Ma vettunk egy 1976-os Manta coupe-t :) Se spojler, semmi "maibb" dolog nincs rajta. Ugy van ahogy kijött a gyarbol. Belulröl piros pluss karpit (hibatlan), amugy feher szinu, fekete tetövel. Nagyon komoly a gep:) Egy öregember fiatol vettuk, es meg csak 85e km van benne. A csaladbol nem kerult ki, gondolom tenyleg csak ennyit mentek vele. Nincs is jelentösege egy ilyen idös kocsinal a km-nek. De az biztos hogy garazsban többet allt, mint az uton ment:)
Szep:) Ha lesz kep rola, felteszem.
Az oldalan: Berlinetta
Van vkinek ilyen evjaratu Mantaja?
Az elözö Mantam egy 83-as volt, ahoz kepest eleg puritan ez.
Ma délután 5-ig lehet leadni a kajaigénylést és jelezni a részvételi szándékot az esztergomi Opel találkozóra.
A részletes ismertetőt ITT vagy ITT találhatod meg. Az oldalon térképet is mellékelünk, valamint a budapesti környékről érkezők számára közös találkozóhelyet is megadtunk. Aki egyénileg jönne, útvonaltervet kaphat, ha ellátogat a Shell Geostar weboldalára.
A 17 óra után beérkező jelentkezést már nem áll módunkban elfogadni!!!
Hát azt nem mondtam, hogy a bugyogó tartalmánál is jobb!
De egy vacak bugyinál.....!
Bár ha te a giccses alsónemükre gerjedsz, nem szóltam... :-))))))))))))))
opelosok találkozója modeltöl független
tulajdonosnak sem kell lenni de azért megcsodáljuk egymás gépeit lessz valami kaja étteremben meg pia és egy rakat jókedv
a caibra club honlapján lehet jelentkezni tájékozódni
Az egész nem passzol :) Én még nem nézeggettem annyira meg, de elég csak arra gondolni, hogy néz ki egy OHC moci meg egy CIH, és sajna elég reménytelen a helyzet. Talán lehet valami közdarabot gyártani, de elég bonyolult lehet. De voltak itt nálam jobban hozzáértő emberkék is régen, őket kellene megkérdezni, pl Tomot (Magyar Opel Manta Club).
A 2.4-es omega váltó biztos rámegy, de az meg mint a fehér holló. És akkor még a kardán szabdalásról nem is beszéltünk. Senator/Monza (6 hengeres) váltóját is rá lehet tenni, kupplung-lendkerék csere kell meg kardán szabdalás (végülis a kupplung közepén levő bordázat nem stimmel, nem megy bele a senator váltó nyeles tengelye, a nagyobb 3.0-ás kupplung meg nem megy fel a sima 4 hengeres lendkerékre).
De már nem emlékszem rá olyan pontosan, anno körüljártam én is a témát, mert a senator Getrag váltó áttételei rövidebbek.
hellóka és köszi
részletessebben mi nem passzol a harang a furataival ???
esetleg van e valami tipped a rekordon kivül
mrt azok hosszú karjáratú és lassú szinkronnal rendelkeznek meg amit találok bontóba valószinüleg már az élete 3/4 jár