Keresés

Részletes keresés

nori Creative Commons License 2000.05.25 0 0 198
Félreérted, ezzel a Tisasent reklámozzák, ami éppenséggel nem gátol, erre jó, ha vigyázol adott esetben, bár nem értem én se, hogy abban az egyszem budiban hogyan férnek el hárman, mégha a magyarázat egyébként egyszerű, még erőlködnek...
Előzmény: én55 (195)
CsabA Creative Commons License 2000.05.25 0 0 197
Nem a Linuxot hírdetik? Nekem pingvinről ez jut eszembe...
Előzmény: ViziPucok (194)
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.25 0 0 196
virtuall doubli stereo
Csak azt hiszed, hogy sztereo, de nem! Hiszen csak virtuális....
Amúgysem értettem, hogy a szemből jövő hangot, mért kéne hátulról hallanom....
én55 Creative Commons License 2000.05.18 0 0 195
Kérdésem lenne, hogy valaki érti-e a legújabb hasmenés gátló tabletta reklámot.
Jelenet: Turisták, futó stb. a lényeg, hogy 3 db ember bemegy egymás után egy legalább 2 személyes falusi pottyantós klotyóba. Telnek a másodpercek és a végén csak egy darab néni jön elő , láthatóan megkönnyebbűlten.
Kérdés: Hová lett a két másik alak?
belefulladtak? lehúzták magukat? egyfolytában fosnak???
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.18 0 0 194
Ezt nem tudom. Az visznt tudományosan bizonyított (több, egymástól független tudományos forrásból), hogy az alergia nem más, mint az az immunrendszer túlreagálása. Ez pedig azért van, mert "unatkozik" vagyis nem tudja a károst a kártalantón megkülönböztettni.

Más.
Nem tudja valaki, hogy az a pigvines reklám miről szól?
Én már vagy fél doboz OMO inteligenst megettem, de még mindig nem értem....

Előzmény: Törölt nick (193)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.17 0 0 193
kedves ViZiPucok, nem a reklámokat védem, de 30 (avagy 80 évvel ezelőtt - gondolva nagymamámra/ hol volt az általad emlegetett "brekk" meg a "székrád", ami megakadályozta az immunrendszer kigejlődését...??? :D

szakáll, aki nem csak a rémlámokra allergiás

Előzmény: ViziPucok (184)
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.17 0 0 192
Én a reklám alatt WC-re szoktam járni, meg fürdeni, vagy a közértbe megyek. Egyszer visznont a hosszú reklám alatt elfelejtettem mit nézek, úgyhogy lecsaptam a TV-t, és mentem internetezni. Máig sem tudom, mely filmet hagytam abba...
Előzmény: Petal (190)
cscsikos Creative Commons License 2000.05.17 0 0 191
Általában semmit. Van néhány jó reklám, azokat nézd meg (mint pl. tavaly a Soproni Ászok vagy most az Amstel). De jobb kihagyni a pH-értéket.
Előzmény: Petal (190)
Petal Creative Commons License 2000.05.17 0 0 190
Én nem csak a hülye reklámokat utálom, hanem úgy ahogy van, az egészet igyexem kiküszöbölni életemből. Erre főleg 2 módszert alkalmazok: a Mute gombot és a csatornaváltó gombot. Így megkímélem magam a kereskedelmi agymosás ártalmairól és a tudatosan gyártott baromságokkal való manipulálás káros hatásaitól.
Vesztek én ezzel valamit?
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.17 0 0 189
Azokat a kémimémai "szakembereket" én is imádom. Nekem a "kedvencem" az Indikátor Légitársaság. (mint tudjuk az indikátor egy olyan "anyag", mely különböző kémiai állapotban különböző színű) Vajon a légitársaság mikor változtattja a színét??? Esetleg pénzbevételnél látható, APEH-nél láthatattlan???
Előzmény: cscsikos (188)
cscsikos Creative Commons License 2000.05.16 0 0 188
Utálom a hülye reklámokat. A "kedvencem" a polinom-tartalmú fogkrém. Tudjátok mi a polinom: a*x1+b*x2+c* stb. Ha egy összegképlet mossa a fogam, akkor már baj van...
De általában a kémiához nagyon értenek a reklámszakemberek. Ld. pH-érték, Orbit. Ha az Orbit olyan jó lenne a savakkal szemben, mint a reklámban, akkor vegyipari alkalmazása szinte korlátlan lenne. A grafikonja lemegy a +2-ig, ami kb. a sósav pH-ja. A másik, ha a szánk sósav-pH-jú lenne...

