Keresés

Részletes keresés

Csucsuka Creative Commons License 2000.08.14 0 0 259
Hali Mindenkinek!!
+: Ez a Heineken reklám jó, de a másik is: Exbarátnő feltűnik "menteni a menthetőt" a sör helyett a szomszéd kólája kézbe, majd hajra..
-: Szeretném megfejteni a Römerquelle reklámját: Két rondán néző fickó és egy ugyancsak rondán néző maca a fent nevezett ásványvízzel locsolgatják a macát, jó sok ronda nézés majd a szöveg: Römerquelle az érzékiség forrása.
1.) Ha valaki rondán néz,az érzéki?
2.) Az ásványvíz fürdésre, csábításra vagy szomjoltásra való?
3.) Van olyan ember, aki egy ilyan reklám hatására megkostolja ezt a vizet?

Clin-reklámhoz még: Mi is pucoltunk vele ablakot (valahogy nem csillogot úgy mint a reklámban és csak tiszta lett). De olyan debil fejet minden gyakorlás után, emlkékezetből!!!! rögtön tudtunk vágni!! Aztán kipróbáltam rendesen is (semmi grimasz), és úgy is tiszta lett!!))))))))))

Előzmény: Les (257)
KöjálBébi Creative Commons License 2000.08.14 0 0 258
Zambizi, szerinted ki volt az, aki kitalalta a hagyomanyos mosoport? Es miert? Mert nem volt am buta ember, es pont ezert csinalta... ettol lett a reklam "mas mosopor":)))))
Előzmény: Zambizi (218)
Les Creative Commons License 2000.08.14 0 0 257
Halihó.
Vigyázat, nem csak fikázás következik! :)
Pozitív reklámélmény ért a 7végén: afro-amerikai párocska egy étteremben, két korsó sört hoz a pincér, lány valamiért hátrafordul, srác meg huncutul kicseréli a két korsót, mert a lányéban kb. fél centivel több sör van. Heineken. Vö. a 3 Amsteles köcsög baromkodásával... Pedig egy cég vónának...

Les

csudi Creative Commons License 2000.08.13 0 0 256
A Family Frost most mar nem csak eloben idegesit, hanem a reklamja utjan is. Pedig mar parszor megkertuk a helyi csavot, hogy ugyan ne csillingeljen mar szombat delutan 3-kor, mikor mindenki szunyal, beleertve az utca mind a 14 kisgyereket...Juszt is felebreszt, pedig a parom mar komolyan megfenyegette, ha nem hagyja abba.

Ugyhogy mi mar nem kanapen ulve varnank, hanem kalasnyikovval a kezunkben.

(Amugy, az elmult ket ev soran soha senki nem vett semmit tole...)

ashea Creative Commons License 2000.08.13 0 0 255
A legújabb őrület:
Tusfürdő reklám:
Torna előtt a lányok megkérdezték miért fürödtem!!
Miért eddig 2 méterről lehetett érezni a hölgy szagát?!?!?
Lehet, hogy félre értem és a mondatban nem ott van a hangsúly, hogy 'torna előtt', hanem ott, hogy egyáltalán megfürdött!!!
Lehet, hogy a lányok a torna előtt úgy értették a kérdést :
Miért fürödtél, nincs még itt a Karácsony?
:-)
rags Creative Commons License 2000.08.13 0 0 254
WAP-telefon!!!

Ki az aki elhiszi a reklámokat. Lány a dizsiben 3 gombnyomással kideríti horoszkóp szerint neki milyen fiú kellene.
Horoscope 874745 találat (altavista)
Horoszkóp 2038 találat (origo)
Jó gondolom Wap oldal nincs ennyi, de azért ott is kellene válogatni, nem?
Egyébként SZVSZ akit érdekel a horoszkópja az pontosan tudja a neki illő párosításokat, akit meg nem az nem a dizsi közepén mobillal kezdi el kiélni kiváncsi természetét.

rags Creative Commons License 2000.08.13 0 0 253
Egy másik itthon még nem vetített CC.
Srác a tetőn csókolgatja a lányt. (Srác féélhosszú haj!!, 2 napos borosta)
-Drágám, megborotválkozhatnál.
-OK.
Srác el, Srác vissza hoz egy üveg CC-t. Feje borotválva, arca maradt....
-Jobb?
-Aha.

Még viccesnek sem találtam.

