Keresés

Részletes keresés

cscsikos Creative Commons License 2000.05.16 0 0 188
Utálom a hülye reklámokat. A "kedvencem" a polinom-tartalmú fogkrém. Tudjátok mi a polinom: a*x1+b*x2+c* stb. Ha egy összegképlet mossa a fogam, akkor már baj van...
De általában a kémiához nagyon értenek a reklámszakemberek. Ld. pH-érték, Orbit. Ha az Orbit olyan jó lenne a savakkal szemben, mint a reklámban, akkor vegyipari alkalmazása szinte korlátlan lenne. A grafikonja lemegy a +2-ig, ami kb. a sósav pH-ja. A másik, ha a szánk sósav-pH-jú lenne...

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.16 0 0 187
Tudom, hogy jelenleg csak én írok ide, de talán sikerül felélesztenem azt a topicot...

Asszondi a szappan(?) reklám:
"...készüljön fell, hogy egyszerűen képtelen lesz kiszállni a zuhany alól..."
Hiába no! Ha egyszer a ragasztó tapadni kezd....

"Nyugi, anyú úgyis Ariel-el mos"-mondja a kislányka, miközben maszatolja a ruhát.
Ez az! Adjunk a kultúrára!!! A reklámokból a következőt tanulja meg a gyerkőc:
- Bármikor, bárhol nyugottan WC-zhet, hiszen a pelenka elintézi a problémát...
- Nyugottan lehet a sárban hemperegni, anyuci úgyis kimossa
- A földről is lehet enni, a klotyóból is iszogathat, hiszen kipucoltuk antibacival.
- A néniknek állandóan valami bajuk van. Naponta többször is.
- Az egyetemisták bamba fejüket és még sohasem láttak kamiont (lásd kolgét reklám)
- Gondolkozni nem kell, hiszen még a mosópor is inteligens.
- Nyugottan hazudj a szüleidnek, hiszen most ez a menő (mirinda, 60 család, stb)
- Légy bunkó (egy csomó lekezelő reklám: pl. kalgún)
- A zene az, ami dörömböl
- Használj idegen szavakat! Jelentéstől függetlenül.
- Legyen mobilod, mert attól leszel tökös legény!
- Dohányozz! Nem baj ha belepusztulsz, de "most mindenki áttért a lájhtra, mé' én maradja ki?"
- A tehén lila (ez valóban így van: Svájcba, ahol köztudottan egy rakás tehén van, megkérdezték a gyerkőcöket, és a többség asszonta a tehén LILA!)
- A boldog ember mindig repked, így egyszer ő is repülni akar, hát belövi magát...

És e mellett persze előjön az, hogy a gyerkőcnek az immunrendszere semmit sem ér; nem tudja, mi a valódi kaja; nem tud főzni; stb...

A fentiek alapján szerintem egyszer még társadalmi probléma lesz a reklám.

Ja még valami:
A sok egészséges C-vitaminból elegem van!
A C-vitamin nem egészséges. Egyszerűen szüksége van rá a szervezetben. Csak úgy, mint a klór, magnézium, jód, víz, vas, stb... Most akkor a klór is egészséges???
Az egészben az vicces, hogy egy kazal műkajában a napi vitaminszükséglet megtalálható. És mint tudjuk a vitamin nagy mértékben többet árt, mint hasznot. [pl. fotoszintetizálni fogsz :)]

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.09 0 0 186
Bocs. Nem kirágnám, hanem kirúgnám.
Előzmény: ViziPucok (185)
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.09 0 0 185
Én M.Géza éjjeliőrt kirágnám, majd t*kön. Bár lehet, hogy fordítva...

Egy ötlet, mit csináljunk a reklám közben, ha már voltunk slozin, de még mindig nincs vége:
MI azt játszuk, hogy levesszük a TV hangját, és versenyzünk, ki tud jobb szöveget kitaláni a jelenthez :)
"...és most öntük hozzá egy kis salétromsavat.."

