Keresés

Részletes keresés

Degeczi Creative Commons License 1999.06.25 0 0 125
Uez a helyzet a Peugeot radioreklamjaival. Szinte mindben volt olyasmi, hogy "jo, akkor neked is veszunk egyet", "mi is veszunk ilyet", stb. Mintha legalabbis vmi filleres, havonta vasarolt cuccrol lenne szo.
Előzmény: Keynes (124)
Keynes Creative Commons License 1999.06.25 0 0 124
Én viszont a falra mászom a Whiskas reklámoktól (is). Képzeld el a nyugdíjas nénit, amikor megette a vékonyan zsírozott kenyeret vacsorára és látja, hogy a macskák választhatnak a hawaii pulykamell, a csülök pékné módra meg mindenféle vadak, halak, jófalatok között, amiben a vitamin is benne van, meg az energia, meg még bazi egészséges is.
Az öreg nénik parizert vennének (csak nincs rá pénzük).
Előzmény: nori (121)
joy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 123
A multiknak gyakorta fogalmuk sincs - még a magyar főfeyeknek sem -, mi folyik alattuk! Szerintem így kerülhetett bosszúból a képp Ernőre a szalon-vizelde reklám.
IS!
Előzmény: KukacAV (122)
KukacAV Creative Commons License 1999.06.25 0 0 122
A reklámokat nem könnyű alulmúlni, ám egy igazi marketingesnek ez nem akadály.

A kokakóla-mérgezés után a Napkeltében beszélgettek a kokakóla hángöri ügyeletes főmarketingesével.
A riporter kérdezhetett bármit, a nő - mint egy rossz automata - állandóan azt szajkózta, hogy a magyar kóla nem mérgező.
Például:

- Ez az eset azért elég komoly presztizsveszteséget okoz a cégnek, igaz?
- Nagyon örülök, hogy elmondhatom, mennyire nem mérgező a magyar kóla.

- Látom, ön kizárólag erről akar beszélni, kérdezzek bármit is.
- Igen, a magyar kokakóla nem mérgező.

Hát, ehhez azért nem kevés agymosás kellett, még ha egy nőről is van szó... A multiknak EZT is tessék szépen megköszönni, nem csak azt, hogy az ember egy kisbabáról nem a boldog családra, hanem a szaros pelenkára, egy formás nőről pedig nem a szexre hanem a szemetesben bomlani kezdő véres betétre asszociál...

