Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7229

Ma ismét bementünk kicsit faragni az áron és közben erre is rákérdeztem, de ugyanezt a választ kaptam - azzal a kiegészítéssel, hogy lehet vásárolni előre egy 3 éves szervízcsomagot kb. 165e Ft-ért. Ha azt 3-mal leosztom, akkor kijön egy nagyjából elviselhető ár, lehet hogy ezt érdemes megvenni hozzá. De a 80-90 nagyom magas, ahhoz képest, hogy ugyanebben a vidéki városban mennyi egy Mazda, Honda első szervíz, szerintem kb. egy kategória a három márka. A Vitara első szervíze 2016-ban meg kemény 26e Ft volt, hát költségek terén verhetetlen az biztos.

Előzmény: Edu 40 (7226)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7228

Bár nekem 1.2 DIG-T van 71 ezer volt a szerviz. Légszűrőt nem cseréltek, de még a tisztítóspray-t is felszámolták.

Előzmény: SzGabor766 (7221)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7227

Bár nekem 1.2 DIG-T-van, 71eFt volt a szerviz. Légszűrőt nem is cseréltek, de még a tisztítóspray-t is felszámolták...

Előzmény: SzGabor766 (7221)
Edu 40 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7226

A 80-90 ezer kifejezetten durva lenne, ez nem egy prémium autó. Ha tényleg ennyi, akkor most eladom az 5 hónapos masinámat. Bár valami olyasmit mondtak nekem anno a sok infó között, hogy ha már lejárt a garancia, akkor is van asistance amíg az ember márkaszervizbe hordja, azt pedig finanszírozni kell valamiből.

Előzmény: SzGabor766 (7221)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7225

Ok, köszönöm!

Előzmény: pgyafi (7224)
pgyafi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7224

1.6 DIG-T igen.

Előzmény: SzGabor766 (7223)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7223

Köszönöm.

 

Ugye 1.6 alatt már az 1.6 DIG-T motort érted? (Csak mert a szívó 1.6-osok nem most voltak 1 évesek.)

Előzmény: pgyafi (7222)
pgyafi Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7222

(1.6 benzines) nekem 66eFt volt ózonos klímatisztítással együtt.

Előzmény: SzGabor766 (7221)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 7221

Meg tudná mondani valaki kb. mennyi mostanában egy Qashqai első (1 éves) szervíze? 

 

A kereskedő - akitől ajánlatot kaptunk az autóra (a Hoványnál) - ilyen 80-90e Ft-ot mondott de nem volt benne biztos - én meg nem akarom elhinni, hogy ennyire drága lenne.

 

(Vittem 1 éves szervízre új Hondát, Mazdát, Suzukit az elmúlt pár évben, de szinte fele ennyi volt a legdrágább is.)

 

Köszönöm!

KrGábor Creative Commons License 2019.02.11 0 0 7220

164e-nél már tönkre mehetnek az izzító gyertyák, esetleg injektor..

Nem tudom, hogy szíjas-e a Qashqaiban, nekem Renault volt 1.5dci, az szíjas volt. Szerintem a Nissanban is az...

Előzmény: TomikaT (7219)
TomikaT Creative Commons License 2019.02.10 0 0 7219

Nem az enyém, csak érdeklődöm utána.164ezernél jár. Ez a motor akkor szíjas vezérlésű?

Előzmény: KrGábor (7218)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.10 0 0 7218

Mennyi kilométer van benne? Nekem az 1.5dci-m hidegben akkor csinált ilyet, valamelyik izzítógyertya tönkrement. Nem volt utóizzítás, ami pont ezt az ingadozást hivatott csökkenteni. De ez csak tipp 

Előzmény: TomikaT (7217)
TomikaT Creative Commons License 2019.02.10 0 0 7217

Sziasztok

 

Qashqai (j11) 1.5 dci-nél hidegindításkor alapjárati ingagozás néhány 10 mpig miért lehet?

Várom válaszaitokat

KrGábor Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7216

Egy új autót azért mindig sajnál az ember. :-) 

Előzmény: SzGabor766 (7214)
TomikaT Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7215

Sziasztok

Egy rendszeresen szervizelt 2014 végi 1.5 dci QQ-nak 160.000 környékén mi az előírt szervízigénye?