Előzmény: 1xélünk (252)
1xélünk Creative Commons License 2000.08.12 0 0 252
ja és nem értek egy Coca-Colás reklámot. Amikor a csaj nem éri el a Colat, mert a fiú félig rajta fekszik. Felébredne a srác, ha nagyon mocorogna, de a pizza rendeléssel is felkelti.
Nem értem! "Ez a nem én voltam" tipikus esete. Meg a "fogd rá a pizzásfiúra" a nyuszi helyett... És így most nyugodt a lelkiismerete, hogy nem ő keltette fel a fiút?
Újabb "csaljunk csak nyugodtan"!
1xélünk Creative Commons License 2000.08.12 0 0 251
kedvencem a Vanish reklám. Anyuci figyelmezteti kicsi lányát, hogy áztassa be apuci ingét. Ó, hogyne, persze, persze. És a lány röhög Anyucin, hogy az milyen maradi egy perszóna. Nem tart lépést a korral és nem ismeri a csodát.

Tanulság: nyugodtan hazudjunk csak, mert azok a buta szülők úgysem jönnek rá...
Brrrr!

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.12 0 0 250
Egyébként a szikronhangok is nagyon uncsik már. Évek óta ugyanazok. Már a könyökömön jönnek ki az unalomig ismert hanglejtések és hangszínek. Más nincs? Vagy rokonok?
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.12 0 0 249
ez a csali. Mástól úgysincs.
Előzmény: rags (248)
rags Creative Commons License 2000.08.12 0 0 248
Nekem kedvenceim a női ránctalanító krémek. Modell 16 éves és bőszen hangoztatja hogy ő ettől a krémtől ilyen fiatalos.

Más: miért van hogy bármilyen terméktől orgazmusa van a reklámban szereplő nőknek?

Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.12 0 0 247
Lehet hogy ez most nagy sértés és tapintatlanság a részemről de szerintem ezek a reklámfigurák az életben is úgyanilyen szánalmasak lehetnek ha képesek közremüködni egy ilyen nyilvánvaló hazugságsorozatban. Vagy pénzért mindent?
Előzmény: Csucsuka (246)
Csucsuka Creative Commons License 2000.08.11 0 0 246
Hali!

Debil apukáknak van ám debil felségük is: Régebbi clin-reklám: 2 nő - egy debil és egy még debilebb - ablakot pucol. Természetesen amelyik nem a clinnel teszi, annak nem sikerül. De sebaj kimarja másik nőci kezéből és igen érdekes arckifejezéssel CLIN TISZTÁRA pucolja az ablakot.. De szerintem a Brefes maca is debil - nem tudom miért a gyereknek kell azt a trutyit adagolni? Mert gyerekjáték?? Gondolom aki kitalálta nem szokott wc-t ganajolni..

Előzmény: ashea (243)
gpx Creative Commons License 2000.08.11 0 0 245
Sziasztok!

A topic nagy részét elolvastam de nem találtam utalást az én egyik "kedvenc" reklámomra.
Buta pénzügyes vagyok és nagyon idegesít:

Holsten-reklám. Brókerek, dolgoznak, suttognak "német márka", "állítólag jó.." és a lexebb " ..a szakértők is ezt ajánlják".

Na ide figyel Pubi! Ki az Isten f*-a szakértőbb egy napi 12-16 órában csak ezzel a trülettel foglalkozó fiatal nyomulós devizabróker-csoportnál?!
A Német Pénzjegymodászok Országos Szövetkezete?!!! ÁÁÁÁÁÁ!! :((

Másik.
Morbid rágó. "Jóízű védelelm a foxuvasodás ellen..."-És van pofájuk premier plánba bemutatni a sármos, vagány, kisfiús mosolyú, porcelánfogú pilótát...:) (a protkókészítők is ezt ajánlják...)

