Én meg azokat irigylem, akiknek legnagyobb gondjuk, hogy lassan szárad meg a körömlakkjuk. Meg hogy lehangolóan néz ki a hajuk. Arra nem is gondolnak, hogy a sok vacak szinezéktől meg egyéb pancstól, amit rákennek?
Engem leginkább az olyan reklámok idegesítenek, amelyekből a gyanútlan néző (pl. egy gyerek!) rosszat tanulhat. A rossz helyesírással vagy mondatszerkesztéssel beszélők vagy az ilyen Mirinda típusúak ("Kösz apu" "persze, hogy a kádban vagyok").
Ezek sokkal veszélyesebbek, mint a buta másik mosópor, vagy a félsz a foltoktól vagy a madarat lehet vele fogatni hülyesége, primitívsége.
Én attól fexek ki, amikor megjelenik Kate Moss (külön topicot érdemelne, hogy emmeg hogyan került a manekenek közé), megrángattya pár szál vacak haját, majd kijelenti, hogy a nemtommijen sampontól ilyen klafa, és hogy ő esztet MEGÉRDEMLI. Mi az, hogy megérdemli? Mé?
A sok reklam kozt vannak kifejezetten undoritoak es teljesen ertelmetlenek is! (es nem csak azok mikor a nedvszivokepesseget targyaljak reszletesen az esti mese szuneteiben :-)
Egyik reklám sem tudja tönkretenni a napomat. :-) De az vitathatatlan, hogy vannak kifejezetten idétlen, bosszantó, unalmas, ellenkező hatást kiváltó, rossz reklámok.
Például majdnem az összes fogkefe és fogkrém reklámmal így vagyok, egyszerűen hazudnak.
A legunszimpatikusabb reklám nálam most a Ria intimbetét. Azt hiszem valami ilyesmi a szlogenje: `próbálja ki ön is`. Mintha nemtől függetlenül szólna ez a felszólítás.
Nekem lidércnyomásos élmény volt, mikor láttam azt a reklámot, amiben a kisfiú férfihangon beszél, de még mostanában is szabályosan rosszul vagyok tőle. Borzalmas gusztustalan, nem hiszem, hogy létezik nő, akinek tetszene, hogy egy férfi bármiben is hasonlítson egy kisbabára.
Pedig a TIX jó mosópor ( most még)
A selyemsonka változatlanul finom (meg drága)
a Danon túró rudi is finom (már régóta)
És a Kaiser is tényleg jó sör (a hülye reklám ellenére)
Még csak most jelent meg a termék a piacon, de mindig van valaki, aki régóta használja és bevált neki!
Az egészben az a szomorú, hogy mindenki tudja - ők is, mi is - hogy hazugság az egész és mégis müködik a rendszer. Ezek valamit nagyon tudnak az emberi lélekről amit mi még csak nem is sejtünk!
Miért irtózunk a (TV)reklámoktól és meddig kell még eltűrnünk ezt az agymosó médiaterrort?
Na de abban a bizonyos reklámban még sör. Ráadásul hibásan, egyes számban ... Az a századfordulós Ser reklám, az már lyóóóó! De én a sörreklámról szólék vala, mint fenneb láccik.
Amit biztosan nem veszek, a hülye reklám miatt:
- TIX mosópor (Sanyika miatt),
- Danon termékek (Marci miatt),
- Signal fogkrém (a hülyeségek miatt),
- selyemsonka (a reklámozó fazon hangja miatt),
- Kaiser sör (a nyávogó"barát" miatt).
Ez csak pár dolog, ami hirtelen eszembe jutott. Ellenpélda: az Ászok sörök (ti. sörnek nincsen egyes száma!!!!!!!).
Nekem ezzela reklámmal az is a bajom, hogy a reklám azt mondja:
"nem egyszerűen biztonságos, ultra biztonságos"
A végén pedig:
"Ria. Egyszerűen biztonságos."
Na most döntsék már el!!!
"a kockázatok és mellékhatások tekintetében" - hát igen, többek között ez a baj. Nem tudni magyart beszél. Bár már előfordul, hogy úgy mondják: " a kockázatokról és mellékhatásokról..."
Egyébként én tudatosan nézem a reklámokat, és csakazértsem veszek olyat!!!
Csak egy ötlet, ha a gyártó cég névváltoztatáson törné a fejét:
Intelligens OMO = OMO Sapiens
bobafett
Ui.: egyébként pedig a reklámok nagy része azokhoz az 'átlagos' háziasszonyokhoz szól, akik a háztartásban a vásárlási döntéseket meghozzák. S mint ahogyan ezt valaki meg is jegyezte, azért ilyenek a reklámok, mert emiatt veszik meg az adott terméket a főként nőnemű polgárok. S legtöbbször a mások számára megvásárolt termékek esetében is az effektív döntéseket is ők hozzák meg.
