Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A pasi szerintem Gyula. Szerinted mennyit ért az NHK a tengeralattjárókhoz? Amúgy az engedélyezésről szót sem ejtettem. A meghalásnak meg ennél sokkal rosszabb, és unalmasabb módjai is vannak. Örökké meg senki sem él.
Nos,valamit értek hozzá, bár szakértő nem vagyok. Tengeri (nem hivatásos) hajóvezetői vizsgám van, és hajóztam is tengeren. Annyit mindenesetre tanultam, hogy az index fórumon előforduló baromságokat felismerem. Néha szóvá is teszem őket.
Itt visszatérünk arra ami egyszer már szóba került régen amikor a Pista minitengóiról volt szó. Nagyon nem mindegy milyen a tervezés és a kivitelezés. Kezdve a stabilitási számításoktól egészen a Ramius által említett elektromos hálózati alkatrészekig.
Mert ha kereskedelmi hajónak lajstromozzáz-és minek másnak, akkor aztán meg kell felelni a "certificate of registration" követelményeinek. Az úszó koporsónak-jelen esetben merülő is-nagy hagyományai vannak Szomália, Costa Rica, stb-stb helyeken:)
És ha nincs rendben ez a rész akkor pld. a Lloyd's, Veritas meg a többi kutyába sem veszi, biztosítást sem köthet rá. Egy hadihajónál ezek nem játszanak, de egy kereskedelminél igen.
Neked ugye szakmailag semmi közöd sincs a hajózáshoz?! Az a vas egy úszó koporsó. A sarki villanyszerelési boltből összevásárolt házépítő alaktrészekből rakták össze. Cseppet sem véletlen, hogy az NKH nem hogy üzemképességit adott volna, de még a vízre tenni se engedte. Szó se róla, pofás darab, nagyon jól néz ki, de hajózásra alkalmatlan. Nem azért mert hogy a Forintos para vagy sem, hanem műszakilag.
A hajóval semmi baj. A pasi 1 műszaki zseni. Viszont paranoid elmebeteg. Nem is csodálom, hogy nem ment vele senki. (Én akartam, de pénz híjján el se kezdtem.)
Igen, a témában szimulátorok (és a filmek) különösen értékesek, mert a fizikai valóságban aligha adatik meg bármelyikünknek hogy tengeralattjárót irányíthatunk ...
Örömmel értesítem a Kapitányokat (akik szeretik a virtuális vizek szelni) hogy a nagy múltú Silent Hunter Hungarian Fan Club weboldala ismét megnyílik, immáron teljesen új köntösben. Újra lesz teljes értékű fórum. Üzenőfal, letöltések, FAQ, cikkek, régiek és újak, (Pl. kovajani teljes SH5 kampány cikksorozata). Az oldal hivatalosan 2010.11.20-án, szombaton 18:00-kor nyitja meg kapuit.Silent Hunter Hungarian Fan Club
Láttam a felvételt és valóban SLBM szaga van a dolognak. Ráadásúl a Pentagon bejelentette hogy semmi közük a dologhoz és ők is szeretnék tudni ki mi volt az. Mondjuk tuti hogy a radarokkal megfigyelték a kiinduló és a becsapódási pontokat
"És a nagy sebesség miatt nem is nagyon kell célzással bíbelődni. :)"
A helyzet az vele hogy nagyon kicsi a hatótávolsága ezért olyan mint a lézerkard. Mindent tud(hat ) megfelelő kezekben de csak közelharcban. Ráadásúl nem képes nagy manőverezésre. Az az pl nem tudsz lőni vele sem magad mellé sem mögéd. Már pedig a mai tengóknál ez alapkövetelmény mert a tatcsövek már kimentek a divatból és a gaz ellen nem mindíg úszik bele a célkeresztbe. Sokszor hátúlról oldalról jön. Söt. Az esetek többségében ott jön.
Ez az orosz csoda csak egy meglepő támadásnál lesállásnál jó, akkor is csak közelharcban. Lő és utánna menekül ha tud.