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.16 0 0 187
Tudom, hogy jelenleg csak én írok ide, de talán sikerül felélesztenem azt a topicot...

Asszondi a szappan(?) reklám:
"...készüljön fell, hogy egyszerűen képtelen lesz kiszállni a zuhany alól..."
Hiába no! Ha egyszer a ragasztó tapadni kezd....

"Nyugi, anyú úgyis Ariel-el mos"-mondja a kislányka, miközben maszatolja a ruhát.
Ez az! Adjunk a kultúrára!!! A reklámokból a következőt tanulja meg a gyerkőc:
- Bármikor, bárhol nyugottan WC-zhet, hiszen a pelenka elintézi a problémát...
- Nyugottan lehet a sárban hemperegni, anyuci úgyis kimossa
- A földről is lehet enni, a klotyóból is iszogathat, hiszen kipucoltuk antibacival.
- A néniknek állandóan valami bajuk van. Naponta többször is.
- Az egyetemisták bamba fejüket és még sohasem láttak kamiont (lásd kolgét reklám)
- Gondolkozni nem kell, hiszen még a mosópor is inteligens.
- Nyugottan hazudj a szüleidnek, hiszen most ez a menő (mirinda, 60 család, stb)
- Légy bunkó (egy csomó lekezelő reklám: pl. kalgún)
- A zene az, ami dörömböl
- Használj idegen szavakat! Jelentéstől függetlenül.
- Legyen mobilod, mert attól leszel tökös legény!
- Dohányozz! Nem baj ha belepusztulsz, de "most mindenki áttért a lájhtra, mé' én maradja ki?"
- A tehén lila (ez valóban így van: Svájcba, ahol köztudottan egy rakás tehén van, megkérdezték a gyerkőcöket, és a többség asszonta a tehén LILA!)
- A boldog ember mindig repked, így egyszer ő is repülni akar, hát belövi magát...

És e mellett persze előjön az, hogy a gyerkőcnek az immunrendszere semmit sem ér; nem tudja, mi a valódi kaja; nem tud főzni; stb...

A fentiek alapján szerintem egyszer még társadalmi probléma lesz a reklám.

Ja még valami:
A sok egészséges C-vitaminból elegem van!
A C-vitamin nem egészséges. Egyszerűen szüksége van rá a szervezetben. Csak úgy, mint a klór, magnézium, jód, víz, vas, stb... Most akkor a klór is egészséges???
Az egészben az vicces, hogy egy kazal műkajában a napi vitaminszükséglet megtalálható. És mint tudjuk a vitamin nagy mértékben többet árt, mint hasznot. [pl. fotoszintetizálni fogsz :)]

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.09 0 0 186
Bocs. Nem kirágnám, hanem kirúgnám.
Előzmény: ViziPucok (185)
ViziPucok Creative Commons License 2000.05.09 0 0 185
Én M.Géza éjjeliőrt kirágnám, majd t*kön. Bár lehet, hogy fordítva...

Egy ötlet, mit csináljunk a reklám közben, ha már voltunk slozin, de még mindig nincs vége:
MI azt játszuk, hogy levesszük a TV hangját, és versenyzünk, ki tud jobb szöveget kitaláni a jelenthez :)
"...és most öntük hozzá egy kis salétromsavat.."

