Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 34
Nekem a kedvenceim a reklámok! Imádom gyülölni őket! :-)
Gorcsev Creative Commons License 1998.07.07 0 0 33
Skorpió
Akkor van még jó 2 évük, hogy megtanulják. Lehet, hogy van remény?

Dilidodó
Ja, az igggen lyó kis müsor! A kedvenceim: az erös cukor (a néger tyúkkal), a csípös szósz (+ a szúnyog), és az eszkimós Audi. Láttad öket?

Ja, és szerintem nem rossz az új AXE-reklám (a liftes). Jó a zene is, végre nem az az idétlen vonyítás... (Calgonnal a mosó... brrrrrrr!!!!!)

autszajder Creative Commons License 1998.07.07 0 0 32
Autszajder TV-t néz:
"... Ciillliit!!!!"
- Anya, hozd gyorsan a vödröt, mert hááá..boáá..nyok!
Lakki Creative Commons License 1998.07.07 0 0 31
Maximum íz, nó cukor.
Skorpió Creative Commons License 1998.07.07 0 0 30
A reklam a harmadik evezred (kezdetenek) müveszete.
Szerintem.
Függetlenül attol, hogy jo vagy rossz.
Ha megnezel nehany reklamot egy orszagban, többet tudsz meg rola, mintha több utikönyvet elolvasnal.
Elf Creative Commons License 1998.07.06 0 0 29
Garfield ül a tévé előtt.
"Kítűnő rendezői munka."
"Tökéletes világítás.
"Páratlan színészi játék."
Vigyor : "Imádom a reklámokat."
Goldhand Creative Commons License 1998.07.06 0 0 28
Nekem egy nagyon régi reklám jutott az eszembe (már amennyit még nem ittam el belőle).

Szóval, hely : körút
idő : előző rendszer

Cipőt a cipőboltból.......

/Tiszacipőben jól jár.../

Pirítós Creative Commons License 1998.07.06 0 0 27
Trebitsch!
Nem kivigyorgás volt, hanem az öröm lyele. Bizony!:-)))))))))))))))))
Hali,
Pirítós
Dilidodó Creative Commons License 1998.07.06 0 0 26
Hali!

Előljáróban szeretném leírni, hogy nem szokásom reklámokat nézni, se hazait, se külföldit. Ténnleg. Valaki szellemesen megjegyezte a távirányítója életkorát :) Ez nagyjából nálam is igaz.
Nos.
Az elöbbiekben sokaktól olvastam, hogy 'azok a hülye nyugati reklámok'.
Van az RTL2 német csatin egy reklámokkal foglalkozó műsor, hetente egyszer. Nem mindig látom, mer' annyira azér' nem érdekel. Viszont amikor megnézem, mindig jókat derülök a sok agyatlan, humoros reklámon. Tényleg nagyon jók! És ezeket is a "nyugati" reklámszakemberek csinálták. Nem tudom, hogy létezik-e ilyen szakember nálunk, de a műsorban még nem volt magyar reklám. Pedig mindenféle nemzetiségű létezik a finntől kezdve a hollandig, minden.
No, mindegy, csak leírtam, hogy biztosan vannak azért jó szakemberek, akik tudnak jó reklámokat csinálni.

Dodó

Laci Creative Commons License 1998.07.06 0 0 25
ok.
dyzs Creative Commons License 1998.07.06 0 0 24
Laci,

Nem reklámos vagyok. De minden nagy cégnél van ismerősöm aki ilyen területen dolgozik, mert akkor végeztem az egyetemen, amikor betódultak a multik, és az évfolyamtársaim után kapkodtak két kézzel.

Az akciós reklámoknál azt valóban nehéz eldönteni, az akció vagy a reklám volt-e jó vagy rossz, de azt nagyon egyszerű eldönteni, hogy a kettő együttesen jó volt-e. Ha megnő a forgalom jó, ha nem, rossz.

Az általános reklámoknál (márpedig az itt szóba jöttek - mosópor, fogkrém, betét stb. - nem akciós reklámok!) még egyszerűbb. ha elkezdesz egy új filmet vetíteni és felmegy a forgalmad akkor jó. Ha nem, akkor rossz.