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.06 0 0 184
Ha valakinek bekattan a pollenalergiája gondoljon a következőkre:
Az a sok hülye "brekk", meg "székgárd", meg mindenféle antibaci az okozója az alergiának.
Az immunrendszerünket képzeljük el úgy, mint egy hadsereget. Amikor megszületünk egy rakás zöldfülű 'katona" lakozik bennünk, akik sorra megismerkednek a különféle harcmódokkal. Na most az a katona, aki évekig nem csatázik, az persze, hogy elkezd kötekedni a virágporral!
Tehát tisztelt Hölgyek és Urak! Nyugottan lehet a perem alá sz@rni....

Más. Van az OTP internetes kacatja. Az ismerőseim szóltak, hogy nem sikerül azt elérniük, ami reklámban van. Nem az az oldal jelenik meg. Na erre megnéztem a reklámot, és következő tanácsot adtam: Ne PC-n, hanem MAC-on nézzék, browser helyett válasszák a PhotoShop-ot, és persze ne felejtsék el az egeret kihúzni a gépből! (ugyanis a reklámban ezekkel a paraméterekkel nézegették a Web-oldalt...)
Egyébként röhej, hogy alig található olyan plakát, amin ne lenne valami irtónagy baromság azzal kapcsolatba, amivel igazándiból a cég foglalkozik (pl. valami európa brókercég vagy mi a **** reklám hátterében egy olyan EU zászló volt, amin 8 db. négyágú csillag(?) látható, a zászló is inkább zöld, mint kék....szóval egy cég, aki még ennyit sem tud az EU-ról................)

U.i. Ha valaki tudja az Allinaz Biztosótó reklámzenéjének a címét, plíz írja meg! Köszi!

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.05.06 0 0 183
Ááá, füllentesz! A reklámkészítők és megrendelők csupa tisztességes ember mind! Ők ilyenre nem vetemednének soha a büdös életben!
Előzmény: Dictor (182)
Dictor Creative Commons License 2000.05.06 0 0 182
A legjobb filmtrukkok nem a jatekfilmekben vannak, hanem a reklamokban!
Peldak:
Egy cseresznye izu szodabikarbona tabletta reklamjahoz 117 db cseresznyet
lakkoztak le, hogy ha elrontjak a snittet, akkor legyen masik (a filmben csak 1 darab
csresznye latszik).
Amikor a csempeket tisztitjak, akkor nem valodi csempet hasznalnak, hanem
tukroket, igy aztan tenyleg csillog.
A porreteget ugy viszik fel a 'piszkos' feluletre, hogy feltoltik elektromosan
a feluletet es az magahoz vonzza a port, majd a torlokendo antistatikus
hatasara egy csikban tiszta lesz a felulet.
A sorhabot mososzerrel allitjak elo.
A letisztitott felulet nem ragyog, hanem belulrol vilagit. Ezt a hatast egy Hitchkock
(barhogy is irja a nevet) filmben lehetett latni eloszor, amikor a ferj viszi a felesegenek
egy pohar tejet es a dramai hatas kedveert a poharba egy villanykortet raktak,
amitol magahoz vonzotta az ember tekintetet.

"A mosoporreklamokban a kimosott ruha azert nez ki ujnak, mert _uj_!"

http Creative Commons License 2000.05.05 0 0 181
Közzétettünk egy FELLHÍVÁST a 1st.to/hungary címen.
A honlaphoz egy éve csak egyszer nyúltunk hozzá, így érthető, hogy már nincs benne a TOP 100-ban.
A www.vianovo.hu veszedelmeiről szól. Arról, hogy milliárdokkal, akár tetszik, akár nem, meg lehet semmisíteni a magyar netet, stupiddá lehet formálni.
Helyesírási hibákkal, és a sötétség legmélyebb bugyraival.

Kérjük, ha egyetértetek a szövegben foglaltakkal, köröztessétek!
Kérjük, ha észrevételeitek vannak, vagy ellenvéleményetek: közöljétek.
http

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.05 0 0 180
Figyeljetek! Kripóbáltam azt a hocsijjákot, ami állítólag medvéd a láthatattlan veszélyektől. Hát fogtam és benyomta a konnektorba, de az továbbra is ugyan úgy a ráz. Erre kipróbáltam a villanyszámláson, de csak be jutott a házba.
Ugyhogy. Nem véd meg sem a láthatattlan, sem a látható veszélyektől!!!
Ennyit a reklámok igazságtartalmáról....