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.06 0 0 184
Ha valakinek bekattan a pollenalergiája gondoljon a következőkre:
Az a sok hülye "brekk", meg "székgárd", meg mindenféle antibaci az okozója az alergiának.
Az immunrendszerünket képzeljük el úgy, mint egy hadsereget. Amikor megszületünk egy rakás zöldfülű 'katona" lakozik bennünk, akik sorra megismerkednek a különféle harcmódokkal. Na most az a katona, aki évekig nem csatázik, az persze, hogy elkezd kötekedni a virágporral!
Tehát tisztelt Hölgyek és Urak! Nyugottan lehet a perem alá sz@rni....

Más. Van az OTP internetes kacatja. Az ismerőseim szóltak, hogy nem sikerül azt elérniük, ami reklámban van. Nem az az oldal jelenik meg. Na erre megnéztem a reklámot, és következő tanácsot adtam: Ne PC-n, hanem MAC-on nézzék, browser helyett válasszák a PhotoShop-ot, és persze ne felejtsék el az egeret kihúzni a gépből! (ugyanis a reklámban ezekkel a paraméterekkel nézegették a Web-oldalt...)
Egyébként röhej, hogy alig található olyan plakát, amin ne lenne valami irtónagy baromság azzal kapcsolatba, amivel igazándiból a cég foglalkozik (pl. valami európa brókercég vagy mi a **** reklám hátterében egy olyan EU zászló volt, amin 8 db. négyágú csillag(?) látható, a zászló is inkább zöld, mint kék....szóval egy cég, aki még ennyit sem tud az EU-ról................)

U.i. Ha valaki tudja az Allinaz Biztosótó reklámzenéjének a címét, plíz írja meg! Köszi!

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.05.06 0 0 183
Ááá, füllentesz! A reklámkészítők és megrendelők csupa tisztességes ember mind! Ők ilyenre nem vetemednének soha a büdös életben!
Előzmény: Dictor (182)
Dictor Creative Commons License 2000.05.06 0 0 182
A legjobb filmtrukkok nem a jatekfilmekben vannak, hanem a reklamokban!
Peldak:
Egy cseresznye izu szodabikarbona tabletta reklamjahoz 117 db cseresznyet
lakkoztak le, hogy ha elrontjak a snittet, akkor legyen masik (a filmben csak 1 darab
csresznye latszik).
Amikor a csempeket tisztitjak, akkor nem valodi csempet hasznalnak, hanem
tukroket, igy aztan tenyleg csillog.
A porreteget ugy viszik fel a 'piszkos' feluletre, hogy feltoltik elektromosan
a feluletet es az magahoz vonzza a port, majd a torlokendo antistatikus
hatasara egy csikban tiszta lesz a felulet.
A sorhabot mososzerrel allitjak elo.
A letisztitott felulet nem ragyog, hanem belulrol vilagit. Ezt a hatast egy Hitchkock
(barhogy is irja a nevet) filmben lehetett latni eloszor, amikor a ferj viszi a felesegenek
egy pohar tejet es a dramai hatas kedveert a poharba egy villanykortet raktak,
amitol magahoz vonzotta az ember tekintetet.

"A mosoporreklamokban a kimosott ruha azert nez ki ujnak, mert _uj_!"

http Creative Commons License 2000.05.05 0 0 181
Közzétettünk egy FELLHÍVÁST a 1st.to/hungary címen.
A honlaphoz egy éve csak egyszer nyúltunk hozzá, így érthető, hogy már nincs benne a TOP 100-ban.
A www.vianovo.hu veszedelmeiről szól. Arról, hogy milliárdokkal, akár tetszik, akár nem, meg lehet semmisíteni a magyar netet, stupiddá lehet formálni.
Helyesírási hibákkal, és a sötétség legmélyebb bugyraival.

