Ez nem hülye raklám, csak egy kérdés:
Pontosan hány év is szerepel abban a bizonyos reklámetikettben? (nem reklámozunk fiatal, vagy fiatalnak feltüntetett emberekkel dohányterméket. fiatal = 24-26 év(?) )
Vajon hány dohányreklám maradhatna meg az országban?
Mit szóltok az új Milky Way reklámhoz? A lényeg, hogy a kisgyerek megígér valamit az "űrmanójának", majd amikor be kellene váltani akkor mosolyogva szarik rá. Ez igen. Példamutató.
Ami nagyon felháborít, az a 32423586724084-ik korpaellenes sampon reklámja.
A bizonyítási szakaszban a csaj egy távcsővel nézi 2 cm-ről a srác vállait, korpát keresve Tessék mondani ez a reklám szőke nőknek készült?
Hogyan lehet ennyire primitív az, aki ezt kitalálta?
Mit láthatott a reklám forgatásán a csaj a távcsőben?
Senkinek nem tűnt fel a kreatív csapatból, hogy ez marhaság????
Azt mondja a plakat, "Valts vilagot!", majd ket csavo maszik fel a hazfalon a no"ert.
IGAZUK VAN!!!
Valts vilagot! Ne dohanyozz, oszt ket szep egeszseges tu"do"vel Te is vigan felmaszol majd, es nem fuldokolsz a legszomjtol.
A plakaton azt is megfigyelhetjuk, hogy egyik csavo sen dohanyzik, es nagyon vidam.
Mar csak azt nem ertem, hogy miert irjak ki a plakat aljara, hogy cigi?
Sloggy reklam:
Ez szerintem mar a ferfias tekintelyunket rontja.
Azert mert ferfi vagyok, meg nem orulok meg mindenert, ha egy erotikus kepet latok. Persze nekem is az jut eszembe kapasbol, ami Subika-nak.
Ez tisztara olyan, mintha rummal akarnanak becsabitani az uzletbe. Valahogy ez az elvezeti lehetoseg megis elmarad...
Nem olvastam még végig a topikot, mert nem akartam ezt elfelejteni, úgyhogy bocs, ha esetleg már volt.
Egy szemeteskuka oldalán láttam ma este a Groby diszkontlánc alábbi reklámszövegét: ahová a király is gyalog jár. Akkor ez most burkoltan azt mondja, hogy a Groby egyenlő a szarodával???
Kár, hogy ebben a reklámban Te csak ezt vetted észre.
Én azt is, hogy Dr. létére olyan hülye, hogy a WC fertőtlenítőt -a régi hagyományost- úgy veszi ki a klo.-bol, hogy belenyúl, amikor kívül van egy elég hosszú műanyag fül, aminél megfoghatná!
Ezért kár volt diplomát szereznie, mert ezt a legiskolázatlanabb ember sem így teszi.
Nem, nem erről van szó! Az "igazi márkákat" a texkógazdaságos, aró, karát, profi, stb., ún. "own-label" szarokkal szemben hírdetik. A csúnya az egészben legföntebb annyi, hogy sok esetben azokat is ugyanazok a cégek gyártják, csak nem tudnak velük annyit keresni. A termékek és a gyártók személye azért elgondolkodtató: lehet, hogy van valami szövetségesdi a háttérben? Ki szervezte meg? Érdekelne...
Sziasztok!
Két dologban kérném ki a véleményeteket:
1., "Friss, formás, fiatalos" ez az óriásplakáton is látható Sloggy reklám szlogenje, de én megmondom őszintén, hogy ránézve a képre és a szövegre, csak egy hatalmas és jóleső dugás ugrik be!
2., a "Vasárnap reggel" c. (ha jól tudom, de biztos, hogy vmelyik vasárnapi újságról van szó!) a Kurszk tengeralattjáróval "reklámoztatja" magát. Itt nekem nagyon finoman egy csöppnyi kegyeletsértés ugrik be, ami még jobban eltántorít az újság megvételétől.
Ha ezekhez hozzáfűznétek a saját gondolataitokat, megköszönném, remélve, hogy nem vagyok egyedül ezzekkel az érzésekkel!
Ebben en csak azt nem ertem, hogy mire jo?
Attol, meg, hogy marka, nem feltetlenul jo.
Es most nyomjuk le a feltorekvo magyar kistermeloket? Mert nem merkas a termeke, de kurva jo, mar ne is vegyem meg? Inkabb a nyugati cuccot? Fele annyira sem jo, de markas.
Vagy beijedtek, hogy az emberek nekiallnak gondolkozni? Igenis vannak olcso, es prima termekek is marka nelkul. Es azok ugyanugy garantaljak a minoseget.
Meg tudja mondani valaki, hogy ki hirdeti a plakátokon és a TV-ben is a "Márka garantálja a minőséget" multinaci cuccokat?
Láttam már Persilt, Niveát, HohesC-t, Vegetát sőt, Globus Ketchupot is.
Kik ezek és mit akarnak?
majd szétvet a kíváncsiság. Segítség!!!
ps: Egyetlen épeszű megoldást vagyok hajlandó elfogadni: ha végül az összes plakáton a jó öreg MÁRKA üdítő veszi át a helyet, és hirdeti majd magáról, hogy naugye! :-)
Ja. Meg a Bref. Észrevettétek már, hogy Dr. Hanna Sural az elején magyarul mondja a mondandóját (olvasni lehet a szájáról), majd hirtelen a szájmozgás és a hang nem lesz szinkronban egymással. Két dolgot jelenthet:
- nem is azt mondja
- tényleg nem magyar, de azér' megpróbálta...
ez azért van, mert egy hasonló termékhez kint gyártják a reklámot, majd mikor a kampány lefut egy archívumból ki lehet kölcsönözni - így olcsóbb mint legyártani - ráadásul a kinti gyártónak is jön vissza pénz. Ilyen pl a Sport szelet reklám a jamaikai ürgével.
nem, dehogy. semmi bajom a vérrel, nem leszek rosszul tőle, semmi ilyesmi. kivéve egy bizonyos helyzetet. :-)
tudjátok, mit nem értek mostanában? azt, hogy magyar termékeknek miért kell külföldön reklámot csinálni? magyar a termék, magyar a gyár (jó, a tulaj nem az), magyarnak tetsző szereplők, de ha figyeled a száját, akkor látszik, hogy nem magyarul beszél. de miért, könyörgöm? itthon nincsenek jóvágású pasik és csajok?
(mielőtt valaki jótékonyan megmondaná: tudom, a tulaj határozza meg a policyt és köt szerződést a reklámcéggel, de akkor is! ez költői kérdés akart lenni :-)))
nem, dehogy. semmi bajom a vérrel, nem leszek rosszul tőle, semmi ilyesmi. kivéve egy bizonyos helyzetet. :-)
tudjátok, mit nem értek mostanában? azt, hogy magyar termékeknek miért kell külföldön reklámot csinálni? magyar a termék, magyar a gyár (jó, a tulaj nem az), magyarnak tetsző szereplők, de ha figyeled a száját, akkor látszik, hogy nem magyarul beszél. de miért, könyörgöm? itthon nincsenek jóvágású pasik és csajok?
(mielőtt valaki jótákonyan megmondaná: tudom, a tulaj határozza meg a policyt és köt szerződést a reklámcéggel, de akkor is! ez költői kérdés akart lenni :-)))