Más:
"Nem hiányzik valami az új opelből?"
De! A színvonal!!!!

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.04 0 0 179
A moziról jutott eszembe, hogy egyszer a jegyeladó néni azt mondta, hogy hosszabb lett a film , és ezért 100 HUF-al drágább a jegy. Sajna a filmet máshol már nem játszották, különben elhúztunk volna a francba.
Szóval bemegyünk megnézni, ma fenétől nyúlt meg az a film. Na mitől? Hát a reklámoktól!!!! A film elött fél óra reklmám volt. Már azt sem tudtam mire mentem be, így el is aludtam (állítólag alvás közben a legveszélyesebbek a reklámok). Arra ébredtem fel, hogy nagyban lövöldöznek....

Egyszer láttal egy filmet, melyben egy reklámozó pasi mesélte, milyen trükköket használnak. Pl. a kávi SOHA nem gőzölg úgy, mint a reklámban. Éppen ezért cigerettafüstöt fújnak bele. És azért olyan fekete, mert mindenféle sz@rt beleadagolnak. A sütin, meg egyéb vackokon pedig borotvahab van, mert sokkal jobban mutat. Na most ha gyerek már a huszadik felvételen próbál úgy vigyorogni, hogy nagyon is finom az a kotyvalék (még ha a reklámozandót is ieszi/issza), akkor fog úgy kinézni, mint aki detoxikálóból szökött meg.
Figyeljétek meg a plakátokon! Élvezik azok az emberek azt, amit éppen reklámoznak?
Látszólag mosolyog a néni, de jobban odafigyelve látszik, hogy éppen azon küszködik, ne rókázza le azt a pasit, akik meg akar csókolni......

Előzmény: Mucsacso (172)
ABSENT Creative Commons License 2000.05.04 0 0 178
nagyon jó, mint a pepsi-szigeten :) a coca-colás lányok, és persze a renitens szigetlakók
J. Bond Creative Commons License 2000.04.02 0 0 177


:)

(Egyébként én egyiket sem díjazom, maradok a söröknél!)

Dictor Creative Commons License 2000.04.02 0 0 176
Wash and Go = Csak megmosom a hajam es mar megyek is! (sic)

Igy hangzott ell! Na erre varjon valaki gombot.

Dictor Creative Commons License 2000.04.02 0 0 175
Tegyuk fel hogy x forintod van valamely termek megvasarlasara.
Nyilvanvalo hogy x forintbol csodakat nem lehet muvelni
(pl. 2,5 millio forintert soha nem fogsz Ferrarit venni,
legfeljebb Ford Focus-t vagy Daewoo Lanost - egy szarsag).
Viszont van a picaon legalabb egy tucat ceg, amely
x forint koruli aron kinalja a szinte azonos termeket.
Te mi alapjan dontesz?

Azt veszed meg akinek jobb a reklamja!

Javitson ki valaki, ha tevednek...

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.03.30 0 0 173
"Az a baj, hogy pár nap múlva aztán mégis ott figyel a bevásárlókosár alján a kérdéses termék.
Az egyedüli megoldás az lehetne, ha teljesen figyelmen kívül hagynánk a minket ért hasonló jellegű támadásokat"

Tedd azt! Én például úgy választok magamnak csokit, hogy végigeszem a pultot és a legfinomabb lesz egy darabig a kedvencem. :)

Előzmény: Mucsacso (172)
Mucsacso Creative Commons License 2000.03.30 0 0 172
Üdvözlet mindenkinek!