Kérjük, ha egyetértetek a szövegben foglaltakkal, köröztessétek!
Kérjük, ha észrevételeitek vannak, vagy ellenvéleményetek: közöljétek.
http

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.05 0 0 180
Figyeljetek! Kripóbáltam azt a hocsijjákot, ami állítólag medvéd a láthatattlan veszélyektől. Hát fogtam és benyomta a konnektorba, de az továbbra is ugyan úgy a ráz. Erre kipróbáltam a villanyszámláson, de csak be jutott a házba.
Ugyhogy. Nem véd meg sem a láthatattlan, sem a látható veszélyektől!!!
Ennyit a reklámok igazságtartalmáról....

Más:
"Nem hiányzik valami az új opelből?"
De! A színvonal!!!!

ViziPucok Creative Commons License 2000.05.04 0 0 179
A moziról jutott eszembe, hogy egyszer a jegyeladó néni azt mondta, hogy hosszabb lett a film , és ezért 100 HUF-al drágább a jegy. Sajna a filmet máshol már nem játszották, különben elhúztunk volna a francba.
Szóval bemegyünk megnézni, ma fenétől nyúlt meg az a film. Na mitől? Hát a reklámoktól!!!! A film elött fél óra reklmám volt. Már azt sem tudtam mire mentem be, így el is aludtam (állítólag alvás közben a legveszélyesebbek a reklámok). Arra ébredtem fel, hogy nagyban lövöldöznek....

Egyszer láttal egy filmet, melyben egy reklámozó pasi mesélte, milyen trükköket használnak. Pl. a kávi SOHA nem gőzölg úgy, mint a reklámban. Éppen ezért cigerettafüstöt fújnak bele. És azért olyan fekete, mert mindenféle sz@rt beleadagolnak. A sütin, meg egyéb vackokon pedig borotvahab van, mert sokkal jobban mutat. Na most ha gyerek már a huszadik felvételen próbál úgy vigyorogni, hogy nagyon is finom az a kotyvalék (még ha a reklámozandót is ieszi/issza), akkor fog úgy kinézni, mint aki detoxikálóból szökött meg.
Figyeljétek meg a plakátokon! Élvezik azok az emberek azt, amit éppen reklámoznak?
Látszólag mosolyog a néni, de jobban odafigyelve látszik, hogy éppen azon küszködik, ne rókázza le azt a pasit, akik meg akar csókolni......

Előzmény: Mucsacso (172)
ABSENT Creative Commons License 2000.05.04 0 0 178
nagyon jó, mint a pepsi-szigeten :) a coca-colás lányok, és persze a renitens szigetlakók
J. Bond Creative Commons License 2000.04.02 0 0 177


:)

(Egyébként én egyiket sem díjazom, maradok a söröknél!)

Dictor Creative Commons License 2000.04.02 0 0 176
Wash and Go = Csak megmosom a hajam es mar megyek is! (sic)

Igy hangzott ell! Na erre varjon valaki gombot.

Dictor Creative Commons License 2000.04.02 0 0 175
Tegyuk fel hogy x forintod van valamely termek megvasarlasara.
Nyilvanvalo hogy x forintbol csodakat nem lehet muvelni
(pl. 2,5 millio forintert soha nem fogsz Ferrarit venni,
legfeljebb Ford Focus-t vagy Daewoo Lanost - egy szarsag).
Viszont van a picaon legalabb egy tucat ceg, amely
x forint koruli aron kinalja a szinte azonos termeket.
Te mi alapjan dontesz?

Azt veszed meg akinek jobb a reklamja!

Javitson ki valaki, ha tevednek...