Kell ilyenkor cserélni valamit?(pl vezérlésre gondoltam) Azt hiszem a 180ezres jönne majd.

A k9k szíjas vagy láncos?

SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7214

A saját - offtopic - autómban is benne van az összes ilyen vezetéstámogató eszköz (nem kértem, de nincs olyan változat, amiben nincs). kb. Egyszer poén volt autópályán kipróbálni, hogy milyen az amikor magától kormányozgat, tartja a sávot, meg a távolságot az előttem levőtől, de én alapvetően szeretek vezetni, úgyhogy többet se használtam. Az automata távolsági fény is hibázik időnként, azt is inkább kikapcsolva tartom. A vészféknek látom értelmét, ha egyszer nagyon elbambulok talán megment egy balesettől (erősen szégyellném :)). A táblafelismerő is elég értelmetlen, bár volt már hogy ránéztem, hogy vajon itt volt korlátozás, vagy nem.. Általában jól is működik, pont a tábla vonalában dobja be az új értéket, de 1x-2x láttam már tőle városban 120-at, fogalmam sincs honnan vette. :)

(Remélem ezek soha nem romlanak majd el maguktól, mert nem merem elképzelni mennyi lehet ezeknek a vackoknak a cseréje...)

 

A Visia meg az Acenta közt én a legfontosabb különbségnek inkább a beltér apró kis lebutításait látom (ülések, könyöklő, ajtó nyitók, klíma), de lehet hogy így legalább kevésbé fog fájni az ételmaradékok meg egyebek kitakarítása a gyerekek után. :)

Előzmény: KrGábor (7210)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7213

Gondolom az még a Vitara alatt lehet valahol, nem? 

Abszolút. Az új meg a régi Dustert is megnéztem. Fejlődött, de még mindig olyan, mintha szándékosan lenne csúnyára meg gagyira megcsinálva több részlet is a belsejében. 

 

Akinek kell a 4WD és sokat jár terepen, annak jobb, mint egy Vitara, de más nem tudom miért venné.

Előzmény: KrGábor (7212)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7212

Akkor a Vitara biztosan "gagyibb" de vajon milyen lehet az új Duster? Gondolom az még a Vitara alatt lehet valahol, nem? 

Nekem különben a Tucson az ami jobban tetszik a Qashqainál, de az árban már nagyon elrugaszkodott. 

Előzmény: Edu 40 (7211)
Edu 40 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7211

A Vitara is jó autó (feleségemnek egy 2018/10 havi 1.4T van) ami qrván megy is, de a QQ azért helykínálatban, kényelemben, futóműben egy polccal feljebb van. A QQ 2018/8 havi, árban 200.000 huf volt a különbség, persze a Vitarában több az üveggyöngy+csengettyű amiket nem használok (kivéve hátsó kamera passzentos parkolásnál) és persze a Vitarára tenném a pénzem, ha a megbízhatóságra/szervizelésre kellene fogadni, de ez nem minden és különben is az ember egy szép asszonynak több mindent elnéz.

Előzmény: KrGábor (7210)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7210

Én úgy gondolkodtam, hogy ha már új kocsit veszek, akkor abban a legtöbb dolog legyen benne. Utólag azt gondolom, hogy a legtöbb felesleges. Táblafelismerő ? Semmi értelme... Sávelhagyás jelző? Esetleg egy kihalt autópályán, egy hét után kikapcsoltam. Automatikus távolsági fény? Ki-be kapcsolgatja a reflektort. Persze pont egy vaddisznó csorda előtt kellett kikapcsolnia hogy később vegyem észre, és izgalmasabb legyen a megállás előttük (a fékek nagyon jók, már többször tapasztaltam). Ja plusz egy pont a Visiának: 16-os kerékre az abroncs több mint 10eFt-al olcsóbb darabonként, meg a komfort is jobb 16-ossal. Te úr isten, milyen rossz lehet 18, 19-essel?