Sokkal kevésbé azok a (szerintem) főként hímnemű egyedek, akik ehhez a témához (is) hozzászólnak.
Ha én reklámozom a termékemet, azt szeretném, hogy amikor a vásárló ott áll a polc előtt, azt a terméket vegye le, amire emlékszik az adott reklámból. Ha nagyon szellemes, nagyon vicces, nagyon innovatív vagyok, akkor legtöbbször a sztori követése, az adott poén megértése nemegyszer nem is olyan egyszerű feladat az átlagpolgárnak.
S akkor még nem beszéltünk arról, hogy ilyen esetben a fogyasztó egyáltalán nem tudja márkához kötni a reklámot, hiába tetszett neki.
Ez velem is többször előfordult már.
Wok-hoz nem érdemes szólni, mert még tavaly elhunyt, ugyanis elkeveredett a jelszava és így önhibájából eredően kigolyózódott a Tasztalról. A jogutód Nos. Az ő jelszava már jobban be lett vésve ide a fejembe, a hasonló balesetek elkerülése végett.
betétreklám: nô angyalszárnnyal felszerelkezett néger pasit fotóz: Ria intimbetét stb. Jó, jó, de miért úgy mondja, hogy nem nyitja ki a száját?
Ez is olyan reklám, ami arról szól: aki tudja, mit akar, X betétet, Z újságot, Y bankot választja. Mi ebben a jó, marketingkommunikátorok?
(A másik: ha meglátom a Fundamenta rókáját, a Quanto tündérkéjét, meg a sok ilyen aranyosnak szánt figurácskát, forog a gyomrom. Ezeket a reklámokat kiknek csinálták? Apukának, anyukának vagy a 3 éves kisgyereknek?)
"A férjem szereti Szilviát... és amikor az URAM kilöttyinti a kávét..."
A te urad! De az én leendő leánygyermekem ne halljon má' ilyeneket, mert veszélyesebbnek tartom a fejlődő szervezetére, mint a Dragonballz-t!
"De uram! A vizet a mosógépben Calgonizálni kell!"
Az ilyen nagyképű és tudálékos szerelőt azonnal kidobnám és a segítőkészsége okán fogyasztóvédelemért kiáltanék. Ha elromlik az a qrva mosógép, javítsa meg, de ne oktasson ki!
Kyra
Első középbe járva vonaton ingáztam, ahol a negyedikesek nem elégedtek meg az év eleji avatással, hanem később is rendszeresen kitaláltak elmét és segget csiszoló ötleteket. Egyik ilyen volt, hogy a Fradi akkori felállását ( Géczi-Novák-Mátrai-Páncsics-Juhász-Szűcs-Szőke-Varga-Albert-Rákosi-Katona ) kellet betanulnunk, és a legváratlanabb felszólításra kellett azonnal felsorolni. Aki nem tudta, annak természetesen azonnal úgy zúdultak a seggére a tenyeres csapások az öregektől, hogy azt hitte ő a csillagszemű juhász.
Eleinte a sebesség nem számított, csak a hibátlan sorrend, de mikor már az összes tökös tudta hibátlanul akkor jött az újítás, megszabott időre kellett elhadarni, szintén hibátlanul, és ahogy múltak a napok/hetek, úgy zsugorodott az intervallum.
Még ma is, ha váratlanul felébresztene valaki és kérdezné, 2 másodperc ( nem túlzok ! ) alatt eltudnám sorolni a felállást, annyit kaptam a valagamra érte.
Nem is rajongok a Fradiért - érthető, ugye ? - igazán !
A topicod: arra jó, hogy mellőzött színészek megéljenek valamiből, de nekem a csúcs még ma is, amit egy idő után ( há má mink focisták, má mé vónánk ilyenek bameg ? ) megváltoztattak, emlékszel, azt hiszem a Wick cukorka volt, egy tökéletes karakterrel, amelyik az orrot T I S Z T Í C C S A !
Ezt szerintem azóta sem tudták überelni.
!!! Most jut eszembe !!!
-Ez milyen beképzelten olvasszik!-
Eddig csak morogtunk sok-sok fórumon a rossz reklámokról, de mostmár
...............................................ÍRJUK LE !............................................
melyek azok, amelyek idegesítenek bennünket! Nem tudják a készítők melyeket nem szereti a NÉZŐ!
PL: Szárnyasbetét! -vacsora közben.
A tipusát nem tudom annyira utálom!