Piszkos Fred Creative Commons License 1998.07.06 0 0 23
Gwalker: Szerintem le sem fizették ezeket a fogorvosokat. Én megkérdeztem a fogorvosomat. A válasz:
Nyugodtan használhatja akármelyiket, lényegében egyformák, ami fluor tartalmu az mind jó, csak az íze meg a szine különbözik.
Na most ha ezt a fogorvost az X és Y fogkrémgyár is megkérdezi, akkor valószínűleg mind a kettő beírhatja , hogy ez a fogorvos is a mi termékünket (IS) ajánlja. (Csak az IS-t lenyelik.)
Egyébként elég hihetően hangzott, amit a fogorvosom mondott, és biztos nincs ezzel a véleményével egyedül a szakmában.
Laci Creative Commons License 1998.07.06 0 0 22
dyzs,

igen tudom. De ez -amennyire én tudom- kis hazánkban még nem ilyen kiforrott, bár elég gyorsan kezd normalizálódni a helyzet. Azt pedig, hogy pl egy marketing akciót csinál egy cég, és azt kommunikállja, azt például elég nehéz a vásárlásokból kihámozni, hogy ennek hány százalék vette az akció, hány százaléka a reklám miatt, és hány száaléka vette volna meg reklám, esetleg akció nélkül is a terméket.

Egyébként te marketingkommunkációs területen dolgozol?

Laci

dyzs Creative Commons License 1998.07.06 0 0 21
Laci,

Még csak annyit, hogy szerintem azért az a sok buta marketing manager Amerikában bizony megeszi a világot, bármennyire is fáj ez nekem. Nézz csak körül.

dyzs Creative Commons License 1998.07.06 0 0 20
Laci

Az igaz, hogy a multik valóban csak néhány filmet forgatnak az egész világra. Viszont ezeket nagyon alaposan tesztelik.

Itthon pl. az igazán nagy cégek (pl.a Tix gyártója) kizárólag csak úgy kezdenek el vetíteni reklámfilmeket, hogy behatóan teszteli azokat a termék célközönségén. És ha az ún. "purchase intention" (azaz vételi szándék) nem éri el a 70-80%-ot, akkor nem vetítik a filmet. Ezek után pedig mérik, hogy a reklámfilm hatására emelkedik-e a termék forgalma. Ha nem, akkor a filmet bizony kicserélik. A fogyasztó a pénztárcájával szavaz. Ez az egyetlen mérvadó feedback. A többinek nincs jeletősége. Tök mindegy, hogy Neked vagy nekem tetszik-e egy reklám. Az a lényeg, hogy a megcélzott fogyasztók vegyék a terméket.

Ezek a nagy cégek mind-mind kőkeményen profitorientált cégek. Hidd el, nem költenének sok százmillió forintot olyan reklámfilm vetítésére ami nem jó. Jó reklámfilm pedig az, amely hatására a fogyasztók megveszik a tereméket. A "művészi hatás" nem számít.

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.06 0 0 19
Laci,

néha belehibáz a dógozó... :)


Pirítós,

télleg tetszik, na. Nem néznek hülyének benne, kedves, és mekkjegyzem róla a babaszappantot.
Tudod, hogy én nem értek hozzá, úgyhogy hiába vigyorox: akkor is teccik. Tőlem aztán szakmailag bármilyen lehet... :)

Laci Creative Commons License 1998.07.06 0 0 18
Trebitsch: telitalálat.
Pirítós Creative Commons License 1998.07.03 0 0 17
Trebitsch!
Tényleg tetszik a Babaszappan?:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hali,
Pirítós
Wágner úr Creative Commons License 1998.07.03 0 0 16
Akkor arra a fószerra is emlékezned kell, amelyiknek adatok és információ kellett... és hát Lyól megkapta :)))
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 15
Adatgyűjtő, fenét. Véletlenül emléxem rá, és most örülök, mind majom a farkának... :)
Wágner úr Creative Commons License 1998.07.03 0 0 14
Ezek szerint a Trebitsch is "adatgyűjtő" és ezzel most reklámozta magát?
Hű, de meg lesz szórva adatokkal :))))
Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 13
Lem. Kiberiáda.

De aztán beolvadt a lovag a jégbe, amikor mutogattak nekilye... :)

Laci Creative Commons License 1998.07.03 0 0 12
Az a helyzet, hogy mára Magyarországon a reklámszakma egy kicsit gyengélkedik. Nem tudják eldönteni, hogy most akkor merre tovább.
Az a sok tökugyanolyanmintanyugatireklámok reklám azért van, mert a TV-ben leginkább multik reklámoznak. Namost a sok buta marketing manager Ámerikában azt hiszi, hogy ő ott kitalálja, és globálmarketinggel megeszi az egész Földet.
Pedig dehogyis.
Ilyenkor aztán megcsinálnak egy reklámkampányt, és leforgatják ugyanott, más-más országbeli szereplőkkel, és akkor azt hiszik, hogy milyen jól lefordították az adott ország kultúrájához.
Szerintem ha lesz megfelelő feedback, lesz haladás is ezen a téren.