nori Creative Commons License 1999.06.25 0 0 121
Borzalom és feláll a hátamon a szőr, amikor Janet Jackson nyávog egy szépfiúval
Viszont mint macskamániás, imádom a gyönyörű szürkecirmos Whiskas cicusokat, különösen, ahol a mama a szájában viszi a kölyköt
joy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 120
Anteris!
*****
Ezt hol találtad? Döbbenetes!
Ennél már csak a szalonsör szalonképtelenebb!
Vagy még azt sem!
Előzmény: Törőlt_nick (114)
iLane Creative Commons License 1999.06.25 0 0 119
Most olvasom az uj Elet es Tudomanyban, hogy a Tryclosan is dioxin tartalmu vegyulet es jo volna mar teljesen kivonni a forgalombol. Ezzel szemben a tv-ben folyton nyomjak azt a "tryclosan tartalmu klinomin (clynomin?)" fogkremet! :0
Tenyleg, hasznal valaki ilyet? :))
hec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 118
Emlékeztek az így foszfátmentes, meg úgy foszfátmentes mosópor reklámokra?
Valamelyik nap gondoltam megnézem már néhány mosópor dobozát/zacskóját, áll-e még a dolog. A helyzet az, hogy átlagban 30% foszfát tartalmuk van. Mi az? Már nem káros a foszfát? Vagy, miaf@szvan?
eMM Creative Commons License 1999.06.24 0 0 117
Amit én tutira értelmetlennek tartok az a peron reklám a mozgólépcső mellett a metróban.
Akkor persze ha nem 1 kép van kint hanem valami hosszú szöveg.
Még akkor sem tudtam elolvasni amikor történetesen érdekelt.
Han Solo Creative Commons License 1999.06.24 0 0 116
Ráadásul marhára látszik hogy a kő eleve legalább 1m-re van, tehát úgysem állítaná mag a kocsit :-))
Előzmény: Micimackó (109)
Keynes Creative Commons License 1999.06.24 0 0 115
Hosszú ideje kedvem lenne átírni egy két reklámot. Jó játék, és nagggyon mulatságos lenne.
Képzeld el: a kislány nézi a seggét a kocsi tükörüvegében, erre lehúzódik az ablak, egy kéz kis kék folyadékot önt a hófehér nadrágra majd egy boxkesztyűs kéz jól behúz neki, arra a részére, amit éppen mutat. Azt hiszem nem sokat változtattam, de így sokkal szórakoztatóbb lenne.
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.24 0 0 114
:-)
Monthy Creative Commons License 1999.06.24 0 0 113
Amikor először megláttam a szalonsör reklámját szinte éreztem a vcszagot. Hogy lehet egy italt a retyón reklámozni? Ekkora koncepcióhibát?!
Monthy
Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 112
Jajj, lolkabolka, azt minden gyerek tudja, hogy a haj elhalt bőrfüggelék, de te nem érted a lényeget. A haj csak volt elhalt bőrfüggelék, amíg nem használtad ezt a kítűnő terméket. Utána már szélcsendben is csendesen kígyózik a fejed körül....
lolka_bolka Creative Commons License 1999.06.21 0 0 111
"...és a haja megtelik élettel!!!"
Anyád! A haj már eleve halott, aki abba életet lehel.... Aki az iskolában nem tanulja meg, az innen informálódik, és akkor jön nekem vitatkozni, hogy de igen is a haj ugyanolyan élő részünk mint a kezünk. Na egy ilyen embert győzzön meg valaki.
A másik ugyanez: (nem tudom pontosan a napokban hallottam egyszer) születésünk után bőrünk folyamatosan öregedik...
Ami szintén nem igaz, hiszen tudós bácsik felfedezték a csecsemőmirigyet, amely nőknél általában 21, férfiaknál pedig 24 éves korig dolgozik, és addíg mind a bőr, és minden más szerv, folyamatosan regenerálódik, és újraépíti magát. (na nem azt mondom hogy ha levágod...)
No és csak utána öregszik.

Egyébként a reklámnak csak az a lényege, hogy a termék nevét eljutassa a fejedbe, kész.
Piackutató cégek szoktak fókusz csoportokat csinálni, ahol a megcélzott közönségnek levetítik a reklámfilmet, és vagy 2 órán keresztül beszélgetnek velük, hogy mi a véleményük róla, egy moderátor jelenlétében.
Az egészet videóra veszik, és aztán kutatók meg jóól kielemzik.
Az eredményt meg megkapja a kliens... Sok cég nem csinál a termék bevezetése előtt ilyen kutatásokat, azok általában jóól be is szopják.

Nem tudom, de szerintem ezt az "Ödönt" se előzte meg ilyen.
A Ser -ről se feledkezzünk el, és még sorolhatnám.

reklámok sux

lolka

Rémusz bácsi Creative Commons License 1999.06.21 0 0 110
Deház az, nem? Valami tőtött műkotyvalék, sok zsírral meg ízfokozóval.
Előzmény: joy (105)
Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 109
Ja ki ne felejtsem. Nagyon útálom azt a kólavedelő libát aki kirúgja a követ a srác autójának kereke alól. Jó kis viselkedésminta kislyányoknak.

Kezd agyamra menni Andrea aki kicsit másképp közelíti meg a munkáját, valamint ismét feltűnt utálatom másik tárgya a középosztálybeli huszon- harmincéves hölgy aki 7 napig teszteli a Dove-t, és ettől olyan más lesz a bőre, amit a barátja/férja/anyukája/barátnője/munkatársa azonnal észre is vesz.

