Keresés

Részletes keresés

Keynes Creative Commons License 1999.06.24 0 0 115
Hosszú ideje kedvem lenne átírni egy két reklámot. Jó játék, és nagggyon mulatságos lenne.
Képzeld el: a kislány nézi a seggét a kocsi tükörüvegében, erre lehúzódik az ablak, egy kéz kis kék folyadékot önt a hófehér nadrágra majd egy boxkesztyűs kéz jól behúz neki, arra a részére, amit éppen mutat. Azt hiszem nem sokat változtattam, de így sokkal szórakoztatóbb lenne.
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.24 0 0 114
:-)
Monthy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 113
Amikor először megláttam a szalonsör reklámját szinte éreztem a vcszagot. Hogy lehet egy italt a retyón reklámozni? Ekkora koncepcióhibát?!
Monthy
Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 112
Jajj, lolkabolka, azt minden gyerek tudja, hogy a haj elhalt bőrfüggelék, de te nem érted a lényeget. A haj csak volt elhalt bőrfüggelék, amíg nem használtad ezt a kítűnő terméket. Utána már szélcsendben is csendesen kígyózik a fejed körül....
lolka_bolka Creative Commons License 1999.06.21 0 0 111
"...és a haja megtelik élettel!!!"
Anyád! A haj már eleve halott, aki abba életet lehel.... Aki az iskolában nem tanulja meg, az innen informálódik, és akkor jön nekem vitatkozni, hogy de igen is a haj ugyanolyan élő részünk mint a kezünk. Na egy ilyen embert győzzön meg valaki.
A másik ugyanez: (nem tudom pontosan a napokban hallottam egyszer) születésünk után bőrünk folyamatosan öregedik...
Ami szintén nem igaz, hiszen tudós bácsik felfedezték a csecsemőmirigyet, amely nőknél általában 21, férfiaknál pedig 24 éves korig dolgozik, és addíg mind a bőr, és minden más szerv, folyamatosan regenerálódik, és újraépíti magát. (na nem azt mondom hogy ha levágod...)
No és csak utána öregszik.

Egyébként a reklámnak csak az a lényege, hogy a termék nevét eljutassa a fejedbe, kész.
Piackutató cégek szoktak fókusz csoportokat csinálni, ahol a megcélzott közönségnek levetítik a reklámfilmet, és vagy 2 órán keresztül beszélgetnek velük, hogy mi a véleményük róla, egy moderátor jelenlétében.
Az egészet videóra veszik, és aztán kutatók meg jóól kielemzik.
Az eredményt meg megkapja a kliens... Sok cég nem csinál a termék bevezetése előtt ilyen kutatásokat, azok általában jóól be is szopják.

Nem tudom, de szerintem ezt az "Ödönt" se előzte meg ilyen.
A Ser -ről se feledkezzünk el, és még sorolhatnám.

reklámok sux

lolka

Rémusz bácsi Creative Commons License 1999.06.21 0 0 110
Deház az, nem? Valami tőtött műkotyvalék, sok zsírral meg ízfokozóval.
Előzmény: joy (105)
Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 109
Ja ki ne felejtsem. Nagyon útálom azt a kólavedelő libát aki kirúgja a követ a srác autójának kereke alól. Jó kis viselkedésminta kislyányoknak.

Kezd agyamra menni Andrea aki kicsit másképp közelíti meg a munkáját, valamint ismét feltűnt utálatom másik tárgya a középosztálybeli huszon- harmincéves hölgy aki 7 napig teszteli a Dove-t, és ettől olyan más lesz a bőre, amit a barátja/férja/anyukája/barátnője/munkatársa azonnal észre is vesz.

Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 108
"Tudjátok gyerekek, a mi családunkban senki nem iszik sört, csak sert, ... figyeljetek csak,... most jött el az ideje, hogy megtudjátok azt amit még nagyapám mondott el nekem, mi a különbség sör és ser között....Kapcsold ki a TV-t !"

Azt hiszem én inkább nem iszok Kaisert...annyi pénzért lesznek kedvesek sört adni, én ugyanist azt szeretem.

Az egész reklámból csak az utolsó mondat tartalmaz közlésre érdemes gondolatot (mármint a TV kikapcsolására vonatkozó).