Előzmény: Edu 40 (7208)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7209

Értem én. Ezért írtam, hogy érdemes megnézni a többit is. Én a másik márkákról nem tudok semmit. A Qashqai volt a nagy álom, hát megvettük. Csak én akkorát csalódtam, hogy már nem tudok objektívan gondolkodni e téren. Lehet hogy ha beülnék egy Vitarába, akkor sírva rohannék vissza a Qashqaihoz. Nekem a tolatókamera volt fontos (utólag nem is olyan fontos) ezért kellett biztonsági csomaggal. Az meg csak az Acentához volt kérhető A többi amit a csomag adott nem ér 1 FT-ot sem. Amikor én vettem éppen akciós volt az Acenta (de úgy tudom, hogy abból most is többet elengednek) ezért nem volt ekkora árkülönbség.  785e-el nem ér többet valóban... Átnéztem az árlistát, hogy mi az amit szeretek az Acentában, de nincs a Visiában, hát nem sok :-) Deréktámasz, magasságban állítható vezetőülés, ködlámpa.

De tudod mit, ennyi pénzér ilyen szép autót nem kapsz!!

Előzmény: SzGabor766 (7207)
Edu 40 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7208

Nekem Visia van, de szándékosan, mert jó ár érték arányú, jó futóművel (hátul multilink) csendes kasztnival és kényelmes 16-os kerekekkel. Ami kell nekem az benne van, egy tolatóradar jó lenne de az olcsón és könnyen megoldható. Telefonnal navigálok de nagyon olcsón beszerezhető már androidos fejegység is ami többet tud mint a drága gyári egy magasabb felszereltségben, ha valakinek az fontos. Vezetés támogató rendszerekről, az a véleményem, hogy majd én támogatom magamat (ez több mint 30 éve hibátlanul működik) viszont a csipogó, rezgő, villogó, indokolatlanul fékező dolgoktól hülyét kapok. Sőt még a táblákat is önállóan felismerem. Vicces volt mikor haveré felismerni vélte a nemzeti dohánybolt tábláját. Ezeket a rendszereket mind le akarják nyomni a torkunkon és nagyon drágán megfizettetik velünk, évek múltán is kifogástalanul működniük kell és műszaki vizsga feltétel amelyikbe gyárilag be van építve. Amikor Suzuki szervizben álló elején enyhén törött Vitarára rákérdeztem csak úgy érdekességből, hogy mi van vele, azt mondta a szervizes, hogy: őzzel találkozott, enyhén sérült, de 1,7 M lesz a vége mert csak az elején a távolság érzékelő radarja 470.000 huf + kalibrálni kell, amihez állítólag egy készülék van az országban. Persze megértem, hogy más igényli a magasabb felszereltséget, ez csak az én véleményem

Előzmény: SzGabor766 (7207)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7207

Köszönöm a válaszod!

 

15 évvel ezelőtt nagyon mások voltak az árak. Egy akkori 4M-s autó ma inkább a 6-7M-s kategória. 

 

 

A Visia még hervasztó egy kicsit, de próbálom helyén kezelni. Minden relatív: egy Vitarához képest pl. így is igényesebb belül, nem beszélve a menetkomfortról. :)  (A Vitara viszont gombokból fenntartható és megbízhatóbb is vélhetően, meg 10 év gari van már a motorra)

 

De nézzük úgy, hogy 5.3M-ért másutt sem jobb a helyzet, ha SUV-t keres az ember - már eléggé körüljártam a témát. Ennyiért még vagy fapad, vagy igénytelen, vagy a motor gyenge, vagy csúnyácska, vagy kicsi, vagy ezek valamilyen kombinációja. 7-8M körül már egész jók vannak, de most 5M-ből próbálom a legjobbat kihozni, nekem ez is sok pénz, illetve van már "ünneplős" autónk, ez meg a használós, gyerek hurcolós, feleségemnek munkába járós lenne.

 

Előzmény: KrGábor (7206)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.07 0 0 7206

Igen nekem az Acentához van technológia csomagom. Az Acentat csák azért kérdeztem mert nekem még az is nagyon "gagyinak" tűnik, nemhogy a Visia. Én nem vagyok megelégedve a Nissannal. Más még imádja. Előtte nekem Megane 2-m volt, az simán hozta ezt a szintet, csakhogy az 4 milliós kocsi volt és 15 évvel . Ezt még 6 ért vettem és hát szóval.. Nem akarlak lebeszélni a Nissanról..  Nézd meg jobban azt a Vitarat, vagy ami jobb az S-crosst. Én azokat nem ismerem de ha kevesebbért ugyan ezt kapod akkor lehet hogy jobb választás lenne a Suzuki. Van itt aki Vitara után váltott Qashqaira és azt mondja hogy ezerszer jobb a nissan. Ezt neked kell tudni. 