pdia Creative Commons License 2000.08.11 0 0 244
Kutyakaja:
Egyszeruen dührohamot kapok attól, amikor két teljesen eltéro felépítésu kutyát hasonlítanak össze agility szempontjából (tudjátok: légies ír szetter vs. golden retriever vagy berni pásztor).
Az egyik: ha valakinek van valamilyen kutyája, az tudja, hogy mire képes, ergo, nem gondolja, hogy a kutyakaja teljesen átváltoztatná a kutyáját teljesítményileg. Másrészt: a reklámokban látható kutyák viszonylag drágák, tehát feltételezem, hogy a gazdik nem otthoni maradékkal etetik a kedvencüket.
Viszont, ha bármilyen kevésbé értékes ebrol van szó, annak a gazdája valszeg nem törodik azzal, hogy mekkorát ugrik a kutyája...
Visszatérve a csepire (bocs'), mi kipróbáltuk (én megvettem, a kutyám nem ette meg). Volt úgy, hogy 3 teljes napig inkább nem evett, minthogy ezt a szemetet egye. Már nem tudtam aludni a gyomorkorgásától, ezért megszabadultam a kajától. Most friszkizt eszik, azt jobban szereti.
De sohasem jutna eszembe összehasonlítani egy agarat teszem azt egy bernáthegyivel.
ashea Creative Commons License 2000.08.10 0 0 243
Nem tudom észrevettétek-e már (nem olvastam végig a 242 hozzászólást, Bocs ), hogy a reklámokban mindig féleszű apukák vannak akik a gyerekre kennek mindenféle ételt, fellökik őket a fűben, vízfestékkel összefestik a ruhájukat, majd mikor megjelenik anyuka a földre sandítanak és mint egy megfélemlített kiskutya eloldalognak.
Éljenek a debil apukák!!
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.10 0 0 242
Ugyebár, akit nem tanított meg a mamája kölökkorában enni, annak az előke használata kötelező!!! ;o)
Előzmény: Les (241)
Les Creative Commons License 2000.08.10 0 0 241
Anteris,
ugye a kulcsszó az "állandóan". :)

Les
(egyszer céklás lett a kedvenc nyakkendőm...)

Előzmény: Törőlt_nick (240)
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.10 0 0 240
Csak tudnám, hogy ki az a sok barom aki - komoly felnőtt ember léttére - állandóan lezabálja magát. Az ilyen barom vegyen fel pardetlit és szívószállal egye még a rántotthúst is vazzeg!!! (a rendező meg egye bicskával a jégkrémet!)
Törőlt_nick Creative Commons License 2000.08.09 0 0 239
röhejes ahogyan állandóan a túlfogyasztásra akarnak sarkallni. pl:
1. csávó fél liter arcvízet borít a pofájára
2. csajszi a hona alá fújja az egész dezodort
3. egyszerre két szem rágó zabálása (már írtam róla)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.09 0 0 238
Az OMO-Sapiens® kisérlet első fázisa, ami 8 napig tartott, lezárult.
Megállapítottam, hogy az OMO-Sapiens® semmiféle jelet nem mutatott arra, hogy inteligens lenne. De mint arra Les (230) rámutatott, az erkély fel-nem-mosása még nem bizonyítja az inteligencia hiányát. Ugyhogy a kisérlet átlép a kettes fázisba, miszerint egy büdös zokni lesz a társasága 1 hétig. Az már tudományosan bizonyított, hogy minden inteligens lény próbál valamit tenni a büdös zokni ellen....
Csucsuka Creative Commons License 2000.08.07 0 0 237
Én is kísérletezem:
Vettem öblítőt és megmutattam a vasalónak, de az nem vasal magától - pedig a reklámban olyan szépen vasal a vasaló TELJESEN magától.
Nem értem, vagy cseréljem le a vasalót?

Különben üdv minden reklámon füstölgőnek!
Zsófi

Előzmény: Zambizi (234)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.05 0 0 236
Talán:
"Barátaim az állatok"-mondta a részeg kamionos, amikor behajtott az állatkertbe...
Előzmény: Törölt nick (235)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.03 0 0 234
Az emlékezéssel már voltak káros hátrányaim:
Bementem a patikába köhögés elleni kacatért, de már az összes sampon-fejfájás-hasmenés-stb eszembe jutott, csak a reklámozott nem. Ugyhogy megkértem a patikust, mondjon már egy egyet.

Más:
A mosópor még nem reagált. Vagy nyári szünetel, vagy nem elég inteligens...
A kisérlet még folytatódik...

Előzmény: xxxalgernonxxx (233)
xxxalgernonxxx Creative Commons License 2000.08.03 0 0 233
Sziasztok!