DoubleBack Creative Commons License 1999.06.21 0 0 107
Üdv

Az én borzadványos reklámlistámat az a bizonyos vízkőoldó vezeti, ("a legjobb módszer a tisztításra ha kidobom.... ezentúl mindig ezt használom.....")
Na már most, ha a fürdőszobámat fél évig nem takarítanám tényleg így nézne ki de akkor vagy hányingert kapnék, vagy buldózerrel mennék neki.
A másik, a Dosia az egyszerűen borzalom.

Viszont ami valamennyire tetszik, (bocs az offtopicért) az a Soproni Ászok.
És szerintem az oldalradülős macireklámok, meg a folytatása is jó volt egészen addig, amíg a Geszti írta azokat és az Alföldi szerepelt benne.

No páááááá

DB


joy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 106
Nemtom mellik söré, mert úgy fölbosszant, hogy elfelejtem a nevét is!
A budireklám idegesít föl. Mint egy rossz pornófilm.
Nem csak rossz, OCSMÁNY!
Hogyan lehet sört reklámozni egy vizeldével?
Vagy ez a reklámozó bosszúja: olyan a sör, mint ami ezen a helyen folyik?

És a marhák még táncolnak is közben! Na megnézhetik egymáson az eredményt!!!

joy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 105
Én azt hittem, valamelyik húscég virsli reklámja! -Buszból nézve sosem volt idő végigolvasni!
Előzmény: Csaby (102)
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.16 0 0 104
juci Creative Commons License 1999.06.14 0 0 103
Szerencsére, mivel ritkán tévédzek, nem zavarnak ANNYIRA a TV-reklámok. Nade a rádió! Reggelente sajnos mindig meghallgatom a híreket, és néha becsúszik egy kis reki is. Például:

-Asszonyom, valami baj van a kocsijával?
-Nem indul!
-Akkor vigye a Nemtommijen Servicébe, és olyan faszagányosan megcsinyájják, hogy csak na!

Kérdésem: HOGYAN VIGYE ODA AZ A SZERENCSÉTLEN, HA ECCER NEM INDUL?!

Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 102
Legjobb az "új" óriásplakát:
Nem virsli! Vursli!
Namostakkor mindennek új neve lészen?
Degeczi Creative Commons License 1999.06.14 0 0 101
Sejtem. A BMW-k tipikus vasarloi (nalunk!) nyilvan nem ertenek angolul. Nemeteknel pedig valoszinuleg igen.
Előzmény: RUNcájsz (98)
jenki Creative Commons License 1999.06.14 0 0 100
Úgy, hogy egyszer maga dönt, másszor meg leszólnak, hogy maga így dönt.
Előzmény: Keynes (99)
Keynes Creative Commons License 1999.06.14 0 0 99
Marketingesként én is láttam már egy két dolgot a reklám készítéséből, de egyet nem értek. Hogy lehet, hogy ugyanaz a cég egyszer egy nagyon jó reklámot fogad el, egyszer pedig egy hányingeresen sz@rt?
Ld. MATÁV: az állatos (pingvinek sorban: vége a sorbanállásnak vagy ilyesmi) nagyon szuper volt, ez a madarat lehet vele fogatni viszont...
RUNcájsz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 98
Régebben én is láttam egy jót a német adók valamelyikén.

Két autó versenyzett egy F1-es pályán, az egyik egy sima utcai, míg a másik az F1-es merci volt. A versenyben az utcai változat győzött. Mikor megálltak a kocsik, kiszálltak a vezetők. Meglepetés: Az utcaiban Sumi bátyó döngetett, míg az F1-esben asszem Becker koma nyomta a pedálokat. Sumi lesajnáló mosollyal nyugtázta a győzelmét, mire a teniszkirály csak annyit mondott: Legközelebb teniszezni megyünk.
Ez a reklám is szellemes volt. Anélkül érte el a célját, hogy erőltetett módon nyomta volna le a nézők torkán az infót.
Hol vannak ezek a reklámok a magyar piacról?