Különben az Acentaba 100eFt ért szereknek neked tolatoradart, és akkor nem kell a technológia csomag. Abban ugy is csak a radar ér valamit.. 

Előzmény: SzGabor766 (7202)
TomikaT Creative Commons License 2019.02.06 0 0 7205

Sziasztok

 

2015 körüli Qashqai-ba szerelt(szereltetett)-e be valaki utólag gps-t?

Lehetséges valahogy?

Várom válaszaitokat

TomikaT Creative Commons License 2019.02.06 0 0 7204

Köszönom.

Előzmény: pgyafi (7195)
Kánya László Creative Commons License 2019.02.05 0 0 7203

Szép napot mindenkinek. 

 

Nagyon megtetszett egy qq+2 tecna, 1,6 diesel. 2012 ávjárat, 180 e.km

Vásárlás előtt a vélemenyetekre lennek kiváncsi, mire kell odafigyelni? Mik a tapasztalatok ?

Az már alapbol fentünt, hogy a masodik sorban nem fér rendesen a fejem a magam 180 -as magasságommal. 

SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 7202

Nekem is lenne egy keresztkérdésem :) Acenta mellé van "Technológia csomag" -od? Mert Acentánál sem alap elvileg, hanem a nevezett csomagban van az "Intelligens visszapillantó tükör" nevű tétel.

 

Itt a PDF-ben legalábbis ezt írják: https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/hu/brochures/Pricelists/NEW_QASHQAI_MY18_HU.pdf

 

Amúgy természetesen igazad van, az Acenta jobb mint a Visia, de nem épp apró különbségről van szó árban - 785e Ft. Még csak azt sem mondom, hogy nem éri meg... De már így is több lesz a vége, mint amennyit a dologra szántam.

 

A történet annyi, hogy feleségem munkába járós, gyerekeket hurcolászós autójáról lenne szó, amire jelenleg egy 2016-os 1.6-os Vitaránk van, amiből épp úgy tűnik jó áron lehet kiszállni, ezért először úgy gondoltam "miért ne" alapon egyszerűen upgradelem egy faceliftes 1.4T GL+ Vitarára. Aztán mikor ránéztem valamelyik nap a QQ árakra, feltűnt, hogy olcsóbb lett valamivel (5.19 a Visia alap ára), némi alku is volt, ajándék téligumikat is adnának, már egész közel vagyunk az 1.4T GL+ Vitara árához.

Itt valamivel kevesebb az extra, de nyilván komolyabb az autó, nekem is jobban tetszene most már ez, de lényeg, hogy azért sokat nem akarok ráfizetni. A biztonsági csomagot is csak a parkoló szenzorok miatt venném, 165e-ért nem drága (a Vitarában van kamera, ez valamennyire pótolná neki).

Előzmény: KrGábor (7201)
KrGábor Creative Commons License 2019.02.04 0 0 7201

Nekem 2018-as Acenta van. Nálam az intelligens tükör a magától sötétedőt jelenti. Egy alap Acenta nem lenne jobb? 

Előzmény: SzGabor766 (7200)
SzGabor766 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 7200

Üdv!

 

Azt tudja esetleg valaki, hogy a 2019-es Qashqai-ban a Visia felszereltséghez 165e Ft-ért megvásárolható biztonsági csomagon belül pontosan mit takar az "Intelligens visszapillantó tükör" nevű tétel?

 

Ez lenne esetleg az a funkció, amikor a tükörben van egy LCD kijelző, amit ha aktivál az ember, akkor egy hátrafele néző kamera képét látja (ami nem tolató kamera, hanem magasabban van és kb. azt mutatja, amit a tükörből amúgy is látna az ember). Elvileg akkor jöhet jól, ha pl. plafonig van pakolva a hátsó rész, vagy 3 (nagyfejű :) ) felnőtt ül hátul...

 

Vagy ne álmodozzak, mert csak egy automatikusan sötétedő tükörről van szó és annyi? :)

 

Tudom, ezredrangú dolog, csak kíváncsi volnék rá, mert épp ilyen autót nézegetünk (1.33 + fapad Visia + biztonsági csomag). Ma voltam teszt vezetni, csak elfelejtettem erre is rákérdezni.

 

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!