meg az új divat, a hazugságjelző csillag. Leírnak valami szemét nagy átverést és alul meg van hozzá egy helyesbítő kiegészítés két milliméteres betükkel, hogy nem egészen arról van, meg azé nem úgy van az, ahogy fent rikító nyolcszázas betűmérettel meghírdették. Nagyon jól tudják ezek a genyák, hogy a kutya nem olvassa el ezeket a szemészetre készült apró szövegeket és csak az etetés rögzül az agyakban.
A legjobb a Persil (vagy melyik)reklám!
Hogy ennyire elb*****nak egy reklámot!
A másik mosogatószer egyértelműen a Dosia(!!!):
Disznó hátán pénz.Hogy ebből mekkora per lehetne!(lehetne)
de, megérdemlik. Pl. a Nizoral reklám, amelyikben azzal a rohadtbüdös gombaölő samponnal mossák egymás haját a zuhany alatt egy csávó meg egy csajszi de olyan ájlávjús, hálivúdi stílusban. Akkora baklövés, hogy iszonyú.
Legújabb negatív kedvencem a hülye pannonos reklám, tudjátok: "...nullára futott a Praktikum egyenlegem, blablabla..."
A leányzó meg a fiatalember ezt hazugságnak véli. Mármint, hogy ez csak egy kifogás, hiszen minden Shell kútnál lehet venni feltöltő kártyát, stb.stb.stb.
Na de ha az embernek nincs pénze, lemerül a kártyája, akkor nem mindegy, hogy hol lehet kapni az új kártyát?!
Lehet, hogy már volt:
Nekem a Danubius-on a Miss Voila-tól van hányingerem.
Legszívesebbenm lelőném - manapság ez a divat - azt a barmot, aki ezt kitalálta, meg főleg ezen a hangon.
Különben is, olyan szó nincs, hogy TakeShaker, b+.
Igenigen...
Ráadásul szerintem is nagyon egybevág, hogy az iskolában vagy hol fejjel lefelé lóg a gyerek valahonnan, erre a tantónénit elönti a forróság (?) és hajjj de jó hogy ilyen klassz izzadásgátót használ mert nem lett foltos a blúza...
Jaj, ne csigázz már!
Nem mindenki "gagyi", de ha a többség az, akkor már rájuk kell szabni a reklámot is.
Ahogy nyilván a stella artoá reklámját is az azt kedvelők többségére szabták: bőrszerkós művagányok, akik céges opel astrában faszítenek, és az utcán meg a közértben jó hangosan olyan szavakat használnak, hogy "marketing sztratedzsi", "badzset" vagy "píár plen".
Biztosan nem, de még nem volt szerencsém hozzájuk, legalábbis úgy hiszem.
Nevet tudnál mondani, hogy tudjam mit keressek?
Utána véleményt mondok, őszintét, jó? :))
Tényleg érdekelne, hogy a Stella izé milyen rétegnek szól? A nagyonbarom avantgarde-knak. Ötlet?
Egyébként az a reklám is genya, amikor találgatják melyik nőnek mi van a táskájában.
"Epres gumióvszer?". Csóri csajok állandó készenlétben akcióra, és még ízleljen is nekik! Azt a végén meg csak egy betét! Undorító!
Végül is igazad van, de hát végül is nincs egy kategóriában a Kilkenny-vel vagy hasonló finomságokkal, de bosodi lévén megkérdeztem már... :))
Ez a sör az egyszerű embereknek készül...nem is illene hozzá olyan reklám mint a Stelláé. :)
Biztos nem mindenki! De a reklám elvileg ezt is sugalmazhatná. Azok a debil pofák, zsíros hajak. Láttad már ezeket a reklámokat? Csak úgy süt a primitívség az egészből. Nehogy megsértődjön itt, aki szereti a Borsodit, de különbnek tartja magát azoknál az okádék fazonoknál.
a reklámok egy tézis szerint állítólag akkor jók, ha arról a rétegről szólnak, amelyik a termék fogyazstója is. hát bakker, a borsodit az ilyen gagyi emberek isszák, őket kell mexólítani a reklámban is.
évek óta megy a reggeli krónikában a kossuthon egy SzRt-reklám:
Női hang: Tudja, mit csinálnék, ha ötösöm lenne a lottón?
Férfi hang: Miért, magának még nincs elképzelése?
A legundorítóbbak a borsodi sör reklámok! Azok a lepukkant fazonok. Az a lepra piknik, meg a végén, amikor a mama szájából mikor vezet, majdnem kiesik az esztékáprotkó. A másikban meg ahogy a burájából potyog az asztalra szanaszét a pattogatott kuki. Hányinger az egész. Kb. olyan színvonal, mint a sör minősége.
Mit szóltok a túrórudireklámhoz amiben az énekes nagyfiú zoknival tömi ki a nadrágját, azonban a koncert közepén ezt kiveszi (mármint a zoknit). Ezen felbuzdulva egy rajongó az első sorből kidobja a melltartójából a szivacsokat... miről is szól a reklám? Kinek reklámoznak, és mit?
Ezenkívül érdekes, hogy már a hashajtót is reklámozzák... nem azért...de akinek kell, úgyis tudja...nem???
A sütőből éppen kivett pizzával az ölemben (egy fárasztó munkanap után..) lekuporodok kedvenc Barátaimat nézni. Előtte reklámblokk, a következők szerint (egymás utáni sorrendben):
1. Always Ultra szárnyasbetét, amelyet (kék folttal a közepén természetesen) a szemüveges titkárnőarcú hölgy tesztel.
2. RedBull-rajzfilm: a tagot rendes napi sétája közben lesz*rja egy szárnyas, mire az ürge előkap egy RB-t, megissza, a bűnös madár felé repül és jelentőségteljes arcot vágva slicckigombolásba kezd.
3. Diák vizsgázik, egyedül egy tanteremben plusz felügyelőtanár. Izzad, mint a ló, és az izzadságcseppek először patakká, majd folyóvá, végül tengerré válnak.
Na ezen vizuális (és asszociációs) élmények után pizza félrerak, émelygés okán pedig Daedalon bevesz...