. Ebből egyenesen levezethető, hogy az emberek 90%-a valóban az általad 4 évesnek titulált szellemi színvonalon áll.

Csodálkozó Creative Commons License 1998.07.03 0 0 6
A reklámok 90% azt feltételezi, hogy a célzott vásárlóközönség maximum 4 éves gyerek szinvonalán él. Ezért a távirányítóm élettartalma fordítottan arányos a reklámok idejével.

Különösen utálom a:
-alkohol (Bocs Wágner úr),
-mosópór,
-gyógyszer,
-betét (nem fék-),
-...

Ellenben egy "jó" példa: "...ami elérhető..."! Ügyes, csak sokkal macerásabb annak az egy művésznek aki megcsinálja!

aTom Creative Commons License 1998.07.03 0 0 5
...néhány perc múlva megnézheti a fókuszban.

Miért kell egy kevesebb mint fél órás műsorban legalább ötször reklámozni az utolsó riportot.
Az ellenszerét már megtaláltam, nem nézem.

Maradjanak velünk. A hátamon feláll a szőr, ha ezt hallom.

Ja hogy Ti az igazi reklámokra gondoltok, azokat legfeljebb csak nézem, hang nélkül, várva a műsort (bár lehet, hogy az rosszab). De van kivétel: Soproni ászok. Itt a példa, hogy lehet szellemes, jó reklámot is csinálni. Miért kell nekünk az egysejtűek szellemi szinvonalára leszállított, debil nyugati reklámokat átvenni? És ha itthon csinálunk, miért ugyanolyan sz*rokat?

aTom
aki már eléggé lecsökkentette a TV adagját (és általában úgy érzi, hogy ezzel nagyon jól járt).

prenotalis Creative Commons License 1998.07.03 0 0 4
kedves wok !

Hozok fel neked a Törzsasztalra egy régi topicot, újszülötti alapon....

mazsolázd egészséggel !

Üdvözöl

Preno

sip pista Creative Commons License 1998.07.03 0 0 3
amikor az a szerencsétlen futkocog az erdőben, aztán beléáll
a görcs, akkor jön 1 vénmarha és obszcén mozdulatokat
tesz stb....vagy csak én nem értem?
Antikrisztus Creative Commons License 1998.07.03 0 0 2
10 honapja lattam utoljara azt a reklamot amiben valami visszafejlodott nonek egy torlopapir volt a legjobb baratnoje, de azota sem tudtam kiheverni :)))
Cserfa Creative Commons License 1998.07.03 0 0 1
Látod, kedves wok, nekem sem használ mindig a cipőkrém. Ui. remeg tőle a kezem és homályosan látok. Ezért le is szokom róla, most mennyivel helyesebben gépelek?

Na látod!

Cserfa Creative Commons License 1998.07.03 0 0 0
Kedves wok!

Azt hiszem, a ti indokolatlan idegességednek az lehet a baja, hogy ez eredeti mosópor, mely helyett a másikat keresed, rossz nyugtatónak bizonyult.
Látod, túl erős a mellékhatása.

Ezért próbáld ki előbb a mosásra az eredetit, és kerlek, írd meg, bevált-e! Jó?

Igaz, bizonyos reklámban meg mosásra meg Spritét próbáltak használni, de azt is kevés sikerrel. Szóval, mardjon egyelőre az eredeti ...

wok Creative Commons License 1998.07.02 0 0 topiknyitó
"a kockázatok és mellékhatások tekintetében kérdezze meg orvosát vagy gyógyszerészét"

Mindez 3 másodperc alatt elmondva, gyakorlás nélkül ne reméld, hogy sikerül.

Neked melyik reklám b@ssza fel az agyad legjobban? Nekem az idézett mondat az említett átviteli sebességgel tönkrerakja a napomat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!