Szerintem azert, mert igy amikor az agyba kerul a friss nőjevel, es jonne a csalodas, akkor egyszeruen csak annyit mond, hogy "a francba, mar megint ezt dugtam bele a jegbe, amikor mesztelenul borotvalkoztam, es ezert olyan kicsi..."
Ez a borotválkozás egy jó téma. Elárulná valaki, hogy miért kell jégkocka abba a vízbe, amiben az ultramacsó a villanyborotváját mossa? Vagy ettől lesz cool?
Bocs, ha mar szo volt rola, nekem az egyik kedvencem a pasi, aki szuperszonikus vadaszgepbe pattan, mikozben borotvalkozik.
Most (ingyenreklam!) benne van a legujabb Kreten magazinban is, jol kicikizve.
Vadaszgep=ferfiassag=borotvalkozas=Mach3
Meg nit nem!!!!
Halihó!
Ez az elektronikus hozzászólás nem jöhetett volna létre, ha nincs a matav, és a monitoromat nem gyártja le az LG...
Szóval én kiváncsi lennék kik azok akik kitalálják ezeket a "rendkívül humoros, poénos reklámokat"????
Én pl azért nem veszek: sága, szilvia, old spice, axe terméket, mert aminek ilyen xar a reklámja, ott a termék is valószínüleg olyan...
(most reszketnek a kapitalisták, Pelikán elvtárs, nem szeretnék most a helyükben lenni!)
Pannon IQ-GSM! Ilyen nincs! Karácsonyi vetélkedő! Kérdés: Mi történt karácsonykor, Jézus születése, vagy Jézus feltámadása! Várják az SMS-eket xxxxxx-számon! Gondolkodtam sokat, szerintem a helyes válasz nem könnyű. Jézusom! Ama templomban, ahonnan kikorbácsoltad a kereskedőket, üzletembereket, managereket, kreatív igazgatókat, nem volt GSM iroda is?
Engem a Dove dezodoros csajoktól ver a víz, akik előadják kamu történeteiket, amelyből megtudhatjuk, hogyan öntötte el őket a hideg, a meleg - talán még be is pisáltak de ez egy másik reklám - és még sem maradt semmi folt a ruhájukon amikor odanéztek. Valahogy az egész annyira szánalmas és erőltetett, látszik, hogy kétszáz helyen van megvágva a jelenet, mert képtelenek voltak azt a néhány mondatot egyszerre jól elmondani. Meg egyáltalán, kik ezek a spinék, honnan szedték őket a hülye sztorijaikkal? Bizonyára ismeritek azt az érzést amikor más hülyesége miatt titeket önt el a hőség. Na, ezeknél a reklámoknál pont ez történik velem.
-ris
Egy jo csaj egy feketebörü fickoval egy tengerparti fövenyen hever. A csajnak el van az arca homalyositva, hogy ne lehessen felismerni.
Riporter: miert akartal ismeretlen maradni?
Csaj: azert, mert ha a szomszedaim megtudjak, hogy ilyen röhejesen olcson a Dominikai Köztarsasagban töltök ket hetet az Air-Marine-Direct utazasi irodaval 1790 DM-ert, biztos irigyek lennenenk ram.
no, a rossz hangsúlyozásról nekem a tévében mostanság futó valamilyen samponreklám jut eszembe:
"Tartozom egy vallomással: nem csak őt szeretem, a szemét, a száját, a haját... Megőrülök a hajáért."
Ahogy az a pasi ezt hangsúlyozza, úgy az egész reklámnak az égegyadta világon semmi értelme nincs. Mert akkor mit/kit szeret még? Persze tudom én, hogy mit akartak kihozni belőle, de a hangsúly pont az ellenkezőjét mutatja annak, amit szándékoztak. Egyszerűen nem értem, hogy a készítőknek ez nem tűnt fel.
Reggelente rádióreklám: valami autót adnak "nulla százalékos kamatkezelési költség nélkül". Eltartott egy ideig, mire rájöttem, hogy a "kamat" és a "kezelési" szó között van egy vessző, csak a csávó egybeírva mondja, úgy meg orbitális baromság.