Runcájsz

Előzmény: Degeczi (97)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.14 0 0 97
Ez viszont tetszett (nemet RTL-en):
srac hajt az uj BMW roadstereben.
Radiomagno: "Oh, Lord, won't you buy me a Mercedes Benz" (gyk. J.Joplin)
Duhosen teker a szalagon.
Radiomagno: "My friends all drive Porsches"
Erre a srac kivagja a kazettat a kocsibol...
RUNcájsz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 96
Kedves mindenki! Azt olvastam, hogy itt a kedvenc, és nem kedvenc reklámokról is lehet nyilatkozni.
Nem is oly rég láttam a TV-ben egy fantasztikus reklámot (mely oly sok társa között kedvencemmé avanzsált), ahol a gyermek előszőr a WC-vel került intim kapcsolatba, majd az asztalról történő ivás következett, de mikor azt hittem, hogy itt megáll az ész, jött a földről való evés. A kis lurkó ebben is hozta a formáját. A nagyi persze majdnem megkattant a kiscsávótól, de ekkor színre lépett anyu, aki bársonyos megnyugtató hangján közölte, hogy nincs veszély, a család biztonságban van, hiszen BREF van a házban. Ezzel feloldotta a már-már bénító félelmet, és a biztonság meleg ölelő karjaiba taszította a családot. Minden megvolt fokozódó helyzet, katarzis, és anyu is feltűnt, mondhatni in médiász rés.
Miután végignéztem, rá kellet jönnöm, hogy én sem a budiból, sem a földről nem kívánok enni (azért ha valami értékes étek kihullik az asztalra, még nem esem kétségbe és beharapom) így valahogy leküzdöttem a már rajtam is elhatalmasodó rettegést (melyet a becses termék megvásárlásával kellett volna enyhítenem), és megnyugodva konstatáltam, hogy valószínűleg soha büdös életben nem veszek BREF-et. Valahogy megleszek nélküle.
Élj veszélyesen!

A következő trónkövetelő, kedvenc reklámeposzaim között, az a rexona reklám, melyben egy törékeny, ámde furfangos sittes csajszi megvezeti az őtet mindenféle izzadásmérő masinával felszerelkezve faggató inspektorokat. Nem pite a csajszi, de a végén kiderül, hogy nem az abszurditás határát súroló önkontroll tette lehetővé számára a –minden bizonnyal súlyos büntetéstől való- megmenekülést, hanem a REXONA POWDER..biszbasz mittom én mi. A reklám számomra teljes mértékben bizonyította, hogy milyen mindenapi haszon származhat abból, ha valaki ezt a testápolási szert a kezére kenegeti. Mondtam is az asszonynak: Aztán ha az akárhányas zónába akarnál illetéktelenül tartózkodni, előtte el ne felejtsél ilyen löttyöt venni!
Ennél még tán a trópusi meleget hányaveti könnyedséggel leküzdő titkárnőjelölt is jobb volt, aki a spray-nek köszönhetően minden akadályt leküzdött, és felvételt nyert az izzadást oly kevéssé preferáló munkahelyre.
Egy dolgot remélek. Mégpedig, hogy ezek a látványos, ámde silány reklámok másnak is szemet szúrnak, és az adott termék nagyívben történő elkerülésére ösztönzik a vásárlók értelmesebbjét.

Runcájsz

Tsy Creative Commons License 1999.06.13 0 0 95
Az OMO Sapienst nem lenyúlni! Az én kopirájtom, a 96-os szegedi Szíváson (Schönherz Qpa a la Szeged) ez volt a csapatunk neve.
Na azért.
Előzmény: bobafett (69)
Han Solo Creative Commons License 1999.06.11 0 0 94
Bocs, hogy csak most reagálok, de pár napig nem olvastam az Indexet.
Anteris: most épp Blend-a-med fogkrémet használok, de nem a reklám miatt (itt Finnországban úgyse látni :-) ), hanem mert ez vált be azok közül amelyeket ott lehet kapni ahol vásárolok. Azt hiszem mindegyiket reklámozzák, de nincs köztük igazi különbség.
Egyébként célszerű legalább az első pár alkalommal odafigyelni, akkor rögtön látni hogy mivel akarnak etetni. Persze az általános műveltség kell ahhoz hogy ne tudjanak átverni.
És még valami: a szocializmusban nem volt sok tv-reklám, lehet hogy rájöttek, ugyanannyit ér ha semmit nem reklámozunk mint ha mindent agyba-főbe.

A kereskedők pedig szintén nézik a reklámokat így szinte csak az agyonreklámozott dolgokat lehet kapni, pedig van rá példa hogy egy termék úgy lesz népszerű hogy pl. olcsóbb (mert nincs reklámköltség!), ilyenek pl. a tv-shopos dolgok piaci változatai (állandóan nyomják a reklámot, bazi drága a cucc emiatt, közben meg néhány maszek legyártja a töredékéből ugyanolyan minőségben és árulja a piacon olcsón).