A filmek közé illesztett reklámok számomra azt a hatást keltik, mintha egy étteremben a főfogás fogyasztása közben a picér két vagy három alkalommal bűzlő kutyatápot kínálna fel fogyasztásra. Természetesen addig nem folytathatom a főételt, sőt a megkezdett gondolatsort és beszélgetést is meg kell szakítsam mert a pincér nem diszkréten hanem ordenáré módon nagy hangon kezdi az agitálást.
Persze lehet más "étterembe" is menni, de ez nem mindenkinek elérhető.
Az egészben az a nagyszerű hogy a végén a számlán is szerepel a feláras "szolgáltatás".
(A moziban hasonló a helyzet, csak ott az elején hülyéznek le.)

Az a baj, hogy pár nap múlva aztán mégis ott figyel a bevásárlókosár alján a kérdéses termék.
Az egyedüli megoldás az lehetne, ha teljesen figyelmen kívül hagynánk a minket ért hasonló jellegű támadásokat. Nem egy másik érdekcsoport határozná meg, mire is van szükségünk.

Üdvözlettel : Mucsacso

morticia addams Creative Commons License 2000.03.15 0 0 171
mosóporreklámok=idióták
italreklámok=bárgyúak vagy gusztustalanok, különös tekintettel a Tia Maria-féle förmedvényre.
gabonapehely reklámok legrosszabjai a félretájékoztatásban remekelnek(Choca-lópikula, Nesquick)

Az ember megpróbálja az ignor on-t, sajnos a TV-ből még nem lehet őket kiszűrni. Direkt azért olyan hangosak, hogy a retyóra is utánad hallatszanak.

Törölt nick Creative Commons License 2000.03.15 0 0 170
Engem nem zavarnak a reklámok, ugyanis mindig átkapcsolok olyankor. Bár az is igaz, hogy alig nézek TV-t mostanság. A netes reklámok sem zavarnak, mert mind letiltom. De jó is így. :)

Voltam otthon hétvégén. Anyámék bambán bámulták a reklámokat. Mondom nekik, hogy kapcs. át! De nem. Ők 10 percen át mosatták az agyukat. S én inkább elmentem befalni egy sosem reklámozott, ám annál jobban szeretett csokimat.

dorka70 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 169
Kedves Reklámszakértők !

Végre egy topic, ahol az ember jól kimérgelődheti magát.
A legnagyobb baj nem magukkal a reklámokkal van szerintem, hanem azzal, hogy kéretlenül ömlik a médiákból orrba-szájba és kénytelen vagy végighallgatni az összeset. Vannak persze jópofák, de mint tudjuk, nem ez a jellemző. Amitől kérem, kíméljenek meg, azok a gusztustalan reklámok, amik úgy gondolom, nem a képernyőre való (kék pisi, betét és tampon, etc.). Kár, hogy ezekre semmiféle korlátozás nincs.
Szerintem az alkohol- és a cigarettareklám sem való. Következő lépésben jönnek a drogok?
Egyszóval ebből az ízlésromboló, gyerekrontó, népbutító szennyből köszönöm nem kérek !!!!!!!!!!!!!

Dorka

George Sand Creative Commons License 1999.11.08 0 0 168
Megnéztem a reklámot mégegyszer: Ballantine's az ital neve. Egy férfihang mondja. A reklámban vegyesen szerepelnek, de nem egyszerre láthatók. Egyébként szépek a képek, jól van fényképezve. Az Innuendo pedig gyönyörű. Csak az a mondat... :-)
Előzmény: Törölt nick (165)
MXT Creative Commons License 1999.11.07 0 0 167
Sanyi, Sanyi, Buza Sanyi!
Legalább csak egyszer ne kapnád el a feléd dobott mosóporos dobozt! Rögtön vennék egyet.
Inkább nagyitóval szaldgáljon, mint nyilvánosan gyerekeket öltöztessen gatyára! Legközelebb már habzani fog a szája is.
Moly Creative Commons License 1999.11.07 0 0 166
Mit kérdezel, kopasz indián? :))
Előzmény: Törölt nick (165)
Törölt nick Creative Commons License 1999.11.07 0 0 165
"Ballantimes(?). Csak az számít, ami benned van." - És csinos a hölgy, aki mondja? És ki az úr?
Moly Creative Commons License 1999.11.07 0 0 164
Úgy összevissza. Mostanában nem is olyan gyakran látom, inkább nyáron volt divat...
Előzmény: hWindy (163)
Horusz Creative Commons License 1999.11.07 0 0 162
A legnagyobb hülye reklámszlogen szerintem a következő (elég régi, valami német adón láttam):
Frisch. Frischer. WC Frisch.
Ki talál ki ekkora baromságokat??????? :-)

Stella: tényleg semmi értelme annak a reklámnak, és nagyon hosszú
Knorr: szerintem nincs olyan sokféle. És könnyű megunni. Ugyanaz mind - kicsit másképpen.