Amikor ránézek a postaBank reklám-plakátjára minig úgy érzem, hogy szinte könyörögnek azért, hogy valaki végre nyomja már meg az a k***va PLAY gombot...
Micsoda új baromság! Elku***ják a mosógépet, így ferde lesz az ajtaja. Mit tesznek erre? Kijavítják a hibát? NEM! Eladják drágábban, hogy extra szolgáltatás a ferde ajtó meg csöpögő mennyezetnél is alkalmazható....
DE a LÉNYEG!!! Az már nem derül ki a reklámból, hogy egyátalán működik-e, mos-e van-e beépített vasaló, vagy lemegy-e a közért kenyérért, amiket a mai mosógépektől elvárnánk.
Na de haladjuk a korral! Régen a csöpögő mennyezet alá tették azt a lavort, amiben egyébként mostak. De hát a lavort feltettük a háztetőre, hogy foghassuk az eMTíVí-t, így maradt a mosógép. Talán majd az is kikerül a lakásból, mikor kidobjuk a pi****ba.
Tartozz közénk, mert nálunk buli van, és mindenkinek fülig ér a szája...
Kb. ez a mobiltelefonok reklámjának lényege. Már bocsi, de mi abban a buli, hogy van egy mobilom, ami sütögeti az agyacskámat, és mindenki állandóan hivogathat, és hivogatni is fog?
És akkor mi van, ha más is előfizető???
Hívjak fel találomra egy számot?
- Helló! Te Pannonos vagy?
- Igen.
- Nahát micsoda véletlen! Képzeld én is!
- Azta! Csakugyan?
- Ugye, akkor mi egy csapatba tartozunk?
- Hát persze!
- Akkor pénteken eljösz velem randizni?
- Igen. Végül is egy Pannonos rossz ember nem lehet, a reklámban is olyan szép srácok vannak..
- Én is szép vagyok. Akkor pénteken. Szia Béla voltam.
- Szia. Én is Béla voltam...
Inkább százszor Búza Sanyi az Ő mosóporával, mint az a reklám, amit a minap láttam: transzvesztita riporter egy angol női focicsapat, azaz teljesen fiús lányok-nők körében. Szörnyű.
Suzi Quatro
Hallotátok? Van már ineligencs elem is. Hát ez egyszerűen fantasztikus.
SZAVAJOGOT AKARUNK AZ INTELIGENS MOSOPOROKNAK ES ELEMEKNEK!!!!
Talán még a parlamentbe is bejutnak, oszt mindent elem-elnek....:)
Nem mintha sokat változna az öszkép, de legalább papíron inteligens...:)
Rádió1 plakátok egy ideje: 100% zene.
Semmi reklám, hírek, felkonferálás mégis kit hallasz. A lemezkiadók fizetnek jogdíjat hogy lejátszák a számaikat, és abból élnek:))))
Lehet, hogy csak valami új, ütőképes marhaság tört be a TV-be, és attól feküdt ki mindenki. Talán még most is tart a borogatási időszak.
Ha valóban ez történt, én „sajnos” lemaradtam róla. Amióta kódolták a jobb csatornákat, egyre ritkábban nézek TV-t. Az a meglátásom, hogy a reklámok szinvonala eléri a sorozatokét, de azért, mert javulnának...
10 napja nincsenek hülye reklámok? nofene...
Más: kimostam a retkes laborgálám inteligencs mosóporral. Az összes szmötyi benn' maradt, de teregetéskor egy cetlit leltem a zsebemben .(Azon izené meg a por, milyen molekulákat ismert fel)
Láttátok már azt az ERICSON reklámot, mikor két csaj megy kocsival a sivatagban, és egy darázs miatt az egyik kidobja a mobilját? Tudjátok az új ERICSON ütés,por és csepp álló. Csak azt nem tudom, mikor olyan száraz minden, hogy látni sem lehet a homoktól, hogy a francba kerül az a tócsa amibe a telefon beleesik a földútra.
Azt hiszem, az új Elviszes Boci-csoki reklámmal sikerült elérni az abszolut mélypontot, ennél bunkóbb reklám már nem lehet. Pont emiatt figyel oda mindenki rá.