Monthy Creative Commons License 1999.06.11 0 0 93
Artenis és Han Solo vitatkozott arról hogy a mennyiség e a lényeg.
Artenisnek volt igaza - egy reklámnak is megvan az élettartama. Ha már megunta a néző akkor a reklám elkezd rombolni, a hatása átfordul negatívba.
A nagy kritikahullámok között nem árt tudni, hogy miképp készül egy reklám: A cég marketingese be akar vezetni egy új terméket vagy észreveszi hogy nyomul a konkurens, esik a részesedés, vagy egyszerüen csak itt az ideje reklámozni mert kezdik elfelejteni az emberek a terméket akkor a vállalat eldönti - kell a reklám. Ekkor megbízzák a reklámügynbökséget csináljon egyet. Vegyük az új termék példáját. Itt az első lépés nem is a reklám, hanem egy felmérés, vajon életképes lesz e a termék (piackutatás, stb). Ha igen, akkor kellenek adatok magáról a piacról, be kell pozicionálni a terméket ((kinek szól, mennyiért, stb). Ha ez megvolt, akkor az adatok alapján írnak egy úgynevezett kreatív briefet ami tartalmazza az összes eddigi tudnivalót. A szövegíró ezalapján kitalálja a reklámot, a grafikus pedig a dizájnt. Elkészítik a munkakópiát. Készül néhány variáció, amit elkezdenek tesztelni. Kiválasztják a leghatékonyabbat és ezt elkészítik forgátásostul, színészestül. Egy jó reklám belekerül 15 milcsibe is. Viszont a legtöbb reklám behozza az árát, sőt...
Mr Wrigleytől kérdezték egyszer egy vonaton hogy minek ez a sok reklám, amikor a cége hatalmas nyereséget termel, egyre fejlődik, piacvezető. Erre MR. W visszakérdezett hogy mennyivel megy a kocsink. Úgy nyolcvan mérfölddel jött a válasz. És ha lekapcsoljuk a kocsinkat a mozdonyról, akkor mennyivel megy majd?...
Még a reklám egyik legnagyobb embere David Ogilvy mondta: Az ókori görög demokráciában két szónok is nagy sikereket ért el. Amikor Dekritosz szónokolt az emberek azt mondták: De jól beszél. Amikor Faresztidész beszélt a háború szükségességéről azt mondták: Gyerünk Fülöp király ellen!
Monthy
Nos Creative Commons License 1999.06.11 0 0 92
Azért vannak jó dolgok is:

én pl. kiifejezetten örülök, hogy már nem megy a Mizo reklám a rémtörpékkel

(MizóóóMizóMizóóóó - a száán kízeszerint)

Dr. Zook Creative Commons License 1999.06.11 0 0 91
Ave emberek!

És mi lesz a sajtókkal?

Ha még nem láttátok a monitorfejű csávókat, és hiányzik egy kis rosszullét irány a fotel, biztonsági öv becsatol, oszt hvgben UNISYS (asszem...)

jó szórakozást...

enginer Creative Commons License 1999.06.10 0 0 89
A "Valódi-álhirek" topicból ollózva :

Inteligens mosóporban INTEL in side van, ezért veszik annyira az USA-ban.

mokusleqvar Creative Commons License 1999.06.10 0 0 88
Na igen ezek az "Egyetlen problémám, hogy száraz a bôröm" típusú reklámok. Úgy tudom irigyelni azért az egyetlen kis problémácskájáért...
Előzmény: Rémusz bácsi (86)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.10 0 0 87
De, biztos gondolnak arra isDe arra vajon gondolnak e, hogy kéken vagy zölden lépett?
Előzmény: Rémusz bácsi (86)
Rémusz bácsi Creative Commons License 1999.06.10 0 0 86
Én meg azokat irigylem, akiknek legnagyobb gondjuk, hogy lassan szárad meg a körömlakkjuk. Meg hogy lehangolóan néz ki a hajuk. Arra nem is gondolnak, hogy a sok vacak szinezéktől meg egyéb pancstól, amit rákennek?
Keynes Creative Commons License 1999.06.10 0 0 85
Engem leginkább az olyan reklámok idegesítenek, amelyekből a gyanútlan néző (pl. egy gyerek!) rosszat tanulhat. A rossz helyesírással vagy mondatszerkesztéssel beszélők vagy az ilyen Mirinda típusúak ("Kösz apu" "persze, hogy a kádban vagyok").
Ezek sokkal veszélyesebbek, mint a buta másik mosópor, vagy a félsz a foltoktól vagy a madarat lehet vele fogatni hülyesége, primitívsége.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!