„Vajon jól nevelem a gyerekem?
Vajon jót tesz a klorox a kerti kaktuszomnak?
Vajon jó a kása kecsöppel?
Nem kell tovább gondolkoznia! Legyen olyan hülye, mint a tök. Mi majd irányítjuk. Mi majd megmondjuk, mit tegyen, mert az a jó.
Nők lapja. A szuperigénytelen nők lapja.”
Ehhez hozzáfűznék egy idézetet Carl Sagan-Kapcsolat művéből:
„Hát nem az a kapitalizmus lényege, hogy választékot kínál a fogyasztónak?
Nahát, ilyan választási lehetőség az is, ha nincsenek hirdetések...
...Nagy összegű hirdetési költségvetések akkor kellenek, ha a termékek között nincs különbség. Mert ha van, akkor a fogyasztó úgyis a jobbat veszi. A hirdetés arra szoktatja az embereket, hogy ne bízzanak meg a saját itélőképességükben. Elbutítja őket. Márpedig egy erős országnak okos polgárokra van szüksége..
...A gyártók a hirdetések helyett a termelésbe fektethetik a pénzüket. A fogyasztó jól fog járni...”
Citibank: A bankártyával a netto fizetés háromszorsáig lehet költekezni. És a hölgy elrobog egy KB 1.5 milliós chopperrel...
Egyébként a hitel szép és jó, de ketyeg rá a kamat, miből fizetem vissza, ha a következő háromhavi fizetésem előre elköltöttem?? Fejlett társadalmakban ez komoly probléma, a sok banki adós.
Kedves Macika! Ezer bocs, meg egy anyamedve! (EZ remélem kielégít:)))
Ha nem, vannak még nők is a világon... Csak próbálkozz, érdemes... pl.: Fújd Magad AXE-val, erre a reklámok szerint buknak a nők...
Bár nekem nem ízlik, lehet, hogy nem vagyok eléggé nőből???
RUNcájsz, ajánlom figyelmedbe a cillit reklámot! Egy JÓ ANYA eggyütt vizipisztolyozik a gyerekeivel a fürdőszobában! Persze, úgy nem ér ha nem panelben laktok...
Helló mindenki!
Nagynak és okosnak lenni jó!
Hát de még mennyire! Bizony egy ideig még én is elgondolkoztam, hogy menyire buta paraszt vagyok, hogy ezidáig megfosztottam gyermekeimet az un. PETIT DANONE RUDI -tól. Egy darabig marcangolt a lelkiismeret (az én korosztályomban részint ismert fogalom), de rövid ido elteltével felocsúdtam és ráébredtem, hogy ettol én még nem vagyok buta nemtörodöm szülo.
Azonban az elozo felismerést egy további követte (evés közben jön meg az étvágy), miszerint kedvenc marketingguruim egy fokkal tovább léptek a gyermekreklám ranglétráján, és tökélyre próbálták emelni az eddig is meglehetosen magas („De én ezt akarom apu!”) hatásfokot, és egy eddiginél magasabb lépcsore emelkedve elhitetik a bárgyú szülovel, hogy o a hülye barom, hogyha nem vesz gyermekének egy kifejlett marha fehérjetartalmával feléro édességet.
Ez azért nem semmi! Eddig a gyermekek által a szülore kifejtett hatásából következett az elkerülhetetlen vásárlás, míg az újdonsült rendszer szerint már a szülo „köteles” gyermekét a megfelelo termék fogyasztására rábírni (ha kell, némi eroszakkal), mert ha ezt nem éri el, akkor bizony buta és kicsi pondróvá minosül vissza.
Mit nem tanul az ember! (Jó pap bizony holtig .....)
Hali!
A két "kedvencem":
1. "Érzed milyen balzsamos az este?" Ez még fut mostanában, ha gyorsak vagytok, még elcsíphetitek! :)
2. És a másik, sajnos már kiszuperált gyöngyszem: "Az xy csoki számomra a nap fénypontja!" Hát. Az elég gáz.
No ciao, jó éjt, álmodjatok szépeket, stb.
Jaaaj, mit is beszélek!!! TV-ket bekapcsolni! Kezdődik a reklámblokk! :-)
CP
Már dobom is el a telefonomat és rohanok a westelhez, mert ott ezentúl 18 óra után ingyen meglehet hallgatni a postafiók üzeneteit! Csak azt tudnám, hogy ki az a lökött ember aki estig vár amikor pl. az első bekapcsolás után ott figyelnek a PF. felhívások a mobilján? Ha valaki a pf-ra üzen nekem, akkor elég nagy a valószínűsége, hogy fontos az ügy és nem ér rá este hat utánig. Jó nagy ökörség, mit ne mondjak!