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.03.30 0 0 173
"Az a baj, hogy pár nap múlva aztán mégis ott figyel a bevásárlókosár alján a kérdéses termék.
Az egyedüli megoldás az lehetne, ha teljesen figyelmen kívül hagynánk a minket ért hasonló jellegű támadásokat"

Tedd azt! Én például úgy választok magamnak csokit, hogy végigeszem a pultot és a legfinomabb lesz egy darabig a kedvencem. :)

Előzmény: Mucsacso (172)
Mucsacso Creative Commons License 2000.03.30 0 0 172
Üdvözlet mindenkinek!

A filmek közé illesztett reklámok számomra azt a hatást keltik, mintha egy étteremben a főfogás fogyasztása közben a picér két vagy három alkalommal bűzlő kutyatápot kínálna fel fogyasztásra. Természetesen addig nem folytathatom a főételt, sőt a megkezdett gondolatsort és beszélgetést is meg kell szakítsam mert a pincér nem diszkréten hanem ordenáré módon nagy hangon kezdi az agitálást.
Persze lehet más "étterembe" is menni, de ez nem mindenkinek elérhető.
Az egészben az a nagyszerű hogy a végén a számlán is szerepel a feláras "szolgáltatás".
(A moziban hasonló a helyzet, csak ott az elején hülyéznek le.)

Az a baj, hogy pár nap múlva aztán mégis ott figyel a bevásárlókosár alján a kérdéses termék.
Az egyedüli megoldás az lehetne, ha teljesen figyelmen kívül hagynánk a minket ért hasonló jellegű támadásokat. Nem egy másik érdekcsoport határozná meg, mire is van szükségünk.

Üdvözlettel : Mucsacso

morticia addams Creative Commons License 2000.03.15 0 0 171
mosóporreklámok=idióták
italreklámok=bárgyúak vagy gusztustalanok, különös tekintettel a Tia Maria-féle förmedvényre.
gabonapehely reklámok legrosszabjai a félretájékoztatásban remekelnek(Choca-lópikula, Nesquick)

Az ember megpróbálja az ignor on-t, sajnos a TV-ből még nem lehet őket kiszűrni. Direkt azért olyan hangosak, hogy a retyóra is utánad hallatszanak.

Törölt nick Creative Commons License 2000.03.15 0 0 170
Engem nem zavarnak a reklámok, ugyanis mindig átkapcsolok olyankor. Bár az is igaz, hogy alig nézek TV-t mostanság. A netes reklámok sem zavarnak, mert mind letiltom. De jó is így. :)

Voltam otthon hétvégén. Anyámék bambán bámulták a reklámokat. Mondom nekik, hogy kapcs. át! De nem. Ők 10 percen át mosatták az agyukat. S én inkább elmentem befalni egy sosem reklámozott, ám annál jobban szeretett csokimat.

dorka70 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 169
Kedves Reklámszakértők !

Végre egy topic, ahol az ember jól kimérgelődheti magát.
A legnagyobb baj nem magukkal a reklámokkal van szerintem, hanem azzal, hogy kéretlenül ömlik a médiákból orrba-szájba és kénytelen vagy végighallgatni az összeset. Vannak persze jópofák, de mint tudjuk, nem ez a jellemző. Amitől kérem, kíméljenek meg, azok a gusztustalan reklámok, amik úgy gondolom, nem a képernyőre való (kék pisi, betét és tampon, etc.). Kár, hogy ezekre semmiféle korlátozás nincs.
Szerintem az alkohol- és a cigarettareklám sem való. Következő lépésben jönnek a drogok?
Egyszóval ebből az ízlésromboló, gyerekrontó, népbutító szennyből köszönöm nem kérek !!!!!!!!!!!!!

Dorka

George Sand Creative Commons License 1999.11.08 0 0 168
Megnéztem a reklámot mégegyszer: Ballantine's az ital neve. Egy férfihang mondja. A reklámban vegyesen szerepelnek, de nem egyszerre láthatók. Egyébként szépek a képek, jól van fényképezve. Az Innuendo pedig gyönyörű. Csak az a mondat... :-)
Előzmény: Törölt nick (165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!