Micimackó Creative Commons License 1999.06.21 0 0 108
"Tudjátok gyerekek, a mi családunkban senki nem iszik sört, csak sert, ... figyeljetek csak,... most jött el az ideje, hogy megtudjátok azt amit még nagyapám mondott el nekem, mi a különbség sör és ser között....Kapcsold ki a TV-t !"

Azt hiszem én inkább nem iszok Kaisert...annyi pénzért lesznek kedvesek sört adni, én ugyanist azt szeretem.

Az egész reklámból csak az utolsó mondat tartalmaz közlésre érdemes gondolatot (mármint a TV kikapcsolására vonatkozó).

DoubleBack Creative Commons License 1999.06.21 0 0 107
Üdv

Az én borzadványos reklámlistámat az a bizonyos vízkőoldó vezeti, ("a legjobb módszer a tisztításra ha kidobom.... ezentúl mindig ezt használom.....")
Na már most, ha a fürdőszobámat fél évig nem takarítanám tényleg így nézne ki de akkor vagy hányingert kapnék, vagy buldózerrel mennék neki.
A másik, a Dosia az egyszerűen borzalom.

Viszont ami valamennyire tetszik, (bocs az offtopicért) az a Soproni Ászok.
És szerintem az oldalradülős macireklámok, meg a folytatása is jó volt egészen addig, amíg a Geszti írta azokat és az Alföldi szerepelt benne.

No páááááá

DB


joy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 106
Nemtom mellik söré, mert úgy fölbosszant, hogy elfelejtem a nevét is!
A budireklám idegesít föl. Mint egy rossz pornófilm.
Nem csak rossz, OCSMÁNY!
Hogyan lehet sört reklámozni egy vizeldével?
Vagy ez a reklámozó bosszúja: olyan a sör, mint ami ezen a helyen folyik?

És a marhák még táncolnak is közben! Na megnézhetik egymáson az eredményt!!!

joy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 105
Én azt hittem, valamelyik húscég virsli reklámja! -Buszból nézve sosem volt idő végigolvasni!
Előzmény: Csaby (102)
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.06.16 0 0 104
juci Creative Commons License 1999.06.14 0 0 103
Szerencsére, mivel ritkán tévédzek, nem zavarnak ANNYIRA a TV-reklámok. Nade a rádió! Reggelente sajnos mindig meghallgatom a híreket, és néha becsúszik egy kis reki is. Például:

-Asszonyom, valami baj van a kocsijával?
-Nem indul!
-Akkor vigye a Nemtommijen Servicébe, és olyan faszagányosan megcsinyájják, hogy csak na!

Kérdésem: HOGYAN VIGYE ODA AZ A SZERENCSÉTLEN, HA ECCER NEM INDUL?!

Csaby Creative Commons License 1999.06.14 0 0 102
Legjobb az "új" óriásplakát:
Nem virsli! Vursli!
Namostakkor mindennek új neve lészen?
Degeczi Creative Commons License 1999.06.14 0 0 101
Sejtem. A BMW-k tipikus vasarloi (nalunk!) nyilvan nem ertenek angolul. Nemeteknel pedig valoszinuleg igen.
Előzmény: RUNcájsz (98)
jenki Creative Commons License 1999.06.14 0 0 100
Úgy, hogy egyszer maga dönt, másszor meg leszólnak, hogy maga így dönt.
Előzmény: Keynes (99)
Keynes Creative Commons License 1999.06.14 0 0 99
Marketingesként én is láttam már egy két dolgot a reklám készítéséből, de egyet nem értek. Hogy lehet, hogy ugyanaz a cég egyszer egy nagyon jó reklámot fogad el, egyszer pedig egy hányingeresen sz@rt?
Ld. MATÁV: az állatos (pingvinek sorban: vége a sorbanállásnak vagy ilyesmi) nagyon szuper volt, ez a madarat lehet vele fogatni viszont...
RUNcájsz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 98
Régebben én is láttam egy jót a német adók valamelyikén.