Sziasztok.
Azt hittem, hogy a Multifilter már nem süllyedhet tovább. Erre Makropincsi. Nincs a magyar nyelvben olyan becsmérlő szófordulat, amit erre szeretnék használni.
A reklámok mind azért vannak,hogy tudjunk ide mit írni!Vagy érnek ezenkívül valamit?Ja,fontos üzleti fogás,amiből mindig a TV-s társaságok járnak a legjobban.
Persze, az intelligens mosópor,amelyik lassan hét nyelven beszél.Intelligens finomsággal tünteti el a koszt a ruhából.
Legjobb példa: a drága csemete a jégkérmet "jaj" felkiáltással tudatosan végig húzza a kezét a pólóján.
És mindezek után még kap még egy jégkérmet?
Drága Macika (és többiek)!
Egyáltalán nem az jó reklám "ahol különböző ötletességgel kiderül hogy mit reklámoz"! A reklámnak figyelemfelkeltőnek kell lennie, hogy még több nap után is dübörögjön az agyadban az adott képsor. Beszéljenek róla az emberek stb. Erre két másik példat is tudok mondani: MÜSZI. Ő pl egy nagyon jó reklám. Másik: Széphidi Klárás Óriásplakát önreklám. Ez is nagyon jó. A Renault Clio is nagyon jó hiszen mennyi ember foglalkozik vele! A célját maximálisan elérte, úgy hogy közben szórakoztató. Az hogy elsőre nem derül ki valakinek hogy mit reklámoz, az azért nem baj, mert sokadszorra is élvezettel nézi az ember.
Ja, és nem csak vásárlásra ösztönző reklámok vannak. Az csak egy tipus. Pl vannak image-dzsel kapcs reklámok, pl ez is akár. A renault szimpatikus lesz mondjuk ezáltal sok mindenkinek, és ez késöbb kihathat a vásárlásra.
RIcs
Nekem a gedappázásról mostmár a sziget jut eszembe, egész éjjel mást sem lehetett hallani, csak azt hogy GEDAPPPPAAAAA!!!! :)
A reklám pedig szuperül sikerült, figyelemfelkeltő, a célközönségéhez (fiatalokhoz) szól és nagyon megragad az ember fejében, igazi telitalálat. Ha minden reklám ilyen jó lenne, akkor biztosan én lennék a legnagyobb reklámrajongó! :))
Nekem is marhára tetszik a gedáppá reklám! Igazából csak egyszer láttam és nem maradt meg bennem, hogy mit is reklámoz. NYaralni voltam BAlatonföldváron és állandóan gedáppáztunk. Este mentünk hazafelé vagy éppen bulizni és ha kiáltottuk, hogy gedáppá, valaki mindig válaszolt. Nagy hatással van ez ránk, fiatalokra. Azért is jó reklám ez, mert szórakoztató, szerintem mindenki röhög rajta mikor látja(legalábbis eloször).
Egy kérdés: gedáppá vagy geráppá? Szerintem ez a "get up" kiejtve, nem? Ha igen, akkor az d-vel van. Szakértok! Mi a véleményetek, mibol ered ez?
A topic nagy részén átrágtam magam, de nem találtam rádió reklám hivatkozást. Nekem egy ilyentől áll égnek minden hajam szála. A Szerencsejáték RT. hirdeti a lottót.
Egy csaj kérdi egy pacáktól:
- Tudja mit kezdenék a lottó főnyereménnyel?
A pacák visszakérdez:
- Mér, maga még nem tudja?
Ez a kuka pipi folytathatná imígyen:
- Ha nem tudnám, nem kérdeztem volna te mamlasz.
Lehet, hogy benne volt, csak költségcsökkentés céljából lerövidítették?
Ja és az is érdekelne, hogy ha levágnánk az utolsó képsort (ami bemutatja az autót magát), kiderülne-e számodra, hogy mit szeretne reklámozni (egyáltalán reklámfilm-e)?
Ha jól emlékszem tanulmányaimból (bár lehet, hogy túlhaladott, maradi a tankönyv), az a jó reklámfilm, amiből – különböző ötletességgel – azonnal kiderül, hogy mit kíván eladni.
Ebben a témában számomra ÁSZ a pár éve futott VW reklám a csaj nyikorgós fülbevalójával.
Az igen! Arra illik, amit leírtál erre a reklámra.