A topikkal célunk egy olyan közösségi tér létrehozása, ahol bárki megoszthatja a másikkal véleményét, tapasztalatát, kritikáját, hogy jobb, minőségibb buszok készülhessenek.
Szerintem már sokan kíváncsian várjuk a teljes flotta forgalomba állítását, képeket, videókat róluk, és legfőképp a valós beszãmolót a műszaki megbizhatósãgukróol, általános tapasztalatokata jvezekreszerol.
A múzeumok éjszakáján Miskolcon volt szerencsém megismerni a next 18 at. Külsőleg eszméletlenül szép.Annyira impozáns a megjelenése. Beltér elrendezése is nagyon rendbe van.Széles a folyosó.Az ülések között a távolság növekedett.Az ülések nagyon kényelmesek.Maga a kocsi nagyon hosszú .Jo lesz!Aki felszállt mindenki ámulva nézte és dicsérte. Mint ahogy én is. És most jön a fekete leves. A szilikonozásra és a vágás - illesztésekre miért nem lehet kellő figyelmet és időt szentelni?Rengeteg helyen annyira látványosan nagyon ocsmány a szilikonozás.Különbözö gumi tömítések kisebbre vágták mint ahogy kellene.Nem milivel hanem centikkel kisebb...Jó pár helyen a műanyag profilok a bele van vágva és kisebb nem takar.A rázós utakon hogy fognak majd ezekért a pontatlanságok miatt leesni? Ennyire kell kapkodni?Csak egy mákszemnyit kellene jobban odafigyelni és más lenne a vélemény.Sajnos még mindig ahogy valaki írta régebben "kisipari".
A szóló és a csuklós Next esetében én egységesíteném az ablakok feletti feketítést. A szólón alkalmazott tető paraván feketítést elhagynám (ha már a sorozatgyártott csuklósokra sem került fel ilyen). Az első ajtó felett kezdődő fekete sávot kicsit hosszabbra húznám a második ajtó irányába, míg a csuklóson annyival rövidíteném, hogy egyforma hosszúságúak legyenek. (Pl a második ablak végéig, vagy a 3.kis ablak közepéig)
Ez a SOR szerintem rém ronda... Olyan, mintha a Credo EN12-t frissítették volna kicsi költségkeretből. Az Econell nekem ennél modernebbnek, szebbnek tűnik.