Tehát az ilyen egyen a TV nézőt hülyének néző reklámokat vagy multik csinálják, vagy olyan reklámügynökségek, akik az előbbi reklámokat látva, azt hiszik, hogy így kell.
Kitől idézek?: "Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs!"

Laci

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 11
- A fogorvosi kamara ezt ajanlja (kivacsi lennek ki alapitotta, es mennyi a tagletszam)

- A hatalmunkban allo fogorvosok ezt ajanljak !

- Ot fogorvosbol negy ezt ajanlja (gondolom megkerdeztek ot fogorvost, ebbol negyet lefizettek :) )

Gw

Bölény Creative Commons License 1998.07.03 0 0 10
Asszem a Kukori-Kotkodában volt egyszer, hogy valamelik kokas olvasta az újságot és az egyik oldalon volt egy hirdetés, ami egy nagy sültcsirkét ábrázolt. A felirat pedig: kössön életbiztosítást! Szóval szerintem a reklámiparban valahol itt kéne lenni a belépő szintnek. Aki ennél kevesebbet tud, az inkább csak ragassza az óriásplaktátokat, mintsem tervezze azokat. Persze ez a tvre is igaz.

Nálam az abszolűt mélypont a Tix-reklám.

Bölény töprengett.

gwalker Creative Commons License 1998.07.03 0 0 9
-Eszunk valamit Maszaki ?
-Broaf.
-Ez finom volt.

Na ezt nagyon utalom, a kedvencem pedig a :
-Figyuuuu ! Neekedd hogy hiivjak a nevedeeet ?!

Gw

Trebitsch Creative Commons License 1998.07.03 0 0 8
Nekem a babaszappan reklámja tetszik.

Azé a kék alapon fehér pöttyösé. Rajzfilm-forma. Lehet, hogy debil vagyok, nem baj, akkor is teccik... :)

belakov Creative Commons License 1998.07.03 0 0 7
Csodálkozó!

A reklám egyetlen célja, hogy közvetve, vagy közvetlenül, de eladja a reklámozott terméket/cég termékeit. Mivel a cégek nem szoktak feleslegesen költeni, ezért olyan reklámokat csinálnak, amelyek ezt a célt elérik. Ezért olyanok a reklámok, amilyenek. Ebből egyenesen levezethető, hogy az emberek 90%-a valóban az általad 4 évesnek titulált szellemi színvonalon áll.

Csodálkozó Creative Commons License 1998.07.03 0 0 6
A reklámok 90% azt feltételezi, hogy a célzott vásárlóközönség maximum 4 éves gyerek szinvonalán él. Ezért a távirányítóm élettartalma fordítottan arányos a reklámok idejével.

Különösen utálom a:
-alkohol (Bocs Wágner úr),
-mosópór,
-gyógyszer,
-betét (nem fék-),
-...

Ellenben egy "jó" példa: "...ami elérhető..."! Ügyes, csak sokkal macerásabb annak az egy művésznek aki megcsinálja!

aTom Creative Commons License 1998.07.03 0 0 5
...néhány perc múlva megnézheti a fókuszban.

Miért kell egy kevesebb mint fél órás műsorban legalább ötször reklámozni az utolsó riportot.
Az ellenszerét már megtaláltam, nem nézem.

Maradjanak velünk. A hátamon feláll a szőr, ha ezt hallom.

Ja hogy Ti az igazi reklámokra gondoltok, azokat legfeljebb csak nézem, hang nélkül, várva a műsort (bár lehet, hogy az rosszab). De van kivétel: Soproni ászok. Itt a példa, hogy lehet szellemes, jó reklámot is csinálni. Miért kell nekünk az egysejtűek szellemi szinvonalára leszállított, debil nyugati reklámokat átvenni? És ha itthon csinálunk, miért ugyanolyan sz*rokat?

aTom
aki már eléggé lecsökkentette a TV adagját (és általában úgy érzi, hogy ezzel nagyon jól járt).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!