"Ja, és sem az Ariel, sem pedig a TIX nem hozza ki a foltokat negyven fokon a ruhából."
Én nem értem, miért csinálják ezt. Egy idő után meg fog rendülni az emberek bizalma a reklámban. A mai reklám átverés, de hogy ezt pár ember sejti, az nem számít, akkor van gond, ha széles tömegek csalódnak. A hazug embert előbb utolérik...

Moly Creative Commons License 1999.11.07 0 0 161
:)) Dehogy kéne szégyelned, lány létemre engem sem érdekelnek túlzottan a nőknek szóló reklámok...
Azt hittem valami újabb Baley's reklámról beszélsz, ezt már sokszor láttam.

Nekem tudod melyik tetszik? Amikor bemegy talán Spanyolországban, vagy Mexikóban??? egy kocsmába, eltesz egy poháralátétet, majd egy év múlva visszatér. Na, ez a mondat értelmesre sikerült, de remélem tudod melyikről beszélek. :)

Előzmény: hWindy (159)
Moly Creative Commons License 1999.11.07 0 0 160
A knorr azért új varázslat, mert nagyon sokféle van belőle. Bizonyára. Mert szerintem förtelmes ízük van, főleg a leveseknek, amik mind egyformák.
Egyedül a krumplipüré az ami ehető, de csak ha feljavítod, és nem annyit adsz hozzá a hozzávalókból amennyi a papíron van.

A mosóporra visszatérve... szerintem próbálkozz az áztatással, szinte mindig bejön. :))

Moly

Előzmény: NaNe (158)
NaNe Creative Commons License 1999.11.07 0 0 158
Levesporok ...

Ha az én anyám levesporból készítene vasárnapi ebédet, az apám vasvillával kergetné végig a bérházban.

Tényleg, tudja valaki, hogy a Knorr miért 'minden nap új varázslat' ? Mert szerintem csak egy sima levespor. Kétségtelen, hogy egyre jobb minőségű, de _nem_ varázslat, csak akkor is csak egy sima _levespor_!

Ja, és sem az Ariel, sem pedig a TIX nem hozza ki a foltokat negyven fokon a ruhából. Nem hoz ki semmit, csak engem - a béketűrésemből és a sodromból.

NaNe

Moly Creative Commons License 1999.11.07 0 0 157
:))) Hát igen, a fertőtlenítés nagyon fontos, és az is, hogy a földről ehessed az almát, nameg megtakarítsál 20 Ft-ot nemtudomén melyik mosóporral.
Én pl. újabban a Centrum reklámoktól borulok ki, ami nem gyógyhatású készítmény, de azért kérdezd meg a mellékhatásokról a gyógyszerészedet. Én. pl. soha nem kaptam még csak C-vitamint sem, mégis élek, és az influenza is el szokott kerülni...
Amúgy melyik az új Baley's reklám?
Ha már italok reklámozásánál tartunk... Van az a nagyonhosszú alkoholreklám aminek szimbóluma egy rózsa. Na, annak pl. semmi, de semmi értelme nincsen.
Moly
Előzmény: hWindy (156)
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.11.06 0 0 155
Imádom amikor a csonthülye átlagháziasszonyok az ilyen-olyan baktériumokkal vannak elfoglalva! A legtöbb még azt sem tudja, hogy van pl. a lépe. Meg, hogy "az élet nem a baktériumokról szól". Aztán mér nem, mondd már el?! Bizonyos baktériumok nélkül egy hét alatt megdöglenénk.
-ris

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!