Két autó versenyzett egy F1-es pályán, az egyik egy sima utcai, míg a másik az F1-es merci volt. A versenyben az utcai változat győzött. Mikor megálltak a kocsik, kiszálltak a vezetők. Meglepetés: Az utcaiban Sumi bátyó döngetett, míg az F1-esben asszem Becker koma nyomta a pedálokat. Sumi lesajnáló mosollyal nyugtázta a győzelmét, mire a teniszkirály csak annyit mondott: Legközelebb teniszezni megyünk.
Ez a reklám is szellemes volt. Anélkül érte el a célját, hogy erőltetett módon nyomta volna le a nézők torkán az infót.
Hol vannak ezek a reklámok a magyar piacról?

Runcájsz

Előzmény: Degeczi (97)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.14 0 0 97
Ez viszont tetszett (nemet RTL-en):
srac hajt az uj BMW roadstereben.
Radiomagno: "Oh, Lord, won't you buy me a Mercedes Benz" (gyk. J.Joplin)
Duhosen teker a szalagon.
Radiomagno: "My friends all drive Porsches"
Erre a srac kivagja a kazettat a kocsibol...
RUNcájsz Creative Commons License 1999.06.14 0 0 96
Kedves mindenki! Azt olvastam, hogy itt a kedvenc, és nem kedvenc reklámokról is lehet nyilatkozni.
Nem is oly rég láttam a TV-ben egy fantasztikus reklámot (mely oly sok társa között kedvencemmé avanzsált), ahol a gyermek előszőr a WC-vel került intim kapcsolatba, majd az asztalról történő ivás következett, de mikor azt hittem, hogy itt megáll az ész, jött a földről való evés. A kis lurkó ebben is hozta a formáját. A nagyi persze majdnem megkattant a kiscsávótól, de ekkor színre lépett anyu, aki bársonyos megnyugtató hangján közölte, hogy nincs veszély, a család biztonságban van, hiszen BREF van a házban. Ezzel feloldotta a már-már bénító félelmet, és a biztonság meleg ölelő karjaiba taszította a családot. Minden megvolt fokozódó helyzet, katarzis, és anyu is feltűnt, mondhatni in médiász rés.
Miután végignéztem, rá kellet jönnöm, hogy én sem a budiból, sem a földről nem kívánok enni (azért ha valami értékes étek kihullik az asztalra, még nem esem kétségbe és beharapom) így valahogy leküzdöttem a már rajtam is elhatalmasodó rettegést (melyet a becses termék megvásárlásával kellett volna enyhítenem), és megnyugodva konstatáltam, hogy valószínűleg soha büdös életben nem veszek BREF-et. Valahogy megleszek nélküle.
Élj veszélyesen!

A következő trónkövetelő, kedvenc reklámeposzaim között, az a rexona reklám, melyben egy törékeny, ámde furfangos sittes csajszi megvezeti az őtet mindenféle izzadásmérő masinával felszerelkezve faggató inspektorokat. Nem pite a csajszi, de a végén kiderül, hogy nem az abszurditás határát súroló önkontroll tette lehetővé számára a –minden bizonnyal súlyos büntetéstől való- megmenekülést, hanem a REXONA POWDER..biszbasz mittom én mi. A reklám számomra teljes mértékben bizonyította, hogy milyen mindenapi haszon származhat abból, ha valaki ezt a testápolási szert a kezére kenegeti. Mondtam is az asszonynak: Aztán ha az akárhányas zónába akarnál illetéktelenül tartózkodni, előtte el ne felejtsél ilyen löttyöt venni!
Ennél még tán a trópusi meleget hányaveti könnyedséggel leküzdő titkárnőjelölt is jobb volt, aki a spray-nek köszönhetően minden akadályt leküzdött, és felvételt nyert az izzadást oly kevéssé preferáló munkahelyre.
Egy dolgot remélek. Mégpedig, hogy ezek a látványos, ámde silány reklámok másnak is szemet szúrnak, és az adott termék nagyívben történő elkerülésére ösztönzik a vásárlók értelmesebbjét.

Runcájsz

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!