Mivel közeli kapcsolatban állok a reklámokkal, ezért engedjétek meg, hogy egy kicsit komolykodjak. Néhány szó arról, hogy mi áll a véleményetek szerint "rossz reklámok" hátterében:

A valóban magyar (itthon készülő, magyarországi célcsoportnak készülő reklámokról)

- a magyar cégek nem ismerik a célcsoportjukat, nem tudják mik a célcsoport attitűdjei, szokásai stb. Ez abból adódik, hogy még gyerekcipőben jár itthon a reklám és a marketing.
Sokáig ragozhatnám, de a lényeg, hogy sok cég még nem jött rá arra, hogy milyen fontosak a kutatások és ezért a marketing rendelkezésére bocsájott összeg csak elhanyagolható részét költik rá.
- a marketingnek egyébként is sokat kell harcolni, hogy ne vágják meg a büdzséjét.
- sok cégben olyan emberek ülnek a marketingen, akik még csak nem is konyítanak hozzá, mert ugye a reklámhoz mindenki ért, nem kell ahhoz sem végzettség, sem affinitás.
- a reklámügynökségnek sokszor hetek alatt kell kitalálni, leforgatni TV-ben, újságban megjelentetni a reklámokat (így nem lehet azt mondani, hogy jól átgondolták)

- a cégek biztonsági játékot játszanak: nem merik felvállalni az igazán nagy ötleteket, mert nem tetszik az igazgatónak, vagy a feleségének, vagy a sales csapatnak. (A fogyasztókat senki sem kérdezi meg...) Egy nagy ötlettel akár nagyot is lehet bukni, s agy biztosabb az arany középút - ebből születnek az unalmas reklámok.

- a másik eset, amikor a marketing vezetőség úgy érzi, hogy sokkal jobban ért a reklámokhoz, mint a reklámügynökség. Ilyenkor a nagy ötleteket addig csűrik-csavarják, átírják a szöveget stb, hogy azt már senki sem érti és a kitalálók csak szégyellni tudják...

Más kérdés a multik helyzete: mosóporok, samponreklámok stb..
- itt bőven van pénz kutatásra, reklámra, de mégis amiért bugyuták ezek a reklámok: nem csak a magyarországi piacra készülnek, hanem egy-egy régióra dolgozzák ki őket (költséghatékonyság miatt). Azért olyan egyszerű, hogy mindenhol mindenki megértse - és ezért nem szól igazán senkihez...

A lényeg azonban, hogy akármennyire is szapulják a reklámokat, amilyen termékről ebben a rovatban szó esett már mindenképpen kiváltott egy bizonyos hatást.
Emlékeztek rá! Ennél nem kell több!. Nincs rosszabb mint milliókat költeni úgy, hogy még csak ne is emlékezzen senki a reklámra!

S biztos, hogy ha netán egyszer hashajtóra lesz szükségetek, akkor nem fogjátok megkérdezni a patikust, hogy melyiket ajánlja, (miközben a hátatok mögött toporog a tömeg) hanem magabiztosan a Tisasent fogjátok kérni - mert ennek a nevét legalább megjegyeztétek!

Előzmény: Gorcsev (209)
Les Creative Commons License 2000.08.02 0 0 232
Te vagy az első. :)
meg az utolsó is :(

L.

Előzmény: gumimano (231)
gumimano Creative Commons License 2000.08.02 0 0 231
Hát, lehet, hogy C vitaminnal is lehet küzdeni a gyermekágyi láz ellen. A mai világban már minden elképzelhető.
Előzmény: Les (230)
Les Creative Commons License 2000.08.02 0 0 230
Zambizi,
szerény hozzászólásommal szeretném segíteni a kutatásaidat, ezért elmondom, hogy a feleségem egy nagyon intelligens nő (a tesztek szerint még a zómónál is intelligensebb), ennek ellenére eddig sohasem mosta föl az erkélyt. Szkeptikus megfigyelők rámutattak ugyan, hogy a felmosásban jelentősen hátráltatja, hogy nincs erkélyünk, ám ezt nem tekintjük megalapozott véleménynek, hiszen pölö Szentgyörgyi Albertnek sem volt gyermekágyi láza, mégis sikerrel vette fel ellene a harcot.

LeZ

Előzmény: Zambizi (229)
Zambizi Creative Commons License 2000.08.01 0 0 229
Új kisérletet folytatok:
Kiraktam az erkélyre egy doboz OMO-Sapiens© (szerzői jogokat lásd lejebb), és megkértem mossa már fel.
A kisérletet egy hétig folytatom, majd jelentkezem...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!